Téma: Mišuge Stepos79 inovovat??
 
16.9.2008 v 12:55
Naskytla se mi možnost inovovat stroj. Jenže jako obvykle je tu pár pro a proti a proto bych rád slyšel, nebo spíše si rád přečet vaše nazory připomínky, nebo pohledy na celou věc.

Takže inovace následující v tom mám jasno GSXR 750 r.v.2007 a výš. Litr nechci je moc silný přece jenom ta 750 občas něco odpustí. A hlavně s agenturama jsou aspoň nějaké šance na poharky což v litrech a šestistovkach ani omylem.

Pro a proti: Jedno proti je fakt že s Majklem tvoříme team K1 což se mi líbí z duvodu stejnych stroju jak rokem tak vykonem. Další proti je v tom, že nynější motka má doklady a mohu s ní i na silnici. Se strojem jsem spokojen nemám co bych mu vytknul jezdí funguje časy se docela zlepšujou pořád mám pocit že k hranici motorky jsme se ještě ani nepřiblížili. No a pro logicky rok výroby je to novej stroj o několik let posunutý vyvojem trochu jinam. Nějaký ty koníci tam jsou navíc což se vždy hodí.

Jak by jste volili vy mít možnost koupit novější 750 na okruh a poté prodat K1.

aktuální stránka 124 od příspěvku 3718 ať tu není zbytečně kvatrilion vláken

Naposledy editováno 03.08.2009 12:41:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mišuge Stepos79 inovovat??

8.2.2009 v 23:53 | Nahoru | #1

Dan Magna>NoFear4>Dawe02> most neni o stope dawo,,,30 minut a jedes stejne jako bys tam trenoval celej rok..teda skoro,ver mi...
Teda feare, kdybych nebyl starej a nebylo pozde, tak bych se i hadal , ze nemas ouplne pravdu, zrovna Most si myslim, ze je urco tezsi na nauceni nez Brno, tam je stop vic a kazda je dobra, ale najit v Moste tu spravnou a jedinou rychlou je fakt honka, ale jsi vic zavodnik, tak se nehadam



S takovou kapacitou bych jako ses ty bych se nehadal...jen si muzeme vymenit nazory na dany kus asfaltu.
Nevim jestli si videl moje vlakno a teoretickou projizdku po Mosteckem dromu co kde jak s plynem a brzdama.
a kdyz vemu v uvahu ze Daw je clovek ktery jede brno 2:19,tak mu na to,aby jel most pod 1:50 coz bude cas asi lepsi nez u vetsiny zacatecniku co tam pojedou,kdyz pominu par strelcu typu Perna.Tak mu na to podle me staci 2-3 jizdy s vodicem,mozna i mene.
ale mozna bys my mohl rict jaka stopa se kde jede...zrejme tim ze jsem si myslel ze je jen jedna jedu tak pomalu.Asi bych nemel byt tak zahledeny do sebe a zacit vic koukat okolo a cerpat info od zkusenych Nicmene stale trvam na tom,ze Most je lehci nez Brno a to o dost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mišuge Stepos79 inovovat??

9.2.2009 v 00:11 | Nahoru | #2
NoFear4> na uvod nejsem kapacita, jsem mrdal a amater a teoretik, ted k veci, naucit se Most sam a dobre neni prace na 30minut, pokud to doplnis o to za vodicem, tak pro zkuseneho borce beru, ze to muze byt prace na 30min., ale ne kdyz tam prijedes sam a budes se hledat. At uz cesti a nebo i cizacti borci se kterymi jsem to kdy konzultoval, se shodli na tom, ze Most je daleko technictejsi, tezsi a daleko vic o srdci o proti Brnu, jenom na okraj Kolda i mladas motaji Brno 2,19 resp. 2,20 a v Moste se jeste pod 1,50 nedostali, snad letos, uvidime. Takze to shrnu, kdyz jsi doplnil za vodicem, schopnym vodicem, tak ano nekomu kdo ma odjezdeno, muze 30min. stacit, bez vodice nesouhlasim, tam bych tipoval aspon pul den, spis den.
Hele vim, jak trvalo dostat se v Brne na tech 20 a nebyt moznosti se ucit s nekym kdo to jede za 15, tak tam mozna kluci nejsou jeste dnes, ten trenink trval vlastne cely den a trener se jim opravdu venoval a hlavne pro ne to byla motivace.

To vlakno jsem zahledl, urcite prinosne
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist