Ruck>VTR byla super motorka, kdyby měla lepší přední vidlici tak je luxusní..na normální silnici teda myslim...
to máš pravdu...docela dost nepříjemně se houpe na předku...je to jak na moři když hodně taháš...a to mám nový futra,olej ...ale to už je stará věc...stejně jako rozvoďák na předním válci...prý nedostačeným brzdám...malé nádrži na svoji spotřebu...no jde se na to zvyknout a pro mě to byla srdcovka.tak něják...
assassin>petrVTR: tak tos mel stesti na naky zazracny stroje, ja zdaleka nejezdim porad plnej, a pod 7,5 se nedostanu, 8 ve dvou pri celkem pohodovy jizde, kdyz jedu okresku a radim jen 1,2,3 vse do omezovace tak jdu spis k 10litrum na sto... kamos co ma seriove VTR a jezdi se mnou.. jede vetsinou jeste s tak o litr vetsi spotrebou nez ja... jo a pres 8 sem se pri ostrejsi jizde dokazal dostat se vsim s cim sem jel... 400 huska, 400 gsx, gsxr, zx9 .....
BTW dalnice a 6ka plnej zdaleka nedela nejvetsi spotrebu, nejvic to zere kdyz se jede okreska brzda,plyn.. a toci se prvnich par kvaltu....
jinak teda souhlasim ze VTR nezere nijak vyrazne vic nez ostatni litrove dvouvalce... oni totiz plus minus podobne chlastaj vsechny...
Ja si nemyslim, ze by byly naky zazracny Nicmene spotreba obou sla dolu instalaci propustneho filtru a DynoJetu...
pro normalniho pilota si myslim je VTR o dost lepsi a prijemnejsi a v rezimu kdy se zda byt TL lepsi.. uz zase bude lepsi se poohlidnout spis po tom farosovi treba... ten bude zase jinde...
assassin>sefo: ja za 6 let na TL kupoval jen pneu, olej+filtr, desky retez a svicky, silnejsi pruziny do spojky.... ted me cekaji kotouce....
takze jen spotrebni veci... takze asi zalezi na jakej kus natrefi...
nekecej , co třeba nápně ve vidlích, brzdovka, VTR má karbeci takže navíc synchronizace, kontrola ventilovejch vůlí atd...
toranaga>assassin>sefo: ja za 6 let na TL kupoval jen pneu, olej+filtr, desky retez a svicky, silnejsi pruziny do spojky.... ted me cekaji kotouce....
takze jen spotrebni veci... takze asi zalezi na jakej kus natrefi...
nekecej , co třeba nápně ve vidlích, brzdovka, VTR má karbeci takže navíc synchronizace, kontrola ventilovejch vůlí atd...
Obavam se, ze ventily a synchronizace se u strikacky dela taky, to jestli je to strikacka nebo karbec nema zadnou vahu
jo a brzdovka a olej ve vidlich... to taky beru jako "vymenu spotrebaku" ale priznam se ze v predkach mam 3 roky starou brzdovku, a ve vidlich 6let starej olej... vidle se chystam pres zimu preskladat... jiny pruziny, valving, olej gufera,stiraky... komplet racetech vecicky....
COMATIK>Ruck>VTR byla super motorka, kdyby měla lepší přední vidlici tak je luxusní..na normální silnici teda myslim...
to máš pravdu...docela dost nepříjemně se houpe na předku...je to jak na moři když hodně taháš...a to mám nový futra,olej ...ale to už je stará věc...stejně jako rozvoďák na předním válci...prý nedostačeným brzdám...malé nádrži na svoji spotřebu...no jde se na to zvyknout a pro mě to byla srdcovka.tak něják...
Ty vidle nepozoruju, je pravda že jsou měkčí, ale nějaký houpání ne, je to perfektně stabilní i na okruhu. Ale nemám zas tolik moc najeto a nejspíš nejezdím takovou kládu. Další možnost je, že předchozí majitel si s tím asi trochu pohrál, zdá se mi že je mám popuštěný v brýlích a trochu jinak seštelovaný.
edit: každopádně pokud někdo nemá moc najeto, bude trvat aspoň sezonu než se dostane na limity podvozku.
Naposledy editováno 02.10.2008 09:39:56
Ale to je to jediný co bych ty motorce vyčetl ( a možná brzdy - v porovnání s dnešníma "kusadlama" docela slabej průměr ), jinak super stroj
Sokol1340>ahoj, v 18ti letech na VTR ?? neblbni. jinak malej dojezd, sado maso spolujezdec, strácí na ceně. raději už SP 1-2. v 18ti letech??
OK, kaslem na to, radsej nejakeho horneta alebo nieco k tomu podobne....Som sa pytal len pre to, ze som nasiel na to v pohode cenu.
EDIT: SPcka sa my pacia hrozne moc, no tak na to by som fakt este nesadol
1 reakcí na tento příspěvek Honda VTR 1000 F
2 reakcí na tento příspěvek Honda VTR 1000 F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda VTR 1000 F
PetrVTR_new>No nerekl bych ze nejak vyrazne brzdi motorem... Vsude o tom ctu, ale skoro bych rekl ze to je kravina. Brzdny moment motoru mi prisel vetsi na CBR600 nez na VTR . To ze se pri podrazeni a prudkym pusteni spojky muze zablokovat zadni kolo povazuju za normalni a delala to kazda motorka na ktery jsem jel...
no já když si hodně pomáhám motorem...tak pří kvaltování z 3 na 2 mi zadek vždycky blokne...teda do zatáčky..na rovině ani ho*no-ale já si už zvykl..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda VTR 1000 F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda VTR 1000 F
Stev>COMATIK> a dáváš meziplyn?
no 80% se snažím..ale někdy je to takovej fofr že na to není ani čas určo na to bude mít vliv i pneu...
a určitě fakt že na zadku mám MM desky tak zadkem skoro nebrzdím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda VTR 1000 F
nemyslím pri podřazování jezdíme rakousko a itálii a tam jsou super silnice a parádní zatácky ale když jí krmíš k zatáčce a tu pak projíždíš se zavřenym plynem tak to ustřeluje musíš počítat s tím že v zatáčce musíš lehce přidat jinak to má tendenci ustřelovat několikrát se mi to stalo a mam D 208 což nepovažuju za až takovou sračku kámoš ma fazera a jezdí dost střelbu a jemu to nic nedělá a má tam cestovní contíky proto říkam že 2v má uplně jinej průběh, hlavně jsem to chtěl poradit tomu mladýmu klukovi aby s tím počítal a zvikal si na to hned zkraje,kluk co má duknu mi to potvrdil taky, jinak meziplyn je snad samozřejmej kort na nižších kvaltech zdar.
dž>PetrVTR_new>
nemyslím pri podřazování jezdíme rakousko a itálii a tam jsou super silnice a parádní zatácky ale když jí krmíš k zatáčce a tu pak projíždíš se zavřenym plynem tak to ustřeluje musíš počítat s tím že v zatáčce musíš lehce přidat jinak to má tendenci ustřelovat několikrát se mi to stalo a mam D 208 což nepovažuju za až takovou sračku kámoš ma fazera a jezdí dost střelbu a jemu to nic nedělá a má tam cestovní contíky proto říkam že 2v má uplně jinej průběh, hlavně jsem to chtěl poradit tomu mladýmu klukovi aby s tím počítal a zvikal si na to hned zkraje,kluk co má duknu mi to potvrdil taky, jinak meziplyn je snad samozřejmej kort na nižších kvaltech zdar.
Tak to potom jo.. Prave 17/09/2008 jsem lital na VTR v teto oblasti http://www.mapy.cz/...=123236352@z=9@mm=ZP
a musim rict ze tolik zatacek jsem snad jeste nedal, slezal jsem z toho za tmy a mel jsem problem vylezt na schody. Bylo to naprosto jedinecne Jinak mas pravdu, VTR neumi projizdet zatacky se zavrenym plynem, to jsem zjistil hned po koupi cestou domu, ze neumim zatocit. A stacilo pridat plyn .... Jinak ted den jsme byl take na Grossglockneru, mrzlo tam a Michelin PilotRoad2 drzely furt
1 reakcí na tento příspěvek Honda VTR 1000 F
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 75 | 9.1.2024 v 16:55 djbell |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 0 | 10.8.2023 v 09:20 ujec76 |
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 1 | 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko |