2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
storeman píše: scathe> Našel jsem tvuj příspěvek na jiném foru.
Mám stejná karburátor a kablík od toho tlačítka není nikam připojen.
Konec je omotán izolačkou. Asi to někdo předemnou již vyřadil.
Ajo sakra, kablik, dneska sem cely den jezdil a nenapadlo me to zkouset mackat, tak jindy Me to nekam vede, jen sem nezkoumal presne kam.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Až ho vyndáš, tak si dej nějaký hadry do hadice od airboxu a do hrdla sání v hlavě, ať ti tam nespadne bordel, to by tě mohlo potom dost mrzet. Na čištění používej hadry, který nepouští chlupy. Mám od Wurtha sprej přímo na čištění karburátorů, ale když vezmeš ze skladu nějaký tetrachlorák na čištění brzd, bude to ok.
To, cos rozdělal nahoře, je víčko a pod ním šoupátko s membránou - opatrně na to, ať membránu nepoškodíš. Občas jde špatně nandat zpět, protože je dost "napučená" , tak si dej pozor, aby sedla pěkně do drážky. Dělal jsem to už x krát, ale předposledně se mi taky povedlo, dát ji blbě.
Zespodu máš plovákovou komoru, ve který jsou trysky. Opět musiš povolit šrouby, sundat a vyndat plovák, který půjde nejspíš i s jehlovým ventilkem. Ventilek - jehla je s plovákem spojená (bývá to jen do sebe zaháknutý), protože je jehla plovákem ovládaná, tak ať ti to nějak nepopadá zbytečně na zem. Hlavní tryska je ta, do který jde zhora jehla, která jde skrz šoupátko. Potom tam máš ještě volnoběžnou. Většinou májí drážku na šroubovák, ale dej si pozor, abys neponičil tu drážku. Jsou z nějaký mosazi a tak si vyber správnou velikost šroubováku.
No, je to taková skládačka. Jak to všechno funguje ti vysvětlí třeba Kadeloid. Mně stačí, že to umím vyndat, rozložit, složit, vyčistit, nastavit jehlu,.... Pokud jsi někdy rozebíral karbec třeba z Jawy, tak je prakticky dost podobný. Přesto nevěř, že na tom nic není . Může se stát, že na takovým servisním zásahu pohoří i zkušený mechanik. Přehlídneš smítko v plovákovce, zůstane ti pod jehlovým ventilkem a můžeš čistit znovu. Bude dorvaná tryska, vezmeš blbý šroubovák a žvejkneš drážku raz dva. Ale pokud můžeš, dej se do toho, budeš potom mít třeba radost, žes to zmáknul. A taky se ti taková zkušenost může při enduru moc hodit .
Jinak bych si zjistil, a tím bych asi začal, jaký odpor má mít to čidlo od zapalování, jak psal Brůča, a multimetrem ho proměřil. Na dílně měřák chlapi budou určitě mít a je to opravdu jednoduchý jako facka. Stačí jen najít CDI a ty dva dráty od snímače.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 | kokoška. | 3 | 20.3.2024 v 17:16 Jardáček |
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure | pretis | 10 | 21.2.2022 v 03:10 VlaHa |
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure | Earthshaker | 10 | 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8 |
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure | PepperOnFire | 12 | 15.4.2020 v 17:49 combust |
Divný zvuk KTM LC4 Adventure | Chlup86 | 6 | 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23 |