Téma: Mastodonti žijí a jezdí

10.5.2008 v 08:41
Jako ve starém vláknu na starém fóru:
Krotitelé mastodontů, házejte sem fotky co jste kde projeli, vyjeli, nevyjeli, objeli, kde jste sebou plácli. Ať je na co koukat BIG, Africa, Dakar, Transalp, Pegaso, Tenere, Adventure, boGSer, LC8, Dominator, KLE...všem to v pampeliškách sluší, tak se pochlubte

10.11.2020 v 20:37 | Nahoru | #3181
Mr.Dreamer>
koukám, že s pozitivním testem máš negativní myšlení

10.11.2020 v 21:44 | Nahoru | #3182
Mr.Dreamer> Potřebovali čárku a byl jsi po ruce .
Kudy chceš jet, když to všude zavírají? Já stihnul ještě před zavřením Rakousko...........ale jak to teď pozoruji, bude to teď bída. Německo se zavírá - snad jen Sasko je průjezdné - všude chtějí negativni covid test, nebo tě narvou do karantény.............a blbnou v celé Evropě - snad se teď alespoň v rámci EU dohodnou.

Tank - pojedeme pískoviště? Už jsem telefonoval a snad to půjde.............tak jsem doma oznámil, že se mě chce - bylo by to asi na čtrnáct i s dopravou a možná i na dvě party. Zima bude dlouhá, protože začala brzo

10.11.2020 v 22:10 | Nahoru | #3183
Brůča.>
Nedam to...nejak se mi nic nevede.

11.11.2020 v 00:00 | Nahoru | #3184

Brůča. píše: Mr.Dreamer> Potřebovali čárku a byl jsi po ruce .

No půjdu znovu na test, očekávám, že když budu mít v ruce pozitivní test a k tomu negativní s pozdějším datem nebudou tolik otravovat. První štreku chci protáhnout až do Mulhouse, tam přespat a pak Španělsko. Co tam zase tolik neřeším, hlavní bude před vjetím do nového kantonu zjistit aktuální nařízení. Dost mě zajímá, jak se tam k aktuální situaci staví, obrázek od našich médií bývá silně neúplný, takže by bylo fajn to vidět na vlastní oči a udělat si vlastní názor...

11.11.2020 v 07:38 | Nahoru | #3185
Jen představa, jak utěsňuji každou díru kolem krku (nesnáším, když mě tam někudy táhne) a mrznou mě prsty.............fuj Jet cca 50km s tím, že se po sesednutí někde zahřeješ je v tomto počasí OK, ale jet cca 7-8hod. čisté jízdy chce už notnou dávku sebemrskačství. Na čem to chceš jet a co budeš mít obuto? - nechci to hledat, pokud už to tady máš napsaný.

11.11.2020 v 11:43 | Nahoru | #3186

Brůča. píše: Mr.Dreamer> Tak to nezávidím...............jel jsem to jednou od Ženevského jezera domů s tím, že cestou to někde zapíchneme - než jsme od Evianu objeli přes neskutečné množství všech možných rychlostních omezení jezero a dostali se na dálnici v Baselu, bylo poledne. Potom už to odsýpalo...........jel jsem ale na cesťáku s tempomatem někde okolo 150km/h. No, když už bába zahlédla ukazatele na Reggensburg, bylo rozhodnuto - na zátah. Přijeli jsme po půlnoci............a to už jsme byli otlačení a osezeni z třínedělního výletu - jeli jsme po ose domů z Maroka. Na první den dovolené pěkný kus cesty - den je již krátký, bude chladno - no, zase jedeš sám, tak se můžeš posouvat na motorce jak bude potřeba. Občas se protáhneš při tankování, na dálnici nenatankuješ - tak si naplánuj benzinky poblíž sjezdů, ať nenabíráš velké zdržení.

No, na Ninje jsem schopný dát 1600km za den a to většinu mimo dálnice, prostě vyjet za tmy, dojet za tmy a další den to dát znovu, klidně i s půlkou dne v dešti. Jízda na motorce je pro mě dost relaxující.

Tentokrát mám obavy hlavně z krátkého dne, jet kus na začátku a na konci ve tmě je ještě OK, ale mít tak většinu cesty... Uvažuju, že bych si střihnul přespání ještě někde před hranicí, akorát , živnostňák mám u sebe, tak by to snad mělo být ok.

Jedu na KLR, sice ze sebe vypotí 180km/h, ale 150 cestovní rozhodně reálná není, běžně jezdím těch 100-120. Gumy Motoz Adventure, původně jsem chtěl vepředu MT21, ale nikde jsem nový kus nesehnal. Ale dobrá zpráva je, že dovolená je schválená, takže tradá .

15.11.2020 v 13:57 | Nahoru | #3187
1. Susa (IT)-HK to bylo nějakých 1200, jela jsem to asi 26 hodin a to jsem pár set dala po dálnici, ať se trochu pohnu
2.TransAlpina-Transfagarassan-Stara Zagora- Edirne. To bylo okolo 34 hodin i s opravou startéru a už hodně na hraně.

Je to pár let zpět, byla jsem mladá a blbá, už bych do takovýhohle masochismu nešla.
Další věc je, že je docela zima, dřív tma a jet na starým kladivu je jiný, jak jet na Ninje.
Neříkám, že je to nereálný, ale přijde mi to jako dost risk a radši bych pořítala tak 600-800/den s tím, že i tak se budeš dost hnát.

15.11.2020 v 15:16 | Nahoru | #3188

Rebarbora píše: Přikláním se k Brůčovi. Jezdím cestovně na XL 600, však sám víš a dvakrát v životě jsem dala takovou štreku za jeden den.

No, hlavní je, že se nechci moc zdržovat v Německu, to je hlavní motivace. Francie by měla být Ok, chtějí jen vyplnit dotazník a navíc mám vždy z jednání z Francouzskými úřady a policií tak 10* lepší pocit oproti Německým protějškům, takže přespat v Čechách před hranicemi a přespat 2* ve Francii je reálné, ale spát v Německu bych moc nechtěl. Je pravda, že jsem zatím nejdelší cestu po dálnici v kuse měl kolem 400km, ale nebylo to nic hrozného, navíc čistě přejezd Německa dá tak na těch 600km, až když k tomu přidám cestu z HK, tak se to vyhoupne nad 800...

Situace už asi letos lepší asi nebude, plus bych rád viděl Evropu v době, kdy na tom není nejlépe. Plus, na KLR ještě nemám nádrž, kola ani kupu dalších dílů, tak ji třeba nenastartuju a pojedu na ninje :D . Zatím jsem zprovoznil jen skútr, abych mohl zítra do práce .

PS: Ještě na toto téma, kdyby měl někdo známého, který by tímto směrem měl namířeno kamionem nebo dodávkou a měl volné místo, tak bych se ho rád zeptal na možnosti přihození motorky k nákladu (samozřejmě za patřičnou finanční kompenzaci, chápu, že s tím je kupa práce). Je to šance 1:100, ale proč se nezeptat. Motorka není bez šrámů, takže se s ní nemusí zacházet jako v peřince.

17.11.2020 v 09:58 | Nahoru | #3189
Motorku do Španělska bych ti asi dostal, ale nevím kam přibalit tebe .

17.11.2020 v 10:18 | Nahoru | #3190

VladimírT píše: Ahoj, jak máš vymyšlené spaní? Přejezd hranic do jednotlivých zemí nebude takový problém, nikde nejsou žádné kontroly, nikde nevyžadují žádné testy, ale nevím, jak fungují ubytovací zařízení. Jsem v kontaktu s několika lidmi po celém Španělsku a mám informaci, že je zakázaný pohyb i mezi regiony. Jak to dokáží hlídat nevím, ale ti lidé příliš nedoporučují návštěvu. Sám se chystám na Vánoce do Maroka a zůstat ve Španělsku mám jako plán B, jsem ochotný podstoupit jakési riziko, ale stanovat tři týdny nechci.
Motorku do Španělska bych ti asi dostal, ale nevím kam přibalit tebe .

Prošel jsem si Booking a Ari B&B a ubytování tam nabízí kupu, očekávám, že hoteliér bude rád, že má kšeft. To španělsko je trochu nepříjemné tím, že má každý kanton jiná pravidla, ale mám pojištěnou karanténu, absenci z práce, repatriaci sebe i motorky, tak snad budu v tom ohledu ok. Beru sebou živnosťák, 3 koronatesty a trochu jsem rozmýšlel, co říkat, kdyby někdo hodně šťoural.

Jinak, kdybych tam motorku dostal bez jezdce, tak je to hračka, letenky jsou strašně levné, takže jen sednout na letadlo, ve Španělsku vyplním dotazník a jedu, známí před několika dny odletěli a vše bylo v pohodě .

PS: Píšu ti SZ.

17.11.2020 v 18:43 | Nahoru | #3191
Teď jsem přijel z Německa - na hranicích klid a pohoda, jen při návratu Němci policejní stavěli jejich, a asi nějaké dotazy. Já s českou SPZ jen odmávnutí. Ráno cestou tam nic. Ve vesnicích na roušky z vysoka, ale ve městech skoro všichni. Do krámu jen omezený počet lidí..............řeší to počtem košíků, takže jsem měl košík já i bába. Jinak beze změn..........možná trochu méně lidí na ulicích, ale opravdu jen nepatrně.

17.11.2020 v 20:24 | Nahoru | #3192

Mám do svého odjezdu ještě měsíc, ale jsem připravený svou cestu také risknout a drobet doufám, že na Vánoce přijde nějaké větší rozvolnění.

Je to pohnutá doba a nevím jak na to pohlížet. Nikomu nepřeju zdravotní potíže a snažím se ta rozhodnutí respektovat, ale některým nařízením, hlavně toho našeho tatarstánu, nerozumím. Zdají se mi diskriminující a pro mnoho lidí likvidační. Soucítím se všemi, kteří nemohou provozovat svou činnost. Když vidím, že markety jsou narvané lidmi a mohou prodávat veškeré zboží bez omezení, také bych si do své provozovny nebo obchodu elektra či textilu postavil regál se sušenkami nebo se savem!

18.11.2020 v 07:35 | Nahoru | #3193
Kdy chceš přesně vyrážet? Mohl bych nabídnout přespání v Plzni - v teple a s horkým čajem

18.11.2020 v 13:53 | Nahoru | #3194
Brůča.>

"...................... přespání v Plzni - v teple a s horkým čajem ."
Ještě nezapomeň doplnit, že chrápeš úměrně věku a figuře...

Naposledy editováno 18.11.2020 13:54:09

18.11.2020 v 18:17 | Nahoru | #3195
To není chrápání - to vrčím ve spánku, abych zahnal divou zvěř a ochránil spolubydlící.

18.11.2020 v 20:46 | Nahoru | #3196
Brůča.>
Chránil divou zvěř a zahnal spolubydlící ?

19.11.2020 v 11:00 | Nahoru | #3197

Brůča. píše: Mr.Dreamer> Předpověď počasí na konec týdne není zrovna pro pohyb na motocyklu příznivá.............od cca 600m/m vyhrožují sněhovými srážkami. Takže vlhká zima. Pro mě smrtící kombinace............to už bych raději -5°C a jet po sněhu.........tam je dokonce čerstvý sníh žádaný - zpomalíš a kupodivu lze na tom i slušně jet. Ujetý, nebo břečka nejsou moc čitelné konzistence..........ale na Elefantentreffen jsou kolikrát vidět i stroje s obutím, kdy nechápu, jak tam ten stroj dostali. A jsou tam blázni z celé Evropy............a i z Ruska.

Měl jsem pár technických zádrhelů s KLR, zatím ještě není složená, ale už si myslím, že všechno zvládnu poslepovat, nerady bych tahal ninju. Ta nabídka zní sakra velkoryse, přes Sobotu se pomalu potulovat Českem, a pak v neděli brzy ráno vyrazit do Německa to bez problémů projet, ideálně mimo dálnice a s rezervou stihnout Francii.

Kdyby náhodou sněžilo, říkám si, že se snad alespoň ještě sníží šance, že by mě někdo chtěl jít někde regulovat. Jsem rozhodnutý jet, kdybych nejel, hrozně bych toho litoval...

VladimírT píše: Já jsem byl v sobotu s osobákem ve Francii a cesta úplně bez problému. Na druhou stranu je otázka, jak by reagovala byť náhodná hlídka na sbalenou motorku s českou spz, letící evidentně za dobrodružstvím.

To jsou přesné mé pocity, připadá mi to šílené a už potřebuji změnu prostředí, nebo tu už vyletím z kůže (příhodné, že jsem si předevčírem strhl kůži na části dlaně ). Včera jsem byl na testu protilátek, po telefonu mě ujistili, že jen přijdu a hned jdu. Na místě byla malá čekárna narvaná 20ti lidmi a podle sestry minimálně 20minut čekání (takže tak půl hodina až hodina). Když jsem viděl, jakým tempem ty lidi berou, hned jsem zase zdrhal. Krásný dvojí metr, 20 potenciálně nemocných lidí do malé místnosti není problém, ale v obchodě musím mít 15 metrů, jinak nastane apokalypsa.

Dnes jsem byl znovu na PCR, tam byla organizace velmi dobrá, teď jenom musím sakra už vyjít negativně .

Tank píše: Brůča.>

"...................... přespání v Plzni - v teple a s horkým čajem ."
Ještě nezapomeň doplnit, že chrápeš úměrně věku a figuře...

Rozumím instrukcím, špunty do uší přibalit, ale sprej na medvědy nepotřebuju .

Naposledy editováno 19.11.2020 11:05:23

19.11.2020 v 23:04 | Nahoru | #3198
Zde je doslova uvedeno, že od 23.11. již stačí registrace na výše uvedených stránkách 48h před vstupem do Španělska pro turisty ze zemí evropské unie a všech méně rizikových zemí.

Francii stačí vyplnit čestné prohlášení, že nejsi pozitivní, jsi bez příznaků a v posledních 14 dní jsi nebyl v kontaktu s pozitivní osobou. Formulář zde .

A v Německu jsem nenašel žádná omezení pro vstup turistů z EU.

20.11.2020 v 00:51 | Nahoru | #3199

VladimírT píše: A v Německu jsem nenašel žádná omezení pro vstup turistů z EU.

20.11.2020 v 01:31 | Nahoru | #3200

VladimírT píše: Mr.Dreamer> Ahoj, ještě jsem hledal nějaké informace ohledně vstupu do Španělska. Zdá se, že ti bude stačit pouze registrace Spain Travel Health, kterou můžeš provézt i online na těchto stránkách spth.gob.es.

A v Německu jsem nenašel žádná omezení pro vstup turistů z EU.

S tu Francií souhlasím, dík, že jsi mě navedl na správný formulář, já už jsem omylem začal vyplňovat ten pro zámořská území :D . Ale s tím Španělskem to podle mě platí jen pro případ cesty letadlem, ne pro pozemní cestu. Stejně tak je PCR test od pondělí vyžadován jen při cestě vzduchem (a asi lodí), ne při pozemní dopravě. Přímo tam píší, abys to vyplnil až po zajednání konkrétního letu, takže když neletím, tak to vyplňovat ani nemám a nebudu tak mít QR kód .

Jinak, motorka je poslepovaná, svítí, nabíjí, trochu maže a při brzdění i mírně zpomaluje . Dokonce se už i zadní guma vejde do kyvky .

Metric píše: Pozor na to, že spolková vláda vydala len odporúčanie a každá spolková krajina si ho môže prebrať - i keď sa v odporúčaní (ak dobre rozumiem) uvádza výnimka pre tranzit, nemusí to byť univerzálne.

Německo chci vyřešit tak, že se vyhnu dálnicím a velkým městům a vypadnu co nejdříve .

Naposledy editováno 20.11.2020 01:32:45

22.11.2020 v 11:37 | Nahoru | #3201

Tak vypadá po ránu živě a přežil i chrápání............po menších problémech operativně vyřešených snad dorazí dnes přes Německo do Francie.

22.11.2020 v 12:30 | Nahoru | #3202
Přeju šťastnou cestu
Opatrně a užij si to

23.11.2020 v 00:38 | Nahoru | #3203
Bruca je machr, ne jen, ze mi poskytl utociste, jeste navic velmi pomohl a poradil . Aktualne jsem ve Francii, motorka trochu zlobi.

Hlavni problem je, ze asi spatne dobiji a baterka ma tak nejspis malo V. I se vsim odpojenym stale trochu kolisaji kontrolky, kdyz dam treba blinkr+svetla, co je ale horsi, nedobiji kvuli tomu nic pripojeneho do zasuvky, takze navigace je orisek.

Dalsi bonus je, ze se mi rozbil tachometr, coz je obzvlast otrava ve spojeni nefunkci (baterka) navigace a mnozstvi radaru.

Uvidim, jestli se mi zitra podari neco z toho zprovoznit .

23.11.2020 v 05:17 | Nahoru | #3204
Přeji šťastnou cestu a brzké výřešení poruchy.

23.11.2020 v 23:35 | Nahoru | #3205
No, vypada to, ze u nabijeni by mohl byt hlavni problem v zasuvce, protoze kdyz z ni beru 12V a nepouzivam ty 5V vystupy na ni, stava tece. Alternator rozhodne nejak dobiji, protoze svetla stale sviti a gripy hrejou, asi je jen trochu mene efektivni kvuli zime. Protoze jsem mel trafo 12V > 5V s jen jednim vystupem USB A vystupem, koupil jsem jine se dvema, tak snad uz budu moci nabijet kameru i mobil.

Co znova padlo a uz se neprobralo je zadni brzda, jeste jsem ani nevyzkoumal, co se na ni rozbilo, uz podruhe za tento trip, tentokrat se ale neprobrala.

Predni trmen uz nasesti neupadnul, tachac je stale kaput, zima je pekelna (nebo opak pekelne), vypada to, ze jsem mel stesti a pred vyjetim se slusne ochladilo :D .

Tak alespon posilam pozdrav z francouzskych lesu :) ,

25.11.2020 v 11:14 | Nahoru | #3206
Na mě je kosa tak jsem kačeně dopřál GO podvozku a nový kabátek..

25.11.2020 v 11:23 | Nahoru | #3207

qwert píše: Na mě je kosa tak jsem kačeně dopřál GO podvozku a nový kabátek..

To je leštěnka :)

25.11.2020 v 14:37 | Nahoru | #3208
Ona ví co ji čeká..

25.11.2020 v 15:41 | Nahoru | #3209
qwert>
No právě...

25.11.2020 v 17:32 | Nahoru | #3210
Mr.Dreamer> klobouk dolů... Já bych v tyhle zimě nejel dal, než 10 od baráku (obrazně řečeno)... A co by mě dost štvalo, že se brzo stmívá...
Každopádně držím palce a užij si to....