bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda VTR 1000 F
30.9.2008 v 19:34
Zdavim, chcem sa spytat ake mate skusenosti s touto moto? Spotreba, kazivost, podvozok.... Zvladne taketo nieco aj niekto kto na 2V este nejazdil. Ale na 4V ano?
Předchozí
1 2
Následující

Honda VTR 1000 F

1.10.2008 v 14:56 | Nahoru | #31
VTR byla super motorka, kdyby měla lepší přední vidlici tak je luxusní..na normální silnici teda myslim...

Honda VTR 1000 F

1.10.2008 v 15:02 | Nahoru | #32

Ruck>VTR byla super motorka, kdyby měla lepší přední vidlici tak je luxusní..na normální silnici teda myslim...



to máš pravdu...docela dost nepříjemně se houpe na předku...je to jak na moři když hodně taháš...a to mám nový futra,olej ...ale to už je stará věc...stejně jako rozvoďák na předním válci...prý nedostačeným brzdám...malé nádrži na svoji spotřebu...no jde se na to zvyknout a pro mě to byla srdcovka.tak něják...

Honda VTR 1000 F

1.10.2008 v 17:07 | Nahoru | #33

assassin>petrVTR: tak tos mel stesti na naky zazracny stroje, ja zdaleka nejezdim porad plnej, a pod 7,5 se nedostanu, 8 ve dvou pri celkem pohodovy jizde, kdyz jedu okresku a radim jen 1,2,3 vse do omezovace tak jdu spis k 10litrum na sto... kamos co ma seriove VTR a jezdi se mnou.. jede vetsinou jeste s tak o litr vetsi spotrebou nez ja... jo a pres 8 sem se pri ostrejsi jizde dokazal dostat se vsim s cim sem jel... 400 huska, 400 gsx, gsxr, zx9 .....

BTW dalnice a 6ka plnej zdaleka nedela nejvetsi spotrebu, nejvic to zere kdyz se jede okreska brzda,plyn.. a toci se prvnich par kvaltu....

jinak teda souhlasim ze VTR nezere nijak vyrazne vic nez ostatni litrove dvouvalce... oni totiz plus minus podobne chlastaj vsechny...



Ja si nemyslim, ze by byly naky zazracny Nicmene spotreba obou sla dolu instalaci propustneho filtru a DynoJetu...

Honda VTR 1000 F

1.10.2008 v 17:13 | Nahoru | #34
K té spolehlivosti, u každý motorky je to o majiteli, jenom některý líp snáší když na to majitel sere než jiný.

Honda VTR 1000 F

1.10.2008 v 17:17 | Nahoru | #35
COMATIK,ruck: kdyz bych srovnaval s TL tak pri normalni jizde je VTR uplne uzasny proti TL, na brzdu sahnes jednim prstem a brzdi, kam ji namiris tam jede, motor jde skoro od nuly do omezovace jak elektromotor... ale jak se zacne zrychlovat tak pak kdyz jsem jel co to jde tak uz mi brzdy prisly ze jak v mensich rychlostech fungovali uzasne ze opakovane z 200 uz maji co delat, podvozek taky zacal bejt nervoznejsi... u TL mi prijde ze s rychlosti se to spis lepsi (ikdyz kroutici ram je znat) ale srovnaval sem seriovou VTR a svoje TL, ktery ma jinej zadni tlumic , docela dobry brzdy ,tlumic rizeni a naky kila dolu proti serii ...

pro normalniho pilota si myslim je VTR o dost lepsi a prijemnejsi a v rezimu kdy se zda byt TL lepsi.. uz zase bude lepsi se poohlidnout spis po tom farosovi treba... ten bude zase jinde...

Honda VTR 1000 F

1.10.2008 v 17:18 | Nahoru | #36

Stráťa>K té spolehlivosti, u každý motorky je to o majiteli, jenom některý líp snáší když na to majitel sere než jiný.



jj taky se to tak da rict...

Honda VTR 1000 F

1.10.2008 v 21:16 | Nahoru | #37

assassin>sefo: ja za 6 let na TL kupoval jen pneu, olej+filtr, desky retez a svicky, silnejsi pruziny do spojky.... ted me cekaji kotouce....

takze jen spotrebni veci... takze asi zalezi na jakej kus natrefi...



nekecej , co třeba nápně ve vidlích, brzdovka, VTR má karbeci takže navíc synchronizace, kontrola ventilovejch vůlí atd...

Honda VTR 1000 F

1.10.2008 v 23:02 | Nahoru | #38

toranaga>assassin>sefo: ja za 6 let na TL kupoval jen pneu, olej+filtr, desky retez a svicky, silnejsi pruziny do spojky.... ted me cekaji kotouce....

takze jen spotrebni veci... takze asi zalezi na jakej kus natrefi...

nekecej , co třeba nápně ve vidlích, brzdovka, VTR má karbeci takže navíc synchronizace, kontrola ventilovejch vůlí atd...



Obavam se, ze ventily a synchronizace se u strikacky dela taky, to jestli je to strikacka nebo karbec nema zadnou vahu

Honda VTR 1000 F

2.10.2008 v 08:00 | Nahoru | #39
toranga: mam TL ne VTR, na ventily sem koukal neco kolem 45tis km a byly OK, je to jen sundat deklik.. to neberu jako opravu/investici do moto:) synchronizaci a nastaveni TPS u TL delam, ale to je otazka pul hodky.. pripojit podtlak budiky a zatocit 2 sroubkama... ten samej pripad... beru to jako beznou udrzbu...

jo a brzdovka a olej ve vidlich... to taky beru jako "vymenu spotrebaku" ale priznam se ze v predkach mam 3 roky starou brzdovku, a ve vidlich 6let starej olej... vidle se chystam pres zimu preskladat... jiny pruziny, valving, olej gufera,stiraky... komplet racetech vecicky....

Honda VTR 1000 F

2.10.2008 v 09:18 | Nahoru | #40

COMATIK>Ruck>VTR byla super motorka, kdyby měla lepší přední vidlici tak je luxusní..na normální silnici teda myslim...

to máš pravdu...docela dost nepříjemně se houpe na předku...je to jak na moři když hodně taháš...a to mám nový futra,olej ...ale to už je stará věc...stejně jako rozvoďák na předním válci...prý nedostačeným brzdám...malé nádrži na svoji spotřebu...no jde se na to zvyknout a pro mě to byla srdcovka.tak něják...



Ty vidle nepozoruju, je pravda že jsou měkčí, ale nějaký houpání ne, je to perfektně stabilní i na okruhu. Ale nemám zas tolik moc najeto a nejspíš nejezdím takovou kládu. Další možnost je, že předchozí majitel si s tím asi trochu pohrál, zdá se mi že je mám popuštěný v brýlích a trochu jinak seštelovaný.

edit: každopádně pokud někdo nemá moc najeto, bude trvat aspoň sezonu než se dostane na limity podvozku.

Naposledy editováno 02.10.2008 09:39:56

Honda VTR 1000 F

2.10.2008 v 10:17 | Nahoru | #41
Stev> Až zrychlíš tak zjistíš že ty vidle jsou vážně na pikaču...Ne ně by se extra houpaly, spíš nestíhají všechno pobírat.

Ale to je to jediný co bych ty motorce vyčetl ( a možná brzdy - v porovnání s dnešníma "kusadlama" docela slabej průměr ), jinak super stroj

Honda VTR 1000 F

2.10.2008 v 17:25 | Nahoru | #42
ahoj, v 18ti letech na VTR ?? neblbni. jinak malej dojezd, sado maso spolujezdec, strácí na ceně. raději už SP 1-2. v 18ti letech??

Honda VTR 1000 F

2.10.2008 v 19:03 | Nahoru | #43

Sokol1340>ahoj, v 18ti letech na VTR ?? neblbni. jinak malej dojezd, sado maso spolujezdec, strácí na ceně. raději už SP 1-2. v 18ti letech??



OK, kaslem na to, radsej nejakeho horneta alebo nieco k tomu podobne....Som sa pytal len pre to, ze som nasiel na to v pohode cenu.
EDIT: SPcka sa my pacia hrozne moc, no tak na to by som fakt este nesadol

Honda VTR 1000 F

8.10.2008 v 10:51 | Nahoru | #44
Zdarec, moje motor. anamnéze je jawa 250 -) jawa 350-) a VTR firestorm. Je mi 27 a storma mam asi 2 roky, musel jsem si ji koupit až za sve peníze, ty jsem si bohužel vydělal až po škole. Už na medině jsem snil o VTR SP-1, ale to bych asi už dávno ležel davno na soudnim lék vplastovém pytlu..., Takže VEJTro byla jasna volba. Jsem rád, že je to tisicovka s tak "slabým " výkonem. Kdybych si ji koupit ve 20ti, tak je moje životnost kolem 3 min. Mašina se dá dobře zvládnout. Tahá od spodu a hlavně má nádherný zvuk! Myslím že ale o 2V sedí přirovnání k BESTII. Motorky za nic nemůžou, plyn přidává jen jezdec..., Proto si myslím že zvládneš cokoli, jen s pořádným respektem k výkonu. Hlavně NEjezdit ma stroji, když jsi naštvaný! A pořádný hadry!!!! Asfat = nejhorší rašpla! Co se týká spotřeby, je to kurva stroj a ne nějaký skůtr, ne? Takže i kdyby žrala 10litrů co si klidně veme je mi to fuk. Pokud máš na tohle, vyřid si i životní pojištění!

1 reakcí na tento příspěvek Honda VTR 1000 F

14.10.2008 v 20:34 | Nahoru | #45
zdar vtristi kámoš má 99tku a ma spotřebu tak 7-9 ja 02 a v životě jsem se nedostal přes 7.5, novějsí stroje od 01 už tolik nechlastaj, něco jsme pocestovali a dá se jet i za 5,2 ale jen když cestuješ, pruměr mam tak 6,5 což jde. jinak pro pedra, bacha na přidávání při prújezdem v zatáčkách musíš, přidat jinak to dost uskakuje ten 2v moc brzdí motorem 4v je měkčí vím očem mluvím, jinak je to celkem bezproblémovej stroj. pro COMATIKA co bude s tim top case. zdar.

(reakce na) Honda VTR 1000 F

15.10.2008 v 10:44 | Nahoru | #46
dž> chce to pořádný gumy, mám pirelli diablo corsa a ještě mi neuskočily, můžu za to tahat jak chci. Na 2V je lepší dát pro jistotu nějaký lepivky, já tam žádnou sportovně-cestovní dávat nebudu.

2 reakcí na tento příspěvek Honda VTR 1000 F

15.10.2008 v 11:26 | Nahoru | #47
No nerekl bych ze nejak vyrazne brzdi motorem... Vsude o tom ctu, ale skoro bych rekl ze to je kravina. Brzdny moment motoru mi prisel vetsi na CBR600 nez na VTR . To ze se pri podrazeni a prudkym pusteni spojky muze zablokovat zadni kolo povazuju za normalni a delala to kazda motorka na ktery jsem jel...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda VTR 1000 F

15.10.2008 v 11:30 | Nahoru | #48

PetrVTR_new>No nerekl bych ze nejak vyrazne brzdi motorem... Vsude o tom ctu, ale skoro bych rekl ze to je kravina. Brzdny moment motoru mi prisel vetsi na CBR600 nez na VTR . To ze se pri podrazeni a prudkym pusteni spojky muze zablokovat zadni kolo povazuju za normalni a delala to kazda motorka na ktery jsem jel...



no já když si hodně pomáhám motorem...tak pří kvaltování z 3 na 2 mi zadek vždycky blokne...teda do zatáčky..na rovině ani ho*no-ale já si už zvykl..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda VTR 1000 F

15.10.2008 v 11:32 | Nahoru | #49
COMATIK> a dáváš meziplyn?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda VTR 1000 F

15.10.2008 v 11:37 | Nahoru | #50

Stev>COMATIK> a dáváš meziplyn?



no 80% se snažím..ale někdy je to takovej fofr že na to není ani čas určo na to bude mít vliv i pneu...
a určitě fakt že na zadku mám MM desky tak zadkem skoro nebrzdím

(reakce na) Honda VTR 1000 F

15.10.2008 v 12:40 | Nahoru | #51
COMATIK> ty gumy určitě hodně pomůžou, na silnici sice moc rychle nejezdím, ale když sem byl na okruhu, kde sem teda jinak jel dost hrozně , tak sem kolikrát podřazoval na dvojku s meziplynem i na 8000 a drželo to.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda VTR 1000 F

16.10.2008 v 19:17 | Nahoru | #52
PetrVTR_new>
nemyslím pri podřazování jezdíme rakousko a itálii a tam jsou super silnice a parádní zatácky ale když jí krmíš k zatáčce a tu pak projíždíš se zavřenym plynem tak to ustřeluje musíš počítat s tím že v zatáčce musíš lehce přidat jinak to má tendenci ustřelovat několikrát se mi to stalo a mam D 208 což nepovažuju za až takovou sračku kámoš ma fazera a jezdí dost střelbu a jemu to nic nedělá a má tam cestovní contíky proto říkam že 2v má uplně jinej průběh, hlavně jsem to chtěl poradit tomu mladýmu klukovi aby s tím počítal a zvikal si na to hned zkraje,kluk co má duknu mi to potvrdil taky, jinak meziplyn je snad samozřejmej kort na nižších kvaltech zdar.

(reakce na) Honda VTR 1000 F

18.10.2008 v 19:23 | Nahoru | #53

dž>PetrVTR_new>
nemyslím pri podřazování jezdíme rakousko a itálii a tam jsou super silnice a parádní zatácky ale když jí krmíš k zatáčce a tu pak projíždíš se zavřenym plynem tak to ustřeluje musíš počítat s tím že v zatáčce musíš lehce přidat jinak to má tendenci ustřelovat několikrát se mi to stalo a mam D 208 což nepovažuju za až takovou sračku kámoš ma fazera a jezdí dost střelbu a jemu to nic nedělá a má tam cestovní contíky proto říkam že 2v má uplně jinej průběh, hlavně jsem to chtěl poradit tomu mladýmu klukovi aby s tím počítal a zvikal si na to hned zkraje,kluk co má duknu mi to potvrdil taky, jinak meziplyn je snad samozřejmej kort na nižších kvaltech zdar.



Tak to potom jo.. Prave 17/09/2008 jsem lital na VTR v teto oblasti http://www.mapy.cz/...=123236352@z=9@mm=ZP
a musim rict ze tolik zatacek jsem snad jeste nedal, slezal jsem z toho za tmy a mel jsem problem vylezt na schody. Bylo to naprosto jedinecne Jinak mas pravdu, VTR neumi projizdet zatacky se zavrenym plynem, to jsem zjistil hned po koupi cestou domu, ze neumim zatocit. A stacilo pridat plyn .... Jinak ted den jsme byl take na Grossglockneru, mrzlo tam a Michelin PilotRoad2 drzely furt

(reakce na) Honda VTR 1000 F

28.6.2018 v 16:59 | Nahoru | #54
Stev> Jezdím na VTR za 8 - 9 L, a to většinou potáhnu. Myslím, že spotřeba v pohodě.

1 reakcí na tento příspěvek Honda VTR 1000 F

28.6.2018 v 17:59 | Nahoru | #55
10 let, Nojzer! 10 let je to od ty doby, co ses zapomel nekde v putyce...

(reakce na) Honda VTR 1000 F

29.6.2018 v 12:05 | Nahoru | #56

DrDNA01 píše: 10 let, Nojzer! 10 let je to od ty doby, co ses zapomel nekde v putyce...



Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist