globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM LC4 640 Adventure
28.11.2006 v 00:54
Pořád jsem čekal až tuto rubriku někdo založí a ono nic. Tak jsem to udělal já. Takže jezdím prvním rokem Adventure 640. Zkušenosti mám dobré i horší a rád bych si poslechl ostatní jak jsou na tom. A samozřejmě se podělím o své zážitky a poznatky s touto moto.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.11.2010 v 09:04 | Nahoru | #5251
ýbrc> Díky, prostuduju to, Na tu firmu K-tech jsem psal a odepsali že na moji motku nic nemají, zkusím teď ty ostatní

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.11.2010 v 13:01 | Nahoru | #5252
Klasika> mě se ta cifra zdála taky moc, právě proto se ptám. Pokud je to tak, ty ložiska dám taky nové ať je klid, kdo to má furt rozebírat. Teď už máš klid ne?

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.11.2010 v 13:49 | Nahoru | #5253
pawko> Myslím že samotná volnoběžka stojí 2600,-. Nabízel mi ji v seete když jsem hledal co mi to v motru cvaká

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.11.2010 v 14:08 | Nahoru | #5254
pawko> jo, absolutní klid, dalších 65tis Km asi už motorka neudělá

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

6.11.2010 v 11:21 | Nahoru | #5255
Ahoj lidi, mam prosbu jaky sroub drží nahoře v rámu vodítko řetězu ? Je tam najaka guma nebo je to natvrdo ? obr [url= nekde jsem to potratil po trati a nevim co tam tam ma byt

Diky

Naposledy editováno 06.11.2010 11:23:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

6.11.2010 v 19:38 | Nahoru | #5256
pawko> tak hlavně až ji dáš novou tak zapomeň, že je to možné chcípnout klíčkem, nebo chcípákem ,, používej pouze dekompresor a uvidíš, že přežije zbytek motoru. Chcípání elektricky a následný kopanec od pístu pokud jde nahoru je to hlavní co volnoběžku ničí. Pokud se tomu vyhneš, tak její život podstatně prodloužíš. Ale to už jsem Ti myslím říkal na UA, takže spíš i pro ostatní, co chtějí ušetřit.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

7.11.2010 v 00:45 | Nahoru | #5257
Mica> No ta moje už byla bohužel před smrtí. Trochu jsem o tom přemýšlel jak jsi mi to na Ukrajině vysvětlil a má to logiku bo : motor při chcípnuti klíčkem nebo chcípákem zastaví kompresní tlak a ještě píst o kus vrátí. Klika se tim otočí o kus zpátky a volnoběžka zabere do startéru, protože z principu své funkce zabrat musí. Čím méně válců a větší písty, tím je to výraznější.
Jak píšeš - teďkom jen přes dekompresor!

Naposledy editováno 07.11.2010 00:46:50

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

8.11.2010 v 17:37 | Nahoru | #5258
doro> čau, fotky máš v PM

KTM LC4 640 Adventure

9.11.2010 v 23:16 | Nahoru | #5259
Čaute. Už to tu někde bylo, ale stejně se zeptám. Když chci namontovat Keihina, je s tím problém, nebo pasuje na místo původního karburátoru v pohodě? Nebo musím něco upravit, aby se tam vlezl? Dík

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

18.11.2010 v 11:10 | Nahoru | #5260
Ještě pro ujasnění: je lepší na advíka Keihin FCR 39 nebo 41? Origo karbec Mikuni BST má průměr tuším 40.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

19.11.2010 v 16:26 | Nahoru | #5261
dawka> Ahoj, to záleží na tom, co od toho očekáváš.. FCR 41 se dával na SXC 625 a 660 SMC a jeho charakteristika je tedy dávat vyšší výkon ve vyšších otáčkách. Je spousta lidí, kteří FCR 41 na LC4 Adv dali a nemůžou si ho vynachválit. Je ale taky pár lidí, kteří kromě FCR 41 zkusili i 39. Závěr je, že menší průměr difuzoru znamená daleko lepší průběh výkonu v nižších otáčkách a ne tak brutální výkon ve vyšších.
Z toho vyplývá, že se musíš rozhodnout, co od toho chceš. Já jsem nejprve uvažoval o 41, ale po přečtení mnoha názorů na ADVRider.com jsem byl a stále jsem rozhodnutý pro FCR39, neboť jezdím hlavně off a tam je 39 naprosto ideální volba.
Výhoda FCR 41 je, že na něj jsou originál přechodová hrdla, kdežto na FCR39 je třeba je upravit, neboť je menší.
Všechno tohle se samozřejmě dočteš na netu, když budeš hledat..
Jestli bys chtěl, mohu ti poslat odkazy na lidi, od kterých můžeš tyhle karburátory bez problémů sehnat...
Snad ti to trochu pomůže.

Naposledy editováno 19.11.2010 20:58:13

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

20.11.2010 v 12:26 | Nahoru | #5262
kobreti> Díkly za info, teď už v tom mám aspoň jasno. Zatím jenom polemizuju, když už nový karbec, tak je třeba upravit airbox a vyhodit z výfuku homologované tlumítko a to je už dost hluk. Tak zatím to nechám jenom v úvahách

Naposledy editováno 20.11.2010 12:26:47

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

20.11.2010 v 13:41 | Nahoru | #5263
Čau Lidičky, máte někdo nemilou zkušenst s vodou v oleji? Co by mohlo být nejpravděpodobnější příčinou u LC4 Adv.? Dík

KTM LC4 640 Adventure

23.11.2010 v 14:47 | Nahoru | #5264
Hele vy co jste teď montovali ten Keihin, co jste udělali s tou spoustou gumových hadic, které byly zapojené do Mikuni a na Keihin je není kam dát?!? Za jakou přírubu od airboxu jste vyměnili za původní? Ta stará je na karburátor velká. A hadičku od palivového čerpadla jste dali kratší, nebo jste nechali původní?
Dík za info.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

23.11.2010 v 18:31 | Nahoru | #5265
Jirrik> Jestli jsi vyloučil těsnění pod hlavou, tak mám zkušenosti tu, že se mi trácela voda z nádržky a krapítek emulze se objevil když netěsnila vodní pumpa. Takže jsem nechala udělat repasi a je klid.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

23.11.2010 v 20:28 | Nahoru | #5266
Klasika> Zatím jsem nevyloučil nic, Kačka stojí v dílně a až bude čas tak ji hodim do servisu. Mě se taky ztrácí voda z nádržky, ale je pod ní pár kapek za pár dní, tak musím kouknout po hadicích... Každopádně mi toho dost vylítalo přepadem

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

5.12.2010 v 08:30 | Nahoru | #5267
Kluci kdyby někdo doma zbytečně sušil šedou nádrž a šedou masku na 2002 a potřeboval oranžovou nádrž a oranžovou masku na 2003, tak vyměním. Nádrž je už na uzamykatelné víčko - to nemám. Oboje téměř nepoužité, žádné škrábance ani oděrky.
Neprodám, pouze vyměním

KTM LC4 640 Adventure

5.12.2010 v 20:31 | Nahoru | #5268
To já mám zas plasty na LC4 enduro , jen přední a zadní blatník se světlem jsem hodil na Advíka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.12.2010 v 20:33 | Nahoru | #5269
Klasika> Vždycky jsem chtěl oranžovýho advíka, ale podle toho jak píšeš, tak to asi na 02 nepasuje, co?

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

5.12.2010 v 21:46 | Nahoru | #5270
Jirrik: Tvojí tenerku jsem viděl dlouho v inzerci,...tak už jsi jí prodal?Za kolik jsi koupil LC4?Já udělal ve svých motorkách taky menší rošádu,...ještě bych možná pokračoval a pořídil ke své Káťe větší sestřičku.Přecijenom mi ty akce kluků kolem mastodontů, co jsem absoloval na Kawě KLX 650 budou asi chybět.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

6.12.2010 v 15:19 | Nahoru | #5271
Rumas> Pasuje, v tom problém není. Ale já mám v techničáku psanou šedou barvu, takže když bych chtěla nahodit tyhle plasty, byla bych celá oranžová a "musela" bych řešit změnu barvy . Tyhle plasty jsem koupila před pár lety na ebay.de jen tak pro sichr, kdybych to někdy rozštípala, abych měla hned náhradu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

6.12.2010 v 19:37 | Nahoru | #5272
Klasika> No tak změna barvy by bylo to nutný zlo na úřadě...ale za krásu se platí Nemáš ty plasty vyfocený? Docela nad tím uvažuji

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

6.12.2010 v 21:25 | Nahoru | #5273
Matess727x> Ahoj...jojo, Tenerka je už přez 2 měsíce z baráku Za LC4 jsem dal 67, ale ještě mě asi bude něco stát Musím to dát přez asi zřejmě dlouhou zimu dát do kupy abych si ji mohl od jara užívat....plánů na výlety je požehněně Jinak nádherná EXC Kamarád prodává EXC 520, to je taky pila!!!!!

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

7.12.2010 v 18:10 | Nahoru | #5274
Ahoj,prosim o radu, čeká mě výměna přepákování v servisu mě řekly že jen díly budou za 9000kč.Na netu sem našel totowww.cross-shop.cz/ktm/335-lc4-400-620-625-640.html .Nevím jestli je to ono,nebo je to na něco jinýho.Díky

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

7.12.2010 v 21:49 | Nahoru | #5275
nazdar, nemate niekto na advika funkcny tripmaster? /model 2000 robil to este touratech/. pripadne poradit kde by sa dal zohnat nejaky pouzity.dik

[img]

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

7.12.2010 v 23:36 | Nahoru | #5276
yettiyetti> Vypadá to na komplet do kyvky. Jinak je tam ještě spousta jiných čepů, jehel,kloubků a krycích kroužků. Pokud by se to měnilo úplně vše, pak ta cena 9tis může být i reálná. Nejlépe v klidu přes zimu rozdělat prohlédnout opotřebení na čepech, pokud se tam nedostala voda, a čepy nevykazují přílišné známky opotřebení. Řešil by jsem to výměnou krycích kroužků, případně výměnu vadného kloubku, či konkrétní vadné osy. Ale je klidně možné, že předešlí majitel pravidelné rozebrání po sezóně nedělal, zvlášť v případě projíždění brodů a bahenních lázní!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

8.12.2010 v 09:06 | Nahoru | #5277
yettiyetti> Ta cena, kterou ti řekli v servisu bohužel reálná je. Ale další realita je ta, že všechny ložiska a gufera použitý v přepákování jsou skf, který jsou jednoduše k sehnání za podstatně nižší cenu. Nejdražší je naklápěcí ložisko, který je mezi centrálem a přepáčkem. Za tohle chce KTM 1600 Kč a když ho nebudeš chtít v oranžové krabičce, dáš za něj čtvrtinu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

8.12.2010 v 20:17 | Nahoru | #5278
kobreti>,Acerbis, předchozí majitel na ni neudělal vubec nic,až na válečný barvy který jsou ale díky tomu uplně k ničemu,stím že to jde sehnat i levněji jste mě udělaly radost, já to jen nemužu nikde najít,nemáte nějakej šikovnej odkaz? Předem díky.S cenou jsem i smýřenej, jen se mě nechce dávat jěště další peníze za práci,kterou zvládnu s menší pomocí i sám doma.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

9.12.2010 v 10:31 | Nahoru | #5279
yettiyetti> Ahoj, podle mě nemusíš nic hledat a stačí vyměnit jen to, co je špatný. Když zkusíš s kyvkou hýbat, tak poznáš, který ložiska jsou na výměnu a pak jen koupíš stejný. Pošli mi klidně mail v PM a pošlu ti schéma přepákováním a většina dílu je tam popsanejch..

KTM LC4 640 Adventure

9.12.2010 v 17:52 | Nahoru | #5280
o.k. rozeberu a podle toho se zařídím, díky za tipy
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure pretis 10 21.2.2022 v 03:10 VlaHa
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure Earthshaker 10 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure PepperOnFire 12 15.4.2020 v 17:49 combust
Divný zvuk KTM LC4 Adventure Chlup86 6 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23


TOPlist