bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přehřívání motoru
25.7.2008 v 12:28
Nazdar při popojíždění po městě mě najednou začala téct voda z přepadu od expanzky. V čem by mohl být problém?? Stalo se to téměř současně s tím jak se mi sepnul větrák od chladiče. Že by vadný termostat - to by pak nebyl ohřátý chladič nebo snad jo?? Jak ho vyzkoušet??

jedná se o Triumph 955

Přehřívání motoru

25.7.2008 v 12:29 | Nahoru | #1
no buď máš bublinu v hadicích nebo spíná termostat pozdě...máš tam vody akorát?

Přehřívání motoru

25.7.2008 v 12:30 | Nahoru | #2
Pri kolika ti to seplo..?? Jestli ti vyvrela voda, tak to uz muselo byt bohate pres 100 stupnu..

www.czechbikers.cz

Přehřívání motoru

25.7.2008 v 12:34 | Nahoru | #3
termostatem by to mohlo byt,osobně bych sa jako první zaměřil na termostat,nebo taky vodní pumpa,može to byt moc věcí,termostat jde prý odskoušet ve vroucí vodě,kdy vidíš,že sa ti otevře,sám sem to ale nzkoušel,tak to zkus,no a jaké máš volnoběžné otáčky..? a pokud je tam přetlakové víčko,tak by to mohlo byt taky tím,protože si nedokážu vysvětlit,proč by chlaca s přepadu voda,tak přeju hodně štěstí

Přehřívání motoru

25.7.2008 v 12:44 | Nahoru | #4

Jarena>Pri kolika ti to seplo..?? Jestli ti vyvrela voda, tak to uz muselo byt bohate pres 100 stupnu..



No vetrak spina na masine vzdycky nad 100°

Přehřívání motoru

25.7.2008 v 13:11 | Nahoru | #5

nx9005>Jarena>Pri kolika ti to seplo..?? Jestli ti vyvrela voda, tak to uz muselo byt bohate pres 100 stupnu..

No vetrak spina na masine vzdycky nad 100°


Me spina v 96

Přehřívání motoru

25.7.2008 v 13:16 | Nahoru | #6
DAJ> protoze to mas rozbity lol

Přehřívání motoru

25.7.2008 v 13:17 | Nahoru | #7

nx9005>DAJ> protoze to mas rozbity lol

Přehřívání motoru

25.7.2008 v 13:45 | Nahoru | #8
Pokud máš daytonu jako já tak si pravděpodobně přelil expanzku. Pro správnou hladinu se totiž musí sundat řidičovo sedlo na expanzce sou takové schodky min,max a dolít jen po max ne víc. Jinak mě se ventylátor zapíná poměrně často ale nikdy sem nevyvřel vždy to dokáže skrotit. Kolik si měl teplotu na budíku když ti šla voda ven ventylátor se zapíná při 103 a funkci termostatu si jednoduše ověříš tak že při zahřívání sleduj budíky teplota by měla vylézt na nějakých 87stupnů to se právě termostat otevře a teplota spadne na 81-82 a tam zůstane pokud nezastavíš v koloně

Přehřívání motoru

25.7.2008 v 13:45 | Nahoru | #9
Víc jak 100 tam být nemohlo být - stalo se mi to už na druhé křižovatce po delší jízdě. Vody bylo ve vyrovnávací nádržce přesně, spíš je možná ta bublina. Zkusím termostat a zároveň při to mvyměním kapalinu

Přehřívání motoru

25.7.2008 v 13:49 | Nahoru | #10

DAJ>nx9005>Jarena>Pri kolika ti to seplo..?? Jestli ti vyvrela voda, tak to uz muselo byt bohate pres 100 stupnu..

No vetrak spina na masine vzdycky nad 100°
Me spina v 96



A mě v 85°C

Přehřívání motoru

25.7.2008 v 13:52 | Nahoru | #11
je to Sprint 955i čili stejný motor jako v daytoně

Přehřívání motoru

25.7.2008 v 14:00 | Nahoru | #12
Teplotu neuvádím, protože mám na displeji zatím rozsypaný čaj - blbne mi digitál

Přehřívání motoru

25.7.2008 v 14:45 | Nahoru | #13
no ja nevim, ale cbr 600f spinala v 106 :D ... a r6 taky nekde kolem 105

Přehřívání motoru

25.7.2008 v 17:26 | Nahoru | #14
mě to taky vyletělo jak píše Prda chce to mít v expanzce to správné množství vody u tripla je jí tam správně sotva po dně

Přehřívání motoru

27.7.2008 v 22:42 | Nahoru | #15
Tak, už jsme to měl rozhodil - termostat jsme zkoušel a spíná těsně před tím, než voda začnš vřít tzn. v těch 88 stupních jak je na něm psáno - takže tam problém asi nebude. Spíš mě překvapil, že z toho vytekl celkem humus voda - 2 roky to stálo a asi to jde trošku víc poznat. Pročistím to složím, expanzku naliju jen opravdu zlehka a snad to bude v poho.

Přehřívání motoru

19.8.2008 v 09:46 | Nahoru | #16

r3dH4Ck>no ja nevim, ale cbr 600f spinala v 106 :D ... a r6 taky nekde kolem 105


A mě nespíná vůbec :( co s tím?
Kdyžtak www.motorkari.cz/forum-detail/

Přehřívání motoru

19.8.2008 v 09:56 | Nahoru | #17
Jeste ti to muze nekde nasavat vzduch ... treba tesneni pod hlavou - coz je asi nejhorsi varianta... jednou se mi neco podobneho stalo a dlouho sem nemohl prit na to co s tim je... poznas to tak ze ti v expanzce bude "vybublavat" vzduch.

Přehřívání motoru

27.8.2008 v 00:10 | Nahoru | #18
nebo može být problém v termospínači na ventylátor.Je to něco jako u aut. Termospínač funguje,ale až za hranicí třeba 100.

Přehřívání motoru

28.8.2008 v 17:34 | Nahoru | #19
a) muzou byt prohozeny hadice , co vedou do expanzky ( chyba pri montazi ve fabrice)
b) Vadny vicko na chladici - nekdy staci zaneseny bordelem.

Rozhodne ne bublina ani termostat. Viz diskuze na Triumph forech.
Kdyz jsem mel tigera 955i, muj problem byl spinavy vicko :

Přehřívání motoru

28.8.2008 v 17:39 | Nahoru | #20
já musím mít na Tigroj v expance kapalinu jen na minimum.Když dám maximum tak také vyteče.

Přehřívání motoru

28.8.2008 v 19:51 | Nahoru | #21
donPablo> Pokud by to mělo vyfukovat vodu pořád,tak těsnění pod hlavou(a ve vodě stopy výfukových plynů),pokud jen v tom jednom případě,tak asi moc kapaliny.termostat je vpořádku ,jak jsi měřil

Přehřívání motoru

28.8.2008 v 20:04 | Nahoru | #22
tesneni pod hlavou

Přehřívání motoru

31.8.2008 v 22:29 | Nahoru | #23
sajosa> Jak jsme měřil - šlohl jsem doma matce teploměr z papiňáku .

Jinak aktuální info diagnostika mi hlásí nějakou poruchu viz. další dotaz, a teplota se při jízdě mimo město (tomu se raději vyhýbám) drží stabilně mezi 85 - 90 stupni.
Co jsem si všiml tak to líp chladí při vyšších otáčkách. Když jsem rozdělával chladící okruh, tak jsem si všiml, že čerpadlo je napojeno do převodovky přes nějakou hřídelku - tzn. že by chlazení záviselo na otáčkách??

Co se toho těsnění pod hlavou týče - nebyl by ve vodě olej?? Nebo naopak voda v oleji??
Vypouštěl jsem znovukapalinu a je celkem špinavá, ale zhazovat hlavu zas jen kvůli tomu se mi nechce.

Každopádně dík

Přehřívání motoru

1.9.2008 v 19:38 | Nahoru | #24
A ještě bych vás poprosil o odkaz na nějaký Triumph fórum, kde se tohle řešilo

Přehřívání motoru

3.9.2008 v 11:57 | Nahoru | #25
možná něco najdeš na foru triumph stránek,ale jinak triumpáci jsou suchaři a moc se nebaví

Přehřívání motoru

28.3.2009 v 17:36 | Nahoru | #26
to Pegos: Tak to kecáš,já si povikládám rád.
to donPablo: Mrkni na to čerpadlo,zrovna dneska jsem ho vytahoval ze sprinta a bylo uplně odrovnaný,nehledě na to že ta hřidélka co jde do vnitř byla na šrot,byly ulomený oba ty konce po celé té drážce.Naštěstí mám celej motor na díly takže oprava za pusinku.Zkusil bych taky vyčistit všecky hadice a trubky jestli nejsou ucpaný.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Klíč na utažení řetězu triumph Triumph Speed Triple, Triumph Daytona 955 Dikobraz 10 20.4.2024 v 20:49 Marty_B
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
rozdíl svody Daytona / Speed 955 Triumph Speed Triple, Triumph Daytona 955, Triumph D... kokoška. 4 30.10.2023 v 22:14 kokoška.
Pálí se dráty od altíku k regulátor... [1, 2, 3] Triumph Daytona 955 macmanCZ 66 3.1.2023 v 09:40 combust
Prodej motocyklu - proč to nikdo ne... [1, 2, 3] Triumph Daytona 955 kokoška. 88 10.3.2020 v 15:39 SuperSic58


TOPlist