Takže inovace následující v tom mám jasno GSXR 750 r.v.2007 a výš. Litr nechci je moc silný přece jenom ta 750 občas něco odpustí. A hlavně s agenturama jsou aspoň nějaké šance na poharky což v litrech a šestistovkach ani omylem.
Pro a proti: Jedno proti je fakt že s Majklem tvoříme team K1 což se mi líbí z duvodu stejnych stroju jak rokem tak vykonem. Další proti je v tom, že nynější motka má doklady a mohu s ní i na silnici. Se strojem jsem spokojen nemám co bych mu vytknul jezdí funguje časy se docela zlepšujou pořád mám pocit že k hranici motorky jsme se ještě ani nepřiblížili. No a pro logicky rok výroby je to novej stroj o několik let posunutý vyvojem trochu jinam. Nějaký ty koníci tam jsou navíc což se vždy hodí.
Jak by jste volili vy mít možnost koupit novější 750 na okruh a poté prodat K1.
aktuální stránka 124 od příspěvku 3718 ať tu není zbytečně kvatrilion vláken
Naposledy editováno 03.08.2009 12:41:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mišuge Stepos79 inovovat??
Hele vim, jak trvalo dostat se v Brne na tech 20 a nebyt moznosti se ucit s nekym kdo to jede za 15, tak tam mozna kluci nejsou jeste dnes, ten trenink trval vlastne cely den a trener se jim opravdu venoval a hlavne pro ne to byla motivace.
To vlakno jsem zahledl, urcite prinosne
Co se tyce tvych jezdcu...nevim do jake miry je cas 2:20,pripadne 1:50 tak predelovy,ale asi je protoze se pomerne casto zminuji prave tyto casy.Ale jen otazka,na jakych motorkach to ti kluci jeli,nez se na ten cas naucili?Dvouval naked preci jen jede hure nez litr ctyrval ne?Tak to meli asi tezsi.
Ale pravda je,ze to uz asi ani jeden z nas nemuze posoudit objektivne,protoze uz nikdy nebudem mit prilezitost jet na tyto okruhy prvne v zivote.Zkusim dokopat DAWA pripadne zaridit abych u toho mohl byt a zjistit dojmy a casy.Aby jsem videli jak rychle zajel prvni trenink sam....a jak rychle mu pujde cas dolu,pripadne jestli mu pomuze treba muj predvoj ikdyz osobne si myslim ze me uz behem dne musi zakonite predjet,podle toho jak jede v Brne.