Stavca>no ta ZXR taky zmakla 220 jak nic a pak uz to lezlo o poznani pomaleji, za plynem jde pekne, ale jen na prvni 3 kvalty, pak jak rikam, uz bohuzel netahne do vyfuku strili celkem dost, ale to prisuzuju carbonovemu MIGu a strili jen pri zavrenem plynu (i kdyz pri otackach kolem 3000-4000 to ma taky takovy "ustrileny zvuk", jako by byla chudsi smes), jeste me napada, karbce byly pry taky cistene a serizene, tak nemuzou byt treba jehly ve spatne drazce?? asi to budu muset vsechno rozebrat a mrknout na to
montování je na motorce to nejkrásnější vždycky něco pořádně,poctivě udělám a pak mám z toho dobrej pocit
nahoď nějaký foto
tady teda link aspon na jednu foto zatim az bude cas, tak hodim do profilu [url= barevně trošku Ducati, ale jinak zajímavé, pěkná.
Jinak k tomu že to nejede.... : podívej se na vzducháč a případně na svíčky, jak ti to spaluje. Třeba se jeden válec fláká a nebo je filtr špatný. Na ZX7R jsem taky něco najel a těch 250km/h tachometrových by měla dávat.
.... jak vedou od toho "ventilu" pred airboxem ty 2 hadice, tak za tou levou je jeste jedna trubicka, ale neni zapojena, nevede od ni zadna hadice...ma to tak byt??
...a jeste jedna vec, jak nekdo psal, ze se skrtily tema vickama na karbcich, tak jsou o dost vyssi, nez byly na ZXR, meril jsem je a jsou vysoke 32mm, muze to byt tim?? ze tam pak nevznikne dost velky podtlak, aby to zvedlo soupatko s jehlou??
Naposledy editováno 02.08.2008 18:08:57
.... a jeste neco: na netu jsem nasel, ze jehla ma byt na pozici 6, coz je pekne, ale moje jehly nemaji zadne drazky, proste se neda jejich poloha stelovat
Naposledy editováno 02.08.2008 19:05:21
majitelé ZX7R - nevíte jak se dají utáhnout zpětná zrcátka v tom otočném kloubu, aby se mi za jízdy nesklápěly zpátky? Jedno drží, druhé je volnější a ve vyšších rychlostech se natočí jinam a nic nevidím. Musí se vyndat sklo? nabo se ten kloub dotahuje jinak??? žádnej šroub jsem na něm zatím nenašel...
díky.
Whistelr- už ti maká ten otáčkoměr? Promazal jsi ty kontakty vzadu?
Naposledy editováno 16.08.2008 16:33:54
WARP>taky mne to zajímá
majitelé ZX7R - nevíte jak se dají utáhnout zpětná zrcátka v tom otočném kloubu, aby se mi za jízdy nesklápěly zpátky? Jedno drží, druhé je volnější a ve vyšších rychlostech se natočí jinam a nic nevidím. Musí se vyndat sklo? nabo se ten kloub dotahuje jinak??? žádnej šroub jsem na něm zatím nenašel...
díky.
Whistelr- už ti maká ten otáčkoměr? Promazal jsi ty kontakty vzadu?
měl jsem ho vyndanej, vyčistil jsem je, proměřil vedení - chyba je v tom otáčkoměru, chvilku šlapal, šlo ho vytočit na dvanáct, ale stejně se blbě vracel a teď dělá to samý co před tim - vytočí se na 7000tis RPM, přidám, otáčky stoupají, ale otáčkoměr už dál neukazuje, když chcípnu moto, rafička zůstane cca na 1000RPM, jak kdy. Na volnoběh ukazuje 2000RPM nemůžu ho sehnat jako náhradní díl, je to v pytli :\
Na Ebay se dá celá palubovka se všemi budíky koupit kolem 1000,-Kč + pošta a dost často se tam vyskytujou, takže to problém nebude. Když budeš potřebovat, napiš a domluvíme se, já na Ebay kupuju často.
btw. a jak to je s těmi zrcátky nevíš?