1 reakcí na tento příspěvek Seřízení ventilů a plynu u bmwr1100s
výfuk 0,30mm. Vymontuješ svíčky, sundáš dekl, otáčíš motorem a nastavíš píst příslušnýho válce do horní úvratě-sací i výfukový ventily musí být zavřený. Změříš vůle, popřípadě doladíš. Na synchronizaci klapek vstřikovačů potřebuješ podtlakový manometry. Hlavně nešahej na dorazový šroubky klapek vstřikovačů (jsou zakápnuty modrou barvou) a na levém vstřikovači na snímač polohy klapky (ta černá krabička, taktéž se zakápnutýma šroubkama). To už by jsi potřebovala nastavit s pomocí MoDiTeCu, což je diagnostický přístroj od BMW. Vím, že tu někdo na tomto webu měl i podomácku vyrobenou základní diagnostiku, podle který polohu snímače nastavíš.
Kdyby jsi byla z okolí Brna, tak není problém uvést vše dopořádku. Jen jsem teď dolámanej po nehodě :marod: a provozuschopnost mý tělesný schránky je zatím omezena jen na cestu na záchod a zpátky :) :cool: :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení ventilů a plynu u bmwr1100s
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení ventilů a plynu u bmwr1100s
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení ventilů a plynu u bmwr1100s
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení ventilů a plynu u bmwr1100s
V létě Ska rozštípete a na zimu budou zase jen 2-3 :lol:
Takže VOPATRNĚ :cool: