globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak správně přeřadit na vyšší kvalt
 
11.5.2008 v 08:59
Pochlubte se jak kdo řadáte na vyšší kvalt, jak nejlépe řadit...
Já samozřejmě preferuju řazení na vyšší kvalt bez vymáčknutí spojky. Jaký kdy máte fíhly, zkušenosti atd. ....
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 23
Následující

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 09:04 | Nahoru | #1
nahoru od trojky radim vetsinou bez spojky a dokonce nekdy i dolu kdyz nemam moc otacek,jde to hladce a s motorkou nemam zadny problem jen to chce cit a poznat kdy to jde a kdy zas ne

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 09:05 | Nahoru | #2
Já preferuju odlehčení spojky, vymáčknutí celé dávno nedělám,
zkus a uvidíš jdou tam kvalty rychle a pesně občas i bez spojky ale to jen při menších otáčkách, lehce před přeřazením ubereš a spadne tam rychlost sama

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 09:06 | Nahoru | #3
danda5> dolu bez spojky už je dobrá prasárna lol

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 09:07 | Nahoru | #4
Leon.fzs> nemyslim si ale kdyz to tak vidis rikej si tomu jak chces

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 09:08 | Nahoru | #5
doufám, že si nikdy nekoupím motorku po vás...

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 09:08 | Nahoru | #6
Číkus> nekoupis neni na prodej

1 reakcí na tento příspěvek Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 09:14 | Nahoru | #7
Řadit nahoru jde bez spojčení u jakýkoli mašiny a rozhodně to neni kurvení ! Je teda lepší ale ve vyšších otáčkách pak tam ten kvalt spadne jako po másle .

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 09:20 | Nahoru | #8
já bych zase nechtěl koupit motorku po někom, kdo to neumí a dělá mu přeřazení stejný rány, jak kdyby to bouchal kladívkem lol

danda5> no nevim, myslim ze ty zuby jsou zahnutý na jednu stranu, ale možný to asi je

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 09:21 | Nahoru | #9

orgovany>Řadit nahoru jde bez spojčení u jakýkoli mašiny a rozhodně to neni kurvení ! Je teda lepší ale ve vyšších otáčkách pak tam ten kvalt spadne jako po másle .


přesněji:
ve vysokých točkách a pokud to umíš kurevsky dobře tak to mašině ubližuje jen minimálně

upřesnění: mluvím o řazení nahoru od dvojky navrch.

Naposledy editováno 11.05.2008 09:22:19

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 09:26 | Nahoru | #10
Hoši,jednou jsem byl nucen jet cca dvacet kilometrů bez spojkového lanka.Pokud člověk není blb a má alespoň trochu cit,jde to jak nahoru tak dolů(trochu hůř).Základem je odlehčit motoru ubráním plynu a mít správné otáčky.Na čem jiném jsou asi založeny ty pneumatický potvory na zařazení?Ty si ještě vypínají zapalování...

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 09:27 | Nahoru | #11
Číkus>
Ve skutečnosti to mašině neubližuje ani minimálně. Jinak já řadim i z 1čky na 2ku bez spojčení (ale chce to vyšší točky).

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 09:31 | Nahoru | #12
je to o citu a kdyz ho nekdo nema pak tu bude jen klejt jak to bez spojky nelze...kdyz se nudim pri jizde autem řadim si v nem taky bes spojky jen se spravnou prací plynu to jde krasne vsadim se lip nez nekterym i se spojkou....

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 09:31 | Nahoru | #13

orgovany>Číkus>
Ve skutečnosti to mašině neubližuje ani minimálně. Jinak já řadim i z 1čky na 2ku bez spojčení (ale chce to vyšší točky).


a kolik si už najel na původní převodovku ?

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 09:42 | Nahoru | #14
danda5>
Naprostej souhlas , i když že by to šlo v autě nic nevim (navíc tam je systém řazení do H a né v řadě jako u mašiny).

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 09:44 | Nahoru | #15

orgovany>danda5>
Naprostej souhlas , i když že by to šlo v autě nic nevim (navíc tam je systém řazení do H a né v řadě jako u mašiny).


právě tím líp, máš mezi každým kvaltem neutrál a tím pádem dost času si pohrát s plynem

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 09:44 | Nahoru | #16
Číkus>
Moje Haya má nejeto 36 000 a to vlasně nic neni, VFR 400 má 45 000 a je jako nává .
Jinak u Hayi řadim i bez ubírání plynu (na vyšší kvalt).

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 09:45 | Nahoru | #17

orgovany>Číkus>
Moje Haya má nejeto 36 000 a to vlasně nic neni, VFR 400 má 45 000 a je jako nává .
Jinak u Hayi řadim i bez ubírání plynu (na vyšší kvalt).


tak počkej do 70.000

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 09:46 | Nahoru | #18
Číkus>
To asi nenajedu ani do stovky let ! Dyť já nejezdim po silnici...

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 09:49 | Nahoru | #19
orgovany> jo kamo jde to dokonce i u autobusu ale jak rikam je to o citu nekdo v nem nezaradi ani s meziplynem lol
číkus>a kdyby napsal ze najel 70 tak by jsi napsal počkej do 100 vid? lol

Naposledy editováno 11.05.2008 09:49:40

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 09:50 | Nahoru | #20
danda5>
Taky si myslim .
Ale neměli by jsme odbíhat od tématu....!!!

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 09:51 | Nahoru | #21
danda5> jo. protože při (rozumným) řazení se spojkou by ta převodovka vydržela s klidem přes 200.000

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 09:52 | Nahoru | #22

orgovany>Číkus>
To asi nenajedu ani do stovky let ! Dyť já nejezdim po silnici...


Takže ne že "to mašině neškodí"
ale
"mně se to nevysype a co s ní bude až ji prodám je mi prdel"

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 09:54 | Nahoru | #23
Číkus>
Nemá smysl tě o něčem přesvědčovat když jsi sám přesvědčenej že to je opačně !
Škoda že nebydlíš blíž, ukázal bych ti to a asi by jsi změnil názor . Přesvědčil jsem tak i jiný motorkáře který si mysleli že to je nemožný, nebo že to je kurvení techniky....

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 09:57 | Nahoru | #24
orgovany> co bys mi ukázal? kolečka v převodovce a přeměřil vůle a odchylky?

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 09:59 | Nahoru | #25
Číkus>
To určitě ne ! Ale že to jde naprosto lehce a bez nějakýho negativního odporu.

1 reakcí na tento příspěvek Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 10:09 | Nahoru | #26
Myslím že supersporty jsou tak nějak předurčený a když to člověk umí, asi se nic neděje. Já na svý mám v manuálu přímo uvedeno, že převodovka nejni určena pro řazení bez spojky, takže na to kakám a vymačkávám ji. Zas takovej závodník nejsu a těch pár desetin vteřiny navíc mě nic neudělá.

Naposledy editováno 11.05.2008 10:09:28

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 10:17 | Nahoru | #27

orgovany>Číkus>
To určitě ne ! Ale že to jde naprosto lehce a bez nějakýho negativního odporu.


lehce to jde a lehce to ubližuje převodovce

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 10:22 | Nahoru | #28
Převodovka by možná vydržela 200 tisíc,o zbytku ale silně pochybuji..Kolik jich po světě běhá s takovými kilometry?

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 10:26 | Nahoru | #29
Doufám, že si děláte kozy . Hele a na co tam ta spojka asi je? Aby se nepoužívala? Vy jste pěkný magoři, ale je to vaše věc, tak si to kurvěte sami. Jen doufám, že případnému kupci tuhle lahůdku sdělíte, stejně, jako že jste např. stočili o půlku kilometry

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

11.5.2008 v 10:27 | Nahoru | #30

Anti>Převodovka by možná vydržela 200 tisíc,o zbytku ale silně pochybuji..Kolik jich po světě běhá s takovými kilometry?


třeba moje bývalá ZZR ? ... teda těžko říct kolik má v reálu, ale hodně moc přes 100.000
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 23
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist