Delta>Děděk EV> jo bylo ale prasklo to ve sváru a to se nestává,většinou těsně vedle sváru...
Měl jsem výfuk Indy,jak už jsem psal vejš - po tem,jak mě vylítala vata,tak se začal lehce propalovat a smrdět (karbon).Když jsem to dal dohromady,tak mě praskl u příruby (nerozová příruba).Byl to univerzál a byl dělanej spíš na nasazení na svod (aby nemuseli dělat složitější přirubu,tak uřízli tu přípravu na svod + si udělali "placku" na přírubu a něčím slepily,vařený to nebylo).Mě to prasklo právě v tom místě a nechal jsem si to zavařit kolíkem,kterej dělá nerez padáky.Jenže ten kolík to svařil k sobě a prasklo to zase (asi tím,že tam nepřidal matroš a vařil jen ty příruby).Tak jsme se nasrali,kámoš mě to tam prcnul klasickou eletrikou a drží to fest!
On je z oboru a říkal,že se s tím setkává často,že to rupne v tom sváru.
Delta>tak to ste mě nepotěšily.Chtěl sem si nechat udělat 2 carbon triovály na svou z1000.....
Kámoš má 2 nerez ovály na DR800big,problém že se mu vibracema udělala vlasová trhlina v místě kde se spojuje výfuk se svodem....
no nepotěšily ste mě...
co SHARON?
A co výfuky Tomax? www.tomaxmoto.cz
Někde je tu diskuze a přímo pan výrobce v ní popisuje své dosavadní úspěchy,tak by to nemusela být špatná volba,pokud sis creptuse rozmyslel...
Edit:už píšu hovadiny...
Naposledy editováno 15.09.2008 16:13:14
určo by to ale zmákli i na tvoje Zetko
Nebo tenax.. http://www.vyfukytenax.cz/ tam by to taky jistě zmákli
Naposledy editováno 15.09.2008 23:59:54
Delta>Prda1> ty reakce sou na carbon
Jasně ale celkově to vyšlo pro Creptus dost negativně tak sem přidal svou zkušenost a zkušenost mích kamarádu. Jeden z nich měl dokonce jeden z prvních karbon ladáku od Creptusu vůbec a spokojenost k žádnému poškození nedošlo a při přímém srovnání s karbonem snad od Sharku či co to bylo za značku vyšel Creptus na zpracování líp