globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Seřízení ventilů a plynu u bmwr1100s
 
17.2.2007 v 18:01
Ahoj, před časem jsem si pořídila bmw r 1100 s. Potřebuji si seřídit ventily, mám pocit, že to hodně klape-asi větší ventilová vůle (má najeté něco přes 32 000 km). Potřebuji seřídit taky lanka od plynu na dorazech u válců. Měla jsem nízký volnoběh a chtěla jsem si ho zvýšit, ale nešlo to regulovat u rukojeti plynu na řídítkách. Proto jsem vše uvolnila a asi jsem si to rozštelovala. Nevím, jak mají být dorazy asi šoupátek nebo přivíracích klapek...Prosím poraďte mi, jak z toho ven, ať už můžu zase jezdit ;) do servisu bmw to dávat nechci, protože je to drahé a dostala jsem tip, že u bmw je to jednoduché a logické seřízení, takže bych to mohla zvládnout i sama :) díky moc předem za nápady.

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení ventilů a plynu u bmwr1100s

17.2.2007 v 20:17 | Nahoru | #1
Seřídit ventily není problém ;) . Potřebuješ jen spárový měrky a něco málo vercajku (sadu imbusových klíčů+klíč č.10 a klíč na svíčky). Je tam systém kontramatka a šroubek.Vůle jsou: sání 0,15mm,
výfuk 0,30mm. Vymontuješ svíčky, sundáš dekl, otáčíš motorem a nastavíš píst příslušnýho válce do horní úvratě-sací i výfukový ventily musí být zavřený. Změříš vůle, popřípadě doladíš. Na synchronizaci klapek vstřikovačů potřebuješ podtlakový manometry. Hlavně nešahej na dorazový šroubky klapek vstřikovačů (jsou zakápnuty modrou barvou) a na levém vstřikovači na snímač polohy klapky (ta černá krabička, taktéž se zakápnutýma šroubkama). To už by jsi potřebovala nastavit s pomocí MoDiTeCu, což je diagnostický přístroj od BMW. Vím, že tu někdo na tomto webu měl i podomácku vyrobenou základní diagnostiku, podle který polohu snímače nastavíš.
Kdyby jsi byla z okolí Brna, tak není problém uvést vše dopořádku. Jen jsem teď dolámanej po nehodě :marod: a provozuschopnost mý tělesný schránky je zatím omezena jen na cestu na záchod a zpátky :) :cool: :)

(reakce na) Seřízení ventilů a plynu u bmwr1100s

20.2.2007 v 09:01 | Nahoru | #2
T-BMW GS>T-BMW GS>Ahoj motorkářu :) To seřízení ventilů myslím, že nebude takový problém. U těch synchron.klapek jsi mne vyděsil..Nevím, jak to měl seřízené ten přede mnou. Na dorazové šroubky jsem nešahala, modrá barva už ale nikde není, musel to už asi někdo dělat. Já to zkusím a jak to nepůjde bude mi muset někdo pomoct :) Ozvu se :D Hlavně se pořádně zotav, to je mi líto, že nemůžeš užívat "motorkářské" zimy..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist