Téma: Tak jsem sebou prvne placnul...

4.7.2008 v 06:44
Vcera cca v 15hod u vyjezdu z parkoviste Hypernovy(Loc: 50°2'0.083"N, 15°45'13.178"E).

Jel jsem smerem od nadrazi na kruhak, v kolone prede mnou skrinova dodavka(bez oken, nebylo videt zkrz). Kdyz se cela kolona dala do pohybu a plynule zrychlovala, tak to manik s tou dodavkou zaslapnul, ja to zaheftoval, podjelo mi predni kolo a uz jsem se valel na boku a motorka na me. Dva chlapi, co sli zrovna kolem mi pomohli(timto jim dekuju, ac si to tu asi neprectou) a dokonce i typci z ty dodavky zastavili a ptali se, jestli sem v poho(ze prej jim nekdo vlezl tesne pred autem na prechod).

Skody:
Ja(nic strasnyho) - narazeny palec, odreny loket(dira v rukavu bundy od protektoru cca 1x1,5cm) a lehoucce narazeny bok a kotnik a hodne srazeny sebevedomi .

Zefik - odreny otackomer, zrcatko, padak, vyfuk, zadni blinkr(vse chrom :o ), packa brzdy a podsedlovy plast a od trubky vidlice promackla nadrz...

Pravda, asi to byla z vetsi casti moje blbost(lekl jsem se), ale kazdopadne jsem zjistil, ze jezdit v dopravni spicce narvanym mestem(a specielne kolem obchodaku) je volovina. Taky jsem puvodne zvazoval jiny 2 alternativni trasy - jet jinudy treba se nic nestalo, ale to je jen coby kdyby. A ackoli jsem byl durch propocenej, tak jsem rad za to, ze jsem jel v hadrech na moto, jinak bych byl dodrenej asi podstatne vic.

Takze bacha na chodce
1 2

4.7.2008 v 07:07 | Nahoru | #1

4.7.2008 v 07:19 | Nahoru | #2
Funny> jj, ten den stal za to... Malem jsem zaspal do prace, pak mi spadly brejle na zem a prdla mi obroucka a pak tohle. A to jsem jen chtel koupit mapu, umyt Zefika a namazat retez, aby byl ready na dovcu. No, tak ted bude chvili brazdit silnice podrapanej.

Taky si rikam, hlavne, ze to dopadlo, jak to dopadlo... A taky jsem celkem rad, ze jsem jel tak pomalu. Tipuju tak 20-30km/h.

4.7.2008 v 07:48 | Nahoru | #3
Minulej tejden se mi stalo něco podobnýho, naštěstí bez toho pádu. Jel jsem za dodávkou s úplně novym testovacím fazerem. Jedem v omezení na 70, který jsem poctivě dodržoval, často tam měří. Jedem po hlavní rovně a proti jelo auto a odbočovalo doleva, od nás doprava, a nedalo tý dodávce přednost. Ten to zašláp a já sem za nim krasobruslil. Ale víc jak tý dodávky, ke který sem měl přecijen místo, sem se bál toho závodníka za mnou, aby mě k ní nepřiplácnul. Já měl k dodávce půl metru, on ke mě pět centimetrů, když jsme zastavili.
Gal

4.7.2008 v 07:51 | Nahoru | #4
Kdyby si jel jinudy, dopad by si třeb hůř...
Městem jezdim pořád a časem se naučíš jednu věc - držet si odstup a to obzvlášť za autama, přes který nevidíš, co se děje... Celkově nerada brzdim na poslední chvíli, takže odstup si nechávám i při průjezdu vesnicí, i na vyjížďce za jinou motorkou
Těmhle tam někdo skočil, nejlepší je děda v čapce, kterej to zahamtne před přechodem, když se na něj někdo jen blíží a děda se rozhodne metr před přechodem, že bude stát...
Tak hodně štěstí, ať se to už nestane

4.7.2008 v 07:55 | Nahoru | #5
Tak blbé to je, ale zase musíš uznat, že se všichni kolem (dle tvého popisu) zachovali férově...

Sice si asi naraný, to chápu, ale furt lepší, že to dopadlo takhle...mohl tě třeba ze zadu převálcovat náklaďák.

4.7.2008 v 08:00 | Nahoru | #6
Karlie> jj, myslim, ze to byla dost moje chyba(a nebojim se to priznat)... Bylo vedro a asi jsem trochu polevil ve sledovani provozu, Nicmene duchodci se na prechodech chovaj strasne(ale nejen oni-stalo se mi, ze 2 dospeli chlapi manazerskeho vzezreni vykecavali u prechodu a kdyz jim clovek zastavil, taxe hrozne divili, proc)...

Mozna je to tim, jak se kdysi v mediich protrepavala tzv. "absolutni" prednost chodcu na prechodech. Spousta lidi si dodnes mysli, ze tam muze vlizt, kdy se jim zachce, bez ohledu na provoz na silnici a pak to takhle dopada.

4.7.2008 v 08:02 | Nahoru | #7
No vidíš a máš to za sebou to mě to zatím ještě čeká.

4.7.2008 v 08:02 | Nahoru | #8
fockewulf> ja jsem rad, ze jsem z toho vyvazl bez nasledku(ty klouby zase splasknou, mam je takovy vyndavaci ), jen me mrzi, co se stalo Zefikovi...

Reakci tech lidi jsem necekal - a jak jsem se lekl, tak ted ani nevim, jestli jsem jim podekoval. Nicmene pocitam, ze kdybych neco takovyho videl, udelam to samy a pomuzu, pokud budu moct.

4.7.2008 v 08:03 | Nahoru | #9

stepos>No vidíš a máš to za sebou to mě to zatím ještě čeká.

rikam si, stesti, ze to bylo v maly rychlosti... Serou me ty podreny chromy, ale opravy a lakovani kapot asi taky nebude levna sranda.

4.7.2008 v 08:05 | Nahoru | #10

maanichka>stepos>No vidíš a máš to za sebou to mě to zatím ještě čeká.

To máš pravdu, ale tak hlavně že se ti nic nestalo že jsi v pohodě. Mohlo by to dopadnout i hůř motorka se opraví s kostma je to horší

4.7.2008 v 08:05 | Nahoru | #11
Já taky denně projíždím městem do práce na Suzině a taky už jsem poznala, že je lepší si držet odstup než pak bruslit a jak tady už někdo psal, tak souhlasím s tím, že nejhorší je se leknout

4.7.2008 v 08:07 | Nahoru | #12

4.7.2008 v 08:18 | Nahoru | #13

Janicna>Si ještě vzpomínám, že jsem se takhle lekla kdysi i v autoškole na moto, přední brzdu jsem chytla na doraz a učitel z autoškoly mi skončil málem na krku

Njn, kdyz ja delal autoskolu pred deviti lety na motorce, ktera byla o rok starsi jak ja A ta skutecne v predu kotouc nemela, takze se przdeni na predek neucilo :\

4.7.2008 v 08:19 | Nahoru | #14

stepos>maanichka>stepos>No vidíš a máš to za sebou to mě to zatím ještě čeká.

Jasny... Uz zacinam sumarizovat skody. Myslim, ze to nebude tak hrozny.

4.7.2008 v 08:38 | Nahoru | #15

Nejen, že to neni volovina, ale je to jedinej způsob, jak se někam dostat. Časem by sis zvyknul, pořid´ si motárda

4.7.2008 v 08:44 | Nahoru | #16

chlumakFZS600>Pravda, asi to byla z vetsi casti moje blbost(lekl jsem se), ale kazdopadne jsem zjistil, ze jezdit v dopravni spicce narvanym mestem(a specielne kolem obchodaku) je volovina.

Je to volovina, pokud mas na vyber dalsi 2-3trasy, kde by bylo lidi i prechodu vyrazne mene.

4.7.2008 v 08:57 | Nahoru | #17

to byla jen kamuflaz proste te chtel vojet no

4.7.2008 v 08:57 | Nahoru | #18
Motorka je do města super věc, ale je potřeba mít oči všude. Sám jezdím asi 2 měsíce totálně ucpaným centrem Brna do práce a zatím musím zaklepat - bez sebemenší krizovky.

Hlavně, že se nestalo nic tobě - motorka je taky relativně OK, takže celou sezonu můžeš v pohodě jezdit

4.7.2008 v 08:59 | Nahoru | #19
Hlavne ze jsi celej ) a nevymlouvej se na duchodce, proste sis dal o neco vice perniku a pak to takhle dopada

4.7.2008 v 09:00 | Nahoru | #20
Desmo> ty nám ten perníček nějak závidíš lol

4.7.2008 v 09:03 | Nahoru | #21
Funny>

to urcite neni nad to bejt za lamu co nedobrzdi Avii lol

4.7.2008 v 09:11 | Nahoru | #22

Desmo>Funny>

to urcite neni nad to bejt za lamu co nedobrzdi Avii lol

Daewoo Lublin3... Kdyz uz Sladky nezeru a z narkotik uzivam jen alkohol - a to zasadne az po jizde

Aspon se priznam, jak to bylo a nehazim machry.

4.7.2008 v 09:16 | Nahoru | #23
maanichka>

ooo pardooon tak to se ti teda omlouvam, tys jen nedobrzdil nakou korejskou jebku

tve uprimnosti si ale cenim

4.7.2008 v 09:22 | Nahoru | #24

4.7.2008 v 09:23 | Nahoru | #25
Desmo> njn, byla to chyba, blbost... Co bych to nepriznal. Hlavne uz si budu hlidat vzdalenosti.

4.7.2008 v 09:27 | Nahoru | #26
maanichka>

na tyhle nedobrzdeni mam jeden lek .... a to bud se drz vpravo nebo vlevo od takovyhle kraksny ...

1)vis zhruba co se ve predu deje
2) mas aspon minimum mista kam to poslat ... coz je furt lepsi nez pusa o nakladak

4.7.2008 v 09:31 | Nahoru | #27

Funny>Hlavně že nic horšího - na každýho to jednou čeká. Ale on je tenhle týden úplně špatný - mě se nejdřív podělala baterka v motorce, pak prasklo brzdový lanko na kole a dneska ráno to vyvrcholilo tím, že úplně přestal jet skútřík a tlačila jsem - prostě celý týden na ..., ale už se mě nemá co rozbít, tak snad bude líp

tak to se Ti určitě ještě ulomí podpatek na lodičkách a smolnej tejden tím vyvrcholí - pak už Tě čekájí jen samé krásné zážitky

4.7.2008 v 09:36 | Nahoru | #28

airinn>taky jsem sebou v neděli málem plácla...a to jen skrz nějakýho idiota v plechovce..valím si to od Slatiňan na trhovku a u motorestu Skalka.( určitě to tam znáš krásná rovinka) na tacháci něco kolem 95 km/hod, proti jelo auto..vcelku krokem...mohlo být ode mě možná na 15 až 20m aniž by blikalo přes plnou čaru to říznul směrem k tomu motorestu (asi dostal hlad chudák)..já se lekla..brzda přední , zadní, smyk a klička..už jsem se viděla v jeho boku.minula jsem ho tak o 30 cm..měla jsem sto chutí z tý mašiny slézt a rozkopat mu držku...

No to musela bejt hrozně vynervovaná chvíle v 95km/hod lol lol

4.7.2008 v 09:36 | Nahoru | #29

a tehotenskej test sis delala ??? lol

4.7.2008 v 09:38 | Nahoru | #30
Ber to tak, že chybama se člověk učí .. teď už víš, že je lepší si držet odstup a především ve městě, přeci jen čtyři kola se brzděj a říděj líp .. tím si asi musí projít každej, hlavně že jsi v cajku motorka se opraví.