MrCaesar>No, vyndat vidle, vylejt z nich olej a potom zespodu, směrem od osy nasadit imbus a povolit. Spodek vidle jsem měl tenkrát nějak upnutej za držáky na třmeny a měl jsem venku pružinu a vnitřek jsem myslím přidržoval nějakou pásovinou, abych mohl vytočit šroub. Už nevím, jestli to bylo potřeba, předtím ani potom jsem to už nedělal. :D Olej nemá cenu řešit. Ta moje měla tenkrát kolem 50.000 tachometrových, tak na to měla nárok. Deci, to je sranda. Jinak ventily jsem nechal zkontrolovat po 10-tis. a docela drží. U excentru se jen povolí pojišťováky, do osy nasadí imbusy a otočí. Samozřejmě musíš mít kolo ve vzduchu. Když přetočíš osu dolů, zvedne se zadek a předek je potom trochu strmější. Zrychlí se tím řízení, ale říká se, že tak, jako C s otočeným jede D už v základu. Nevím, nejel jsem na něm. Když jsem C prodával, D zrovna nebyly.
DavR1> :lol: C je rok 1990-92 a D 93 a vejš.