bmw_r1300gs_cartec





Téma: České Budějovice a okolí
 
20.9.2008 v 00:00
!!!Ahoj Budějce a okolí!!!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

.................................................Předpoveď počasí....................................................


Fotky:.................................................................najdete zde
Plány na letošní rok:......................................najdete zde
Užitečné odkazy!!!!..........................................najdete zde
Textové zálohy Fóra a Staré fórum:...........najdete zde

©případná korekce plánu možná©


Naposledy editováno 15.05.2013 08:49:49

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) České Budějovice a okolí

5.6.2019 v 05:32 | Nahoru | #75241

Massakra píše: Pumpido> Ty chceš od Ježíška tento stroj jo ? Máš jich málo


Motorek neni nikdy dost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) České Budějovice a okolí

5.6.2019 v 07:09 | Nahoru | #75242

dakarista píše: danycb> stator se dá snadno změřit, nejlíp studený a i teplý. . U regulátoru je problém, že se dá změřit, ale po chvíli to může dělat blbosti.


Zdar, ja vim, stator jsem promeril ve všech režimech (teply, studeny, bez zateze, se zatezi), ale jeho hodnoty jsou "na hrane". Regler jsem koupil novy, ale výsledky zadne. Kabelaz, konektory, spoje na kostru - vse ocisteno a OK. Baterka je nova. Nechce se mi ale verit, ze bych koupil vadny regler, proto bych ho rad zkusil ve funkcni motorce.

(reakce na) České Budějovice a okolí

5.6.2019 v 12:32 | Nahoru | #75243
Pumpido> S tím musím souhlasit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) České Budějovice a okolí

5.6.2019 v 22:30 | Nahoru | #75244
danycb> zkoušel jsi měřit odpor statoru ať mezi třemi dráty, ale i proti kostře. A zkusil jsi měřit i napětí a proud jednotlivých fází?

Co jsi tam vůbec naměřil?

České Budějovice a okolí

6.6.2019 v 06:40 | Nahoru | #75245
V dobíjení se teď už skoro vyznám změř fáze proti sobě (odpor by měl mít nějakou hodnotu podle manuálu) a fáze proti kostře (odpor by měl být nekonečno) a pak změř napětí při nakoplém motoru (střídavý střídavý střídavý zkrátka elektrický...napětí by mělo být třeba 50-100V zase podle manuálu). Před lety jsme tohle laborovali s Dakarem na mojí bejvalce KLV1000 (a byly to cívky + rotor) a nedávno si ke mně přijel chlápek nechat namontovat DRŽÁK 2.0 pro telefon a v mezičase jsme dobíjeli baterku a měřili byly to cívky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) České Budějovice a okolí

6.6.2019 v 11:32 | Nahoru | #75246

dakarista píše: danycb> zkoušel jsi měřit odpor statoru ať mezi třemi dráty, ale i proti kostře. A zkusil jsi měřit i napětí a proud jednotlivých fází?

Co jsi tam vůbec naměřil?


Diky za vase reakce, třeba me to dovede k tomu, ze jsem něco prehledl, nebo udelal spatne.
Tu A4-ku s výsledky mereni mam v garazi, pak to sem napisu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) České Budějovice a okolí

6.6.2019 v 12:45 | Nahoru | #75248

carlos38 píše: danycb> Stator jsem kupoval zde před sedmi lety do Aprilky.


Diky za link, snad ho nebudu potrebovat.

(reakce na) České Budějovice a okolí

6.6.2019 v 12:59 | Nahoru | #75249

danycb píše: Diky za link, snad ho nebudu potrebovat.



Držím palce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) České Budějovice a okolí

6.6.2019 v 13:00 | Nahoru | #75250
Pumpido> Tenere Tour

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) České Budějovice a okolí

6.6.2019 v 21:52 | Nahoru | #75251

dakarista píše: danycb> zkoušel jsi měřit odpor statoru ať mezi třemi dráty, ale i proti kostře. A zkusil jsi měřit i napětí a proud jednotlivých fází?

Co jsi tam vůbec naměřil?


Takze:
Odpor na statoru mezi fazema je 0,6 0,6 0,7, napeti mezi fazema na volnobeh 19, 20, 21, pri zatezi zarovkou 55W to dela 16,17,18 (Kawa, Triump - hodnoty okolo 20 bez zateze je normalni)
Odpor na statoru faze/kostra: 0,6 0,6 0,7 (to je ta chyba??) Zase na nejakem navodu mam, ze pokud je mezi 0,5 az 2, tak je to OK.
Na baterce pri bezicim motoru namerim 12,5, na vystupu z regulatoru 12,5 , baterka je nová.
Ostatni veliciny nezmerim, protoze nemam na to merak nebo to neumim. (ampery, diody)

Naposledy editováno 07.06.2019 07:02:09

(reakce na) České Budějovice a okolí

7.6.2019 v 11:36 | Nahoru | #75252

carlos38 píše: Pumpido> Tenere Tour



Taky jsem se díval ale , už co to tam daly byli termíny hned prči.

(reakce na) České Budějovice a okolí

7.6.2019 v 11:56 | Nahoru | #75253

danycb píše: Takze:
Odpor na statoru mezi fazema je 0,6 0,6 0,7, napeti mezi fazema na volnobeh 19, 20, 21, pri zatezi zarovkou 55W to dela 16,17,18 (Kawa, Triump - hodnoty okolo 20 bez zateze je normalni)
Odpor na statoru faze/kostra: 0,6 0,6 0,7 (to je ta chyba??) Zase na nejakem navodu mam, ze pokud je mezi 0,5 az 2, tak je to OK.
Na baterce pri bezicim motoru namerim 12,5, na vystupu z regulatoru 12,5 , baterka je nová.
Ostatni veliciny nezmerim, protoze nemam na to merak nebo to neumim. (ampery, diody)



Jestli máš mezi kostrou a fází cca 0,6 ohmu, je to špatně. Mělo by tam být nekonečno nebo aspoň pár megaohmu.

Mezi jednotlivými by to mělo být v řádech ohmů do toho zhruba 1ohmu a přibližně stejné.

Máš multimetr s automatickým rozsahem nebo přepínací?

České Budějovice a okolí

7.6.2019 v 12:26 | Nahoru | #75254
Dakar - Multimetr made in OBI, prepinaci.

2 reakcí na tento příspěvek České Budějovice a okolí

7.6.2019 v 15:53 | Nahoru | #75255
Zkus ještě jednou změřit odpojený alternátor. Fáze mezi sebou a potom každou proti kostře.

Fáze mezi sebou by měli mít zhruba 0,5 až 2 ohmu

Fáze proto kostře v řádu Mega ohmu

Přepínací je trochu lepší. A že je z Obi nevadí, dneska to vše měří zhruba stejně. Kdyžtak to můžeme změřit

(reakce na) České Budějovice a okolí

7.6.2019 v 16:56 | Nahoru | #75256

dakarista píše: Zkus ještě jednou změřit odpojený alternátor. Fáze mezi sebou a potom každou proti kostře.

Fáze mezi sebou by měli mít zhruba 0,5 až 2 ohmu

Fáze proto kostře v řádu Mega ohmu

Přepínací je trochu lepší. A že je z Obi nevadí, dneska to vše měří zhruba stejně. Kdyžtak to můžeme změřit


Ok, děkuji, jdu měřit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) České Budějovice a okolí

7.6.2019 v 18:10 | Nahoru | #75257

dakarista píše: Zkus ještě jednou změřit odpojený alternátor. Fáze mezi sebou a potom každou proti kostře.

Fáze mezi sebou by měli mít zhruba 0,5 až 2 ohmu

Fáze proto kostře v řádu Mega ohmu

Přepínací je trochu lepší. A že je z Obi nevadí, dneska to vše měří zhruba stejně. Kdyžtak to můžeme změřit



Multimetr na ohmy, nejnižší hodnota 200
Fáze mezi sebou 00,6 00,6 00,7
Fáze na kostru 00,6 00,6 00,7 Hodnoty stejne. To je asi blbě, co?

(reakce na) České Budějovice a okolí

7.6.2019 v 18:56 | Nahoru | #75258
danycb> to asi ano. Pošli foto multimetru

1 reakcí na tento příspěvek České Budějovice a okolí

7.6.2019 v 20:06 | Nahoru | #75259

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) České Budějovice a okolí

7.6.2019 v 20:41 | Nahoru | #75260
danycb> proti kostře by se to mělo měřit na těch 20M. A čím větší číslo, tím lepší. Pro jistotu by to chtělo změřit klešťovým ampérmetrem

(reakce na) České Budějovice a okolí

7.6.2019 v 22:17 | Nahoru | #75261
dakarista> ok, děkuji, ráno promerim

(reakce na) České Budějovice a okolí

8.6.2019 v 08:27 | Nahoru | #75262
dakarista> Na režim 20M fáze proti kostré hodnota 0,00 všechny fáze. Klestovy ampermetr nemam.

Naposledy editováno 08.06.2019 08:27:53

1 reakcí na tento příspěvek České Budějovice a okolí

8.6.2019 v 19:29 | Nahoru | #75263

Vyreseno?

1 reakcí na tento příspěvek České Budějovice a okolí

8.6.2019 v 19:56 | Nahoru | #75264
Mě to funguje a tak jsem dneska vyrazil.... 400 km převážně u "sousedů"....








1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) České Budějovice a okolí

8.6.2019 v 21:22 | Nahoru | #75265
danycb> tak jsi to našel, ten to už ma dávno za sebou.

Buď nechat převynout nebo nový

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) České Budějovice a okolí

8.6.2019 v 21:53 | Nahoru | #75266
[quote=Pumpido]Mě to funguje a tak jsem dneska vyrazil.... 400 km převážně u "sousedů"....

Pěkné , já dnes také shodou okolností vyrazil k sousedům ale , jel jsem po dálnici nejprve Rakušák a pak Němec také jsem najel 402 km.
Zajímavé že nikdo ( motorkáři ) nejezdí po dálnici celkem jsem jel po dálnicích 192 km a za tu dobu jsem potkal pouze 3 motorky. Koukám že si jel přes Lipno. Kolik stojí převezení ( motorky ) peněz ?

Naposledy editováno 08.06.2019 21:55:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) České Budějovice a okolí

8.6.2019 v 22:04 | Nahoru | #75267
Massakra> me to po dalnici nebavi ..... pouzivam ji jen k zrychlenym presunum ...
nevim kudy jsi jel na gobelwarte , ale ja jel pres "dimbach" ... a tomu se snad nic nevyrovna
jel jsem privozem "dolni vltavice" a tam stala moto + ridic 90,- kc

Naposledy editováno 08.06.2019 22:06:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) České Budějovice a okolí

9.6.2019 v 08:19 | Nahoru | #75268

dakarista píše: danycb> tak jsi to našel, ten to už ma dávno za sebou.

Buď nechat převynout nebo nový


Děkuji za pomoc. Koupím nový a budu doufat, ze to nebude nějaký china-shit a že to nový regulator vydržel.

(reakce na) České Budějovice a okolí

9.6.2019 v 08:51 | Nahoru | #75269
danycb> Hm, ten je pěkně vypálenej. Ale aspoň se našla závada. Zkus to wemoto, mně šlapal v Aprilce 7 let, než jsem ji prodal. A pochopitelně vyměň i olej.

(reakce na) České Budějovice a okolí

9.6.2019 v 09:59 | Nahoru | #75270

Pumpido píše: Massakra> me to po dalnici nebavi ..... pouzivam ji jen k zrychlenym presunum ...
nevim kudy jsi jel na gobelwarte , ale ja jel pres "dimbach" ... a tomu se snad nic nevyrovna
jel jsem privozem "dolni vltavice" a tam stala moto + ridic 90,- kc



Díky , využiji. Tam jsem jel přes *Bad Zell * Sankt Thomas am Blasenstein * Bad Kreuzen * a zpět jsem jel také * Dimbach * ale , myslím si že o kousíček lepší trasa je mezi *Bad Zell * a * Bad Kreuzen *.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist