globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92
21.10.2008 v 07:21
Zdarec, chci si koupit veteránka ZXR 750 model J a nebo sportovnější K (ZXR 750 R). Prosim teda všechny, co s touto moto měli, nebo mají nějaké zkušenosti, rady a poznatky sem. Hlavně mě zajmájí závady, slabá mýsta a jízdní vlastnosti oproti novým motkám a jízdní rozdíl mezi ZXR a ZXRR. Dík moc.
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 11:06 | Nahoru | #61
z-x-r> sice nevybočovala oproti třeba 900rr, yzf 1000 ale porovnej komponenty supersportů, např yzf 750, r1, gsxr 750, zx7r, TL atd. s podvozkem zx9r.

1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 11:27 | Nahoru | #62
Na ZX9 se jeden čas USD dávaly, ale pak se vrátili opět ke klasice - důvod nechápu...

Edit: písmenka..

Naposledy editováno 24.10.2008 11:27:33

(reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 12:10 | Nahoru | #63
intolerant> no zkušenosti mam nejvíc s gsx-f 600 na tý sem lítal rok pak už mě přestávala pomalu bavit nemyslim výkonem ale ostatníma věcma.no 750 sem moc chtěl ale co maj u nás klucí srady tak říkaly at si ještě chvíli počkam přece jenom je mi 20 tak to nechci nějak hrotit.nicméně dík moc snad mi bude stačit

Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 12:17 | Nahoru | #64
ikdyž záleží kdo jak jezdí já s timhle zatáčky tolik brousit nebudu spíš to beru jako pomerně velkou mohutnou motorku na cesty a volný lítání.ale věřim tomu že při delší jízdě bude bolet prdel a myslim že i lokty ale to mi nějak netrápí

Naposledy editováno 24.10.2008 12:17:36

1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 12:50 | Nahoru | #65

intolerant>z-x-r> sice nevybočovala oproti třeba 900rr, yzf 1000 ale porovnej komponenty supersportů, např yzf 750, r1, gsxr 750, zx7r, TL atd. s podvozkem zx9r.



Nebudu se tady s tebou o necem dohadovat..ale jezdil jsem jak tebou zminene zxr tak yzf tak zx9r i zx7r tak vim o cem mluvim...
Ted jsem na zx10r tvoje rsv jsem jeel taky ale jen jako pucene...
A podvozek zxr yzf i zx7r je o tridu horsi jak u zx9r.

Tedy to neni o obracene vidli ale o tom jak je celej komplet sladenej.

Chapu te jak to nema usd neni to zavodak...

PS:Jsi vedle jak ta jedle.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 12:54 | Nahoru | #66

Ruck>Na ZX9 se jeden čas USD dávaly, ale pak se vrátili opět ke klasice - důvod nechápu...

Edit: písmenka..



ano do modelu 97 a proc se pak nedavaly? Pac to stalo za hovno a klasicke byly lespi...

To je novinka ze intolerant

A rikat o zx9ce ze ma podvozek na pytel je fakt slovo odbornika...Mam tu testy srovnavacky motoradu a zadnej testovac si nedovolil toto rici..Max tak rekl ze se zx9ka hodi mene na okruh o to vice na klasickou silnici...
O to presne naopak bylo receno u gsxr...
Ale toto muzou rikat jen ti co jezdi hubou.
Tech je tu nejvice.

(reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 12:57 | Nahoru | #67

z-x-r>ano do modelu 97 a proc se pak nedavaly? Pac to stalo za hovno a klasicke byly lespi...



Anebo chtěli ušetřit - taky jedna z možností....

Já spíš nevěděl proč když už tam jednou USD dali a byly špatný, že nevyměnili střeva...Protože snad u žádný jiný mašiny jsem takovej kolotoč s vidlema naviděl..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 13:43 | Nahoru | #68

z-x-r>intolerant>z-x-r> sice nevybočovala oproti třeba 900rr, yzf 1000 ale porovnej komponenty supersportů, např yzf 750, r1, gsxr 750, zx7r, TL atd. s podvozkem zx9r.

Nebudu se tady s tebou o necem dohadovat..ale jezdil jsem jak tebou zminene zxr tak yzf tak zx9r i zx7r tak vim o cem mluvim...
Ted jsem na zx10r tvoje rsv jsem jeel taky ale jen jako pucene...
A podvozek zxr yzf i zx7r je o tridu horsi jak u zx9r.

Tedy to neni o obracene vidli ale o tom jak je celej komplet sladenej.

Chapu te jak to nema usd neni to zavodak...

PS:Jsi vedle jak ta jedle.



podvozek zx7r je horší jak zx9r??? No jasný. Hele věřím že na silnicy a na normál jízdu je v poho ale vím že v hodně rychlých zatáčkách je neklidná. Přední vidle je docela měkká. Jo a ty první zx9r měly vidlice super ale přestali je tam dávat kvůli tomu že hodně často tekly. Jinak byly super. Hele to že USD je na supersport lepší než teleskopy je úplně jasný a daný. Nemluvím o USD z Hyosungu apod. A já jsem na těch motorkách taky jezdil takže taky mluvím ze zkušeností. Snažím se project na co nejvíc motorkách abych věděl co je dobrý. ZX9R má hodně dobrej motor ale ne podvozek. To že v testech říkaly že má dobrej mě nepřekvapuje, já jim věřím protože třeba danýmu jezdcy sednul jenže v časopisech taky psaly jak super je R6 a SV650 a ani s jednou motorkou bych se nespokojil. Já se totiž neřídím časákama ale svýma zkušenostma, co jsem na tom zažil já. Rozume!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 13:48 | Nahoru | #69
intolerant> to říkám pořád né? Kupte 900RR a budete spokojeni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 13:51 | Nahoru | #70

DaliboRR>intolerant> to říkám pořád né? Kupte 900RR a budete spokojeni



o tom nepochybuju chlape ale já spokojenej sem až až

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 13:53 | Nahoru | #71

intolerant>DaliboRR>intolerant> to říkám pořád né? Kupte 900RR a budete spokojeni

o tom nepochybuju chlape ale já spokojenej sem až až



A nedají si říct a nedají

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 13:54 | Nahoru | #72

DaliboRR>intolerant> to říkám pořád né? Kupte 900RR a budete spokojeni



doufám že na mě nebudeš nasranej ale na drhý stránce jsem 900rr nezapomněl zmínit

ZX9ka nemá podvozek supersportu a to je věc známá. Na cestování atd. postačí ale na sport (k čemuž zx9r určená byla) není. No hele skorolitra bez usd a pořádnýho podvozku bych si nekoupil. Když to někdo dá na šestku tak to pochopím ale na zx9r je to blbost, kort když má zx9r motor dost silnej. Stejně tak mluvím i o 900rr do roku 2000. Ať chceš nebo ne tak usd jsou prostě nesrovnatelný s teleskopama a to je věc jasná jako buzerantská orientace Eltona Johna.

(reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 13:55 | Nahoru | #73
intolerant>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 13:55 | Nahoru | #74

DaliboRR>intolerant>DaliboRR>intolerant> to říkám pořád né? Kupte 900RR a budete spokojeni

o tom nepochybuju chlape ale já spokojenej sem až až

A nedají si říct a nedají



až já přestoupím na HONDU nebo R1 tak věř že příjde konec světa

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 13:59 | Nahoru | #75

intolerant>DaliboRR>intolerant>DaliboRR>intolerant> to říkám pořád né? Kupte 900RR a budete spokojeni

o tom nepochybuju chlape ale já spokojenej sem až až

A nedají si říct a nedají

až já přestoupím na HONDU nebo R1 tak věř že příjde konec světa



To jo konecne budes zamilovanej

(reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 14:02 | Nahoru | #76

DaliboRR>intolerant>DaliboRR>intolerant>DaliboRR>intolerant> to říkám pořád né? Kupte 900RR a budete spokojeni

o tom nepochybuju chlape ale já spokojenej sem až až

A nedají si říct a nedají

až já přestoupím na HONDU nebo R1 tak věř že příjde konec světa

To jo konecne budes zamilovanej



(reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 14:04 | Nahoru | #77
DaliboRR> Pokud bych já zase někdy šel do čtyřhrnku (jako že ne) tak asi jedině gsxr 1000 k5-k6 ale další motorka jedině RSV 04 - 08

1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 19:12 | Nahoru | #78
mel jsem tuto motorku 2roky kupoval jsem ji v roce 2003 rv 1991 mela uz neco za sebou ale muzu rict kdo se na ni svezl oblibil si ji,byla to takova delovakoule,jasne hlediska brzd vykonu pokulhava uz velmi dnes ale co se da rict vlastnostni je pekelne tvrda a urcena opravdu na okruh,no a na 750 je motor jako na 600 jede az ve vrchu,ale za to vtom vrchu to fakt jede oproti cbr 900 rr ma neskutecny nakopnuty vrch ze clovek jede jede nic a v 10 mu to chce urvat ruce,tahle motorka je fakt kult co dodat ale motory moc nevydrzi a spatne zachazeni uz vubec ne ,,nekde v nemeckem casopise psali ze max je okolo 70 tisic km,zxr 750rr mela hlinikovou nadrz a upraveny motor vacky atd, rika se ze jich bylo vyrobeno velice malo nevim jestli bys na ni natrefil a v dobrem stavu ,,mela opravdu krasny zvuk kdyz ji clovek vytocil s zadnou motorkou uz jsem se nesetkal ze by znela stejne byl to takovy jekot urvany ale vyborne se poslouchal mam tuhle motorku rad stoho ze byla moje prvni opravdova ve 20 letech,verim ze jsou i jine kulty dobre jako gsxr 750 nebo cbr 900nebo yzf 750 atd ale podle me je nejkrasnejsi zxr,kdyz porovname model rv 91 a motky stejneho roku tak jednoznacne vyhrava no proste cbr 900 se vyrabelo az 93 :)mam hodne testu tehle motky jestli mas zajem napis mi klidne mej se

Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 23:40 | Nahoru | #79
zxerp750:
já bych si ty testy taky rád přečetl, můžeš je někam uploadnout?

jj "R" verze byla omezená, vyrobilo se jich málo a dost jich šlo na závodění na okruhy. Pokud někdo prodává "R" zxr750 nebo ZX7RR tak to musí bejt...a taky si to nechá zaplatit, v ČR jsem "R" ještě neviděl a ani v inzerci. Mají také drobné odlišnosti na rámu - uchycení zadní kyvky, zadní tlumič je jiný, zxr750r a zx7rr má plochý karbce, tuším FVK41 Keihin. Jj a AL nádrž (viděl jsem i karbonovou). Nějakej borec z ciziny sehnal závodní zx7rr a dává jí do kupy, ale to je mazec, má to i nafocený, se serií to nemá moc společnýho, samej ohlins, Marchesini, chladiče, karbon a zase karbon,motor vyšpekovanej o jinou spojku, zadní kyvka vařená zakázkově, jiný brzdy (Brembo),Akrap nebo Arrow titan,..no fakt jsem slintal. Muselo to stát ranec.

(reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

26.10.2008 v 18:00 | Nahoru | #80
zxero750> Zdarec, draku. Dík za popis. Ty testy bych měl fakt rád. Můžeš je poslat mailem, nebo ti mám napsat adresu na poštu?

Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

30.10.2008 v 12:33 | Nahoru | #81
Tož nebyla by nějaká další rada, zkušenost ? Případně typ na pěknej kousek ? Případně rozvinu diskuzi, kolik si myslíte, že je dobrá cena za ZXR v ucházejicim stavu ?

1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

20.11.2008 v 12:08 | Nahoru | #82
Tož je holka doma !!!! Je to nádhera, je na ní fůra práce, aby byla uplně voňavá, ale vše je na ní origoš, pár drobností mi chybí (zadní blatník, origo hefty) Rok 1991, najeto 65000 km. Motor běží krásně mechanicky tiše, až nás to překvapilo Teď půjde na dílnu, přez zimu celá rozhodit, tak doufám, že na mě nevykoukne nějaký bubák !

Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

20.11.2008 v 12:12 | Nahoru | #83
Jo a jen takový první letmý poznatek. Co mě strašlivě překvapilo, tak je podvozek a chování v zatáčce. Ta mašina má i na dnešní poměry super tuhej a přesnej podvozek a ta lehkost ovládání !!! Když to srovnám s desítkou, tak na tu potřebuju víc síly, abych ji donutil zatáčet. No už se fakt nemužu dočkat, až všechno zkontrolujem, uděláme a bude, jak nová a na jaře se pořádně svezu !

(reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

20.11.2008 v 14:57 | Nahoru | #84
DevilZXR> Doufám, že bude nějaký fotoseriál z "rekonstrukce"!

Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

20.11.2008 v 17:23 | Nahoru | #85
jj, taky se přikláním za fotoseriál...hlavně při repasi motoru bych byl obsáhlejší

Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

20.11.2008 v 21:29 | Nahoru | #86
Žadný strach hodim sem poznatky a taky fotky z generálky. A na jaře pěkně srovnávací test s o několik generací mladší ZX 10 R, nebo s oldtimerem CB 400 four a hlavně s dobovkama v podobě GSX-R 750 r.v.1990, YZF 750 a CBR 900 RR r.v.92, neboť mám kámoše, kteří si jako veteránky hyčkají tyto mašiny. Jsou plnně v origo stavu, stejně, jako bude moje ZXR 750

Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

20.11.2008 v 21:30 | Nahoru | #87
Jo a teď dotaz jak se sem do fora (příspěvku) vkládají fotky ?
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Renovace a čištění povrchu Deltabox... Kawasaki ZXR 750 Georg_moto 4 12.2.2024 v 21:43 Georg_moto
štítek ZXR 750 H2 Kawasaki ZXR 750 Grambldouch 10 27.2.2023 v 20:37 marekvjatrak
Kawasaki Zxr 750 H1 držák motoru Kawasaki ZXR 750 virgilm 1 30.1.2023 v 15:50 Krautkopf
Kawasaki ZXR 750 H2 v černo stříbrn... Kawasaki ZXR 750 Kába 9 29.1.2023 v 22:46 Kába
Kawasaki ZXR 750 Kawasaki ZXR 750 marekvjatrak 10 29.1.2023 v 08:22 Thunder


TOPlist