globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX7R-mala maximalka
 
1.8.2008 v 20:39
Zdravim vsechny koupil jsem Kawu ZX7R a je to fakt super masinka oproti ZXR750, co jsem mel predtim se to podvozkove a brzdove neda vubec srovnavat, jen me ted celkem dost trapi maximalka, stara ZXR (100koniku, cca 75kW) ficela po rovine 240, ale z ZX7R (v TP 90kW a max 264) nevytahnu vic, nez 220 na 3ku leti lehce pres 200, dam 4ku a ta skoro netahne, 5ka a 6ka akorat sunda otacky dolu, ale rychlost uz nevzroste tudiz jsem usoudil, ze to bude asi nejaka forma skrceni (je dotazena z Nemecka), jedna se o rok vyroby 97 nebo 96 (neni presne urceno ) napada nekoho, cim by to mohlo byt?? Podotykam, ze jsem se v ni jeste nehrabal, kdyz jsem si ji dneska dovezl domu ... napada me bud neco v sani, nebo nekde mozna odpojena nejaka hadicka od naporoveho sani, mozna nedostatecny prisun paliva (celou dobu jsem jezdil na RES - tenci hadicka), jeste me napadlo, ze tam mozna nemusi byt origo rozeta (muze byt delsi prevod). Jeste me napada, predchozi majitel nechaval delat servis-voditko rozvodu, vzduchac, olej, svice, ventily-vymena 2 podlozek), tak jestli se neco nemohlo treba nejak blbe udelat tvrdil mi, ze z ni vpoho vytahl pres 250 .... dik moc za odpovedi a rady k veci

ZX7R-mala maximalka

1.8.2008 v 20:49 | Nahoru | #1
chlape tak to si nech skontrolovat jestli ji nemáš náhodou nějak škrcenou.....

ZX7R-mala maximalka

1.8.2008 v 20:50 | Nahoru | #2
neni jen třeba zasraná palivovka?

ale to by nešla vytočit ani na nižšší kvalty, možná to náporový sání...jen aby to nebylo v řídící jednotce :\

jak se vlastně ZXR750 a ZX7R škrtěj??

ZX7R-mala maximalka

1.8.2008 v 20:52 | Nahoru | #3
... ahoj, taky jsem si ji dovezl z německa uškrcenou na 96kobyl, ale 220 zvládnu hravě, maximálka je někde nad 240,chybka asi nebude v tom škrcení, mohli něco blbě zapojit v náporovým sání. Jde pěkně za plynem, nebo nestříli do vejfuku? Jednou jsem musel po výměně svíček zesynchonizovat karburátory

ZX7R-mala maximalka

1.8.2008 v 20:53 | Nahoru | #4
Whistler> ... měněj se víčka na karburátorech

ZX7R-mala maximalka

1.8.2008 v 21:07 | Nahoru | #5
no ta ZXR taky zmakla 220 jak nic a pak uz to lezlo o poznani pomaleji, za plynem jde pekne, ale jen na prvni 3 kvalty, pak jak rikam, uz bohuzel netahne do vyfuku strili celkem dost, ale to prisuzuju carbonovemu MIGu a strili jen pri zavrenem plynu (i kdyz pri otackach kolem 3000-4000 to ma taky takovy "ustrileny zvuk", jako by byla chudsi smes), jeste me napada, karbce byly pry taky cistene a serizene, tak nemuzou byt treba jehly ve spatne drazce?? asi to budu muset vsechno rozebrat a mrknout na to

ZX7R-mala maximalka

1.8.2008 v 21:10 | Nahoru | #6

Stavca>no ta ZXR taky zmakla 220 jak nic a pak uz to lezlo o poznani pomaleji, za plynem jde pekne, ale jen na prvni 3 kvalty, pak jak rikam, uz bohuzel netahne do vyfuku strili celkem dost, ale to prisuzuju carbonovemu MIGu a strili jen pri zavrenem plynu (i kdyz pri otackach kolem 3000-4000 to ma taky takovy "ustrileny zvuk", jako by byla chudsi smes), jeste me napada, karbce byly pry taky cistene a serizene, tak nemuzou byt treba jehly ve spatne drazce?? asi to budu muset vsechno rozebrat a mrknout na to



montování je na motorce to nejkrásnější vždycky něco pořádně,poctivě udělám a pak mám z toho dobrej pocit

nahoď nějaký foto

ZX7R-mala maximalka

1.8.2008 v 21:16 | Nahoru | #7
Stavca> ... hmm mě teda taky netáhne jak ďas, ale otáčky rozhodně nepadaj, i když kopnu ze 4, 5 a hned 6.sériovej lauf k tomu nemáš?? mám taky karbon ,ale BOS, a nestřílí vůbec a nemá nějakou díru, zkus všechno projít, jestli není něco povolený, nebo skříplý, pak zkus ty karburátory.

ZX7R-mala maximalka

1.8.2008 v 21:28 | Nahoru | #8
Whistler> njn, je to pekne, ale ja ted koupil masinu a chtel jsem litat a misto toho hned problem

tady teda link aspon na jednu foto zatim az bude cas, tak hodim do profilu [url=

ZX7R-mala maximalka

1.8.2008 v 21:31 | Nahoru | #9
DavidB> no jako otacky spadnou jen kvuli tomu, ze je delsi prevod, takze treba o 1000 otacek spadnou, kdyz preradim na vyssi kvalt, ale pak nepadaji a masina si drzi konstantnich 220, mozna misty dokonce 225 ale vic fakt ne asi mrknu nejdriv na rozetu, jestli neni mensi, pak sundam nadrz a zkontroluju to naporove sani a uvidime no, jinak seriovy lauf mi predchozi majitel snad posle (nevlez se mi do baglu )

ZX7R-mala maximalka

2.8.2008 v 00:13 | Nahoru | #10
Stavca> Ahoj,blahopreju ti k novy motorce Jen skoda,ze te trochu zlobi. Nejsem sice zadnej zkusenej mechanik,ale podobne se mi chovala stara ZX-6,a byl to blbe smontovanej airbox a spatne k nemu sedeli nafuky,tak se na to podivej,treba budes mit kliku a bude stacit to jen poradne poskladat

ZX7R-mala maximalka

2.8.2008 v 07:13 | Nahoru | #11
změřil bych komprese: nechci strašit, ale co takhle zdechlej motor před/po smrti. Pak to na nízká kvalty vytočíš, potom chyběj koníky

ZX7R-mala maximalka

2.8.2008 v 07:20 | Nahoru | #12
Možná to bude tím , že je to Kawašaki(nemá ulomenou řadičku ????) lol

ZX7R-mala maximalka

2.8.2008 v 08:26 | Nahoru | #13
[quote]Stavca>Whistler> njn, je to pekne, ale ja ted koupil masinu a chtel jsem litat a misto toho hned problem

tady teda link aspon na jednu foto zatim az bude cas, tak hodim do profilu [url= pěkná

ZX7R-mala maximalka

2.8.2008 v 10:15 | Nahoru | #14
Mě napadá to vyzkoušet na stojánku nebo s odpojeným tachometrem, třeba to je fakt jen nějak seškrcené

ZX7R-mala maximalka

2.8.2008 v 10:16 | Nahoru | #15
[quote]Stavca>Whistler> njn, je to pekne, ale ja ted koupil masinu a chtel jsem litat a misto toho hned problem

tady teda link aspon na jednu foto zatim az bude cas, tak hodim do profilu [url= barevně trošku Ducati, ale jinak zajímavé, pěkná.

Jinak k tomu že to nejede.... : podívej se na vzducháč a případně na svíčky, jak ti to spaluje. Třeba se jeden válec fláká a nebo je filtr špatný. Na ZX7R jsem taky něco najel a těch 250km/h tachometrových by měla dávat.

ZX7R-mala maximalka

2.8.2008 v 15:32 | Nahoru | #16
Stavca> vypadá to že to má málo vzduchu mrkni na airbox jestli tam jsou zepředu zastrčené 2 hadičky(uprostřed),vyper filtr,a nebo ta rozeta mrkni na ní má mít 43 zubu

ZX7R-mala maximalka

2.8.2008 v 17:24 | Nahoru | #17
Stavca> Jak říká DavidB - já mám v techničáku 72 kW a 246 km/h...

ZX7R-mala maximalka

2.8.2008 v 17:59 | Nahoru | #18
zrovna se v ni ted hrabu a pujdu spocitat ty zuby na rozete a jako jedna varianta me taky napadl motor po smrti ale dfm, ze je OK a je fakt jen nejakym zpusobem skrcena .... jinak ty hadice uprostred airboxu jsou obe zapojene, vzduchac cisty, vsechno sedi, jak ma, svice jsou nove na zacatku sezony (Denso U27ESR-N) a je na nich najeto pry max 1500km, soucasti servisu (podle faktury) bylo i serizeni ventilu a karbcu (+vycisteni), jinak diky za pochvalu, pro me to byla laska na prvni pohled vypada proste neskutecne!

.... jak vedou od toho "ventilu" pred airboxem ty 2 hadice, tak za tou levou je jeste jedna trubicka, ale neni zapojena, nevede od ni zadna hadice...ma to tak byt??

...a jeste jedna vec, jak nekdo psal, ze se skrtily tema vickama na karbcich, tak jsou o dost vyssi, nez byly na ZXR, meril jsem je a jsou vysoke 32mm, muze to byt tim?? ze tam pak nevznikne dost velky podtlak, aby to zvedlo soupatko s jehlou??

Naposledy editováno 02.08.2008 18:08:57

ZX7R-mala maximalka

2.8.2008 v 18:16 | Nahoru | #19
.... jak vedou od toho "ventilu" pred airboxem ty 2 hadice, tak za tou levou je jeste jedna trubicka, ale neni zapojena, nevede od ni zadna hadice...ma to tak byt??

jo ta je prázdná .

ZX7R-mala maximalka

2.8.2008 v 19:02 | Nahoru | #20
jeste jsem zjistil, ze krajni karbce (1 a 4) se chovaly jinak, nez ty vnitrni, nahoru nemelo soupatko skoro zadny odpor a dolu ho pruzina rychle vystrelila, kdezto vnitrni nahoru kladou odpor a je slyset syceni a dolu se se sycenim pomaleji vraci, tak jsem to rozdelal a snazil se to co nejlip srovnat a uz je to u vsech skoro stejne jako podle tech vnitrnich

.... a jeste neco: na netu jsem nasel, ze jehla ma byt na pozici 6, coz je pekne, ale moje jehly nemaji zadne drazky, proste se neda jejich poloha stelovat

Naposledy editováno 02.08.2008 19:05:21

ZX7R-mala maximalka

3.8.2008 v 19:15 | Nahoru | #21
pro ty, kdo sledovali muj problem tady mam reseni bylo to spatnym utesnenim membran krajnich karbcu, takze ted uz masina lita jak raketa!!!

ZX7R-mala maximalka

3.8.2008 v 19:29 | Nahoru | #22

Stavca>pro ty, kdo sledovali muj problem tady mam reseni bylo to spatnym utesnenim membran krajnich karbcu, takze ted uz masina lita jak raketa!!!


Krasavica tak ať slouží.

ZX7R-mala maximalka

3.8.2008 v 21:30 | Nahoru | #23
a kolikpak to valí teď??

ZX7R-mala maximalka

16.8.2008 v 16:33 | Nahoru | #24
taky mne to zajímá

majitelé ZX7R - nevíte jak se dají utáhnout zpětná zrcátka v tom otočném kloubu, aby se mi za jízdy nesklápěly zpátky? Jedno drží, druhé je volnější a ve vyšších rychlostech se natočí jinam a nic nevidím. Musí se vyndat sklo? nabo se ten kloub dotahuje jinak??? žádnej šroub jsem na něm zatím nenašel...

díky.

Whistelr- už ti maká ten otáčkoměr? Promazal jsi ty kontakty vzadu?

Naposledy editováno 16.08.2008 16:33:54

ZX7R-mala maximalka

16.8.2008 v 17:45 | Nahoru | #25

WARP>taky mne to zajímá

majitelé ZX7R - nevíte jak se dají utáhnout zpětná zrcátka v tom otočném kloubu, aby se mi za jízdy nesklápěly zpátky? Jedno drží, druhé je volnější a ve vyšších rychlostech se natočí jinam a nic nevidím. Musí se vyndat sklo? nabo se ten kloub dotahuje jinak??? žádnej šroub jsem na něm zatím nenašel...

díky.

Whistelr- už ti maká ten otáčkoměr? Promazal jsi ty kontakty vzadu?



měl jsem ho vyndanej, vyčistil jsem je, proměřil vedení - chyba je v tom otáčkoměru, chvilku šlapal, šlo ho vytočit na dvanáct, ale stejně se blbě vracel a teď dělá to samý co před tim - vytočí se na 7000tis RPM, přidám, otáčky stoupají, ale otáčkoměr už dál neukazuje, když chcípnu moto, rafička zůstane cca na 1000RPM, jak kdy. Na volnoběh ukazuje 2000RPM nemůžu ho sehnat jako náhradní díl, je to v pytli :\

ZX7R-mala maximalka

16.8.2008 v 19:12 | Nahoru | #26
neboj, nic není v pytli ! Jaký máš provedení? Kolem 1989-90 byl otáčkoměr černý+bílá ručička, potom otáčkoměr šedivý (stupnice červená)+bílá ručička, potom oranžová stupnice a oranžová ručička...ale je to to samý. Já si na ZX7R koupil otáčkoměr ze ZXR750 - má totiž svůj kryt a né jako u ZX7R že je ve společným krytu s ostatními budíky.

Na Ebay se dá celá palubovka se všemi budíky koupit kolem 1000,-Kč + pošta a dost často se tam vyskytujou, takže to problém nebude. Když budeš potřebovat, napiš a domluvíme se, já na Ebay kupuju často.

btw. a jak to je s těmi zrcátky nevíš?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist