globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM LC4 640 Adventure
28.11.2006 v 00:54
Pořád jsem čekal až tuto rubriku někdo založí a ono nic. Tak jsem to udělal já. Takže jezdím prvním rokem Adventure 640. Zkušenosti mám dobré i horší a rád bych si poslechl ostatní jak jsou na tom. A samozřejmě se podělím o své zážitky a poznatky s touto moto.

KTM LC4 640 Adventure

28.2.2008 v 18:14 | Nahoru | #1951
je to 2003 no ale asi to nechám udělat v servisu pro jistotu i když ani tam člověk nemá jistotu :o

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

29.2.2008 v 05:49 | Nahoru | #1952
dawaKTM> Jo jo, jestli pojedem tak to stopro spojíme, větší bandička je vždycky lepší a ještě k tomu advíky . Sand se něco nepokazí, na stopro se domluvíme až to bude aktuální

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

29.2.2008 v 08:03 | Nahoru | #1953
dawaKTM> Dneska ti to nahraju, je to docela pekelný, ale líbí se mi to. Jinak motorka je v podstatě vyměněná, jede od 2000, krásně se vytáčí...

3 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

29.2.2008 v 08:06 | Nahoru | #1954
Tady je ta hrazdička, odmislete si ty dvě plošinky:
[url=

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

29.2.2008 v 15:40 | Nahoru | #1955
Jawaweb> jo, tak ta je také povedená. Prostě jsi šikula

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

29.2.2008 v 15:43 | Nahoru | #1956
Jawaweb> Táááák a ted mi řekni jak si tam ten obrázek konečně dostal???!

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

1.3.2008 v 12:02 | Nahoru | #1957
Jawaweb> tak to sem pak vylep! já včera objednal dva Vincky a uz se nemuzu dockat az tam tem svuj nasadimHrazdicku uz mam tez vymyslenou, jak bude hotova tak se tez pochlubim.-)

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

1.3.2008 v 13:38 | Nahoru | #1958
a co všechno sundaváte když seřizujete ventili? díky

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

1.3.2008 v 15:23 | Nahoru | #1959
Jawaweb> taaaaaaaaaakže jedny padáky už jsou na motorce. Šly tam docela dobře, nebylo potřeba nic ohejbat ani upravovat. To je dobrá zpráva. Ta méně příjemná je, že by nebylo od věci přibalit i šrouby, když už se musí měnit úplně všechny (je to pár korun a člověka to uchrání od perné chvilky, když má rozhozenou motorku a zavřený železářství) .
Trochu divně vypadá to, že je každá strana nádrže jiná, čehož jsem si všimla až díky padákům, ale to je fakt, se kterým se toho moc nenadělá.
Každopádně jestli je nějaká motorka, které padáky vyloženě nesluší, tak je to Advík :o
Ale za to Ty nemůžeš

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

1.3.2008 v 15:26 | Nahoru | #1960
duch> Vůbec nic ;) Zatím neznám osobně nikoho, kdo by si na LC4 seřizoval ventily doma :\ I my jsme se o to pokoušeli. Nedostali jsme se dál než k sundání vík :\

KTM LC4 640 Adventure

1.3.2008 v 16:06 | Nahoru | #1961
já bych to nechal udělat v servisu, ale po zkušenosti kamaráda v Bavorovicích u Č. Budějovic bych si to nejradši udělal sám a vest to až do Vlašimi se mi nechce jsem z krumlova :o

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

2.3.2008 v 10:12 | Nahoru | #1962
Zdar chlapi a dámo neznáte někdo katalogový číslo air filtru od K&N co nám pasuje na motorku?? sem hledal a nenašel nic přímo na tu naši, tak to asi bude chtít vybrat nějakej z těch univerzálů....tak co , máte ho tam někdo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

2.3.2008 v 11:00 | Nahoru | #1963
dawaKTM> Zvláštní, přímo na stránkách výrobce KN filtrů jsou na Advíka uvedeny pouze dva olejové, ale žádný vzduchový. Tak se asi nevyrábí, mi to tak přijde.

Já tam mám origo molitanový filtr a přes něj takový ten molitanový klobouček.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

2.3.2008 v 11:15 | Nahoru | #1964
Klasika> no právě, já taky našel jen ty olejový...asi to bude chtít změřit průměr díry na airboxu a podle toho zkusit vybrat...

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

2.3.2008 v 11:21 | Nahoru | #1965
jo, a našel jsem hezkou fotku pro majitele bočáku na které je vidět, kam převařit ten horní úchyt, aby to nelámalo nohy..
[URL=

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

2.3.2008 v 11:27 | Nahoru | #1966
dawaKTM> http://cgi.ebay.de/...QQrdZ1QQcmdZViewItem

Tohle jsem našla na aukci, jen se mi zdá nějak moc instrumentů kvůli jednomu filtru...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

2.3.2008 v 15:29 | Nahoru | #1967
Klasika> A co tohle? DNA High Performance Filter KTM LC4 600 640, posila to zadara do Cech... tedy nevim jaka je cena toho filtru v Bikerscrown ...
http://cgi.ebay.com/...mp;item=150163452905

Naposledy editováno 02.03.2008 15:31:27

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

2.3.2008 v 23:05 | Nahoru | #1968
..kdo chcete mrkněte na fotky ze sobotního výjezdu do emmy :)

http://www.expedice-...prava/orkan-ema-/141

na zdar !

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

3.3.2008 v 06:50 | Nahoru | #1969
Poldas> Nezlobte se, ale na co měnit molitanový filtr za papírový? Pokud jsem na cestách, tak ten molitanový vypreru dle potřeby v troše benzínu a jedu dál, kdežto vozit s sebou ještě náhradní papírák, je dle mého zbytečný zabírání místa.

Filtr peru v průměru jednou za měsíc s minimálními náklady (denicol a čistič) a místo toho platit 80USD ...
Koupil jsem za 300Kč druhý molitanový potah a při měnění nemusím čekat až uschne. Prostě vyměním, vyperu a do další očisty je již připraven.

Největší pakárna je se k tomu neštastnému filtru dostat. To kluci z KTM mohli udělat daleko přístupnější. Sundavat sedlo, bočnici(nepočítám přetahování se s nosičem) a 6 šroubků ... je celkem pakec, pro záležitost cca na 5 minut.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

3.3.2008 v 07:22 | Nahoru | #1970
wimpi> já abych se dostal k filtru nemusím sundávat sedlo, jenom tu krytku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

3.3.2008 v 10:09 | Nahoru | #1971
wimpi> Ahoj, no ja jsem hlavne reagoval na prispevek Klasiky, ale pokud spravne rozumim filozofii KN a DNA filtru tak se nemeni po hodne dlouhou dobu (myslim si ze nejsou jen z papiru), pouze se cisti. Pravda je ze je silne doporuceno pro to cisteni a mazani pouzit originalni service kit - kapaliny, ale coz kdyz si prectu manual od me KTMky je doporuceno i pro ten molitanovy filtr, ktery tam mam ja. A prani v benzinu neni doporuceno jelikoz muze dojit k poruseni struktury toho "molitanu". Tak ze zbyva cena, coz je neoddiskutovatelne ve prospech originalu, ale kdyz chce nekdo experimentovat, je to vzdy kazdeho rozhodnuti. Ja osobne jsem pro kazdou spatnost Problem je asi ten, ze kdyz uz mame tu jednu z nejlepsich znacek tak je fakt hodne tezke najit neco co jeste vylepsit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

3.3.2008 v 11:51 | Nahoru | #1972
wimpi> jen pro vysvětlení-když dávám laďák, tak je vhodné pustit mu víc vzduchu do sání(je to víceméně roura, kterou jdou zplodiny hoodně rychle ven, takže logicky bys měl vzduchu i víc a rychleji do karburátoru dodávat)-tzn nejen že se dávají průchodnější filtry jako KN, DNA atp., ale většinou se i mění nebo upraví celý airbox, aby se ten vzduch tam mohl lépe dostat(boční výřez plastu a náhrada mřížkou, někdo odstraňuje i ten zahnutej nátrubek pod sedlem...nakolik je to efektivní nebo nápomocné zvýšení výkonu nebo momentu je asi na zvážení každého..

Naposledy editováno 03.03.2008 11:52:39

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

3.3.2008 v 13:37 | Nahoru | #1973
dawaKTM> souhlas, ale dle mého filtr má zamezit vniknutí nečistot a proto není omezovač či regulátor množství vzduchu. Tak že pokud je ucpaný jakýkoli filtr (při jízdě ve skupině je to otázka jednoho delšího výletu za suchého počasí) je úplně jedno zda je tam takový či makový filtr.

Nebudu obhajovat ani jeden typ, jen jsem chtěl podotknout, jako minimalista bagáže, že pokud nepoužiji Denicol, tak ten molitanový filtr mohu vyprat ve vodě s jarem a další účinnost motoru bude jistě lepší než s zalepeným neb se bude prášit zcela stejně.

To že máte samotný airbox odšroubovatelný dost závidím Sice mám lepší štítek, ale toto je zase u rv 2000 a níže nevýhodou.

Ať se vám daří

KTM LC4 640 Adventure

3.3.2008 v 14:20 | Nahoru | #1974
Naše molitanové filtry jsou "obdoba" KNek, protože stejně jako KNko jsou prací a tedy na mnohaleté použití. Prala jsem KNko a peru i molitan v jarové vodě a stříkám spešl sprejem na molitanové filtry. Klasický papírový filtr jednou zaprášíš a můžeš ho vyhodit (vyzkoušeno na GS). Takže měnit náš molitanový za KNko z jiných než "výfukových" důvodů mi přijde zbytečné, ale to je každého věc

KTM LC4 640 Adventure

5.3.2008 v 07:20 | Nahoru | #1975
KN garantuje výdrž filtru 1 000 000 mil, to by mohlo stačit ne?

Jinak kucí závidím sobotní vyjížďku

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.3.2008 v 09:59 | Nahoru | #1976
ziggy> Obrázek nevím, prostě tam najednou byl. Jinak těch hrazdiček mám 5, tak snad budou stačit

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.3.2008 v 12:44 | Nahoru | #1977
jwl> chlapi jak se vám osvědčily ty vysílačky?? máte mikrofon a sluchátko v helmě? je něco slyšet?

edit: já už pul roku přemýšlím jestli do toho jít nebo ne...vysílačky od 1000Kč, souprava do otevřené helmy 300Kč.

to Klasika: ono asi záleží na vysílačkách-některé mají tu funkci VOX, která spíná mikrofon jak promluvíš, u jiných to musíš přepínat růčo..

Naposledy editováno 05.03.2008 19:01:37

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.3.2008 v 13:51 | Nahoru | #1978
jwl> a jestli je něco slyšet, jak klíčujete? Mačkáte někde něco nebo to jede furt?

KTM LC4 640 Adventure

8.3.2008 v 21:49 | Nahoru | #1979
Tak lidi kdo jste chtěl GPS hrazdičku, mám je doma

4 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

9.3.2008 v 02:26 | Nahoru | #1980
čau, prvně posilam link na fotky ted z víkendu :

http://www.expedice-...cesta-z-mesta-8_3_08

..k vysílačkám. Máme nějký Cobra micto talk /PN, nebo typ na tom nevidím/ + kabel, který z vysílačky jde jackem do helmy a na spínač hovoru. Celá sranda stojí do 1500 /2x vysílačka + 2x HF set/. Volíme si kanál i podkanál, takže do toho nikdo nekecá. Slyšet je pěkně nahlas.

Máme soupravu na zavřené helmy /otevřené mají mikrofon na klacíku pro sktrysty asi/. Sedla báječně, nic necítím ani na uchu ani u pusy. A to mám krátkou helmu.

Ovládání mikrofonů hlasem se mi neosvědšilo, bud do toho musíš řvát a stejně to vynechává a nebo je slyšet i dejchání, ruzný zvuky okolí a nebo taky když si člověk zanadává, kejchne, kašle apod.
Tušíš vymačkáváme - pokud se nepereš s terénem tak v klidu odpovídáš. Mačkátko máme na levý palec. Drátek je vytrhávací a už jsem i vyzkoušel že funguje. Vytrhávací kabel je i u helmy. Jediný co je absolutně špaténka je dosah. Výrobce udává 5km v otevreným prostoru. Zlatý voči. V terénu končíme na hranici viditelnosti

Nicméně na sebe nic neukazujete, neposunkujete, neřvete, všechno si v klidu řeknete i na 20 metrů, lehce pokecáte..

Naposledy editováno 09.03.2008 02:34:46
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure pretis 10 21.2.2022 v 03:10 VlaHa
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure Earthshaker 10 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure PepperOnFire 12 15.4.2020 v 17:49 combust
Divný zvuk KTM LC4 Adventure Chlup86 6 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23


TOPlist