Prosim vsechny o radu, rozhoduju se mezi temahle dvema kraskama, bud ozelim luxus robustnosti, nebo tereni blbnuti, do ktery by jste sli Vy? AT je 1990, 60tis, nova retezovka, gumy, vyhrejvany hefty, od chlapika, co ji mel poslednich 20tis v CR, dovezena pred 8 lety z DE s krachlym plastem, opraveno vymeneno, byla na laku.. vypada moc pekne, cena 52k
Varanek, zlatej, s 3hondima kuframa, jeste nema CR papiry, vypada neposkozenej, nebouranej, 14000km na tachu me celkem odrazuje, rv 99, cena 85tis s ceskym TP... Ja uz nad tim bloumam poslednich nekolik dni v kuse a zacina mi z toho strasit, hlavni faktor jsou pro me kacky a mam trosku strach, abych varanka ufinancoval, ale to by se asi podarilo... tak kterou? :)
Diky moc vsem...
jo a jen tak btw: na čistokrevným cesťáku 10let starým najeto 14000... tomu snad neuvěří ani malý dítě .. teda jestli se někdo někde nesek o nulu
Jinak co píše kenyo na cesťáku 9 let starém, to se mi taky nechce věřit, to nebude 14tis, ale 140tis tam se někde ztratila nula , sám mám Varadero a od jara už jsem natočil 2000km a to jsem ještě nikde nebyl dá se říci.
lullu>Jak rikam, hodne velkou, roli hrajou finance, takze tiger je uplne mimo moji financni misu :) ..co myslite, vadi u AT hodne jeji vek? ..osobne si myslim, ze tolik ne, ale je to jen intuitivni domnenka pravdepodobne velmi snadno vyvratitelna.. tem km docela verim, takze to neni zas tak moc si myslim...
Nevim no, cim starsi motorka, tim vice opotrebenejch a poruchovejch veci.. Ja bych do 18 let stary masiny teda nesel
AT je mrcha pro všechno...
Varan taky zvládne nějakej ten off, ale přece jen je to už stavěná motorka na zpevněné silnice...
Varan tě svižněji povozí na kvalitních silnicích...
Na AT se svezeš polem-nepolem...
Na obou se dá jet stovky kilometrů denně i se spolujezdcem...
Peacemaker>Tazdevil> taky bych to tak videl
ovsemze na daleky pohodlny cestovani bez nejakych vysokych naroku na terenni vlozku bude varan fakt lepsi.
Souhlas... Ale tazatel nespecifikoval formu cestování.
Pokud bude jezdit jen silnice a po "zcivilizované" Evropě, pak bych taky doporučil Varana...
Ale u těchto případů se dosti často stává, že mjitel dříve nebo později dostane lákavou nabídku na nějaké Adventure do zemí typu Albánie, Rumunsko, Ukrajina, a pak, co si budeme povídat, je ta AT vhodnější než Varan (netvrdím, že se to na Varanu nedá zvládnou). A Evropa je stejně tak malá, že se na AT dá odjezdit v pohodě.
Takže... Necháme to na tazateli
(Nemluvím zaujatě. Na AT jsem něco odjezdil, ale pouze nedostatek financí mi brání k přestupu k něčemu jinému, většímu.)
Naposledy editováno 29.05.2008 11:51:40
http://www.motoinzer...zerat.php?mid=176281 -ta lakovana
http://www.motoinzer...zerat.php?mid=170932
Ta druha je teda uz docela draha.. je to nechutny, jsem clovek fakt nerozhodnej a tohle me ubiji...
"Jinak AT, z tohodle roku moc nebrzdí a moc nejede a pálí se regulátor, jinak asi ok. No a nečekej od toho zázraky, jse to těžký jak ten Varan, na terénní blbnutí není ani jedno."
Africatwin z tohodle roku už má dva kotouče vepředu a brzdí stejně jako kterákoli jiná. Může se stát, že odejde regulátor, stejně jako u alpa a spousty dalších motorek... toto není nijak daný ročníkem. Zázraky se od toho opravdu čekat nedaj, al epodle toho jakejma fotkama se chlubíš, tak tebe Jawo pobije v terénu na Afě kde kdo lol
"Na rozbitejch silnicích bude lepší varadero, přeci jen už má zase tlumiče o třídu jinde"
Opět se chlapče krapet mýlíš, varaďo má podstatně tužší podvozek a společeně s 19" kolem to na rozbitý silnice zase takový labůžo není, i když jsou tlumiče mladšího data. AT díky větším zdvihům, velkýmu kolu a v základu celkem měkkýmu podvozku na tom bude líp.
Jawo, nesnaž se bejt vševěd, ne že by mě až tak bavilo Ti oponovat, ale občas plácáš hlouposti.
Ty vole, s tebou nemá moc cenu se bavit, pojd radši jezdit místo těhle keců lol
Jinak nevím, proč sem taháš jestli jsou KTM nastavit vidlice, nebo jak já jezdím, někdo zde chtěl poradit miotorku na cestování po horších silnicích.
Naposledy editováno 29.05.2008 13:04:49
Pokud hlavně po silnici a sem tam nějakou tu slušnější šotolinu, velký dálky ve dvou a naloženej, pak bude lepší volba Varadero.
Je pohodlnější, lépe kreje jezdce i spolujezdce a výkonově vše zmákne s přehledem. Spotřeba tušim kolem 6 litrů není nic tragickýho a o opakujících se závadách sem neslyšel.
14 tkm na 9 let starým varanovi je opravdu podezřele málo, ale může být
Pokud tě láká spíš objevování východu, hory, nějakej ten terének a spíše se vyhnout západní civilizaci, pak bude lepší AT je to jedna z mála motorek, která si může říkat cestovní ENDURO. Sedlo není tak pohodlný jako u varana, ale svět se na tom dá objet taky, navíc sou možný úpravy. 60 kobyl není kdoví co, ale na pohodlný a klidný cestování bohatě stačej a udejchaj v pohodě i dva s nákladem. V terénu sou pak naprosto dostatečný.
spotřeba dle zápěstí 4,5 - 6 je taky myslim pěkná. Podvozkově terén zvládá slušně, navíc se dá vylepšit za slušnej peníz, na silnici pak o běžných nerovnostech ani nebudeš vědět. AT svoje mouchy má, ale neopakujou se nijak často ... časem může odejít čerpadlo, ložiska v zadnim kole (záleží kolik toho dá v terénu), jednou za život regulátor, ale pokud jí dáš servis, kterej potřebuje a není nijak náročná, je to nezničitelnej stroj.
60tkm na 18 let taky není zrovna moc...
Chce to mít u obou sebou člověka, kterej trochu zná ... jinak koukni na to, zda nejsou ohnutý či vymačkaný dorazy řidítek na krku, jestli není narušenej tvrdochrom na trubkách a neboj se říct si o stažení harmonik. Zkoukni šrouby na motoru jestli nejsou moc omačkaný od častýho rozebrání .... ale to asi znáš, prostě běžná kontrola, jako u kterýkoli motorky.
Obě motky v odkazech určitě ležely, bo obě jsou přestříkaný do neoriginálních barev, ale nevypadá to zle.
Km až tak nehrajou roli, záleží jestli měli to co potřebujou.
Pokud nebudeš mít vyloženě pech odjedou pod tebou spousty km bez problémů.
Jawaweb>Hun> Alespon se štelovat dají lol
Ty vole, s tebou nemá moc cenu se bavit, pojd radši jezdit místo těhle keců lol
dají, al eje to k hownu když se to neumí že
Dá, ale musíš mluvit trochu rozumně
Já budu jezdit na mastodontu ... pročpak tam nebudeš Ty? lol
Ještě k tomu terénu .. je fakt že na nějaký větší hrátky v terénu je AT hodně těžka a na lehkejch mrchách je to o hodně snazší.... ale na lehkým enduru to umí každej jouda Nicméně pokud někdo umí jako například Michal Hynek, není to vůbec o masochysmu a mnohokrát se stává, že lehký čuměj dole pod kopcem s otevřenou hubou, zatim co AT už je nahoře...
Jawaweb>Hun> Alespon se štelovat dají lol
Ty vole, s tebou nemá moc cenu se bavit, pojd radši jezdit místo těhle keců lol
Jinak nevím, proč sem taháš jestli jsou KTM nastavit vidlice, nebo jak já jezdím, někdo zde chtěl poradit miotorku na cestování po horších silnicích.
odpově´d jsi dostal v prvním příspěvku....
vyjadreni majitele te cerne, ma malinko sveraznejsi muluvu :D nicmene ma tuhle masinu uz 8 let a prijde mi, ze se fakt stara.. ta druha ale taky nevypada bidne, vsechny motorky jsou stejne od brna, tak asi udelam o vikendu vylet a posoudim :) jinak zadny tipy na zjisteni "jetosti" neznam, takze dik moc za ne..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin | Kadlina | 16 | 4.4.2024 v 21:40 Anti |
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing | Rocco10000 | 38 | 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp |
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero | mkl33 | 6 | 15.3.2024 v 23:48 Fiko |
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero | kanar1970 | 8 | 7.3.2024 v 06:04 vilemx |