globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Speedtriple zkusenosti
27.9.2007 v 22:47
Premyslim o koupi speedtripla tak okolo roku 2000 chtel bych se zeptat na co si dat pozor a s cim byvaji problemy.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Speedtriple zkusenosti

12.3.2012 v 00:58 | Nahoru | #241
Hansell> dekiju ti ješte jeden dotaz chci obouvat michelin pilot power je to dvousložková pneumatika jakou to má na tom speedovy výdrž kolem 5 tisíc by se šiklo obouval sem na cbr 600 f dunlop qalifierky a ta me vydržela 2 tisíce doufám že to nebude takový blato jo silnice suchá naprosto skvelá guma ale mokro se nedalo jezdit i na trojku se utrhla pokud máte nekdo zkušenosti s touto pneumatikou michelin pilot power napište z mojeho pohledu co sem o tom četl tak na mokru supr dvousložkový to prej je jen je na hranách medium ne soft v prostred tvdrá zatím zdarec

(reakce na) Speedtriple zkusenosti

12.3.2012 v 07:52 | Nahoru | #242
martolas> jj Michelin je na mokru fakt dobrá, ale na suchu už je to horší Já měl Michelin když jsem si Speeda pořizoval Od tý doby obouvám Metzeler, napřed sportec M3 a momentálně M5 a spokojenost Ten dojezd je tak kolem těch 5000km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Speedtriple zkusenosti

12.3.2012 v 09:09 | Nahoru | #243
martolas> Pilot power tak na cestování, nebyla špatná, taky jsem ji jel, ale na sport to moc není. Já na nich projel Alpy.

(reakce na) Speedtriple zkusenosti

4.4.2012 v 16:01 | Nahoru | #244
martolas>Co jsem zkoušel procvakávat, tak dojezd na nádrž model 2011 už má.

(reakce na) Speedtriple zkusenosti

5.4.2012 v 13:59 | Nahoru | #245

Hansell píše: martolas> Pilot power tak na cestování, nebyla špatná, taky jsem ji jel, ale na sport to moc není. Já na nich projel Alpy.



Pilot Power jsou JENOM na cestování - na okruhu v Mostě mě svině klouzavý předloni poslaly na JIPku s 12-ti zlomeninama a propíchlou plící

Speedtriple zkusenosti

6.4.2012 v 09:38 | Nahoru | #246
Ahoj vsichni. Mam padaci protektory na Speed tripla 2012 ale ty chrani jen motor a ne chladic. Mate zkusenosti a doporuceni na nejake padaci ramy na moji masinu? dekuju moc za jakekoli tipy. Hans

1 reakcí na tento příspěvek Speedtriple zkusenosti

6.4.2012 v 10:49 | Nahoru | #247
Jedny docela použitelné jsem našel ZDE ale vzhledově je to trošku horší, pěkný je ten centrální stojan

1 reakcí na tento příspěvek Speedtriple zkusenosti

6.4.2012 v 11:05 | Nahoru | #248
co máš za protektory na motoru ???

(reakce na) Speedtriple zkusenosti

6.4.2012 v 12:48 | Nahoru | #249
RBK> Od RD MOTO. Uz maji pro 2012 model ;)

(reakce na) Speedtriple zkusenosti

6.4.2012 v 12:52 | Nahoru | #250
RBK> to nevypada zle cece, mam cernou masinu, tak to moc videt nebude, jen me mrzi ze nemaj fotky zepredu nebo zezadu, zda to plne ochrani chladic pri padu, pripadne zda se ty plasty na kterych to je i tak neposkodi. Ma nekdo praktickou zkusenost s tema padakama pls?

Speedtriple zkusenosti

6.4.2012 v 13:28 | Nahoru | #251
nepočítám, že by s tím někdo zkušenost měl - video, borec to má na novém streetovi, jestli ti to pomůže a v odkazu nahoře je i montážní návod třeba taky napoví
docela jsem o nich uvažoval, ale mám bílou barvu a to by vypadalo jak pěst na oko, nicméně určitě budou FUNKČNÍ oproti těm na jeden šroub, teď co zvítězí funkce nebo vzhled

Speedtriple zkusenosti

6.4.2012 v 13:47 | Nahoru | #252
jo ty protektory už vidím ty jsou od GSG ze skopčákova ODKAZ
člověče když koukám na tu cenu 2650+850 tj3500,- to už možná šupnout tam karbonové kryty od motoforzy ODKAZ 1500+1200 tj. 2700,-
a na nového speeda to pasuje, je fakt, že ten GSG tam není moc vidět

1 reakcí na tento příspěvek Speedtriple zkusenosti

6.4.2012 v 15:40 | Nahoru | #253
No otázka ale je, jak to bude v případě potřeby fungovat. Když vidím ten plíšek, který to drží a porovnám s výrobkem od Rutana, tak mám takový pocit, že první co se stane bude ohnutý držák padáku a všechno stejně odnese motorka...



Chápu, že na 2011+ tenhle model nejde díky těm krytům, ale třeba Rutan něco vymyslí. Tyhle GSG mě prostě svou konstrukcí nějak nepřesvědčily.

(reakce na) Speedtriple zkusenosti

7.4.2012 v 09:11 | Nahoru | #254
Attim> Naprosto souhlasím, ten ohnutej plíšek nemůže nikdy nic udržet. Jinak padáky od Rutana jsem měl na Speedu taky, za mě .

Speedtriple zkusenosti

7.5.2012 v 21:05 | Nahoru | #255
tak kamarádi motorkářský speed tri=ple je naprosto pecková motorka kdo nemá bude čumet jak péro a kdo má chápe zvedá se to naprdel i na 3 a to jen lehce poškádlím spojku :D no jinak michelin pilot pover je uplne nahovno guma na mokru jo de to ale jinak strašný klouže to a strašne ale fakt strašne se to sjíždí navíc když lítáte pořád po zádech není se čemu divit že ale co ted obouvám metzeler racetec k2 a to ti vám je ukrutný lepidlo mám na ní najeto 2000km a nejevý na stredu moc známek opotrebení maličká ploška ale co samosebou na bocích je to ale vorvaný jak samico ješte aby ne když byla na okruhu v brne no na mokro je to už ale se sevřenou zadnicí jel sem jednou a jelikož jsem dement a chtel sem vyzkoušet co to umý na mokru tak jediný co moc pekný drifty jinak špatný no ale co ono se stejne na tiplovy v dešti jezdit nedá a navíc na silnicích je bordelu by ste neveřily po dojetí uschnutí a rozmrznutí sem mel co delat na 3 hodky tak zasranou motorku sem ješte nevidel a to sem jezdil i motokros ale tam se to tak nejak očekavá no mám za sebou i jednu kryzovečku jedna postarší paninka ve fábii mi nedala prednost tak že sem si vyzkoušel že ty radiálky nisiny brzdej opravdu mocne :D me se nic nestalo a paninka se ješte omluvila slušná to řidička jinak na speed tripla nedám dopustit jen teda ty origo řidítka a zrzátka sem dal okamžite ohazlu ta pochromovaná trubka je k zblití a zrzátka no plácačky na muchy ale je v nich nádherne videt to zase jo. No nic preji spoustu kiláku na tech strojcích a pozdravuju všechny motoholky a motokluky

Speedtriple zkusenosti

8.5.2012 v 12:14 | Nahoru | #256
Pořídil jsem si Speeda, a pořád se učím a laboruju :D. chtěl jsem se zeptat, jak funguje sahara na chladiči, ve městě se mi často rozběhne, kapalinu mám měněnou, běží ještě když vypnete spouštěč motoru ( červeným tlačítkem na řidítkách ) myslel jsem, že to bude jak u aut, vypnete motor a sahara běží, ale tady ne? kdyz otočím klickem ve spinačce, tak mi kontrolky a budik nenaběhnou az kdyz do toho zapnu starter . Takjsem se chtel zeptat jestli to je takhle normální ? snad to píšu dobře :D, diky

Speedtriple zkusenosti

8.5.2012 v 21:10 | Nahoru | #257
Sahara se vypne zároveň s motorem, to je normální.
Budíky by ale měly naběhnout hned po zapnutí klíčku, potom zapnutím chcípáku (červený kolíbkový přepínač vedle plynu) se zapne ještě benzínová pumpa a potom už startuješ.

Speedtriple zkusenosti

12.5.2012 v 11:31 | Nahoru | #258
jj díky, přišlo mi to divný s tou saharou, že u gsxr-ka mě běžela po vypnuti chcípáku. Po zapnutí kličku, se mi rozsviti jen svetla, a až po zapnuti chcipaku mi nabehnou budiky a pumpa. mam to rok 2006. Koukal jsem na tvýho, krásnej, ty uz más ty pekný kola . diky za info

Speedtriple zkusenosti

13.5.2012 v 23:19 | Nahoru | #259
zdravim,
taky sem měl cbr 954 a ted sem koupil Daytonu 955i rv 2000 a jsem nadšenej.Ty angličani u tý stavby fakt přemejšlej.je to do detailu promakaný od ventilku,zadní letmou kyvku,super systém na napínání řetězu,ten tříválcovej motor....a hlavně zvuk.ani nejde oto jak ta daytona vypadá (moc se mi nelíbí) ale spíš jde o to jak se cejtím když naní jedu...krouťák odspodu podpořenej chrochtavým zvukem...je to prostě Triumph a taky mám nemoc že když vidim ty tuctový hornety,cbr,gsxr atd tak ohrnuju nos Angláni mě dostali

1 reakcí na tento příspěvek Speedtriple zkusenosti

14.5.2012 v 10:25 | Nahoru | #260
přesně jak píšeš, dobu jsem jezdil na japoncích, ale angláni mě dostali, je to pecka, bezvadný a ojedinělý . těšim se do Hradce na sraz o víkendu. Chci se zeptat na Speeda r. 2006 jak je spojkový lanko co vše se dá štelovat na páčce to je jasny ale na druhým konci? spojka mi zabírá hodně dole, nevim jestli to je normální, ale mam radši kdyz jde na začátku, pěkně , asi všechno moc řešim, ale chtěl bych si to pěkně vyladit , diky

(reakce na) Speedtriple zkusenosti

14.5.2012 v 16:55 | Nahoru | #261
Macabiker> Tak to se v tom Hradci uvidíme, jedu taky
Dneska jsem hodil la speeda nový zrcadla, kurňa je v nich pěkně vidět

Speedtriple zkusenosti

24.5.2012 v 20:03 | Nahoru | #262
no tak že ted bych potreboval prez hubu a fest zničil sem prevodovku 1,2,3 chrčí jak pilináky a dál sem to ratši nezkoušel navíc už to nemužu ani nastatovat asi kompjutr zaznamenal nejakou chybku a neustí me to musím to dát do servisu a jestli to bude aji spojka tak me omejou no sem holt moc prudkej jinak na to si dávejte pozor spéédi sou na to náchylný znám jich spoustu co říkaly motor a prevodovka je klenot tak že se k tomu tak i chovat jinak zdravím všechny a at se vám nestane to co me

1 reakcí na tento příspěvek Speedtriple zkusenosti

25.5.2012 v 12:59 | Nahoru | #263
jak se to dělá ??? já jen abych se tomu vyhnul, jinak ti to nepřeju to je jasné

(reakce na) Speedtriple zkusenosti

24.8.2012 v 07:05 | Nahoru | #264
jezdil jste už někdo na povozku 2012 ve verzi R? event. srovnával někdo verzi R s běžnou? někdo, kro se občas sveze na okruhu? nevyšel na to někde nějaký srovávací test? nic moc jsem nevygooglil :(

1 reakcí na tento příspěvek Speedtriple zkusenosti

24.8.2012 v 11:25 | Nahoru | #265
srovnávák netuším, ale koukni na ksichtbook profil Sršně, píše u fotek na zdi, že R-ko na okruh, na běžné silnici podvozek R-ka nevyužiješ a standart je lepší
případně mu písni o zkušenosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Speedtriple zkusenosti

24.8.2012 v 12:31 | Nahoru | #266
neznáme se z BK..? to bychom pořešili přes PM

Naposledy editováno 24.08.2012 22:30:33

(reakce na) Speedtriple zkusenosti

25.8.2012 v 20:43 | Nahoru | #267
v předpořizovací euforii jsem si dnes půjčil starší model 1050 a jsem nadšen jezdil jsem vždy dvě sezony s 2V Šizuki, Ducati S2R1000, KTM RC8, MG Griso 1200 8V, 2V HD trochu na Aprilii RSV 1000 R... Z 3V Speeda jsem málem omdlel. Dnes jsem si dal 420 km po okreskách. Tak sqelou hačku jsem ještě neměl

Vedly se tady řeči o tom, že by se do ST měl dát 1200ccm? To je podle mýho blbost bude z toho neohrabaná obluda, ne? Ten stávající litr mi bohatě stačí a to bych rád zkusil i Street.

Rozdíly v erkové vezi jsem se nedočelt ani u Sršáně, že se Ohlins líp nastavuje, je jasný od pohledu na způsob ovládání štelovacích pipečů, ale kterou verzi vybrat, z toho mám šišatou hlavu. Viděl sem erko na prodejně a překvapilo mě, že mu fungl nový vidle roní olej stejně jako moje Aprilia po 20tis před repasí..? Je to tím, že to je nesedlej novox..? Občas se chodím svézt na okruh, tak se to blbě rozhoduje er..? neer..?

Speedtriple zkusenosti

26.8.2012 v 19:55 | Nahoru | #268
no nevím jestli je cca. 60tyček navíc adekvátní k pocukům po okolí a na okruh si vyber určitě jinou motorku než speed tripla

1 reakcí na tento příspěvek Speedtriple zkusenosti

27.8.2012 v 09:52 | Nahoru | #269
Rozdíly mezi R a non-R verzí včetně jízdních testů je na netu hafo, stačí jen pohledat. Cena za R je vzhledem k použitým komponentům adekvátní (v porovnání s nákupem Ohlinsů a kol), otázka spíš je jestli to opravdu poznáš na jízdních vlastnostech, tedy jestli už teď jsi schopen dostat standardní podvozek na limit. Pokud ne, koupil bych R pouze pokud nevím co s prachama, nebo chci masírovat okolí Ohlinsem, nebo obojí, případně pokud bych na R dostal fakt super price. Jinak bych šel do non-R verze a spíš bych dokoupil doplňky jako teba Arrow low boy, štítek atd.

Jinak Ohlinsy rosí hlavně po převozu, kdy jsou v bedně hodně stlačené, stačí vyměnit gufera což by měl udělat dealer. Je to známá věc.

Ad motor 1200, je fakt, že pokud chce Triumph do třídy prémiových nakedů (SF, Tuono V4), tak dnes na to nemají motor a nová dlouhozdvihová 1200 asi není to pravé, je zaměřená spíš na touring. Stejně jako Triumph nemá motor pro litrový superbike, tak ho nemá ani pro supernaked a podle mě je cestou pouze vývoj nového motoru, samozřejmě pokud to je v souladu s jejich strategií, což tady asi nikdo nevíme...

(reakce na) Speedtriple zkusenosti

11.9.2012 v 11:59 | Nahoru | #270

Attim píše: koupil bych R pouze pokud nevím co s prachama, nebo chci masírovat okolí Ohlinsem, nebo obojí



ne že chci, já to beru tak, že TST R "nutně potřebuju" a su z toho nemocnej...znáte to někdo..? čím víc o TST R čtu a mám naježděnou starší verzi, tím víc TST R "nutně potřebuju". A takhle to odůvodňuju i doma, zatím mi to prochází

Podle zahr. recenzí, ale je toho mrak a prase aby se v tom vyznalo, protože na net píše kdejakej lojza...má mít R verze i jinak seskládanou převodovku a jinou palivou mapu než nonR...? Nebo je to porovnání se starší verzí TST..?

TSTR - kola, Ohlins, brzdy, převodovka, mapa. Jsou ještě jiné rozdíly..?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Klíč na utažení řetězu triumph Triumph Speed Triple, Triumph Daytona 955 Dikobraz 10 20.4.2024 v 20:49 Marty_B
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
Nenabíjí se baterie Triumph Speed Triple blážič 11 7.4.2024 v 13:49 JMan
Sundání olejové vany Triumph Speed Triple vr46. 4 3.4.2024 v 22:44 Valve
Nesvítí, nestartuje [1, 2] Triumph Speed Triple ST4Marc 47 19.3.2024 v 11:05 Maxipes_Fík


TOPlist