globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM LC4 640 Adventure
28.11.2006 v 00:54
Pořád jsem čekal až tuto rubriku někdo založí a ono nic. Tak jsem to udělal já. Takže jezdím prvním rokem Adventure 640. Zkušenosti mám dobré i horší a rád bych si poslechl ostatní jak jsou na tom. A samozřejmě se podělím o své zážitky a poznatky s touto moto.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

15.6.2013 v 12:42 | Nahoru | #7981

storeman píše: ZbyneKTM> na motoinzerci někdo rozprodává LC4 na díly. je z Tábora. Honem nemám po ruce odkaz.



Toto ?

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

15.6.2013 v 21:04 | Nahoru | #7982
Štemby> NE! Toto není ono.
Byl to borec z Tábora a bylo to několik inzerátů během několika dnů. Prodával papíry, potom motor atd. Byla to LC4 640 z roku 2003.
ale najednou ty inzeráty nemohu najít

jsem to našel!

akorát nechápu proč někdo prodává na díly plně funkční motorku z papírama ?

Naposledy editováno 15.06.2013 21:10:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

17.6.2013 v 10:47 | Nahoru | #7983
hAjPR> je to to místo, já to měl ale vylomené přímo na tom dekompresoru co je na tom nasazený. Vylomený kus, přímo kam ta tyčinka na pružince vchází do dekompu. Vačku s kolíkem jsem měl v pořádku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

17.6.2013 v 14:48 | Nahoru | #7984

dawka píše: hAjPR> je to to místo, já to měl ale vylomené přímo na tom dekompresoru co je na tom nasazený. Vylomený kus, přímo kam ta tyčinka na pružince vchází do dekompu. Vačku s kolíkem jsem měl v pořádku.



vačku s kolíkem jsi měl v pořádku a dekomp KO. Já to mám obráceně. Nezůstala ti ta vačka? To by mohlo fungovat, ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

18.6.2013 v 11:45 | Nahoru | #7985
hAjPR> jo je to jak píšeš. Kupoval jsem novou vačku i s dekompem za 3500. Po tom co jsem ale viděl jak vybrousila vačku zadřená rolnička na vahadle, tak si tu starou nechám do zásoby. Viděl jsem někde na netu v inzerátech vačku i s dekompem za 700 kč, zkus kdyžtak pohledat. navíc to vypadá že máš jenom poškozený ten kolík, to by šlo vyměnit, měl by jít myslím lehce vyndat a pod ním je pružinka. Jestli si dobře pamatuju.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

18.6.2013 v 13:13 | Nahoru | #7986

dawka píše: hAjPR> jo je to jak píšeš. Kupoval jsem novou vačku i s dekompem za 3500. Po tom co jsem ale viděl jak vybrousila vačku zadřená rolnička na vahadle, tak si tu starou nechám do zásoby. Viděl jsem někde na netu v inzerátech vačku i s dekompem za 700 kč, zkus kdyžtak pohledat. navíc to vypadá že máš jenom poškozený ten kolík, to by šlo vyměnit, měl by jít myslím lehce vyndat a pod ním je pružinka. Jestli si dobře pamatuju.



Jojo, poslední dny pořádám hon na vačku, už se něco našlo, ale ta za 700 byla rychle pryč Kolík nevyměníš, ten je tam napevno, pružinka je zasazená hned vedle...

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

18.6.2013 v 14:33 | Nahoru | #7987
Tomu rozumím, taky jsem nejdříve sháněl z druhé ruky, nechtělo se mi tolik platit. A co to ložisko vačky máš ho v pořádku? CO bylo důvodem poškození té vačky. Na fotce ta vačka vypadá dobře, možná by to stálo za to repásnout.

KTM LC4 640 Adventure

18.6.2013 v 20:53 | Nahoru | #7988
Zdravím panové...Chtěl bych se zeptat, jestli někdo neznáte tuhle motorku.. Chi se na ní jet podívat, tak abych nejezdil zbytečně.. Díky

www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ktm/ktm-lc4-adventure/ktm-lc4-adventure-521515.html

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

18.6.2013 v 22:16 | Nahoru | #7989
Vypadá moc hezky .. vomrkni jí

Potřebuju poradit. Od tý doby co tam mam novou nádrž (1 kohout) tak mi připadá že jde do karbece mín benzínu. Často mi to chcípá, prostě uplně stejně jako když mi dochází beno. Říkal jsem si že by to mohlo být palivovým filtre že je tam určitě starej a nikdo ho neměnil.
Tak jsem koupil novej a vyměnil ho (zarazilo mě že je až za pumpou/čerpadlem) Ale jelikož mam ten průhlednej papírkovej klasickej uplně tak jako tam benzín přez to ani trochu neprotejkal (přez ten filtr kterej se dal přímo pod kohout) tak jako starej zkušenej Jawák jsem vzal jehlu a do toho filtru udělal pár malejch direk (to vždycky na jawce pomáhalo) a čekal jsem že se to zlepší. Aaaale ? zlepšilo ? NE !!
Takže mi motorká pořád chcípá na volnoběh a já nevim co s tim. Napadlo mě vyndat ten filtr a nechat to bez filtru. Ale co když se to nezlepší ani tak ?

Začalo se to dít až po tom co sem tam dal tu menší nádrž.

Za jakýkoliv tipy budu rád

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

18.6.2013 v 22:29 | Nahoru | #7990
Štemby> Zkusil bych mrknout na kohout respektive na to sitko ktery je v nadrzi(paklize to tahle nadrz tak ma)

KTM LC4 640 Adventure

20.6.2013 v 21:02 | Nahoru | #7991


Přátelé, co se stane, když v pumpě dole chybí ta pružinka? Už jsem myslel, že jsem jí ztratil, ale očividně tam nebyla i po potvrzení předchozího majitele...

KTM LC4 640 Adventure

21.6.2013 v 11:07 | Nahoru | #7992
Zdravím,
koukám,že je tu hned několik témat.
Přidám pár svých poznatků-co se týče ježdění v blátě či vodě-je to super a obzvlášť na těch našich krasavicích,ale po letošních Krocanovi,kde bylo vody tolik,že tekla i do kopce a bláta,že se člověk neudržel ani na nohách,jsem si to náramně užil,ale výměna ložisek v obou kolech nebyla tak veselá.Destičky se daly čekat.Je to skvělý pocit,kdy ta motorka projede nemožné,ale chce to pak být pečlivý co se týče servisu a pokud možno vše rozebrat a důkldně vyčistit.Je to jen jeden z ppohledů na věc.Bláto to mám taky rád,ale člověk pak musí počítat s nějakou tou korunou navíc
Co se týče toho chcípání po projetí vodou,dal bych vinu spíš té vodě.Řešením je asi jen ta varianta,kterou popisoval Acerbis.
A ještě jedna moje zkušenost co se odkalování karburátoru týče.Vždy to po dešti okaluji a občas povoluji i ten šroub na spodku karburátoru-jen si dejte pozor při dotažení-teď už to dotahuji jen rukou,aby se to opřelo o tu gumičku,bohatě to stačí,než natrhnout šroub jako se to stalo mě pak je to zbytečných 200Kč.
Tak ať to jezdí,páček enduráček...

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

26.6.2013 v 15:37 | Nahoru | #7993

dawka píše: Tomu rozumím, taky jsem nejdříve sháněl z druhé ruky, nechtělo se mi tolik platit. A co to ložisko vačky máš ho v pořádku? CO bylo důvodem poškození té vačky. Na fotce ta vačka vypadá dobře, možná by to stálo za to repásnout.



Ložisko mám OK, jen ten kolík. Taky začínám přemýšlet o té repasi, údajně by ten kolík měl jít vylisovat/nalisovat. Nemáš s tím zkušenost?

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

1.7.2013 v 07:56 | Nahoru | #7994
Ceka me vymana retezove sady, tak jsem se chtel zeptat, kde nejlevnej koupit sadu a jaky prevodovy pomer jezdite.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

1.7.2013 v 11:15 | Nahoru | #7995
Honza-XT> Můžeš zkusit Semise z offmota. Dělá myslím v Yacomi: "Řetěz DC 520MXO černý x-kroužek vychází normálně na 14.7kč/článek. Pro Offmoťáky to bude -20% takže 11,76kč/čl.
To například při běžné délce 116čl vychází na 1364kč. Spojka je zdarma.
Je to dost pevný řetěz, který se dává i na velká endura.
Z praxe:
Dával jsem to kámošovi na TM300 a ten na tom odjel 2 sady kol než se dal řetěz považovat za vytahaný. Nutno podotknout, že on jezdí různé enduro závody, CC nebo na MX trati. Celodenní výlety jezdí jen zřídka a rozhodně se nebojí kroutit heftem smile
Umím i verzi 520MZXG, což je zlatý x-kroužek v nejvyšší pevnosti. Ten se dává třeba na 1000ccm silniční motorky s 520 řetězem nebo na různý překopávky. Pro běžné enduro je dost předimenzovaný, ale pro nějakého náročného uživatele proč ne? smile Ten vychází na 24.1kč/čl a po slevě 19,28kč/čl, což je při 116čl 2236kč a je tam pouze nýtovací spojka."
Řetězy kupuju na inzerci jen nový a za pěkný peníze (naposled 2 kusy DID zvm2 118 článků za 1900,- oba), kolečka kupuju u motoline. Přední kolečko za 205,-, rozetu nevím, pro offmoťáky dává ještě slevu. Se sadou se tak dostanu do 2000,-
Seženeš na LC4 i mnohem levnější

Naposledy editováno 01.07.2013 11:18:38

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

1.7.2013 v 15:45 | Nahoru | #7996

Honza-XT píše: Ceka me vymana retezove sady, tak jsem se chtel zeptat, kde nejlevnej koupit sadu a jaky prevodovy pomer jezdite.


mám slevu 25-45% na motodíly,pokud chceš,napiš PM jakej to je rok,co všecko sháníš a pošlu ti ceny

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

3.7.2013 v 09:07 | Nahoru | #7997
Zdar, chtěl jsem se zeptat, jak vám vydrží ložiska v zadním kole?
před sezonou jsem davál nový SKF a ted po necelejch 3000 km, kdy je to 5O/50 teren/asfalt mám ložiska kaput.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

3.7.2013 v 09:45 | Nahoru | #7998

lochmic píše: Zdar, chtěl jsem se zeptat, jak vám vydrží ložiska v zadním kole?
před sezonou jsem davál nový SKF a ted po necelejch 3000 km, kdy je to 5O/50 teren/asfalt mám ložiska kaput.



Jsem na tom obdobně ... takže asi normálka. Letos jsem je taky už musel měnit a to jsem je dělal na začátku lonské sezony. Váha motorky + maglajs ve kterém se s tim jezdí udělá svoje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

3.7.2013 v 10:46 | Nahoru | #7999
Štemby> a co tam strkáš za ložiska? Já to kupuju v ložiskárně za cca 230 kč jedno.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

3.7.2013 v 10:55 | Nahoru | #8000
lochmic> Když si vyndáš krytku na ložisku, tak zjistíš, že i SKF na mazání ložiska dost serou. Takže nový ložiska rozdělat krytky a domazat!
Zkus Mikiberga, jestli by neuměl sehnat do toho tvýho vééééhiklu nerezový ložiska. Už je dluhodobě jezdí dost kluků, ale není nerezový ložisko jako nerezový ložisko, takže to chce brát ověřenou kvalitu. Výdrž je prý vyšší, cena +/- jako za SKF.
Spíš než problém v ložisku bude problém v utěsnění náby. Ale zas 3000 km (cca 100 mth) není úplně málo, když z toho je 1500 v terénu.
Při koupi ložisek už nekoukám ani tak na značku, ale musí to být na krabce made in japan. Ono totiž i "japonský" NSK má na sobě nápis made in poland a to ložisko podle toho taky slouží . Na Kawě mi japan ložiska vydržely skoro dva roky a to jsem je nepřimazával.

Naposledy editováno 03.07.2013 10:56:38

KTM LC4 640 Adventure

3.7.2013 v 12:46 | Nahoru | #8001
Jakou vazelinou a jak ty loziska promazavat? Nikdy sem to nedelal, tak bych mel zacit kdyz uz tam mam loziska novy.

KTM LC4 640 Adventure

3.7.2013 v 15:34 | Nahoru | #8002
Najezd 3000 je normalni. Taky zalezi v jakym stavu jsou gufera a rozperky. Dost casto se ty hlinikove rozperky vydrou a netesni. Tam padem staci par projeti vody nebo postrikani wapkou a loziska jsou v prdeli.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

4.7.2013 v 21:03 | Nahoru | #8003
Minulej tyden jsem měnil ložiska v zadním kole cena za obě 92kč maj je v kdejakým obchodě s náhradníma dílama na traktory a nákladáky

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

4.7.2013 v 22:19 | Nahoru | #8004
Pomooc, přátelé, tento filtr by měl jít údajně povolit rukou, ale nejde dolů ani brutální silou...nevíte, co je špatně? Jak s ním dolů?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.7.2013 v 09:12 | Nahoru | #8005
hAjPR> Všeobecně u motorových filtrů platí, že se má utahovat rukou.
K povolení už je většinou třeba větší síla.
Pokud nemáš speciální cajk: řetízek z páčkou nebo řemínek z páčkou, tak sika kleště a nebo protrtat a vrazit do díry šroubovák.

Naposledy editováno 05.07.2013 09:13:25

KTM LC4 640 Adventure

5.7.2013 v 09:17 | Nahoru | #8006
I kdyz sem to utahoval jen rukou, tak pak sel dolu sikovkama Stejne tam budes davat novej filtr, tak neni problem ho pri sundani rozmackat. Teda ty klice stojej par korun..

Naposledy editováno 05.07.2013 09:17:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.7.2013 v 09:18 | Nahoru | #8007

storeman píše: hAjPR> Všeobecně u motorových filtrů platí, že se má utahovat rukou.
K povolení už je většinou třeba větší síla.
Pokud nemáš speciální cajk: řetízek z páčkou nebo řemínek z páčkou, tak sika kleště a nebo protrtat a vrazit do díry šroubovák.


Ja myslim ze neni treba provrtat, kladivem tam ten sroubovak zarazis

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.7.2013 v 09:23 | Nahoru | #8008

Loskuták píše: Minulej tyden jsem měnil ložiska v zadním kole cena za obě 92kč maj je v kdejakým obchodě s náhradníma dílama na traktory a nákladáky


jenomže ono 6205-2RSHC3HMTF7 není stejné jako obyčejné 6205 2RS !
Když tak by to chtělo používat alespoň "C3" s větší oxiální vůlí.

Já vím že jsme to tady už řešili a většína používá obyčejná ložiska, jenomže já jsem prostě na toto háklivej!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.7.2013 v 14:01 | Nahoru | #8009

scathe píše: Ja myslim ze neni treba provrtat, kladivem tam ten sroubovak zarazis



Jojo, tak jsem to vyřešil, poradil Honza, tak s tím má už asi praxi :D Mimochodem já jsem ten filtr neutahoval, jen sundaval...byl tam fest dotáhlej (nebo zatuhlej..?)

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.7.2013 v 16:10 | Nahoru | #8010
hAjPR> kdyz tam je leta tak zatuhne, nebo jsou inzenyri, co maji klic a proste to tam na krev nasroubujou .... no hlavne jestli se podarilo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure pretis 10 21.2.2022 v 03:10 VlaHa
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure Earthshaker 10 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure PepperOnFire 12 15.4.2020 v 17:49 combust
Divný zvuk KTM LC4 Adventure Chlup86 6 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23


TOPlist