Pokud to dela za tepla,tak bych tam obohatil volnobeznej okruh(potocil sroubem) popripade supnul vetssi volnobeznou trysku.
spalovac>no nevim,jestli dojdu k studene motorce,zapnu sytic,ktery po 5s vypnu a chci,aby to slo po plynu,tak bych toho chtel asi trosku moc.
Pokud to dela za tepla,tak bych tam obohatil volnobeznej okruh(potocil sroubem) popripade supnul vetssi volnobeznou trysku.
takto se ta motorka nechova ani kdyby ji vyndal z mrazaku
kamarade,ja nejel na ctyrtaktu uz nejaky ten patek ,takze uz si to vubec nepamatuju ,ale usuzoval jsem z toho,ze auto me teda za studena moc nejede (jak benzin tak diesel)
Vana666> jestli myslíš kouřovou clonu tak jsem to mírně nadsadil, nějak extrémní to není, ale prostě chvilku kouří než se rozjede. Dělala to stejně i zánovní 300, tak usuzuji že to je normální
Taky si rikam,ze by to chtelo to Vespoicovo KTM trochu ochudit na volnobeznym okruhu.
Jinak na sytič mě to akorát drží volnoběh +- 2000 ot, když vytočím víc tak se dusí
Na desitky uz nejezdim,pac sou dost studene a tim mym vrm vrm na trati se to ani poradne nezahreje
Takze jezdim osmicku a ve velkych vedrech cca kolem 35°C davam devitku.
V silnici mam standartne devitky a pro roadracing doporucuje YAMAHA desitky.
Jak je to u KTM. Neni neco v manualu?
spalovac>Jak je to u KTM. Neni neco v manualu?
když máš v KTM svíčku podle manuálu tak o ní dva roky nevíš, chytá na první šlápnutí
se chcípáním je to už složitější, třeba 200EXC nechcípne kdybys ji nechal na volnoběhu hodinu a i pak jde okamžitě za plynem
ale třístovka volnoběh dlouhodobě moc nedrží, možná to jde poladit ale dělaly mi to všechny co jsem měl
V Yamaze taky nevim co je to svicka. Po 6000Km je vysroubuju a hodim do popelnici . Nasroubuju druhe bratru kus za 32 kc a jezdim dal.
V Zetoru to je horsi. Tak nejak je to nevyspitatelne. Jo kdyby byla k dispozici poradna ladicska sada (jehli,kominky soupatka),tak by se z toho dalo neco vykouzlit. Takle mam jen hlavni trysky. Ted jsem zakoupil bezkontakt a klapky. Hodne si od toho slibuju
Vana666>spalovac>Jak je to u KTM. Neni neco v manualu?
když máš v KTM svíčku podle manuálu tak o ní dva roky nevíš, chytá na první šlápnutí
se chcípáním je to už složitější, třeba 200EXC nechcípne kdybys ji nechal na volnoběhu hodinu a i pak jde okamžitě za plynem
ale třístovka volnoběh dlouhodobě moc nedrží, možná to jde poladit ale dělaly mi to všechny co jsem měl
volobeh moje 125 taky nedrzi rekl byc ze je to umerne na mnozství oleje v benalu kdyz jsem daval 1:40 tak to bylo desny ted davam 1:50 a je to mnohonasobne lepsi. Drive ji stacilo nechat 20 sekund prskat na volnobeh a uz skoro umrela :)
Vana666>Takže říkáš že dobře otryskovaná 250 by mě měla jet stejně zastudena jako zatepla?
Momentálně to jede, akorát je poznat že se tomu nechce a má to díry ve výkonu, ale jak se trošku zahřeje tak vpohodě.
Asi bys to musel projet a říct mě, co mě připadá jako dušení tak může být třeba plně v normě. Znovu připomínám že jsem zvyklej ze čtyřtaktu na naprosto stejnej chod za studena i za tepla.
Zeptám se ještě Lennyho jestli tam má sériové trysky.
Pokud je teda sériový otryskování u KTM tak funkční jak ty říkáš..?
Za studena to nejde za plynem a kouří, start se sytičem na první našlápnutí, bez sytiče to nejde. Při jízdě na sytič se nevytočí víc než cca 3-4tis. ot., po zasunutí sytiče se vytočí bez problémů ale neochotně,ale zlepšuje se to jak jde teplota nahoru.
Za tepla jede normálně, startuje taky bez problémů napoprvé, čím víc otočím při startování plynem tím líp chytá, bez plynu nechytne
když tomu hodně vytnu (výjezd atd) tak taky zakouří, při normální jízdě je sem tam čoudík vidět, ale rozplyne se tak 20 cm za výfukem
Když jsme byli v Rumunsku tak v 300m. (to samý jak u nás) to jelo dobře, ve 2000m n.m. měl motor takový hlubší zvuk a nejel tak dobře, zvlášť odspoda ne, nicméně byl pořád normálně použitelnej a vyjel jsem všechno.
Jo a ještě se mě občas stane že když motorku owapkuju tak pak nejde nastartovat, pomůže očištění svíčky. (Já vím, měl jsem se podívat co je to zač )
Naposledy editováno 17.07.2008 12:24:55