[b]JE TO TADY, SICE OPOŽDĚNĚ, ALE TPC ŽIJE A 2017 BUDE A POJEDE SE
Těm, kdo už jeli TPC, těm netřeba Transpublik přibližovat - tajný závod, zcela neformální akce milovníků jedné stopy, zanechal gumovou čáru napříč celou naší republikou, a pro mnohé znamenal ojedinělou výzvu pokořit se svou motorkou v jediném dni všechny kilometry, které naše vlast "OD UCHA K UCHU" má A to vše podstoupili jezdci v TPC 2009 - 2016 bez použití dálnic, pokud možno nejhezčími silnicemi 2. a 3. třídy.
Pro každého, ať je odkudkoliv, to znamená 1200 - 1400 km za víkend.
SKUPINA TRANSPUBLIK : skupina TRANSPUBLIK CZ cup zde na m.cz
TRANSPUBLIK na FuckBOOKU :D
Aby si nekonkurovaly hrušky s jabkama, jsou samozřejmostí kategorie:
1) Volná třída alias nezařaditelné (stroje 50ccm a pod.)
2) Jawa, ČZ, MZ, stroje socialismu a stroje do 125ccm moderní produkce.
3) Chopper, cruiser
4) Naháče
5) Enduro cesťáky, Kapoty a SuperSport
6) Dívky, ženy, báby, babky, holčiny ... atd..
A nebo nemáš závodního ducha? Ale o to přece vůbec nejde! Hlavním cílem je se hezky projet CELOU naší krásnou zemí a večer se ve zdraví všichni sejít v cíli, a poznat další milovníky jedné stopy na všechny způsoby.. ne se někde přizabít. Nabízíme možnost evidence startovních a cílových časů, nejvytrvalejší jezdce oznámíme, ale každý mějme neustále na mysli to nejcennější co máme - zdraví nás a ostatních lidí na cestách!
Na závěr bych chtěl dodat, že nikoho nenavádíme jet v běžném provozu jako prase, závod je myšlen jako vytrvalostní! Rozhodně nehodláme přebírat zodpovědnost za něčí nebezpečné a stupidní chování !!
Nějakej hajzl se chce přilepit na to, že loni zájemci ochotně
odeslali peníze na neznámý účet a motorkáři si důvěřovali, a chce
toho zneužít!!!
Takže JEDNOZNAČNĚ:
1) Není žádná jiná stránka než http://www.transpublik.cz
2) Ale HLAVNĚ
- Bankovní spojení pro platby v CZK : 2200222598 / 2010 (start.299,- Kč)
- Bankovní spojení pro platby v EUR : 2200222598 / 8330 (start.12,- EUR)
- Pokud budete platit z jednoho účtu za více jezdců, uveďte ve zprávě pro příjemce všechny NICKy
JAKO IDENTIFIKACI PLATBY POUZIJTE VE ZPRAVE PRO PRIJEMCE SVUJ NICK
!!!
4) Nikdo po Vás nemůže chtít platbu dříve, než bude na stránkách
vystavena
Asi to už uzavřeme. TPC má svoje "nej" za sebou. Klidně mě třeba ukamenujte.
Naposledy editováno 15.03.2021 06:47:58
Džanek>rraol tak startovny bych dal kvuli tomu,aby proste dojeli a nemuseli nic platit za piti a jidlo...z toho by se to pokrylo a tu trasu bych udelal bez navigaci a pres veci mesta...
No ale to se bojim že by se to tam pak sesekalo... Supersporty dorazí do Jbůnkova dřív, ještě na oběd ( ) a sežerou a vypijou celou hospodu, a večer dorazí vyhládlý dvacky a zjistěj že startovný už je sežraný a ještě je třeba doplatit... Pak o půlnoci jawaři, ty půjdou rovnou spát... a startovný budou mít stejně velký jako ostatní..
Začne se to tam zbytečně sekat, když se organizuje že se jde do hospody tak se na ní taky nevybírá předem, dělá to zmatky, a pak se lidi akorát ptaj estli nějaký prachy ještě organizátorovi zbyly...
Na startu instukce - jeď do Litoměřic, ta a ta benzínka - obsluze, která je předem instruovaná (zařídil bych s vedoucím pumpy za peníz) řekni heslo co máš v obálce, výměnou dostaneš druhou obálku.
2) ve druhé obálce je lístek do muzea motorek o 200 km dál, a anketní lístek na vypsání odpovědí.
Otázka: jaký motocykl stojí v muzeu v poslední místnosti u okna? Odpověď zapište a při odchodu z muzea si u pokladny řekněte na základě hesla o další obálku...
atd atd atd.. Nemusí to být vždycky jen muzeum, vytipovaly by se někde na trase zajímavá místa, nejlépe nějak související s motorkama, ale i jiný třeba, a celý dotazník s odpověďmi by se v cíli odevzdával.
Nejhezčí by bylo právě to, že nevíš kam Tě to pošle pak, takže každej vždycky otevře obálku, uvidí "Jeď tam a tam" a první co ho napadne "Kde to doprdele zase je???" a vytáhne mapu a bude študovat kudy to tam střihne
Vypadá to složitě, ale já bych se toho klidně chopil, mám známýho kterej nějak podobně každoročně organizuje "Pražské putování" a je to vždycky pr*el jak c*p!
Naposledy editováno 29.09.2008 10:36:28
Takhle to bude pro všechny stejně nákladný na benzín, protože kdo to má daleko do Aše, bude to mít ráno po závodě zase blízko domů, a naopak.. zůčastní se víc lidí, protože kdyby to bylo kolečko, pojedou jen lidi jejichž region je blízkej startu/cíli.
Když to bude čára od nevidim do nevidim, bude to akce co bude spojovat všechny česko/chodsko/slezsko/moravský motořkáře bez rozdílu, fakt se mi ta původní džankovo myšlenka zalíbila
rraol>Start a cíl v jednom místě je možná pohodlnější na organizaci, ale celej první nápad je tak v čoudu.
Takhle to bude pro všechny stejně nákladný na benzín, protože kdo to má daleko do Aše, bude to mít ráno po závodě zase blízko domů, a naopak.. zůčastní se víc lidí, protože kdyby to bylo kolečko, pojedou jen lidi jejichž region je blízkej startu/cíli.
Když to bude čára od nevidim do nevidim, bude to akce co bude spojovat všechny česko/chodsko/slezsko/moravský motořkáře bez rozdílu, fakt se mi ta původní džankovo myšlenka zalíbila
1) Dopředu bude hlavně práce domluvit zastávkové body, to bych nepopisoval, prostě by se to vyladilo aby byly v ten den v různých podnicích (benzinky, info centra, třeba i ty muzea...) za nějakej peníz obsluze přichystaný instruktážní obálky.
2) Džanek by zarezervoval v cíli kemp s hospodou, dopředu bych nic nepředobjednával a neplatil, ať si každej kdo dorazí zaplatí svoji útratu i nocleh. Maximálně někoho kdo by obsluhoval reprodukovanou hudbu, nějakej stůl s pár drobnostma jako ceny. Obsluha hospody by měla instrukce na odpoledne, viz níže.
3) A teď start - aby mohl i Džanek a další "zdaleka", jsou dvě možnosti - poblíž Aše by se zamluvil taky kemp, ale to je roziko že se všichni vožerou a ráno se nevyjede včas a bude celá akce ohrožená,
nebo by se každej na vlastní pěst dopravil někam do kempu, penzionu nebo pod širák co nejblíže, aby mohl ráno bejt u startu.
4) start bych organizoval třeba já, měl bych připravenou startovní listinu pro každou kategorii a zajistil bych aby si jezdci vylosovali čísla. Vyjíždělo by se podle čísel, každý jezdec po 5 minutách, takže na listině by bylo třeba
001-07:00
002-07:05
003-07:10 atd.. Až by odjela kategorie 125, dal bych třeba 15 min pauzu a začal vypouštět druhou kategorii. To by asi byla Jawa, podle mého názoru po dvacce nejpomalejší účastník, v této kategorii bych jel i já, takže bych organizaci předal někomu kdo pojede poslední (SS)... ten by prostě jen pokračoval a každému by na startu dal PRVNÍ instrukci kam se jede, a podle listiny by ho v jeho čas vypustil. Jako poslední vyrazí on sám.
5) Každej sám za sebe pojede dle instrukcí trasu. Bohužel to nebude nic ofiko, takže v tuhle chvíli neexistuje organizátor kterej by nějak řešil čísi problémy se strojem, nedejbože nehodu nebo cokoliv podobného. Prostě se každej jako rozumnej dospělej člověk dopraví do cíle.
6) V poslední instrukci na poslední zastávce se každej dočte, jak se dostane do hospody/kempu v cíli a co tam má dělat:
6a) Pokud jsi do hospody dorazil jako první, hlaš se u barmana, dá ti výsledkovou listinu. Ke svému start.číslu zapiš čas kdy jsi dorazil.
6b) pokud nejsi první, najdi kluky co už dorazili, odevzdej něco (pokud bude povinnost cestou něco sbírat, zapisovat,.. jako prokázání dodržení pravidel) a nahlaš se že jsi dorazil, zapíše se Tvůj čas k Tvému startovnímu číslu a jdi si dát pivko.
7) V době, kdy dorazí někdo kdo je od začátku ochoten se podílet na organizaci (třeba já nebo kdokoliv), to po těch prvních klukách převezme a bude zapisovat zbytek.
8) Někdy v průběhu dorazí i člověk se startovní listinou (jakožto kategorie SS by to snad neměl bejt poslední..), tak se pak spárujou startovní a cílové časy, a až budem všichni, vyhlásí někdo výsledky, předá ceny (sud piva je blbost, musí to bejt něco co se dá odvézt na motorce) a bude se pokračovat v kalbě
9) V neděli ráno už si každej dělá co chce, jede se domů atd...
Tohle všechno se dá různě měnit.
- Pokud by bylo moc složitý zajistit instrukce "na trase", může se jen na začátku vyhlásit např: "Jede se do Jablůnkova, cestou musíte sbírat účtenky z Litoměřic, MB, HK, Bruntálu. V Jablůnkově hledejte ten a ten kemp, vítěz zajistí zápisy časů...
- Možná by se povedlo mít v cíli notebook a výsledky by rovnou vyhodil excel dle kategorií...
- Možná se povede mnohem lepší program v cíli atd atd..
Co se tyka ketegoirii ty musime dukladne promyslet.
Videl bych to na:
1)Volna triada alias nezaraditelne
2)Jawa
3)125
4)Enduro,choper,naked
5)SuperSport
Cíl samozřejmě na jednom místě, aby se člověk mohl potý cestě s chutí zakousnout do půllitru a na tom samým fleku i padnout únavou
Naposledy editováno 29.09.2008 13:13:54
ono je to vlasne jedno...stejnak se jede na cas
nejlepsi by bylo kdyby zavodnici zbirali listky z benzinek,jelikoz sou tam datumy,mista,ale hlavne casy.podle toho se da urict prumerna rychost jednotlivejch etap
Naposledy editováno 29.09.2008 13:23:28
Já už se docela těšim, ale pořád nevim jak zařídit aby se lidi dostali na start kolem tý sedmý. Určitě to bude problém, a chtělo by to před vyjetím prvního borce min hodinu předem všechny na místě...
Když se tam bude spát, tak bude většina v devět vylejzat s kocovinou ze stanu
Zkoušim si to představit - kdyby v každý kategorii startovalo 15 strojů, tak je to 75 motek, start po 5 minutách je víc jak šest hodin, to je moc.
Asi by se vyjíždělo po dvou minutách, aby za tři hoďky byli všichni na trase.
Jestli má cesta trvat 10 hodin i s pauzama, chtělo by to aby poslední SS startovali tak v 10, tzn první dváca v sedm. To bude maso, asi bysme se měli všichni sejít a zapsat už den před tím, nebo by se to organizovalo dopředu po netu. Startovní čísla atd
Jo? Třeba sobota v půlce července, a druhá na začátku srpna. A když budou dlouhodobý předpovědi hlásit že začátkem srpna maj přijít dlouhý deště, tak odmávneme ten první termín a naopak...
Nebo to hodit na začátek sezony, než začnou dovolený? Aby co nejvíc lidí ještě nebyli v zahraničí nebo kdovíkde. To pak ale bude trochu vopruz spát ve stanech..
kdo máte nápad na termín, poraďte