paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Drsná zkušenost se servisem a moje blbost
 
18.4.2007 v 19:47
Dávám sem jen tak, aby ste se zasmály cizímu neštěstí.
Půl zimy jsem uvažoval že dám guzzinu do servisu. Něco tam popiskuje, trochu je vlhčí vzadu převodovka od oleje a tak. Vybírám komu to svěřim rozhod jsem se do menšího servisu na Guzziny kde se jí budou snad trochu pečlivě věnovat. Odvezu to tam po ose v půli ledna. Domluvím se na ložiskách a guferech v převodovce a kardanu, na tom divnym pískání a kovovejch zvuků ze zad. třmenu. Později se přidala spojka, filtr paliva, šponování řemenů, přezutí př. pneu /za 700,- guma moje/ a hadice odvětrání, zadní desky.
Vše probíhá celkem slušně jen poznamenám že ložiska můžou koupit u skf a ne u dovozce, jasně pane.
Před výstavou telefon že nemohou sehnat jedno ložo. Večer sem trochu sjel net a druhej den pár telef. a odpoledne ho měli. /stejně mám pocit že mi ho naúčtovali/ potom problem s hadicí na odvětrání. Nabídnu že seženu a než sem stačil ji dovezt tak ji měli od dovozce za balík.
Dobře, složej to dohromady a telefon: pane něco vám tam bliká a nedělá to to a ono. Tak tam přijedu a vidim vytavenej kabel od elektroventilu u nádrže až někam do svazku. Jedu druhej den služebně do Itálie a tak o tom dumám a došlo mi to. Dva stejný štekry, jeden na elektroventil kde je plus a kostra, druhej od čidla na rezervu paliva kterej spiná jen kostru. Měl jsem v nádrži minimum a svítila kontrolka paliva. Prostě zaměnili ty štekry a ten kde je plus a kostra strčili do čidla co spiná kostru. Jelikož tam bylo minimum, čidlo sepnuté, tak ukostříli plus a kostrovej drát se začal tavit až do svazku kde ukostřil několik plus. kabelů / asi/ a šlo to svazkem až k pojiskám kde se jedna roztavila. Nazpátek jedu kolem bazaru s dílama na guzzi a tak kupuju pro jistotu spinač světel, spinačku, kaneláž/později zjistím že nejni přesně ona, čidlo do nádrže a jěště něco.
Přesně to co sem zjistil jim povídám /před tím jsem se ujistil ve schemu/ a samozřejmě tvrdě mi to popřeli. jěště že jsem tam přijel s naprosto funkční motorkou po ose. Tak prej tu elektriku spravíme. Měl jsem sto chutí říct že na nějakou opravu seru že chci novou kabeláž a jistotu že nebude nikde jinde žádnej problém. Abych řekl ouplnou pravdu tak měl jsem před rokem po málé kolizi kdy motorka mírně padla problém s elektrikou kdy mi sem tam po vypnutí klíčku nešla pumpa a zapalování. To jsem jim samozřejmě před tím řekl.
Což jsem asi neměl. protože se na mě začali vozit že sem to měl roznrdaný už dřív atd.
No, ale dál. takže rozřezali kabeláž a nevím co udělali, ale nevěděli si moc rady tak k elektrikáři. Ten prej našel nějakej studenák na cdi /moc nevěřim/ a to mi samozřejme naučtovali. Motorku sem nerad převzal a zaplatil protože na nějakou domluvu o slevě a jejich chybě stejně nepřistoupili a navíc na ně nemám nervy. Na pískání co mi nejvíc vadilo prej nepřišli a ani tam nic nepíská. Jedu domu a píská to ještě víc. Druhej den jedu reklamovat olej pod kardanem /tekl jako prase /. Za dva dny vyzvednu a jedu do práce.
Sere mě to pískání, doma v pátek rozeberu , vyměnim ložiska v napínákách/který prej nejdou vyměnit protože sou zalisovaný!!!/ a je ticho.
Jedu k ségře podivát se na koně a večer mě to nechá na Evropský při cestě zpátky. Normálně to vyplo za jízdy. Tlačil jsem ji pěknej kousek 4 kiláčky. Volám jen tak pro ujištění do servisu zda je to nebude ani trochu zajímat a nesplet sem se, nezajímá je to . Ofic. servis více měně taky, takže si to co soudruzi: budu muset dát dohromady sám. Takže to vidím na zánovní kabeláž a cdi, protože tu prasečinu už nikdo nedá do hromady. Jo a na brzdu se vysrali, jen tam dali zbytečně nové desky.
Celé mě to stálo stejně jako Yamaha SRV co jsem si zprovoznil /jede fakt pěkne na to že to je véčko z viraga/ No nedoufám že to někdo přečet až na konec, psal jsem si to stejně jem tak do archívu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drsná zkušenost se servisem a moje blbost

19.4.2007 v 09:48 | Nahoru | #1
Vladimir>Mrkni se na §653 Občanského zákoníku: "Zhotovitel odpovídá za vady, které má provedená oprava nebo úprava při převzetí věci objednatelem, jakož i za vady, které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době."
Ta záruční doba je tři měsíce od opravy. Tenhle přístup servisů mě pěkně se.re :puke: Takže jestli se to stalo někdy do tří měsíců, tak se mi ozvi na PM a nějak se dohodnem jak to řešit, jestli chceš ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drsná zkušenost se servisem a moje blbost

19.4.2007 v 10:14 | Nahoru | #2
Bludevil> a ta záruka spočívá v čem? Že když se to rozbije tak to musí bezplatně opravit? To je z bláta do louže :(
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist