globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jaké pětikilo???co GPZ?
 
26.3.2007 v 17:48
Zdar bikeři,
chtěl bych si v blízké budoucnosti kupovat motku tak do 60 tis.. Lítám na jawce ale projel jsem i něco víc.
Líbí se mi GPZ 500 s ale oproti např. GS, ER5, CB jich je, bych řekl, nepoměrně méně! přitom sem slyšel že jsou to dobrý mašiny...??!!to nechápu :marod:
a ještě: jsou nějaky rozdíly(krom výkonu- gs je nejslabší, nejvic CB) mezi GS500, ER5,CB500s, GPZ 500s a XJ 600S????(moji favoriti :P )
dík moc za odpověď nebo info o nějakych srovnáních!!! :cool:
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pětikilo???co GPZ?

26.3.2007 v 18:53 | Nahoru | #1
Johny 79> Dobrá budu ta dobrá duše a řeknu to jako všichni. Pokud si dáš hledat tak najdeš takovejch diskuzí přesně na toto téma, že by ti to mělo stačit. Vím to neb jsem sám jednu zakládal. Neber to jako kritiku taky jsem se ještě potřeboval doptat přesněji na nějaké věci. Nechci vypadat jako usurpátor a napsat jen HLEDEJ jako jiní. :thmubup:

Jinak jsi si podle mého odpověděl sám jen bych tu větu složil jinak: slyšel že jsou to dobrý mašiny...??!! proto je jich nepoměrně méně. Tedy aspoň co já měl možnost dopátrat a zjistit. Tedy přesněji jsou to dobrý mašiny a pokud někomu stačej tak proč prodávat a kupovat jinou.

Bejt tebou vybírám jen mezi GPZ a XJ ty jediný mi připadaj srovnatelné a podobně založené. Co jsem se dočetl GPZ je rychlejsí max. i 205 Kmh. Já tehdy ještě uvažoval i o CB, ale spíš jen proto, že je to Honda. Na cestování a vejlety obě stačí. A pokud nechceš bejt často na okruhu tak i ta maximálka je dobrá.

To by bylo jen ve stručnosti asi vše více najdeš pokud zahledáš. Jinak ještě jedna adresa dole tam ti určitě zodpoví vše. Hodně zdaru při výběru.

http://yamaha-xj.tomsmz.net/index.php

(reakce na) Jaké pětikilo???co GPZ?

26.3.2007 v 21:15 | Nahoru | #2
Arny> *yes* diky moc

Jaké pětikilo???co GPZ?

26.3.2007 v 22:01 | Nahoru | #3
Pochybuju že GPZ jede 205, podle mě ty stroje CB a GPZ jedou plus minus stejně podle stavu stroje, to spíš by měla být tvoje estetická věc...co se týče CB500 absolutní spolehlivost a nízká spotřeba, co se týče GPZ tak nevim, ale ohlasy dobrý...Jenže GS je taky pěkny, ER-5 taky.Takovým nepsaným králem téhle kategorie je CB500,ale taky ta cena...

Jaké pětikilo???co GPZ?

26.3.2007 v 23:00 | Nahoru | #4
Skusim ti trochu poradit , ale ber to s rezervou !
ER-5 má 2x dražší díly než honda, ale jinak motor stejnej jako gpz (ale gpz má ostřejší vačky= trochu výkonější motor)
gs 500 má příliš zastarlej motor (svého času bomba) a cb i gpz ji natrhnou pr.....(nejhorší s těch menovanejch- nechci se nikoho dotknout, je to jen můj názor)

Pro cb500 mluví velkej výběr a spolehlivost (je to honda)
Gpz je sportovnější a motor je taky držák

Jestli se ti víc líbí gpz di do ní. (je to dobrej stroj)
Já bych volil cb 500 (jen osobní simpatie ke značce i vzhledu)

(reakce na) Jaké pětikilo???co GPZ?

27.3.2007 v 07:10 | Nahoru | #5
Johny 79> asi 5 sezon jsem odjezdil na gpz 500 s (96) a byl jsem spokojen. Během 50 000 km naprosto spolehlivá a když jsem při 70000km nechal preventivně zabrousit ventily, tak vnitřek motoru vypadal jak nový.

1 reakcí na tento příspěvek Jaké pětikilo???co GPZ?

27.3.2007 v 09:04 | Nahoru | #6
Zkus se podívat třeba i po NTV 650 Revere, já ho koupil a maximálně spokojenej, právě po jawce

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pětikilo???co GPZ?

27.3.2007 v 13:45 | Nahoru | #7
Johny 79>Mám GPZ-ko několik let, i když poslední dobou na ní jezdím jen aby na mne nebyla naštvaná.
Co se týče cen náhradních dílů na motor: slyšel jsem, že jsou dražší než u jiných pětikil. Srovnávat nemůžu, jiné pětikilo nemám, a kolik stojí na GPZ nevím, protože jsem ikdy žádné na ní nekupoval - nebylo potřeba, nesrala se.
Za povšimnutí stojí to, že se ten motor dává vlastně do čtyř mašin: GPZ-ko, KLE 500, EN 500, ER-5. Jedinej rozdíl je v tom, že GPZ-ko má jinak časovaný vačky a otevřený má tedy 60 k, ostatní mají padesát. Vyrábí se od roku 1987, takže dvacet let. A když si projdeš inzerce, tak je tam minimum lidí, který na ten motor něco shánějí.

Co se týče údržby, je to dvouvál, takže jednoduchý, cenově poloviční oproti čtyřválcům. Jediný co se mi tam zdá dražší je vzduchovej filtr: ten stojí necelej litr.

Jinak drobnou perlu: já jsem na jí měl tak po JAWce, tedy po dlouholetých zkušenostech s JAWkou. Za léta na JAWách jsem si dostal do krve obrácený řazení (jedna nahoru, ostatní dolů), a to tak silně, že se mi párkrát povedlo z roztočenýho kvaltu hezky podřadit. Špajska to zkousla bez problémů, prostě bytelnej stroj.

1 reakcí na tento příspěvek Jaké pětikilo???co GPZ?

27.3.2007 v 14:42 | Nahoru | #8
Čau, myslím že po jawce je to fajn motorka. Hezky ovladatelná a celkem pohodlná.
Jinak vzduchovej filtr stojí kolem 400.

1 reakcí na tento příspěvek Jaké pětikilo???co GPZ?

27.3.2007 v 14:49 | Nahoru | #9
No přidal bych také něco:

<strong>GS500</strong> je taková jednoduchá, levná, nejmíň žere, je to vzducháč a vypadá dobře. Bohužel příliš nejede a docela rychle tak i omrzí.
<strong>ER-5</strong> je výrazně živější a má celkem originální design. Bohužel je na některých věcech až příliš vidět, že je to klasická "lowendová" motorka. Třeba přepínače jsou jako na Jawce 350 apod. Cena je také velice příznivá
<strong>CB500</strong> je šikovná a dobře udělaná motorka. Jede víc, než ER i GS, jedinou její nevýhodou je cena, za které se prodávají, je o trochu dražší
<strong>GPZ500</strong> je asi nejsportovnější ze všech. Motor jede nejvíc (na dálnici jsem dostal i šestku do omezovače, tacho asi 215 km/h) a stejně tak i nejvíc brzdí. Trošku problémem je jí sehnat, není jich zas tolik a výběr je proto částečně omezený.
<strong>XJ600</strong> je fajn na cestování. Je to čtyřválec, který jede pěkně už od nejnižších otáček, ovšem nikde už výkon negraduje. Takový elektromotor. Cena je také drobet vyšší, než třeba u GS nebo ER-5.

Když bych to měl zhodnotit, asi bych řekl, GS a ER-5 jsou v této kategorii takový základ, kdežto CB, GPZ a XJ už jsou o půl třídy výše.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pětikilo???co GPZ?

27.3.2007 v 14:49 | Nahoru | #10
ra.rasch.ek> :) hmm, podivam se po ni...díky

(reakce na) Jaké pětikilo???co GPZ?

27.3.2007 v 14:51 | Nahoru | #11
díky všem za odpovědi, gpz se mi líbí čím dál víc :lol:
nebo možná ještě uvidíme co to CB 500 ale S :P

(reakce na) Jaké pětikilo???co GPZ?

27.3.2007 v 14:51 | Nahoru | #12
Stev> *yes* diky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pětikilo???co GPZ?

27.3.2007 v 14:56 | Nahoru | #13
Plejba jr.> *yes* diky za odpověd. začinam to vidět podobně! :D zavrhuji GS, už jsem se na ní svezl(teda ve 2,tak nevim) ale žádná sláva... :| . nejlepší bude zkusit se projet na všech..jen nevim jak to udělám ;)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pětikilo???co GPZ?

27.3.2007 v 14:58 | Nahoru | #14
Vse uz bylo napsano, ja bych taky volil mezi GPZ a XJ. Pokud ale nemas moc penez na udrzbu, zamysli se taky nad NTV (kardan, dlouhy servisni intervaly), ja osobne jsem ji nakonec zvolil na cestovani, ale kapotovanou verzi Deauville.
GS mi prijde jako 4doba jawka. ER5 je nova motorka, ktera stoji pomalu min nez stary GPZto, je to hold low-end motorka.

(reakce na) Jaké pětikilo???co GPZ?

27.3.2007 v 15:01 | Nahoru | #15
Ricard> *yes* diky za info

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pětikilo???co GPZ?

27.3.2007 v 15:03 | Nahoru | #16
slyšel jsem že GPZ má celkem úzká řidítka, jak jste se za nimi cítili? (jinak už je to můj favorit :thmubup: , jen snad seženu nějaký pěkný)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pětikilo???co GPZ?

27.3.2007 v 15:05 | Nahoru | #17
a nevíte někdo o nějakých stránkách o GPZ?a klidně i CB?díky :cool:

(reakce na) Jaké pětikilo???co GPZ?

27.3.2007 v 15:56 | Nahoru | #18
Johny 79>Šířka řidítek je jen otázka zvyku, stylu, obliby; není problém je vyměnit. Takže to bych vůbec neřešil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pětikilo???co GPZ?

27.3.2007 v 15:58 | Nahoru | #19
Johny 79>

<span class="underline">http://pavelsacha.webpark.cz/</span>

<span class="underline">http://www.ex500.de/gpz/index.html</span>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pětikilo???co GPZ?

27.3.2007 v 20:17 | Nahoru | #20
Johny 79>nevim,ale 500 bys měl přeskočit a koupit 600.fazer se ti nelíbí?je to jiný kafčo než gs.taky ho mám po Jawce a supr :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Jaké pětikilo???co GPZ?

27.3.2007 v 22:12 | Nahoru | #21
http://yamaha-xj.to...clanek.php?post=5376

jo a málem bych zapomněl, ale to si odpustit nemůžu) nějaký to video! Sice se zdá, že to opravdu moc netáhne, ale ten sundanej štítek(je černej) kvůli kameře je dost znát.



a další na http://yamaha-xj.to...clanek.php?post=5348

(reakce na) Jaké pětikilo???co GPZ?

27.3.2007 v 23:13 | Nahoru | #22
Ricard> :thmubup: diky za info, bude se hodit :cool:

(reakce na) Jaké pětikilo???co GPZ?

27.3.2007 v 23:19 | Nahoru | #23
Miškin> :| hmmm, hmm Deauville, hmm hmm :rolleyes: kardan...dlouhý servisní intrervaly...obsah 650 :thmubup: ...to bude asi jezdit o něco svižněji než ty pětikila???!!

(reakce na) Jaké pětikilo???co GPZ?

27.3.2007 v 23:24 | Nahoru | #24
beruska6> *yes* no joo, copak Fazer :shy: , to by bylo(nebo spíš je, že ;) )asi jinčí kafe :D ale to počítám možná tak až za rok(zas po brigádě), protože toliko peněz bych už asi dohoromady nedal. a nebo dal ale už se moc zadlužil...a navíc bych řekl že o něco dražší by byla i ta údržba...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pětikilo???co GPZ?

27.3.2007 v 23:29 | Nahoru | #25
Miškin> a to:Deauville - no jo, ale ja je zatim narychlo objevil min. za 90 tis. a to je moooc. ale určitě se ještě pokoukám i po této eventualitě :cool:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pětikilo???co GPZ?

27.3.2007 v 23:38 | Nahoru | #26
TOMMZ> *yes* dik super video!celkem si to tam někdo pálil :P nebyls to náhodou ty?! :cool: no tak už zas nevim do čeho půjdu, naštěstí zatím relativně času dost :/

(reakce na) Jaké pětikilo???co GPZ?

28.3.2007 v 00:51 | Nahoru | #27
Johny 79> cau, nechci ty motorky moc porovnavat, uz se o tom napsalo hodne a hodne slov, bohuzel "pravdy" se clovek asi nikdy nedobere. jenom tak mimochodem, kdyz jsem kdysi davno objevil puvodni stranky/forum M.cz, tohle byl muj prvni dotaz. ;)

podivam se na to z trosku jineho pohledu. chces jezdit svizneji. urcite bys byl rad, aby motorka vypadala zajimave. ja bych te utrvrdil v te gpz. z techhle motorek je to asi jedina, ktera ma porad zajimavy design, v jiste mire sportovni vzhled. moc jich nejezdi, treba ja osobne bych se na nekde postavenou gpz urcite rad podival. ma charisma. :shy: *yes*

pokud chces motorku, ktera nebude nijak zvlast vycnivat, ale na ktere si najdes "to svoje", chces cestovat, mit urcite pocitove silnejsi motor jak pullitry, tesit se z vyborne fungujici motorky, bez do ntv. jenom pozor, moc nebrzdi. :)

(reakce na) Jaké pětikilo???co GPZ?

28.3.2007 v 09:10 | Nahoru | #28
Johny 79> Myslim si ze treba ta gpz 500 jede lip nez deauville, ale nemuzu porovnavat, predtim jsem mel gpz 600, ale to byl ctyrvalec, coz je uplne neco jinyho :) A ceny deauville se pohybují od tech 80tis, ja jsem ho sehnal za 69tis ale byl trosku v horsim stavu.
Jestli netrvas na obsahu 500 je spousty motorek :) ja vybyral mezi XJ 600, Fazer 600 a Bandit 600, nakonec jsem koupil ale toho deuvilla, kvuli cene.
A nenapsal jsi na co motorku chces, cestovani, jezdeni okolo kominu, balit holky, do prace, do skoly atd.?

Jaké pětikilo???co GPZ?

28.3.2007 v 09:15 | Nahoru | #29
Je fakt že provoz GPZetka moc nestojí. Žere to od 5 do 5.5, přes 6 se skoro nedá dostat. Navíc jsou na to levný gumy, zadní stojí od Continentalu 1 200 a přední od 2 - 3 000. To teda asi platí pro všechny tyhle pětikila. A řekl bych že pojede podobně jako XJ, výkon je stejnej. Krouťák ma sice kawa menší, ale zase je 17 kg lehčí.
Jinak já samozřejmě nemám srovnání, protože je to moje první velká motorka po jawě, ale jsem s ní spokojenej

Jaké pětikilo???co GPZ?

28.3.2007 v 09:24 | Nahoru | #30
NTV je super stroj, neni záludný, má pěknej spodej, je to spíš cesťáček. V2 motor prostě má dole sílu ;) Já přemýšlel o SVV a nebo klasických 4V (b6, fazer, ...) Ale pak, když jsem viděl Revere s letmo uloženmy zadnim kolem a náhonem kardanem, bylo vymalováno :cool:
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist