Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
a nejvíc mě se,re jak se furt vymlouvaj!jim volám 2x do týdne,dneska už jsem mluvil i se správcem konkurzu,masák nezvedl,zkusim ještě zítra a píšu mu dopis...
jinak sry za OT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Jo tááák, no tak co vím tak už odešlo pár lidí co jsem znal tady v ČB
Naposledy editováno 22.10.2008 21:23:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
MiP_>Perňa #81> A jak je to s tebou...a "výlety" do kačera??? Zatím jsem slyšel, že na to moc nejsi... Ale nechce seměvěřit, žeby nějaký ten Crash..od roku 2002 na okruhu....prostě nepřišel... Povídej..přeháněj
No dobře nooo... Jednou jsem byl v hromadný havárce v Mostě 2005 ve fungl nový šikaně (tam se nás válelo asi 15)
Rok na to jsem doplatil na zkrácenej a upravenej plyn Domino, když jsem dělal exhibici po závodě v Hořicích (no kokot, no - hodil jsem svý první "záda-držku" v životě, ale asi tak před 2tis. lidma!!! Hlavně že jsem celej okruh projel po zadním pro lidi a už na konci před vjezdem do depa jsem dal ještě jednu rozlučkovou svíci pro smutné oči divákovy a .......backflip jako kráva, poslal jsem svoji R1 Jirkovi Dražďákovi přímo pod nohy, když si kráčel pro zlatý věnec na stupně vítězů, že skoro musel nadskočit, aby ho ten můj klouzající bajk podjel a nepodtrhnul mu nohy.. Ty voe, hanbou bych se propadl...no což )
[URL=
Naposledy editováno 22.10.2008 21:55:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Perňa #81>MiP_>Perňa #81>
Ty voe, hanbou bych se propadl...no což )
Noo tak..stanou se horší věci....lidi přijdou o majetek a tak
Ale každopádně věřím, že v tý chvíli by se člověk nejraději v pr.ely viděl Každopádně jeden hromadnej CRASH v kterým se jen těžko posuzuje "kdo za to může" a jedna držka při "machrování".....Za 6 let na závodní dráze.....a proto se ptám...."není to sakra málo"???
Asi seš fakt šikovnej nooo
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Anebo podkluzování nevnímám jako krizovku, což by bylo dobře...protože takový to plynulý klouzání v zatáčkách je myslím normální věc při jízdě na hraně a něčemu se snažím i sám pomoct - nájezd do zatáčky ve "dvou stopách", ale na to jsou tady jiný borcové - viď pane Mates Smrž
Tedy někdy mám malinko problém, ale fakt jen tak jednou - dvakrát do sezóny..
[URL=
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Prasouš>Zdavim, zeptám se na názor. Z jara mám v plánu nového fároše a jedna z mnoha plánovaných úprav je komplet výfuk od Akrapa. Jen nevim co k tomu dodat, jestli Power commander a ignition module, nebo prostě to s výfukem odvézt do Nymburka k Ešnerovi a použít jeho řídící jednotku RFV+. Máte někdo zkušenosti? Díky
Myslím, že takovouto sestavu dokáže naladit dost lidí u nás - důležitý je, aby si s tím pohrál na brzdě a prostě neodfláknul to. Může ti pak udělat fakt dobrý výkonový křivky a třeba i několik a ty si vybereš tu nejvhodnější pro tebe.
U nás v Liberci maj takovejhle zodpovědnej přístup třeba kluci z "KRK moto"
2008 Fároš sám o sobě jede skvěle, motorově si hodně polepšil oproti loňsku.. Docela dost doporučujou jednotku RapidBike (distribujuje a montuje ji i Ešner). Na nejlepší peníze ovšem vyjde Powercommander III z USA (kolem 6tis. Kč)
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Perňa #81>MiP_>
Tedy někdy mám malinko problém, ale fakt jen tak jednou - dvakrát do sezóny..
No tak hezkej vejlet do Kačerova... Máme tu experty..který raději jezdí po trávě...co Jiříku
Sakra...taky bych rád jezdil jako "poseroutka" za 1:41 Most....určitě raději než jako "borec" za 1:52 :\
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Naposledy editováno 22.10.2008 22:29:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
matrixbiker>jěště že jedinej kdo moch bejt potencionalně na honda dni je smailikR pač kdyby mě tam někdo viděl a pak mě slyšel že přemejšlim o licenci tak by prosral trencle smíchy
počkej, já tam ale jezdil
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Naposledy editováno 22.10.2008 22:42:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1) k cemu jsou racing (zalomene) riditka? hadal bych to, ze na motorce akorat vic lezim, ale jinak me nic nenapada
2) jaka je hlavni vyhoda prepacka? PP nebo ARP? reverz nebo normal?
3) jaky je idealni prevod? ted mam 16+45 - motor bez uprav, retez jsem radeji volil 530 DID - prece jenom s myma 2m jezdim porad "ve dvou"
4) jake pouzivas desticky?
5) kde se daji takhle nalakovat kapoty + samolepky? cena?
6) da se slusne jezdit i na seriovejch tlumicich? jaky cas je hranice (v Brne) na seriovy podvozek?
7) kdy poznam ze je potreba vymenit gumy? Mam SC1+SC2 najeto cca 100kol a porad drzej jak pribity - cas 2:25 - 2:30, vzorek maj uprostred porad 5mm (novy maj tusim taky 5mm) a jen boky jsou ostrouhany, ale zadna hruza, proste smes tam porad je...
Mozna ti to prijde trapny, ale zkusenosti a informace se nekdy sbiraj dost tezko, kor kdyz zacinas...
Diky
Naposledy editováno 22.10.2008 22:48:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35303 | Dnes v 01:27 psenap |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 2 | Včera v 21:21 Blacky94 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |