chtěl bych si v blízké budoucnosti kupovat motku tak do 60 tis.. Lítám na jawce ale projel jsem i něco víc.
Líbí se mi GPZ 500 s ale oproti např. GS, ER5, CB jich je, bych řekl, nepoměrně méně! přitom sem slyšel že jsou to dobrý mašiny...??!!to nechápu :marod:
a ještě: jsou nějaky rozdíly(krom výkonu- gs je nejslabší, nejvic CB) mezi GS500, ER5,CB500s, GPZ 500s a XJ 600S????(moji favoriti :P )
dík moc za odpověď nebo info o nějakych srovnáních!!! :cool:
1 reakcí na tento příspěvek Jaké pětikilo???co GPZ?
<strong>GS500</strong> je taková jednoduchá, levná, nejmíň žere, je to vzducháč a vypadá dobře. Bohužel příliš nejede a docela rychle tak i omrzí.
<strong>ER-5</strong> je výrazně živější a má celkem originální design. Bohužel je na některých věcech až příliš vidět, že je to klasická "lowendová" motorka. Třeba přepínače jsou jako na Jawce 350 apod. Cena je také velice příznivá
<strong>CB500</strong> je šikovná a dobře udělaná motorka. Jede víc, než ER i GS, jedinou její nevýhodou je cena, za které se prodávají, je o trochu dražší
<strong>GPZ500</strong> je asi nejsportovnější ze všech. Motor jede nejvíc (na dálnici jsem dostal i šestku do omezovače, tacho asi 215 km/h) a stejně tak i nejvíc brzdí. Trošku problémem je jí sehnat, není jich zas tolik a výběr je proto částečně omezený.
<strong>XJ600</strong> je fajn na cestování. Je to čtyřválec, který jede pěkně už od nejnižších otáček, ovšem nikde už výkon negraduje. Takový elektromotor. Cena je také drobet vyšší, než třeba u GS nebo ER-5.
Když bych to měl zhodnotit, asi bych řekl, GS a ER-5 jsou v této kategorii takový základ, kdežto CB, GPZ a XJ už jsou o půl třídy výše.