Téma: Mišuge Stepos79 inovovat??
 
16.9.2008 v 12:55
Naskytla se mi možnost inovovat stroj. Jenže jako obvykle je tu pár pro a proti a proto bych rád slyšel, nebo spíše si rád přečet vaše nazory připomínky, nebo pohledy na celou věc.

Takže inovace následující v tom mám jasno GSXR 750 r.v.2007 a výš. Litr nechci je moc silný přece jenom ta 750 občas něco odpustí. A hlavně s agenturama jsou aspoň nějaké šance na poharky což v litrech a šestistovkach ani omylem.

Pro a proti: Jedno proti je fakt že s Majklem tvoříme team K1 což se mi líbí z duvodu stejnych stroju jak rokem tak vykonem. Další proti je v tom, že nynější motka má doklady a mohu s ní i na silnici. Se strojem jsem spokojen nemám co bych mu vytknul jezdí funguje časy se docela zlepšujou pořád mám pocit že k hranici motorky jsme se ještě ani nepřiblížili. No a pro logicky rok výroby je to novej stroj o několik let posunutý vyvojem trochu jinam. Nějaký ty koníci tam jsou navíc což se vždy hodí.

Jak by jste volili vy mít možnost koupit novější 750 na okruh a poté prodat K1.

aktuální stránka 124 od příspěvku 3718 ať tu není zbytečně kvatrilion vláken

Naposledy editováno 03.08.2009 12:41:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mišuge Stepos79 inovovat??

9.2.2009 v 00:11 | Nahoru | #1
NoFear4> na uvod nejsem kapacita, jsem mrdal a amater a teoretik, ted k veci, naucit se Most sam a dobre neni prace na 30minut, pokud to doplnis o to za vodicem, tak pro zkuseneho borce beru, ze to muze byt prace na 30min., ale ne kdyz tam prijedes sam a budes se hledat. At uz cesti a nebo i cizacti borci se kterymi jsem to kdy konzultoval, se shodli na tom, ze Most je daleko technictejsi, tezsi a daleko vic o srdci o proti Brnu, jenom na okraj Kolda i mladas motaji Brno 2,19 resp. 2,20 a v Moste se jeste pod 1,50 nedostali, snad letos, uvidime. Takze to shrnu, kdyz jsi doplnil za vodicem, schopnym vodicem, tak ano nekomu kdo ma odjezdeno, muze 30min. stacit, bez vodice nesouhlasim, tam bych tipoval aspon pul den, spis den.
Hele vim, jak trvalo dostat se v Brne na tech 20 a nebyt moznosti se ucit s nekym kdo to jede za 15, tak tam mozna kluci nejsou jeste dnes, ten trenink trval vlastne cely den a trener se jim opravdu venoval a hlavne pro ne to byla motivace.

To vlakno jsem zahledl, urcite prinosne

(reakce na) Mišuge Stepos79 inovovat??

9.2.2009 v 00:33 | Nahoru | #2
Dan Magna> no kdyz to rikaj zkuseny zavodnici,tak to asi bude pravda.ja se na to divam laicky ze dvou pohledu.Kdyz je neco o srdci,tak to neni technicke....a Most je o srdci,na tom se shodnem.a druha vec.Co je tezsi zajet rychleji...jednu zatacku,nebo dve spojene na sebe navazujici zatacky?podle me odpoved B.A tech je vice v Brne.Nemluve o vyssich rychlostech a sirsi trati,coz taky hraje roli v moznosti volit vicero stop nez v Moste.
Co se tyce tvych jezdcu...nevim do jake miry je cas 2:20,pripadne 1:50 tak predelovy,ale asi je protoze se pomerne casto zminuji prave tyto casy.Ale jen otazka,na jakych motorkach to ti kluci jeli,nez se na ten cas naucili?Dvouval naked preci jen jede hure nez litr ctyrval ne?Tak to meli asi tezsi.
Ale pravda je,ze to uz asi ani jeden z nas nemuze posoudit objektivne,protoze uz nikdy nebudem mit prilezitost jet na tyto okruhy prvne v zivote.Zkusim dokopat DAWA pripadne zaridit abych u toho mohl byt a zjistit dojmy a casy.Aby jsem videli jak rychle zajel prvni trenink sam....a jak rychle mu pujde cas dolu,pripadne jestli mu pomuze treba muj predvoj ikdyz osobne si myslim ze me uz behem dne musi zakonite predjet,podle toho jak jede v Brne.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist