Další věc která mě zajímá je dostupnost servisu (pokud možno Ostravsko),jeho kvalita atd...
Nakonec bych poprosil ty kteří nemají k tématu co říct,ať se zdrží komentářů a OT tlachů. Dík.
Kam ten svět spěje s tou technikou. Když soudruzi v KTM neumí opravit to, co sami vyrobili.
Sehr geehrter Herr Sevcik,
vielen Dank für IHr e-mail. Wir leiten es an den Kundendienst weiter.
Freundliche Grüße / Best regards,
Wilfried Stock
Investor Relations
A behem tydne se jinak nikdo neozval ,ani z KTM ,ani ze servisu..Tim padem jsem 3ti vikend bez motorky Opravdu pristup k zakaznikovi jak se slusi a patrii....Nejhorsi na cele veci je ,ze je tady jedina organizace ,kde by se normalni clovek mohl dovolat podpory :Hospodarska obchodni komora -sekce zakaznicka ochrana...A ejhle !! Kdo tam sediii ??Jeden ze sefu firmy KTM !! Kurde ,kam se chcu jako obycejnej smrtelnik obratit ?? A pak si pohrava clovek s myslenkou : Proc si do vedeni KTM vzali cloveka ,ktery ma hodne vysokou zidli na Hospodarske obchodni komore ??
Při návštěvě servisu mě podvedli,vodili za nos,ale naštěstí jsem to zavčas odhalil...
Děděk EV>Alex GSX-R> Buď rád,že ti aspoň někdo napsal.Mě z BMW AuTec neodepsal během 3 měsíců nikdo a když jsem se jím pokoušel dovolat,tak mě přepojovali tak dlouho,až jsem je poslal do prdele.
Při návštěvě servisu mě podvedli,vodili za nos,ale naštěstí jsem to zavčas odhalil...
Jo jo.Autec to je kapitola sama.Co já si pamatuju na zákazníka srali,serou a pokud jim to budem pořád žrát,srát budou.Stačí se podívat jakou dealerskou a servisní síť "vybudovali" za dobu své existence.Já bych se za takovou "práci" propadl hanbou,ale ještě dřív by mě zaměstnavatel vyrazil.
restore>Děděk EV>Alex GSX-R> Buď rád,že ti aspoň někdo napsal.Mě z BMW AuTec neodepsal během 3 měsíců nikdo a když jsem se jím pokoušel dovolat,tak mě přepojovali tak dlouho,až jsem je poslal do prdele.
Při návštěvě servisu mě podvedli,vodili za nos,ale naštěstí jsem to zavčas odhalil...
Jo jo.Autec to je kapitola sama.Co já si pamatuju na zákazníka srali,serou a pokud jim to budem pořád žrát,srát budou.Stačí se podívat jakou dealerskou a servisní síť "vybudovali" za dobu své existence.Já bych se za takovou "práci" propadl hanbou,ale ještě dřív by mě zaměstnavatel vyrazil.
Naprostý souhlas a shodné zkušenosti....už mě nejednou napadlo napsat přímo do němec a stěžovat si tam na tuhle dealerskou verbež!!! otázkou je co by s tím mohli udělat...ale BMW je přeci BMW né?!?!! nebo už jsou to taky jen rychle levně hodně made in china??
Co se týče přístupu ktm k Alexovi, tak to už rozum nebere.
http://www.motorkari...=1090816#goto1090816
PetrAT>ziggy> Kamarád psal stížnost na centrálu BMW ohledně naprosto zpackané opravy v BMW Bratislava, které je ostatně pověstné svým tragickým fungováním co se motorek týče. Odpověď z centrály byla jednoduchá: obrattě se na vaši nejbližší pobočku bmw k vyřízení problému. Tak se nakonec dohodl na opravu ve Vídni /záruční oprava/. Odtud odjížděl spokojený.
Co se týče přístupu ktm k Alexovi, tak to už rozum nebere.
Petre, oni mu odpovedali troska inac:
"obrattě se na vaši nejbližší pobočku bmw k vyřízení problému, ktora sa nachadza v Ljublane
Alexi, je mi to fakt luto. Dufam, ze sam uz nebudem musiet nicim takymto prechadzat. Uz som to raz zazil s autom:
http://moje.auto.cz/matuS/ceptka.html