1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92
Edit: písmenka..
Naposledy editováno 24.10.2008 11:27:33
Naposledy editováno 24.10.2008 12:17:36
1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92
intolerant>z-x-r> sice nevybočovala oproti třeba 900rr, yzf 1000 ale porovnej komponenty supersportů, např yzf 750, r1, gsxr 750, zx7r, TL atd. s podvozkem zx9r.
Nebudu se tady s tebou o necem dohadovat..ale jezdil jsem jak tebou zminene zxr tak yzf tak zx9r i zx7r tak vim o cem mluvim...
Ted jsem na zx10r tvoje rsv jsem jeel taky ale jen jako pucene...
A podvozek zxr yzf i zx7r je o tridu horsi jak u zx9r.
Tedy to neni o obracene vidli ale o tom jak je celej komplet sladenej.
Chapu te jak to nema usd neni to zavodak...
PS:Jsi vedle jak ta jedle.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92
Ruck>Na ZX9 se jeden čas USD dávaly, ale pak se vrátili opět ke klasice - důvod nechápu...
Edit: písmenka..
ano do modelu 97 a proc se pak nedavaly? Pac to stalo za hovno a klasicke byly lespi...
To je novinka ze intolerant
A rikat o zx9ce ze ma podvozek na pytel je fakt slovo odbornika...Mam tu testy srovnavacky motoradu a zadnej testovac si nedovolil toto rici..Max tak rekl ze se zx9ka hodi mene na okruh o to vice na klasickou silnici...
O to presne naopak bylo receno u gsxr...
Ale toto muzou rikat jen ti co jezdi hubou.
Tech je tu nejvice.
z-x-r>ano do modelu 97 a proc se pak nedavaly? Pac to stalo za hovno a klasicke byly lespi...
Anebo chtěli ušetřit - taky jedna z možností....
Já spíš nevěděl proč když už tam jednou USD dali a byly špatný, že nevyměnili střeva...Protože snad u žádný jiný mašiny jsem takovej kolotoč s vidlema naviděl..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92
z-x-r>intolerant>z-x-r> sice nevybočovala oproti třeba 900rr, yzf 1000 ale porovnej komponenty supersportů, např yzf 750, r1, gsxr 750, zx7r, TL atd. s podvozkem zx9r.
Nebudu se tady s tebou o necem dohadovat..ale jezdil jsem jak tebou zminene zxr tak yzf tak zx9r i zx7r tak vim o cem mluvim...
Ted jsem na zx10r tvoje rsv jsem jeel taky ale jen jako pucene...
A podvozek zxr yzf i zx7r je o tridu horsi jak u zx9r.
Tedy to neni o obracene vidli ale o tom jak je celej komplet sladenej.
Chapu te jak to nema usd neni to zavodak...
PS:Jsi vedle jak ta jedle.
podvozek zx7r je horší jak zx9r??? No jasný. Hele věřím že na silnicy a na normál jízdu je v poho ale vím že v hodně rychlých zatáčkách je neklidná. Přední vidle je docela měkká. Jo a ty první zx9r měly vidlice super ale přestali je tam dávat kvůli tomu že hodně často tekly. Jinak byly super. Hele to že USD je na supersport lepší než teleskopy je úplně jasný a daný. Nemluvím o USD z Hyosungu apod. A já jsem na těch motorkách taky jezdil takže taky mluvím ze zkušeností. Snažím se project na co nejvíc motorkách abych věděl co je dobrý. ZX9R má hodně dobrej motor ale ne podvozek. To že v testech říkaly že má dobrej mě nepřekvapuje, já jim věřím protože třeba danýmu jezdcy sednul jenže v časopisech taky psaly jak super je R6 a SV650 a ani s jednou motorkou bych se nespokojil. Já se totiž neřídím časákama ale svýma zkušenostma, co jsem na tom zažil já. Rozume!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92
DaliboRR>intolerant> to říkám pořád né? Kupte 900RR a budete spokojeni
o tom nepochybuju chlape ale já spokojenej sem až až
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92
intolerant>DaliboRR>intolerant> to říkám pořád né? Kupte 900RR a budete spokojeni
o tom nepochybuju chlape ale já spokojenej sem až až
A nedají si říct a nedají
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92
DaliboRR>intolerant> to říkám pořád né? Kupte 900RR a budete spokojeni
doufám že na mě nebudeš nasranej ale na drhý stránce jsem 900rr nezapomněl zmínit
ZX9ka nemá podvozek supersportu a to je věc známá. Na cestování atd. postačí ale na sport (k čemuž zx9r určená byla) není. No hele skorolitra bez usd a pořádnýho podvozku bych si nekoupil. Když to někdo dá na šestku tak to pochopím ale na zx9r je to blbost, kort když má zx9r motor dost silnej. Stejně tak mluvím i o 900rr do roku 2000. Ať chceš nebo ne tak usd jsou prostě nesrovnatelný s teleskopama a to je věc jasná jako buzerantská orientace Eltona Johna.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92
DaliboRR>intolerant>DaliboRR>intolerant> to říkám pořád né? Kupte 900RR a budete spokojeni
o tom nepochybuju chlape ale já spokojenej sem až až
A nedají si říct a nedají
až já přestoupím na HONDU nebo R1 tak věř že příjde konec světa
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92
intolerant>DaliboRR>intolerant>DaliboRR>intolerant> to říkám pořád né? Kupte 900RR a budete spokojeni
o tom nepochybuju chlape ale já spokojenej sem až až
A nedají si říct a nedají
až já přestoupím na HONDU nebo R1 tak věř že příjde konec světa
To jo konecne budes zamilovanej
DaliboRR>intolerant>DaliboRR>intolerant>DaliboRR>intolerant> to říkám pořád né? Kupte 900RR a budete spokojeni
o tom nepochybuju chlape ale já spokojenej sem až až
A nedají si říct a nedají
až já přestoupím na HONDU nebo R1 tak věř že příjde konec světa
To jo konecne budes zamilovanej
1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92
já bych si ty testy taky rád přečetl, můžeš je někam uploadnout?
jj "R" verze byla omezená, vyrobilo se jich málo a dost jich šlo na závodění na okruhy. Pokud někdo prodává "R" zxr750 nebo ZX7RR tak to musí bejt...a taky si to nechá zaplatit, v ČR jsem "R" ještě neviděl a ani v inzerci. Mají také drobné odlišnosti na rámu - uchycení zadní kyvky, zadní tlumič je jiný, zxr750r a zx7rr má plochý karbce, tuším FVK41 Keihin. Jj a AL nádrž (viděl jsem i karbonovou). Nějakej borec z ciziny sehnal závodní zx7rr a dává jí do kupy, ale to je mazec, má to i nafocený, se serií to nemá moc společnýho, samej ohlins, Marchesini, chladiče, karbon a zase karbon,motor vyšpekovanej o jinou spojku, zadní kyvka vařená zakázkově, jiný brzdy (Brembo),Akrap nebo Arrow titan,..no fakt jsem slintal. Muselo to stát ranec.
1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Renovace a čištění povrchu Deltabox... Kawasaki ZXR 750 | Georg_moto | 4 | 12.2.2024 v 21:43 Georg_moto |
štítek ZXR 750 H2 Kawasaki ZXR 750 | Grambldouch | 10 | 27.2.2023 v 20:37 marekvjatrak |
Kawasaki Zxr 750 H1 držák motoru Kawasaki ZXR 750 | virgilm | 1 | 30.1.2023 v 15:50 Krautkopf |
Kawasaki ZXR 750 H2 v černo stříbrn... Kawasaki ZXR 750 | Kába | 9 | 29.1.2023 v 22:46 Kába |
Kawasaki ZXR 750 Kawasaki ZXR 750 | marekvjatrak | 10 | 29.1.2023 v 08:22 Thunder |