moje zkusenost s timhle: me to nabijelo velmi malo, baterka se nevytloukla tak aby to zdechlo za jizdy, ale obcas sem nenastartoval atd. ... zavada nebyla v regulatoru ale v kabelazi.. TL ma mizernou kabelaz a v prechodovejch odporech se ztraci napeti a regulator pak reguluje mizerne... ty 4 draty co jsou do svazku motorky... jdou nejprve na pojistky do predu , pak do vsech spotrebicu a pak teprv na baterku... kdyz se odtud regulator pripoji primo na baterku (2 draty jsou plus, 2minus.. lze spojit, potreba pridat pojistku) tak to funguje o dost lip nez origo.
regulator od ignitechu napr. neni na ty ubytky v palubni siti tak haklivej takze to i tak dokaze regulovat, ale v podstate dost lidi u TL vyhodilo dobrej origo regulator a chyba byla v dratech....
kdyby neco tak ten origo mam nahradni, koupil jsem jinej a stejne to nemakalo... po zapojeni viz vyse chodi i na te co sem myslel ze je KO....
1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 S přestane ject
assassin>simitko: jj to by odpovidalo... me to davalo neco malo na volnobeh, pri pridani plynu to spadlo na napeti o neco malo vyssi nez bylo na baterce bez bezicicho motoru...
jak rikam zkus rozpojit konektor od regulatoru a zapojit to primo na baterku viz nakres: (me to razem fungovalo jak ma)
Tak to jdu taky zkusit, začlo mi to haprovat, při ot. do 4000 mi to krásně dobíjí a nad už to klesá, tak ssnad to bude fungovat
1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 S přestane ject
Nemáte z toho strach? Nebo to vadí jen u altecu z buzením cívky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 S přestane ject
Jurawood>Hned na začátku diskuze jsem se zarazil nad tím s nastartovanou motkou odpojím baterku..
Nemáte z toho strach? Nebo to vadí jen u altecu z buzením cívky
Pokud u toho máš rozsvícený světla, tak to nevadí 100% u žádného typu
Pokud nesvítíš a nemáš puštěného vůbec nic, mohlo by se stát, že by napěťové špičky mohly odrovnat regl(nebo i jinou elektroniku) hlavně při prudké změně otáček, ale není to rozhodně žádným pravidlem a ve většině případů se nestane vůbec nic ničemu
Záleží totiž na monoha faktorech.
Naposledy editováno 27.03.2010 14:57:52
Dingo>Pokud u toho máš rozsvícený světla, tak to nevadí 100% u žádného typu
Pokud nesvítíš a nemáš puštěného vůbec nic, mohlo by se stát, že by napěťové špičky mohly odrovnat regl(nebo i jinou elektroniku) hlavně při prudké změně otáček, ale není to rozhodně žádným pravidlem a ve většině případů se nestane vůbec nic ničemu
Záleží totiž na monoha faktorech.
na volnobeh kdyz se to opdoji tak asi ok, ale znam cloveka co nastartoval na extreni zdroj, odpojil, udajne to sel projet bez baterky (me se vubec nezda ze by to jelo jen na altik ale mozny to je) kazdopadne to nejelo dlouho a prinesl mi pak na zkousku ridici jednotku a byla vysmahla... takze s timhle moc nedoporucuju si hrat...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S | irmscher1000 | 10 | 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000 |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S | pavevyskocil | 14 | 22.7.2023 v 12:01 Martin74 |
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S | Martin74 | 14 | 1.5.2023 v 15:58 assassin |
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R | dewwil | 39 | 15.4.2023 v 19:21 dewwil |