Palec_caferacer>Emp> No jo zase věk,o věku to vůbec není,řikám že to je o citu a tom myšlení.My chceš říct že 35ti letej jezdec je lepší než ten 20ti ???? tomu snad nevěříš sám.Je to jako s autem,někdo se naučí řidit hnedka a někdo to neumí za celej život...jinak na motorce mám naježdeno na svůj věk si myslím hodně.
Mno tak ja mam asi jiny nazor, podle me ridic kteremu bude 35let a ma najeto treba 200k v aute bude mit mnohem vetsi rozum nez 20lety cucák, ktery mysli ze je uz dost stary a ze ho nic nemuze prekvapit. Jestlize se bavime o zacatecnicich.
Ale to nemluvim o tom jestli je lepsi nebo horsi, ja jen rikam ze ma nensi sanci na to se vysekat. I kdyz treba bude jezdit hure nez nadany mladik.
Che>Emp> Ten dvacetiletej má zase rychlejší reakce a taky v tom věku zlomeniny líp srůstaj, což je výhoda lol lol lol
Jo :) ja to myslim hlavne tak ze 20let kluk bude mit asi lepsi cas na okruhu, ale taky ma vetsi sanci skoncit ve spitale.
Naposledy editováno 14.07.2008 18:26:21
Pepazdepa15>V aute mam najeto cca 200 tisic za 15 let a sedl jsem na litra jako prvni motorku. Zatim, a hodne tukam do dreva, zadnej problem. Vypadam asi smesne kdyz jedu jak podelanej a predjizdi me slabsi kubatury, ale ja nikdy jezdit kolinka a honit to na hranu v provozu nebudu. No ale mam jenom 400 km takze nemam co mluvit... Je fakt ze zkusenosti z auta mohou pomoct. Znas cestu z pohledu ridice, vis kde to vynasi (zname trasy), umis lip odhadnout vzdalenosti a pripadny moznosti problemu s ostatnima. Ovladatelnost je pro me dobra, nejsem zrovna z koncentraku, horsi sou zatacky, asi by se na necem slabsim jezdily lip. Hlavne zatacky ve meste, pripadne vracecky. Nevim jak moc muzu klopit a jak rychle jet. Mezi obcema to drzim tak do tech 130, vic radeji ne. Jenom moc neverim na to zklidneni vekem. Trochu ano, ale i tak se obcas pristihnu v transu jak drzim plnej :\
Tak na co ji mas??? Se s tim budes jenom trapit radsi si kup neco mensiho a uzi si to ,to mam nejradsi kdyz si nekdo koupi litra jenom aby mel litra kup si sportovni 250 a mozna za rok uz nebudes psat o najizdeni do zatacek z autem to nema nic spolecneho(technika jizdy) je to uplne jiny svet a neda se to porovnat!
Kup si mensi a netrap se na zacatek fakt
SENGVIN>Pepazdepa15>V aute mam najeto cca 200 tisic za 15 let a sedl jsem na litra jako prvni motorku. Zatim, a hodne tukam do dreva, zadnej problem. Vypadam asi smesne kdyz jedu jak podelanej a predjizdi me slabsi kubatury, ale ja nikdy jezdit kolinka a honit to na hranu v provozu nebudu. No ale mam jenom 400 km takze nemam co mluvit... Je fakt ze zkusenosti z auta mohou pomoct. Znas cestu z pohledu ridice, vis kde to vynasi (zname trasy), umis lip odhadnout vzdalenosti a pripadny moznosti problemu s ostatnima. Ovladatelnost je pro me dobra, nejsem zrovna z koncentraku, horsi sou zatacky, asi by se na necem slabsim jezdily lip. Hlavne zatacky ve meste, pripadne vracecky. Nevim jak moc muzu klopit a jak rychle jet. Mezi obcema to drzim tak do tech 130, vic radeji ne. Jenom moc neverim na to zklidneni vekem. Trochu ano, ale i tak se obcas pristihnu v transu jak drzim plnej :\
Tak na co ji mas??? Se s tim budes jenom trapit radsi si kup neco mensiho a uzi si to ,to mam nejradsi kdyz si nekdo koupi litra jenom aby mel litra kup si sportovni 250 a mozna za rok uz nebudes psat o najizdeni do zatacek z autem to nema nic spolecneho(technika jizdy) je to uplne jiny svet a neda se to porovnat!
Kup si mensi a netrap se na zacatek fakt
tak s tímto souhlasím Je fakt že pokud má člověk hlavu tak není problém zvládnout větší kubaturu, ale jak z článku vyplívá - člověk se akorát trápí protože z toho prostě má velikej respekt. Kdyby sis koupil nějaký pětikilo, tak myslím že v polovině zatáček budeš rychlejší, protože se tolik nebudeš bát si pohrát s plynem, nebudeš se bát že tě to nekde nakopne, nebo ustřelí. Takže věta "to mam nejradsi kdyz si nekdo koupi litra jenom aby mel litra" to asi plně vystihuje.....
Naposledy editováno 15.07.2008 06:42:43
Ale k tomu zacatku na necem slabsim. Ano, je to tak a ja to tu kdysi psal ze s tim naprosto souhlasim. Mimoto ze jsem proste chtel litra k tomu vedla jeste jedna vec. Mam velmi spatne zkusenosti s nakupem ojetych aut, udelal jsem to 2* v zivote a od te doby kupuju jen novy. A to se v autech aspon trosku vyznam. V motorkach vubec, proto pro me byla jedina moznost - nova motorka. A kupovat sestku s tim ze za 2 roky ji budu podavat a kupovat (novyho) litra, na to zase nejsem dost bohatej. Mozna to nekomu prijde jako malichernost, a asi i je, ale pripadny objizdeni prodejcu a nakup ojete, nasledny prodej, to sou pro me takovy trauma ze se na to radeji vy.... a jdu rovnou na litra. Nikoho neohrozuju, i tak jezdim nad rychlostnim limitem(tzn. nebrzdim provoz) a to jestli mam sjety gumy na milimetr ke kraji nebo mi tam chybi 5cm (chybi), je mi uplne ukradeny. Ja jsem rad ze mam vykon takovy jaky tam je, v pripade potreby zatahnu za plyn a jedu.
hanyone>Pepazdepa15> mám hodně podobný názor... prostě nebudu za to nebudu tahat na plno. Nekupuju si motorku abych to někde valil přes dvěste... takhle nejezdím ani autem a jezdit nechci... nebudu se tady chválit jak dodržuju předpisy.... ty snad nedodržuje nikdo jezdím svižně, ale né jako šílenec
- jsem ten Empuv kamarad, kterej zacinal na gsxr 750 a muzu ti k tomu rict, ze tahat za to nebudes tak prvnich 14 dni, ale pak je to spis o tom, ze za to tahas aniz by sis to uvedomil, protoze si na to proste zvyknes. Vsem, kteri mne chteli odradit od koupi supersportu jako prvni motky jsem rikal uplne to samy co ty, ale realita je jina - 200km/h je to samy co v aute 100km/h, vubec mi to neprijde, ze bych jel tak rychle. Samozrejme nemuzu tady fundovane radit jako lidi, ktery maji za sebou desitky tisic kilometru, jen ti chci vyvratit tenhle argument, protoze jsem si jej zazil pred mesicem taky. Nejhorsi je ten moment, kdy si reknes, ze uz to mas celkem v ruce a pak se rozsekas... toho se bojim nejvic.
At uz si koupis co chces, stejne nakonec skoncis u toho, co se ti libi. Muzu ti akorat doporucit abys jezdil s nekym, kdo na motce umi a kdo te ma co naucit. Muzu mluvit o stesti, ze pro mne je to prave Emp a ssc, kteri meli tu trpelivost jezdit se mnou s jednim prstem v nose a druhym v prdeli s novinama na riditkach kdyz ja potil krev - hosi, dekuju .
Jinak Huda má tak nějak pravdu...i když si myslíš že budeš jezdit opatrně tak jestli ne za 14 dní tak za měsíc prostě začneš jezdit rychlejc a jak psal dostaneš pocit že to máš v ruce..a to není dobře
Máte tu někdo s ducati už větší zkušenosti, někde tady jsem četl, že prý jezdci zadarmíka nic nedá a něco taky o blokování zadního kola, což mě docela dost znervoznilo... řeknete mi k tomu něco ?
Palec_caferacer>Je to o hlavě a o citu.někdo kdo má v hlavě nasráno ten bude lítat na všem nebezpečně kdo u toho bude přemyslet a má pro to trochu ten cit ze to dostane do ruky a neměěl by v tom bejt problem.
jinak nechápu jak někdo psal jestli más nnajezdeno v aute ?? to se jako pro jízdu na motorce nějak hodí jo ??? jezdím teda v autě trochu jiným stylem nez na motorce
no vono, když má někdo dumat, jestli má přednost nebo ne a do toho se učit na motce... vcelku pak průser... přece jen, když už máš zautomatizovaný návyky na silnici, je o problém míň.. teda podle mě
Co bych doporučil , tak dvouválcovou pětikuli (CB,ER,GS) ,jestli chceš Ducati ( kdo ji nechce , je nádherá). Popřemýšlej o Monstru 600,620 jestli tě lákají kapoty SS620. Pro začátečníka to stejně pojede jak peklo a počítej že šance , že to položíš , i třeba v dost malé rychlosti tam je celkem velká.To se stane každýmu .