1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Sundáš nádrž, odděláš ventilátor, odpojíš lanko od dekompresoru, odděláš kondenzátor a odpojíš olejovou hadici, prostě aby ses co nejlépe dostal na ventilová víka..
Než sundáš ventilová víka, tak si vše kolem a nad nimi hlavně očisti ať ti tam nenapadá bordel.
Pak odděláš po jednom víčka (bacha na těsnění) a předem ohnutou měrkou 0,15 (jinak se tam nedostaneš) seřídíš ventily.
Povolíš šroubek, strčíš měrku 0,15, utáhneš. Měrka by měla po utažení pod šroubkem chodit ztuha, ale ne úplně na fest. Pak zkontrolovat menší a větší měrkou.
Ventily samozřejmě musíš seřizovat v horní úvrati (TDC) kdy je píst nejblíže k hlavě motoru.
TDC nastavíš, že vyndáš svíčku, otáčíš sekundárem a buď si posvítíš baterkou na píst a budeš koukat až bude v horní úvrati nebo tam strčíš třeba slámku a budeš pomalu otáčet dokud slámka nevyleze do nejvyšší polohy (špejlu tam radši nedávej bo se ti tam taky může zlomit a blblě ji budeš lovit ven).
mitazlit píše: Zdravím všechny a přeji mnoho šťastných kilometrů v novém roce.
Rozhodl jsem se seřídit ventily, sundal jsem nádrž a nevím co dalšího bych měl ještě sundat, abych se k tomu dobře dostal... Asi budu muset vypustit vodu a sundat chladiče, abych se dostal na seřízení výfukových ventilů? Potřeboval bych poradit, kdo s tím máte zkušenosti, co rozdělat a co ne... Vůle ventilů podle tabulek jsem našel 015/015. Díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Stygofil píše: Vodu vypouštět nemusíš a chladiče taky nesundávej.
Sundáš nádrž, odděláš ventilátor, odpojíš lanko od dekompresoru, odděláš kondenzátor a odpojíš olejovou hadici, prostě aby ses co nejlépe dostal na ventilová víka..
Než sundáš ventilová víka, tak si vše kolem a nad nimi hlavně očisti ať ti tam nenapadá bordel.
Pak odděláš po jednom víčka (bacha na těsnění) a předem ohnutou měrkou 0,15 (jinak se tam nedostaneš) seřídíš ventily.
Povolíš šroubek, strčíš měrku 0,15, utáhneš. Měrka by měla po utažení pod šroubkem chodit ztuha, ale ne úplně na fest. Pak zkontrolovat menší a větší měrkou.
Ventily samozřejmě musíš seřizovat v horní úvrati (TDC) kdy je píst nejblíže k hlavě motoru.
TDC nastavíš, že vyndáš svíčku, otáčíš sekundárem a buď si posvítíš baterkou na píst a budeš koukat až bude v horní úvrati nebo tam strčíš třeba slámku a budeš pomalu otáčet dokud slámka nevyleze do nejvyšší polohy (špejlu tam radši nedávej bo se ti tam taky může zlomit a blblě ji budeš lovit ven).
Ještě bych dodal, že pomůže inspekční okénko na zapalování při hledání TDC.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 | kokoška. | 3 | 20.3.2024 v 17:16 Jardáček |
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure | pretis | 10 | 21.2.2022 v 03:10 VlaHa |
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure | Earthshaker | 10 | 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8 |
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure | PepperOnFire | 12 | 15.4.2020 v 17:49 combust |
Divný zvuk KTM LC4 Adventure | Chlup86 | 6 | 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23 |