storeman píše: Tak jsem hovořil z mechanikem. Na LC4 odešel stator. Má dávat xx voltů a dává nula nula nic!
Cena cca 5 litrů a příjde za týden
Vůbec tomu nerozumím, ale říct, že odešel stator je takový nijaký. Ve statoru budou cívky a musí přeci jít proměřit, která je KO nebo kde je problém a popřípadě cívku nechat opravit. Brůča to nedávno řešil na svý hubený a vysvětloval mi to. Vypadalo to, jako že tomu rozumí . Teda, určitě tomu rozumí . On nakonec nějaký díly měnil, ale spíš proto, že byly rozmašírovaný, protože se mu stator povolil. 5 litrů je pět litrů a tak by to určitě stálo ještě za nějakou konzultaci. KVJET nám neuteče .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Cenu statoru jsem si samozřejmě hned zkontroloval na partsdepot. Ten opravář říkal asi 5 tisíc. Mám u něho objednanou i novou bundu, páč zelenou už má Janek a tak ví že umím guglit a že si cenu zkontroluji.
Ještě se ho zítra zeptám proč asi k závadě došlo.
U tohoto pána mám motorku poprvé a tak jsem se poptal na jeho preference. A lidi kteří ho znají si ho chválí. Je to zkušený pečlivý opravář. Je starší než já a snad ještě jezdí motokros. Nezbývá mi než mu věřit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
storeman píše: ... Nezbývá mi než mu věřit.
Důvěřuj, ale prověřuj . Docela užitečný vlákno .
Myslím, že důležitý je zjistit, co se statorem je, potom teprve zjistí (možná ) příčinu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Janek píše: Důvěřuj, ale prověřuj . Docela užitečný vlákno
.
akorát jsem ho měl objevit před 14-ti dny.
2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Nechal jsem udělat pravidelnou výměnu oleje a všeho, co je s tím spojeno, včetně přetěsnění ventilového víka(prolínal olej mezi těsnícím tmelem, na přední straně u vodní pumpy). Je to již po druhé. Měl někdo stejný problém s netěsností?
Dnes kompletně rozebrán podsedlák:
Zjištěno několik prasklin na různých místech, přidám pár fotek, ať víte kam se dívat. Je jasné, že je to důsledek prohánění se po motokrosových tratí, originál koncovka je dosti těžká cca 5Kg, to celé stavbě nepřidá. Několik svarů to spraví. picasaweb.google.com/ACERBIS01/FotoKtm picasaweb.google.com/ACERBIS01/FotoKtm
Naposledy editováno 05.07.2012 00:43:39
Trubky na KTM jsou ocelový, nebo je to nějaký ten chrommolibden? Nevíte náhodou, jak ten se vaří?
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Naposledy editováno 05.07.2012 13:36:34
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Prijel sem jednou domu, svetla svitily, vsechno ok. Postavil sem to do garaze a sel domu. Druhej den kdyz otocim klickem tak nesviti svetla - ani potkavacky, ani dalkovy, dalkovy jen na houkacku.
Podezrival sem zase tu skvelou spinacku, takze sem moc nevahal a prepajel kabely, zalil tavnou pistoli, nacvaknul konektory. Porad nic.
Dal vim ze mam nakraplej levej ovladac svetel, jenze kdyz to promerim tak tam na trech zilkach kabelu u prepinace porkavacek neni vubec napeti. Takze chyba nekde ve vedeni? Praskej kabel apod?
Spoje, kabely a konektory uz mam snad vsechny prolezly a nic sem nanasel ... nejaky napad kam se podivat? Diky!
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Edit:
Na osvetleni RZ sem teda mrknul, ale tam je to jen praskla zarovka, kterou sice muzu vymenit ale tim to konci. Brzdove svetlo funguje.
Naposledy editováno 05.07.2012 18:52:39
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
skvarky píše: scathe> cau me se to stalo na jawe nic nesvitilo a kdyz jsem zmacknul klakson tak se svetlo rosvitilo zjistil jsem ze toje tim ze je z oksidovany ukostreni .
Dik, stoji to za okouknuti, ale kdyby byl problem jen v tom tak nesviti ani houkacka ne? Me nejdou potkavacky + prepinani na dalkovky.
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
skvarky píše: cituji no, tdm mi to dělala taky, problém byl v přepínači potkávačky/dálky zoxidovaný kontakty, takže rozebrat obrousit jemny šmirglem, promazat olejem na kontakty a už to zase jde. zkus si zavrklat tim přepínačem, jestli ti třeba náhodou neprobliknou, jestli jo, tak je to tim.
Uz sem taky zkousel, prepinac sem vycistil a odrbal kontakty. Neni tam ale vubec napeti, coz teda nemusi nic znamenat.
Pokud má KTM taky takovou funci spínačky (4 funkce - ON, OFF, zámek řídítek, rozsvícení přední/zadní obrysový světla), tak by tu tvoji závadu mohla způsobovat klidně ta opravovaná spínačka, ale záleží na zapojení. Pokud máš někde el. schéma, musí být odhalení takový závady docela "jednoduchý".
Jak se elektriky bojím, tak tohle by mě snad i bavilo .
Naposledy editováno 06.07.2012 18:04:12
Prolez sem to cely od spinacky pres kabelaz k prepinaci az k baterce - je to strasnej chumel dratu, vubec zadna zabava a nikomu nepreju se v tom vrtat cely den :-/ Porad ale nic.
Spinacka je nasledujici - off, on, svetla+obrysovky; zamek je pak na svetlech ale zmacknout.
Se spinackou kdyz ji mam sundanou tak muzu vesele tocit dokolecka, takze vlastne neni moznost spatne ten plast poskladat, proste se pootoci o urcity pocet cvaknuti nez to zacne vychazet jak ma. Napajeny to mam spravne, hlavne se to cely chova uplne stejne jako pred vymenou kabliku, jeste ze by byl spatnej kontakt uvnitr, tam sem to ale cistil a prostrikal.
U me bude taky ale problem, ze majitel predemnou elektriku zjevne trosku predelaval kvuli namontovani jinyho tachace - napriklad vsechny zilky na spinacce nebyly obsazeny coz moc nechapu, ale do ted vsechno fungovalo jak ma.
Schema zapojeni po ruce mam, ale moc platny mi to bohuzel zatim nebylo. Ten obvod podle toho projdu, ale sem asi blbej a slepej zaroven, protoze spatnej kontakt nevidim. I sem zkousel s kabelama kroutit a doufat ze svetla bliknou, ale nic
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Porucha bola viditelná až po rozobratí a vykuchani všetkých prepínacích segmentov.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Vevnitr se dost blbe poznava ktera packa spina co, ale to co rikas dava smysl, je mozny ze budou vymackany perka co pritlacuji plosinky na spinani, nebo nejaky vnitrni kontakt mezi napajenym kabelem a kovovou plosinkou.
Nejspis nebudes mit jeste nejaky svuj nakres jak jsi vymejslel zapojeni samostatnych vypinacu?
Naposledy editováno 06.07.2012 20:56:48
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
0 - vypnuto
I - zapnutý obrysový světla (musí být zapnutý klíček)
II - zůstanou zapnutý obrysovky + se v tom přepínači spojí obvod a vodičem je proud převeden do ovladače na levé straně, kde je dvoupolohový přepínač na potkávací a dálkový světla
Tzn. že světla jsou ovládaný jen vypínačama, nikde žádný relé. Plastový hejblátka, kde jsou přidělaný (asi) měděný čvonče, který spojují jednotlivý kontakty přenáší všechen proud. Když si vezmeš, že zapneš světelnou houkačku, tak ti jde přes vypínač přes 8A a to sakra dost, aby se začal přehřívat. Standardně ti přes něj poteče tak 6A.
Opravdu musíš jít jednoduchou formou - + od baterie musí jít k pojistce - ANO - od pojistky do ovladače, kde zapínáš obrysový světla - ANO - pokud jde + až tam, tak dál musí jít do žárovky. Pokud ne, tak se musíš zaměřit na místo, kde je spoj přerušený.
Pokud máš problém jen se světlama, zkus si taky prověřit, jestli máš dobrou kostru - multimetr - nastavit funkci "prozvonění" vodiče - spojit mínus konektor, co je u žárovky s mínusem na baterce (baterie musí být zapojená)
To jsem zvědavý, co s tím nakonec bude.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 | kokoška. | 3 | 20.3.2024 v 17:16 Jardáček |
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure | pretis | 10 | 21.2.2022 v 03:10 VlaHa |
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure | Earthshaker | 10 | 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8 |
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure | PepperOnFire | 12 | 15.4.2020 v 17:49 combust |
Divný zvuk KTM LC4 Adventure | Chlup86 | 6 | 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23 |