caby>ja bych to viděl stejně jako Roubi R1-rozšířit.ja si nejdřiv myslel že dělam blbost když sem si udělal rouvnou papiry na velkou,ale ted to vidim tak jako ,že když něco vybýráš tak nemusíš koukat na to jestli na to máš papír nebo ne.
No asi tak...
jinak 125ka.....nevim no lol
Do terénu mám ostřejší 2T a stačí mi...
ale na silnici...
mam Tuono (RS bez kapot) tzn jedna z nejvýkonějších 2T 125ek na trhu.... a řeknu ti výjezdy ze zatáček jsou boj lol
Nakloppíš vysedneš.... vyjíždíš a musíš podřadit nevim o kolik kvaltů:D:D:D
Rozšiř řidičák....nemusíš pak koukat po 25Kw...a kup nějaký to 5tikilčo...
bejt tebou ,tak pokud jde o to abys dosáhla na zem z motorky pohodlně,tak si zajdu no nějaké prodejny nebo bazaru anormalně si odskouším posezení i natažení rukou atd. myslímže v tvym případě nebude nikdo žbrblat ,že si sedáš a nekupuješ.Popřípadně řekni že vybýráš !!! no a nebo za někym kdo něco má.tak sem to alespon udělal já a výbaral sem fakt dlouho!!!-dnes když na to zpětně koukam tak dýl než je zdrávo
Sailly>Můj tatík motorkář mě hodně ovlivňuje Nechce abych se zabila tak nesouhlasí s pětikilem do začátku, ale s rozšířením papírů jo, tak já nevim lol , koukala sem po novinkách a co takhle kawa 250?
A chceš silnici nebo naháče nebo enduro nebo choppera ..
.. když má někdo nasráno v hlavě, tak je jedno jestli začíná na 125 nebo na 1300, zabít se může potom i na kole
a pár dní myslim že ani nepotřebuješ,vě většině prodejen maji otevřeno do pozdních odpoleníchj hodin,tedy pokud maš odpoledne čas.
A Lipos ma naprostou pravdu!!!už jsdem viděšl pár hustejch pádu na vlastní voči z kola,dřiv sem amatersky zavodil na silničnim kole,a tak nějak sem přestal - to jsou to tiže ti praví DDO a sami to i přiznávají ,ja to taky přiznávam,právě proto už moc nejezdim
Sailly>Můj tatík motorkář mě hodně ovlivňuje Nechce abych se zabila tak nesouhlasí s pětikilem do začátku, ale s rozšířením papírů jo, tak já nevim lol , koukala sem po novinkách a co takhle kawa 250?
Možná, že na 125 se vymlátíš dřív než na 500. A kawa 250 je super, škoda, že jede víc, než většina 500 naháčů . Ono to ani tak není o objemu. Taky 600 ccm u CB a 600 ccm u CBR není to stejný.
Taky sem si jednou solidně rozbila tlamičku na kole a jizvu tam mám dodnes - na koleni. No mám odpoledne čas, ale jsem z malýho města, takže to mám všude minimálně hodinu cesty Nejblíž mám Olmik, HJ - tam asi vyrazim první očíhnout tu Kawu
Zalezi jak jsi na tom s penezma, ojetiny holt jeste nejsou takze 100klacku ...
PS:at si koupiš 125 nebo 500 ,.chce to investovat do dobrých ochraných pomucek ,ale to ti asi nemusi nikdo dlouhosáhle vysvětlovat ja sem mynulý taden otestoval kombinezu ,byl sem zasviněnej jak plochodrážník lol a trochu sem ji vorval ale to bylo zjevné až po umytí bahna
Dneska jsou motorky v porovnání s historií lehké, hodné, nezáludné.
Pokud možno, jdi do stříkačky.
Doporučuji Kawu ER-6 uškrcenou na 25 kW.
Pokud se ti to zdá moc, tak Yamahu YBR 250 (nová v Kolocentru Dobříš za 88 tisíc)
Naposledy editováno 17.06.2008 10:31:50