1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki GPZ 305 Belt Drive
Jasný, takže k nalití stačí pvolit ty šrouby s těma ventilkama jo? Ty gufera asi budou chtít vyměnit...přes zimu.. Tak díky.
přesně a buď to z odměřeného množství 120mL pro jednu vidlici lít přes malinkatý trychtýř ,nebo to tam dostat injekční stříkačkou.
S tlakováním vidlice přes ventilky bych si už nehrál,fouká se tam strašně málo a nemáš šanci obě vidle trefit přesně a když to přeženeš,"profoukneš" gufera.Já ty ventilky používám jen jako zátky a když měním oil tak to pře ně odvzdušňuju,bo za ty dva roky se tam něco málo natlakuje samo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
seřízení karburátorů Kawasaki GPZ 305 Belt Drive | Jarek84 | 2 | 25.6.2020 v 22:12 Jarek84 |
Polepy Kawasaki GPZ 305 Kawasaki GPZ 305 Belt Drive | dolfiruda | 9 | 17.3.2019 v 08:12 dolfiruda |
snimanie tlaku oleja Kawasaki GPZ 305 Belt Drive | pacik1 | 17 | 27.1.2012 v 16:12 pacik1 |
Cagiva Navigátor 1000 od kdy na lit... Jawa 50 Dandy, Cagiva Navigator 1000, Cagiva Raptor ... | Son | 11 | 29.9.2010 v 17:43 děs |
Zkouška těsnosti zabroušených sedel... Jawa 50 Dandy, Cagiva Raptor 650, Kawasaki GPZ 305 B... | Son | 15 | 20.9.2009 v 21:44 Son |