globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM LC4 640 Adventure
28.11.2006 v 00:54
Pořád jsem čekal až tuto rubriku někdo založí a ono nic. Tak jsem to udělal já. Takže jezdím prvním rokem Adventure 640. Zkušenosti mám dobré i horší a rád bych si poslechl ostatní jak jsou na tom. A samozřejmě se podělím o své zážitky a poznatky s touto moto.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

30.12.2009 v 22:31 | Nahoru | #4591

Pegos>ýbrc> jj jseš o pár kilo pod limit ale jestli si lama to nedokážu posoudit tak hlavně že jsi spokojený a jezdí ti to k radosti tvé.



jezdím off od jara takže lama su ,a jezdí mi to hezky bez problému,jen asi málo podle jeohnupa

KTM LC4 640 Adventure

31.12.2009 v 18:42 | Nahoru | #4592
Chtěl bych Vám všem popřát vše nejlepší do roku 2010, hodně krásných kilometrů v sedle vašich ořů a hlavně hodně zdraví, bo to je to nejdůležitější...
A příští rok na viděnou někde offroad...

Naposledy editováno 31.12.2009 18:46:53

KTM LC4 640 Adventure

31.12.2009 v 18:48 | Nahoru | #4593
JJ a hlavně štastné návraty dneska jsem objevil spešl výjezd na Ralsko

KTM LC4 640 Adventure

31.12.2009 v 19:17 | Nahoru | #4594
Všetkým prajem v novom roku to naj.Nech sa podarí všetko čo začnete.A hlavne nech ste štastní.
jasterica

KTM LC4 640 Adventure

4.1.2010 v 16:10 | Nahoru | #4595
Ahoj všem, jen jsem se chtěl zeptat,zda někdo nesháníte baterku do motorky nebo auta.Známý mi nabízí gelovky na motorku-asi na všechny typy za cca 1000 Kč a jedná se o BOSCH,kde má být PC něco kolem 2300Kč.Má i na auta,tak kdyby jste někdo měl zájem, dám vám na něj spojení.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

4.1.2010 v 17:52 | Nahoru | #4596
Zdar KTM bando, vše nej do nového roku.
Mám takový problémek káťa mi táhne až od středních otáček, nemáte s tím někdo zkušenosti? Přijde mi, že mi dole vznikla prodleva, asi se kouknu na svíčku

Naposledy editováno 04.01.2010 17:53:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

4.1.2010 v 19:58 | Nahoru | #4597
fajglin> jestli problém, že to najednou nějak netáhne, nebudou spíš vanilkové rohlíčky.... ořechové kuličky.... čokoládová kolekce....

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.1.2010 v 11:07 | Nahoru | #4598
Klasika> mńam dal bych si

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

6.1.2010 v 19:46 | Nahoru | #4599
Řeším záhadu - až donedávna Grace chytala na první, max. druhý drb. Natáhla jsem sytič na plno (když byla zima) nebo napůl (když bylo normálně) a na první nebo druhé zmáčknutí startéru ochotně zavrčela. To se z ničeho nic změnilo, nechce chytat ani na startér, ani na nakopávačku a největší alchymie je sytič - natáhnout naplno znamená nenastartovat a uchlastat. Když se sytiče ani nedotknu, startér jen motá a nic.. Takže sytič posouvám o milimetry a přemýšlím, co způsobilo tu změnu. Do motoru nikdo nevrtal, s lankama se nic nedělalo (jen mi praskla páčka, tak jsme ji vyměnili).
Nemáte s tím zkušenosti?

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

6.1.2010 v 20:20 | Nahoru | #4600
Klasika> muže být voda nakondenzovana v benzínu zkus velfobin nebojiný čistič soustavy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

7.1.2010 v 08:30 | Nahoru | #4601
Klasika> Nebo zkus ještě odkalit karbec a zkus svíčku.Mě třeba odešla z čista jasna.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

7.1.2010 v 10:20 | Nahoru | #4602
Klasika - parkuješ v teplom alebo v studenom garáži. Daj vediet - podla toho ti skúsim poradit .Mal som podobné...

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

7.1.2010 v 16:10 | Nahoru | #4603

Korybut>Klasika> Nebo zkus ještě odkalit karbec a zkus svíčku.Mě třeba odešla z čista jasna.



tohle samy mi udelala Ducati, stacilo dat novou svicku a sla na drbnuti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

7.1.2010 v 18:31 | Nahoru | #4604
jasterica> parkuju v baráku na nevytápěné chodbě, dejme tomu 10 stupňů plus mínus.

Svíčka.... kdyby byla špatná, tak by se to přece projevilo i na jízdě, ne? A když už jede, tak jede normálně, nechcípá, nestřílí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

7.1.2010 v 18:44 | Nahoru | #4605

Klasika>jasterica> parkuju v baráku na nevytápěné chodbě, dejme tomu 10 stupňů plus mínus.

Svíčka.... kdyby byla špatná, tak by se to přece projevilo i na jízdě, ne? A když už jede, tak jede normálně, nechcípá, nestřílí...



se špatnou svíčkou můžeš klidně jednou dojet a příště už to nenatočíš, kór když ještě laboruješ se směsí to je pak pro načatou svíčku většinou smrt. Dáš novou a najednou je po závadě, je to to nejjednodušší co můžeš udělat, vyměnit a zkusit když to nezabere tak můžeš jít po dalších příčinách

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

7.1.2010 v 18:59 | Nahoru | #4606
Radar> taky pravda. Jen kdyby se k ní líp lezlo

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

7.1.2010 v 19:22 | Nahoru | #4607

Klasika>Radar> taky pravda. Jen kdyby se k ní líp lezlo



JJ na Adventure to je asi očistec, z toho by mě kleplo, nádrž dolů atd. že?

to na mojí SMC jenom šikovně zašátrám svíčákem a svíce je na světě

[URL=

Naposledy editováno 07.01.2010 19:23:42

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

7.1.2010 v 19:26 | Nahoru | #4608
Klasika - mne toto robila motorka minulu zimu.Sviečka už mala niečo - dost- za sebou a po jazde -tiež som parkoval v dielni kde bolo cca 8 stupnov - sa vytvoril kondenz na kontakte sviečky. Následok , tažké štarty. Po prvom načtartovaní už problém nebol.Ale často som moto presal až bolo cítit benzín.Riešil som to tak že pri štarte som nahrial airbix horkovzdušnou pištolou a aj počas štartu som fúkal teply vzduch do sania.Alebo vybrat sviečku a vyčiti. No a vyriešil som to iridiovou sviečkou.Tak snád ...

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

7.1.2010 v 19:49 | Nahoru | #4609
jasterica> díky za tip, ale abych kolem Grace pobíhala s fénem zatímco Jirka rudý námahou a vzteky skáče na startpáce, to se mi moc neche To bych taky jednu mohla schytat
Vyměním svíčku a uvidíme. Má smysl ta iridiová?

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

7.1.2010 v 20:15 | Nahoru | #4610
klasika - ten fén bol tiež len zo zúfalstva , ked som sa celý mokrý - naobliekaný na zimnú jazdu - nechcel vzdat. Tá iridiovka má podla mna zmysel. Možno si to len nahováram ale podstatne lepšie ide za plynom , lahučko štartuje a má pravidelnejší chod. Motor má absolutnú reakciu na prudké pridanie plynu. My to máme aj na synovej 125ke.
Sviečku mám DENSO , nie NGK.

Naposledy editováno 07.01.2010 20:19:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

8.1.2010 v 19:18 | Nahoru | #4611
jasterica> Iridiový nebo platinový svíčky maj tenčí elektrodu, míň oxidují, mají o dost větší životnost (až100ts.km), líp se samočistí = lepší starty!
1 nevýhodu - stojej 4-6x víc!
Měli by snad i přispívat k lepšímu spalování a tím i plynulejšímu chodu a většímu výkonu motoru.

Klasika> Nebo mužeš vytunit svoji Grace touhle tuningovou svičkou od Brisku -
2. http://www.brisk.cz...ing_premium_lgs.html
1. http://www.brisk.cz...ning_premium_zc.html
Jen chce zjistit jestli maj velikostně a teplotně odbovídající náhradu za originál.
To ZC jsem dal na XTZku, když se mi po opakovaným poštelování karbecu porád zanášela svíčka a blbě to startovalo. Po výměně byl klid. Jen mi po nějakym čase ten konec(izolátor)s 2. kruhovejma elektrodama po vyndání svíčky upadl!!! Takže bych dnes rači vzal tu LGS se 4 kontaktama.
Tož tak.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

8.1.2010 v 19:20 | Nahoru | #4612
Jo ty odkazy se nepovedly tak znovu
1. www.brisk.cz/index.php
2. www.brisk.cz/index.php

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

8.1.2010 v 20:34 | Nahoru | #4613
tomik - a práve pre to čo píšeš som sa rozhodol pre iridiove Denso.Si predstav keby ten izolátor praskol a odpadol za prevádzky.A ešte aj pre super prístup k sviečke.
Nefajčím , nechlastám , tak som si kúpil aspon drahú sviečku Fakt je to rozdiel.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

9.1.2010 v 00:30 | Nahoru | #4614
jasterica> Jo tak tak, taky sem si pak říkal že kdyby to upadlo za provozu tak by to nadělalo peknou paseku!
Ta svička prostě na ten motor tepelně neseděla. Keramickej izolátor na konci svíčky byl tepelně moc namáhanej a časem se upálil!
Dúležitý faktor při výběru svíčky je správná tepelná hodnota svíčky. Měla by odpovídat typu který je daný výrobcem!
Já to chápu tak, že když místo originálu dáš svíčku tuningovou, a ta je tzv. teplejší neš má být tak izolátor svíčky je více vystrčeny do spalovací komory, má větší plochu a tím se více zahřívá! Přebytečný teplo nedokáže svíčka odvést a tím je tepelně příliš namáhána.
To asi nevadí při častém startování, popojíždění, nebo v hodně chladném období, ale při vysoké zátěži (třeba motocyklové závodní motory, enduro který celej den trápíte někde v terénu) to ta svíčka prostě nepřežije, elektrody se víc upalují, keramika stárne, až praskne, konec svíčky spadne do spalovací komory a je zaděláno na problém
Takže při výběru svíčky bacha!
Kařdopádně dobře vybraná iridiovka, nebo platinová se podle mě vyplatí

KTM LC4 640 Adventure

9.1.2010 v 00:41 | Nahoru | #4615
Jak se značej svíčky - Značení svíček Brisk

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

9.1.2010 v 18:09 | Nahoru | #4616
Další využití pro naši skvělou univerzálku

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

10.1.2010 v 21:41 | Nahoru | #4617
koubaS> ten pan na tom edvencru se toho teda neboji , jezdit na tom uklouzanym skiering a jeste ve stupackach!! Zrejme lepsi oddil

To all: nevali se nekomu z Vas doma ve skrini kryt pastorku, kterej ma Radar ma jeho SMC? Ja tam mam takovou velkou placku, ktera se furt zasira blatem a neda se to pod tim umejt, tak sem to sundal,ale mam trochu strach o ty kabliky co tam vedou... Diky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

11.1.2010 v 07:55 | Nahoru | #4618

ZbyneKTM>koubaS> ten pan na tom edvencru se toho teda neboji , jezdit na tom uklouzanym skiering a jeste ve stupackach!! Zrejme lepsi oddil

To all: nevali se nekomu z Vas doma ve skrini kryt pastorku, kterej ma Radar ma jeho SMC? Ja tam mam takovou velkou placku, ktera se furt zasira blatem a neda se to pod tim umejt, tak sem to sundal,ale mam trochu strach o ty kabliky co tam vedou... Diky



Tu krytku kolečka pořídíš jako ND u KTM za cca 300,- pak jsem ještě narazil na toto kryt ALU Touratech ale 1200,- za ten bazmek bych teda nedal (stejný míval v katalogu i Sommer). Jinak je určo dobrý tam něco mít, jednak kvůli těm hadicím olejovýho vedení jak píšeš a hlavně aby tam byl ten hliníkovej hák nad kolečkem a řetězem, protože když se Ti roztrhne řetěz tak to může pěkně rozbít karter a v horším případě ještě ohnout výstupní hřídel převodovky...

Edit: katalogové číslo KTM toho krytu by mělo být 58030050700 nebo díl č.42 tady

Naposledy editováno 11.01.2010 14:30:15

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

11.1.2010 v 10:27 | Nahoru | #4619
Radar> no a taky hlavně proto, aby se neztratil šroub co drží kolečko. Na podzimní XL se mi vyšrouboval. Měl jsem tam 4, půl plynu a stál jsem na místě. Štěstí bylo, že jsem ho díky krytu neztratil.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

11.1.2010 v 10:54 | Nahoru | #4620
ZbyneKTM> tak tu jsem zahodil alespoň je pod to vidět
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure pretis 10 21.2.2022 v 03:10 VlaHa
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure Earthshaker 10 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure PepperOnFire 12 15.4.2020 v 17:49 combust
Divný zvuk KTM LC4 Adventure Chlup86 6 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23


TOPlist