bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda TransAlp XL700V - debata majitelů
7.7.2008 v 15:14
Ahoj,
rád bych se podělil o zkušenosti s touto mašinkou s lidmi co jí mají doma.
Začínám a využiji každou radu.
Pro začátek mám dotaz, nepřijde Vám že sedadlo tak tochu topí? Mne přijde že v těch vedrech budu mít za chvíli vejce natvrdo:)
Uvažuju o nějakém odstínění od motoru, nějakou izolací...
Jinak jsem z mašinou zatím spokojen, pohodlí, síla akorát na mne a ten prdlavej zvuk to je nádhera:)

čau Doktor

Honda TransAlp XL700V - debata majitelů

8.4.2009 v 15:59 | Nahoru | #61
Meli: Tak je tam menší přední kolo, plastový "pseudokryt" motoru a je taková načančaná, je prostě na ni vidět, že jí Japonci "disajnovali" hlavně na silnici... Starší model byl opravdu pro ježdění v terénu vhodnější, nový model se tam taky neztratí, ale myslím, že jsou pro blbnutí v terénu vhodnější stroje...

Honda TransAlp XL700V - debata majitelů

9.4.2009 v 07:42 | Nahoru | #62
Zdravim vas ve spolek, kamarad uvazuje o koupi a zajimalo by ho, jakej ma novy TA servisni intervaly?

Honda TransAlp XL700V - debata majitelů

9.4.2009 v 10:09 | Nahoru | #63
Všechny TAčka co Honda vyrobila mají plastový kryt motoru.
TA 700ccm je prostě hnusnej

1 reakcí na tento příspěvek Honda TransAlp XL700V - debata majitelů

9.4.2009 v 10:29 | Nahoru | #64
Ja jsem si už zvykl a docela se mi líbí navíc má taky lepsi aerodynamiku a výkonější motor je taky plus

TT na TA700 dělá spousty doplňků a krytů, protože tohle soudruzi z japonska moc nezvládli a postavili ho na mě moc silničně

každopádně mě, teda zatím jen čistě teoreticky , vrtá v hlavě zda by nešlo u 650 použít válce a hlavy ze 700 - liší se jen vrtáním a tím trochu 650 upgradnout

1 reakcí na tento příspěvek Honda TransAlp XL700V - debata majitelů

9.4.2009 v 10:34 | Nahoru | #65
No spíš bych to viděl na přendání celýho motoru, ale kdoví jestli všechno sedí jak má. Válce určitě nepřendáš už právě kvůli tomu vrtání a kdoví čemu ještě.

(reakce na) Honda TransAlp XL700V - debata majitelů

9.4.2009 v 11:21 | Nahoru | #66
Dingo> no to si právě nejsem vůbec jistý - mě to přišlo, že využili všech starých věcí co měli aby co nejvíc ušetřili (formy na blok motoru atd.) a jen vymenili vnitřní vložku válce a hlavy - ale říkám je to jen můj dojem na první pohled, nijak jsem to neměřil

1 reakcí na tento příspěvek Honda TransAlp XL700V - debata majitelů

9.4.2009 v 17:38 | Nahoru | #67
Dingo: Neznamená, že když se nelíbí tobě, že se nemůže líbit někomu jinému, to je věc názoru, prostě je úplně jinej, než předchozí modely... Na vzhled si časem zvykneš Ale je fakt, že když jsem se rozhodoval pro TA, líbily se mi taky víc modely předchozích ročníků...

Tchert: první po 1000, další po 6000 a jak je to dál, si nepamatuju

Honda TransAlp XL700V - debata majitelů

9.4.2009 v 17:40 | Nahoru | #68
Jinak nejde o to, jestli je ten kryt plastovej nebo kovovej, jako spíš o to, že toho zrovna u TA 2008 (2009) moc nekryje...

(reakce na) Honda TransAlp XL700V - debata majitelů

10.4.2009 v 07:56 | Nahoru | #69
MartyR> diky, a predam dal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda TransAlp XL700V - debata majitelů

2.5.2009 v 13:54 | Nahoru | #70
Loss> čistokrevná gelovka pracuje v jakékoliv poloze

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda TransAlp XL700V - debata majitelů

2.5.2009 v 19:44 | Nahoru | #71

L.H.M.>Loss> čistokrevná gelovka pracuje v jakékoliv poloze



Hermetickjy uzavřený aku které jsou konstruovány takl aby mohly pracovat v jakékoli poloze taky tak pracují a čistokrevnou gelovku na moto nekoupíš

(reakce na) Honda TransAlp XL700V - debata majitelů

23.5.2009 v 10:58 | Nahoru | #72

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda TransAlp XL700V - debata majitelů

23.5.2009 v 11:13 | Nahoru | #73

Repulsion>Loss
Gnat: Tak spotřeba u BMW kouzelná... ale podle mého osobního dojmu je ten jednoválec při delší cestě po asfaltu opruz - ne, že by to nejelo - ono to je výkonově s TA taky docela srovnatelné, ale musíš to furt točit, celkově je to takové nervóznější a i pocitově je to jiné... nicméně pohodová přepravu z místa A do místa B rychlostí řekněme do 130 km/h není problém ani na větší vzdálenost...


Na začátkut jste řešili alternativu k TA700
Nový BMW F 650 GS je dvouvál o objemu 800 a rozhoduju se mezi těmahle 2

Naposledy editováno 23.05.2009 11:13:13

(reakce na) Honda TransAlp XL700V - debata majitelů

25.5.2009 v 22:40 | Nahoru | #74
vonZahn> U mně vede teď jednoznačně BMW. Šel jsem tedy po dlouhých úvahách před měsícem do jednoválou Dakara, kde jsem se původně toho jednoválce bál a proto jsem šilhal buď po Alpě, nebo 800 GS. O vibracích u toho Rotaxu nemůže být řeč (ve smyslu jak se o jednobuchách mluví). Ano, při přejezdech po dálnici točím kolem 6 tis. což se ne každému může líbit (rád bych věděl, jak se to líbí tomu Rotaxu). V rychlostech od 120 do 150 Km/h nevidím krom spotřeby rozdíl. Je to už o velikostech štítů a odporu větru. 170 už jsem jel taky, ale to znamená od 160 do 170 Km/h držet plnej kotel a to mi zas nevyhovuje. Až se na Dakaru vyjezdím, určitě od BMW už neodejdu. Na řadě bude nepochybně 800 GS. Na nových 650 Gs ne mi nelíbí ty loukotě, které na enduru asi nemají co dělat.

(reakce na) Honda TransAlp XL700V - debata majitelů

23.7.2009 v 20:55 | Nahoru | #75
Loss> už jsi se díval na BMW F 800 ST ?

[img]

Honda TransAlp XL700V - debata majitelů

17.3.2010 v 15:06 | Nahoru | #76
Nějak nám to tady usnulo. Tak za mě: Dnes první start po zimě na první drc. Silnice ještě nejsou tak rozbité aby to TA nějak rozhodilo. Tento týden udělám jarní údržbu a sezóna může začít.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda TransAlp XL700V - debata majitelů

6.8.2010 v 15:50 | Nahoru | #77
Honza-TA950> Když upgrade, tak motor z Afri - prej se to dá vrtnou na 800ccm.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda TransAlp XL700V - debata majitelů

6.8.2010 v 16:32 | Nahoru | #78
SiSpo> to by taky šlo, ale to už je velká přestavba jen válce a hlavy z TA700 by mozna proslo i bez povsimnuti na STK

jinak big bore kit na afriku se opravdu dela a je to kousek pod 800

(reakce na) Honda TransAlp XL700V - debata majitelů

6.8.2010 v 16:44 | Nahoru | #79
Honza-TA950> Číslo motoru je na kartérech, kdyby šel použít spodek bez větších úprav z TA byla by to paráda, co sem se ptal servisáka, hlavní konstrukční problém by mohl nastat u vrchního rámu, prý by se to tam možná nevešlo .

Jako kdybych se chtěl nudit, měl zbytečný peníze a chytrý lidi kolem co by se nebáli na tu 800ccm Afriku nabastlit vstřikování z TA700 byl by to zajímavý počin .

editace:
Jinak mluvit a psát se o tom nemá, ale i ty čísla z motoru by šli přendat. Např. dnes je běžný u bouraného rámu vyříznout VIN a u nepoškozeného rámu vyříznout stejnou díru, umístit VIN, nechat šikovně zavařit a přebrousit atd. nakonec stříknout barvou a nikdo nic nepozná, pokud to nepůjde na ultrazvukovou defektoskopii apod. .

Naposledy editováno 06.08.2010 16:51:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda TransAlp XL700V - debata majitelů

2.1.2011 v 21:58 | Nahoru | #80
Ahoj
Trochu navážu nit.
Mám Transalpa 700.Zkoušel někdo zvednout výkon?

(reakce na) Honda TransAlp XL700V - debata majitelů

3.1.2011 v 09:19 | Nahoru | #81

Honza-TA950 píše: SiSpo> to by taky šlo, ale to už je velká přestavba jen válce a hlavy z TA700 by mozna proslo i bez povsimnuti na STK

jinak big bore kit na afriku se opravdu dela a je to kousek pod 800



AfricaQueens dělá dělá z Afrik 750 i 840ccm..

Honda TransAlp XL700V - debata majitelů

3.1.2011 v 15:16 | Nahoru | #82
jsem dojat... no to by bylo kladivo

1 reakcí na tento příspěvek Honda TransAlp XL700V - debata majitelů

3.1.2011 v 19:02 | Nahoru | #83
Když už měla Honda tenhle ideální motor-Africa,proč ho asi přestali vyrábět?
Být Transalp 750 a mít 6 rychlostních stupňů,byl by velká konkurence.Škoda.

(reakce na) Honda TransAlp XL700V - debata majitelů

4.1.2011 v 12:11 | Nahoru | #84

Míra píše: Když už měla Honda tenhle ideální motor-Africa,proč ho asi přestali vyrábět?
Být Transalp 750 a mít 6 rychlostních stupňů,byl by velká konkurence.Škoda.



Emise..

2 reakcí na tento příspěvek Honda TransAlp XL700V - debata majitelů

5.1.2011 v 08:45 | Nahoru | #85
Nejlepší zvednutí výkonu je přesedlat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda TransAlp XL700V - debata majitelů

5.1.2011 v 16:35 | Nahoru | #86
Meli> Já si s případným chybějícíma kW poradím, ale ten krouťák Nm, objem ničím nenahradíš. Pro mě by to byla neskutečná zábava, mít dva motory a nějakej ten objemový kit a ty mechanický věci si dát vlastní touhou dohromady a ochcat STK technika. Jakou velkou radost jsem měl, když jsem si teď zrepasoval uložení kyvky .

Ty jezdíš povětšinou ve dvou tam se Ti motor z SV jistě může hodit, ale litr to není , ale je pravda, že na V-Stromu jsem nejel a pokud bych mohl tak bych se svezl, jen kvůli motoru abych posoudil (a pokritizoval)... ale ty 3-paprskový kola, litý rám... zkrátka Transalp, Africa Twin v jeho konstrukci má nádech historie a pověst pracantů.

PS: zase si mě utvrdil až uvidím nějakýho stromáka, že je to kluk s dlouhým nosem a nemá cenu se s ním bavit o Hondě . Jak by on jistě rád řek o Hovně!

A když výměna tak razantní, učarovala mě a to jen díky vydařenému blbému faceliftu, předchozí model se mi nelíbil.



Jo a nemám nic proti Suzuki ani si se o ní nezmínil, hold zapracovala bujná fantazie - hezkej novej rok!!!

(reakce na) Honda TransAlp XL700V - debata majitelů

5.1.2011 v 16:35 | Nahoru | #87
edit.: 2x

Jo a máš pravdu, nejlepší, když Tě to nebaví je přesedlat. . Já bych spíš chtěl stříkačku kvůli spotřebě když už... a kardan kvůli údržbě a oslíčka otřes se, ale s ním klidně bez vstřikování .

Jaká je spotřeba u TA700???

Naposledy editováno 05.01.2011 16:42:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda TransAlp XL700V - debata majitelů

7.1.2011 v 08:39 | Nahoru | #88

Míra píše: Ahoj
Trochu navážu nit.
Mám Transalpa 700.Zkoušel někdo zvednout výkon?


Čůůůs TAááci Taky po té 7mistovce pošilhávám K výkonu.. určitě bych dal KN filtr. Měl jsem ho v Hondě CB1300 a v Kawě GTR1400 a u obou byl citelný nárůst krouťáku hlavně v nižších otáčkách. Myslím že by prospěl i tomu dvouválu.
Jinak všem hodně šťastných kiláků v r.2011

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda TransAlp XL700V - debata majitelů

7.1.2011 v 15:44 | Nahoru | #89
v.voCas.s> no kdo mne zna tak vi ze vykon byl to posledni co mi na transalpu vadilo... kdybych sel po vykonu tak nemam zase 650 no ne?
Ani nevim proc bych mel pomlouvat Hondu. Na přesalpovi jsem jezdil s mikinou suzuki SV650 a na V-Smrka si klidne vemu triko Honda. tyhle veci ja proste neresim (pro mne je cikan jak cernoch ). Motorky mam rad, mel jsem rad i Transalpa a kdybych v Rumunsku nezjistil ze i v takovych koncinach zavidim klukum motorky ktere maji vic silnicni vlohy, tak bych ho mel jeste ted.

A ted k veci - zvyseni vykonu zmenou motorky proste vidim jako nejlepsi zpusob. A za tim si stojim...

(reakce na) Honda TransAlp XL700V - debata majitelů

7.1.2011 v 23:22 | Nahoru | #90
Meli> No tak to se Ti omlouvám , zas úplně přímo špatně jsem to nemyslel. Si beru leda šátek kolem krku Jawa (a k tomu jí i pomlouvám). A končím OT.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problém Transalp XL 700V - po zahřá... Honda XL 700V Transalp MartyR 11 17.4.2024 v 22:14 lifik
Počasí v Bosně začátkem května + ti... [1, 2] Honda XL 700V Transalp Kratas14 46 6.2.2024 v 11:45 Radek2107
Boční (horní) kufry na Transalp 700 Honda XL 700V Transalp Svejk1 6 13.1.2024 v 07:18 Millhausse
GIVI E41N Keyless Honda XL 700V Transalp Lukas415 3 6.12.2023 v 21:21 docent
Kde sehnat zvýšené plexi viz obráze... Honda XL 700V Transalp Soki3 4 25.10.2023 v 22:52 Soki3


TOPlist