2 reakcí na tento příspěvek Bluetooth interkom
Nešlo to spárovat s TTR a kvalita hovoru při interkom režimu nám přišla děsivá v porovnání s Interphone. Testováno ve vyklápěčce a v enduro helmě. Někdo psal že v integrálce to je OK ale to neposoudím.
Nevím jak cenově ale Interphone za 3270 vycházel přibližně stejně draho jako ta Scala, Midland nevím. Pro mě je podstatný, že u dovozce Interphone funguje podpora jak hodinky, cokoliv reklamujeme okamžitě vyřizují bez řečí a složitostí a taky že celý mikrofon i s tyčkou je schovaný uvnitř helmy (navíc se dělá verze pro integrálky co používáme v enduro helmách kde tyčka vůbec není). U Scaly jde celkem tlustá tyčka z vnější strany dovnitř v přilbě BMW se to dost pletlo. Navíc tam není 100% kompatibilita a oni to hází na výrobce GPS, že si musejí poladit firmware ale to je patová situace. Interphone odpovídá jako HF i jako car kit, podle toho, co ten který přístroj čeká za odpověď. Přijde mi to jako výhoda a ještě jsem neměl v ruce zařízení, se kterým by to nešlo spárovat. Uznávám že výdrž by mohla být lepší ale taky je to menší a oblejší než Scala. Prostě by nevadilo, kdyby udělali větší verzi s delší výdrží baterek na kecání.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bluetooth interkom
totéž ale brandované od původního výrobce (Scala). Midland je čistě OEM (jiný obal, jiné logo jinak totéž).
Cili Midland BT2 je Scala Rider?
Jak to, kdyz Cardo/Scala neumi stereo?
A je "Scala Rider Q2" kvalitou podobny puvodnimu "Scala Rideru" - tedy spis nekvalitou?
TomasTT>Interphone odpovídá jako HF i jako car kit, podle toho, co ten který přístroj čeká za odpověď. Přijde mi to jako výhoda a ještě jsem neměl v ruce zařízení, se kterým by to nešlo spárovat. Uznávám že výdrž by mohla být lepší ale taky je to menší a oblejší než Scala. Prostě by nevadilo, kdyby udělali větší verzi s delší výdrží baterek na kecání.
interphone mi nešel spárovat s TomTomem 920T. snad jsem to i řešil tady na foru. každopádně koupě zuma 550 to vyřešila