globalmoto_kveten





Téma: Co s tim asi má ?
 
16.7.2008 v 22:41
Otázka zní : co s tim ? skuste mu poradit.

Předchozí
1 2 3
Následující

Co s tim asi má ?

16.7.2008 v 22:50 | Nahoru | #1
mu to nějak zečtyřválcovatělo ne?

Co s tim asi má ?

16.7.2008 v 23:18 | Nahoru | #2
Vyhodit do nejbližší popelnice

Co s tim asi má ?

16.7.2008 v 23:33 | Nahoru | #3
není tam benzín :o

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 01:23 | Nahoru | #4
ze by mu tam chybela akceleracni pumpicka? lol

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 05:55 | Nahoru | #5
presne jak pise mirek. Nejde tam dost benalu. Budto nekde neco ucpaneo zaneseneho atd.

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 06:56 | Nahoru | #6
no nevim,jestli dojdu k studene motorce,zapnu sytic,ktery po 5s vypnu a chci,aby to slo po plynu,tak bych toho chtel asi trosku moc.
Pokud to dela za tepla,tak bych tam obohatil volnobeznej okruh(potocil sroubem) popripade supnul vetssi volnobeznou trysku.

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 07:03 | Nahoru | #7

spalovac>no nevim,jestli dojdu k studene motorce,zapnu sytic,ktery po 5s vypnu a chci,aby to slo po plynu,tak bych toho chtel asi trosku moc.
Pokud to dela za tepla,tak bych tam obohatil volnobeznej okruh(potocil sroubem) popripade supnul vetssi volnobeznou trysku.


takto se ta motorka nechova ani kdyby ji vyndal z mrazaku

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 07:16 | Nahoru | #8
Joraell> to chces rict,ze kdyz mas studenou motorku,ze ti de po plynu jak slepice po flusu???

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 10:24 | Nahoru | #9
spalovac> jo, čtyřtakt mě zastudena jede úplně stejně jak za tepla
To mě právě štve na dvoutaktu, kamarádi nastartujou a vyrazí a já za nima kuckám a vibruju, za mnou kouřová clona...

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 10:26 | Nahoru | #10
je to rozbity

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 10:44 | Nahoru | #11
Vespa> motorky mam same dvoutakty,tak za studene kuckam tak nejak jak ty ,ale zas tak hrozne to snad neni. No musis mit vytahlej sytic,aby to jelo.

kamarade,ja nejel na ctyrtaktu uz nejaky ten patek ,takze uz si to vubec nepamatuju ,ale usuzoval jsem z toho,ze auto me teda za studena moc nejede (jak benzin tak diesel)

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 10:45 | Nahoru | #12

Vespa>To mě právě štve na dvoutaktu, kamarádi nastartujou a vyrazí a já za nima kuckám a vibruju, za mnou kouřová clona...


to máš něco špatně (velká tryska neboco ?)
mi tohle žádný dvoutakt nedělá

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 10:50 | Nahoru | #13
spalovac> No, není to nějaká tragédie, ono se to po cca 300m už nějak rozjede, ale bojím se tomu moc dávat abych nezadřel jak Kopec svýho TM.

Vana666> jestli myslíš kouřovou clonu tak jsem to mírně nadsadil, nějak extrémní to není, ale prostě chvilku kouří než se rozjede. Dělala to stejně i zánovní 300, tak usuzuji že to je normální

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 10:52 | Nahoru | #14
Vana666> taky si rikam,ze to tak sileny neni. Proste naslapnu,rozjedu se se syticem,po 100M zaviram sytic a uz nic nekucka az pri pridani plneho plynu to truskou zaprska (pokud to neni dostatcne prohrate),ale jak se to propali,tak uz je to fajn.
Taky si rikam,ze by to chtelo to Vespoicovo KTM trochu ochudit na volnobeznym okruhu.

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 10:57 | Nahoru | #15
Hmm, tak já to nechám projet nějakýho zkušenýho dvoutaktáře. Ale doteď jsem to vnímal spíš jako vlastnost než problém, protože jak sem psal ta nová 300 se chovala téměř stejně.

Jinak na sytič mě to akorát drží volnoběh +- 2000 ot, když vytočím víc tak se dusí

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 11:08 | Nahoru | #16
Vespa> Kolikatku svicku v tom jedes?. Ja kdyz dam do krosa hodne studenou(desitku),tak se nesmim po nastartovani plynu ani dotknout,jinak to chcipne. Pokud tam mam osmicku ,tak je to mnohem lepsi.
Na desitky uz nejezdim,pac sou dost studene a tim mym vrm vrm na trati se to ani poradne nezahreje
Takze jezdim osmicku a ve velkych vedrech cca kolem 35°C davam devitku.
V silnici mam standartne devitky a pro roadracing doporucuje YAMAHA desitky.

Jak je to u KTM. Neni neco v manualu?

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 11:12 | Nahoru | #17
Vespa> samozřejmě je prioritní aby se motor choval správně když je zahřátý

já jen že mi to jede bez problémů i studené, ale to stejně nedávám plný plyn a netočím ho moc

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 11:15 | Nahoru | #18

spalovac>Jak je to u KTM. Neni neco v manualu?



když máš v KTM svíčku podle manuálu tak o ní dva roky nevíš, chytá na první šlápnutí

se chcípáním je to už složitější, třeba 200EXC nechcípne kdybys ji nechal na volnoběhu hodinu a i pak jde okamžitě za plynem

ale třístovka volnoběh dlouhodobě moc nedrží, možná to jde poladit ale dělaly mi to všechny co jsem měl

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 11:26 | Nahoru | #19
Vana666> ono asi hodne zalezi,jak se ktery motor vyladi,jak se povede valec s vyfukem a pod.

V Yamaze taky nevim co je to svicka. Po 6000Km je vysroubuju a hodim do popelnici . Nasroubuju druhe bratru kus za 32 kc a jezdim dal.

V Zetoru to je horsi. Tak nejak je to nevyspitatelne. Jo kdyby byla k dispozici poradna ladicska sada (jehli,kominky soupatka),tak by se z toho dalo neco vykouzlit. Takle mam jen hlavni trysky. Ted jsem zakoupil bezkontakt a klapky. Hodne si od toho slibuju

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 11:27 | Nahoru | #20

Vana666>spalovac>Jak je to u KTM. Neni neco v manualu?

když máš v KTM svíčku podle manuálu tak o ní dva roky nevíš, chytá na první šlápnutí

se chcípáním je to už složitější, třeba 200EXC nechcípne kdybys ji nechal na volnoběhu hodinu a i pak jde okamžitě za plynem

ale třístovka volnoběh dlouhodobě moc nedrží, možná to jde poladit ale dělaly mi to všechny co jsem měl



volobeh moje 125 taky nedrzi rekl byc ze je to umerne na mnozství oleje v benalu kdyz jsem daval 1:40 tak to bylo desny ted davam 1:50 a je to mnohonasobne lepsi. Drive ji stacilo nechat 20 sekund prskat na volnobeh a uz skoro umrela :)

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 11:27 | Nahoru | #21
Vespa> Hele Vespici,nenasroubovali ti do toho JIKOV. Ty projevy by tomu odpovidaly

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 11:29 | Nahoru | #22
Joraell> Dvaca je dost hakliva na kompres(vlastne jakejkoli malej objem). Jak to ztrati kompres,tak si o volnobehu muze u dvacy clovek jenom zdat.

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 11:54 | Nahoru | #23
Joraell> tak nejak se snazim najit souvislost mezi mnozstvim oleje a volnobehem. Nic me nenapada!!!

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 12:00 | Nahoru | #24
spalovac> nevím jakou mám svíčku, nešahal jsem na to.. ale podívám se

Vana666>Takže říkáš že dobře otryskovaná 250 by mě měla jet stejně zastudena jako zatepla?
Momentálně to jede, akorát je poznat že se tomu nechce a má to díry ve výkonu, ale jak se trošku zahřeje tak vpohodě.
Asi bys to musel projet a říct mě, co mě připadá jako dušení tak může být třeba plně v normě. Znovu připomínám že jsem zvyklej ze čtyřtaktu na naprosto stejnej chod za studena i za tepla.

Zeptám se ještě Lennyho jestli tam má sériové trysky.
Pokud je teda sériový otryskování u KTM tak funkční jak ty říkáš..?

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 12:10 | Nahoru | #25
Vespa> na EXC 300 byly trysky i jehla správně, 250 jsem neměl tam nevím
u 200 EXC jsou trysky správně ale jehla se musí posunout o zářez níž

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 12:14 | Nahoru | #26
Vana666> Hele Vano,kdyz koukam na ten tvuj profil,tak ty jses z Basky. Je to ta Baska, kde byla slevarna a odlevali tam vlozky v Niresistu?

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 12:21 | Nahoru | #27
spalovac> tak slévárna tady sice je
ale co jsem se tam byl předloni náhodou podívat tak bych tipnul že tam lijou akorát olovo na vánoce

s nirezistem fakt nevím

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 12:24 | Nahoru | #28
Vana666> hmm, tak takovej přehled mých symptomů:

Za studena to nejde za plynem a kouří, start se sytičem na první našlápnutí, bez sytiče to nejde. Při jízdě na sytič se nevytočí víc než cca 3-4tis. ot., po zasunutí sytiče se vytočí bez problémů ale neochotně,ale zlepšuje se to jak jde teplota nahoru.

Za tepla jede normálně, startuje taky bez problémů napoprvé, čím víc otočím při startování plynem tím líp chytá, bez plynu nechytne
když tomu hodně vytnu (výjezd atd) tak taky zakouří, při normální jízdě je sem tam čoudík vidět, ale rozplyne se tak 20 cm za výfukem

Když jsme byli v Rumunsku tak v 300m. (to samý jak u nás) to jelo dobře, ve 2000m n.m. měl motor takový hlubší zvuk a nejel tak dobře, zvlášť odspoda ne, nicméně byl pořád normálně použitelnej a vyjel jsem všechno.

Jo a ještě se mě občas stane že když motorku owapkuju tak pak nejde nastartovat, pomůže očištění svíčky. (Já vím, měl jsem se podívat co je to zač )

Naposledy editováno 17.07.2008 12:24:55

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 12:24 | Nahoru | #29

spalovac>Joraell> tak nejak se snazim najit souvislost mezi mnozstvim oleje a volnobehem. Nic me nenapada!!!


me jo pri nizkych otackach to tak dokonale nehori olej se nespali a zasira spalovaci prostor a vyfuk .-) >>> chcipne to.

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 12:27 | Nahoru | #30
Vana666> vlozka z olova by nebylo to prave orechove.Ale i tak dik za info.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist