paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti
 
1.11.2006 v 16:56
Ahoj mam KTM 950 LC8 ale zatim jen kratce a vzhledem k tomu jak mame tedka hezky rozdelené forum :D tak mi sem prosím napište veškeré vaše zkušenosti s touto motorkou-gumy,poruchy,servis,klady-zápory atd...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

15.12.2006 v 14:09 | Nahoru | #1
Tak aspon delsi kolecko jarni akce Vlasim.To asi taky ne. :( Jinak oranzadu musim pochválit,tech par minut co jsem na ni jel jsem si uzil to na bmw docela nuda.Hodne casto plnej a stejne mi pripadlo ze to nejede a to byla 1200,nechapu jak muzou jezdit na 1150 a to nekteri haněji varana,pravda do terenu nejni ale jede urcite lepe.Jasne,ze nejde na techto motkách a nejakou maximalku to urcite ne,ale o pocit z jizdy urcite ano.

(reakce na) KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

15.12.2006 v 14:52 | Nahoru | #2
Truly> *yes* přesně tak..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

17.12.2006 v 18:42 | Nahoru | #3
Truly> zavolej si do SETTE a pujčí ti jí-:))) Ale asi až na jaře bo teď už předváděčku mít nebudou-:)))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM950 LC8 Veškeré zkušenosti

19.12.2006 v 03:16 | Nahoru | #4
Truly>>
KTM má určitě skvělej motor, o tom není sporu. Taky patřím mezi ty zoufalce s 1150 a nemám pocit že bych měl málo výkonu - je teda fakt, že nemám potřebu gumovat na srazu tuningů po asfaltu, jako v testu na titulní straně... Někdy bych řekl, že výkonu to má až dost. Ale zase s tím můžu celkem v pohodě jet pod 5l/100 a nemusím měnit zadní gumu po 3000 apod. A třeba v terénu - kolik lidí opravdu zvládne ten výkon a nepřivodí jim někdy zbytečně perný chvilky když trošku škrtnou o plyn? Jestli hodnotíš 1200 nebo 1150 jen podle toho, jak se chová "když vezmeš plnej", tak to rozhodně není motorka pro tebe a vůbec jsi nepochopil, co je na ní zajímavýho. Zkus si LC8, nalož kufry a zkus trošku rychlejší jízdu třeba po nějakých serpentinách a uvidíš ten rozdíl co dělá ten podvozek hlavně při brždění. GS do zatáček jede jako vlak - bez ohledu na to jestli si přibrzdíš nebo ne. Žádná motorka s vysokým zdvihem a klasickým odpružením nemůže být tak stabilní. Namluvím vůbec o komfortu jízdy - o větru do ksichtu a posazu atd. Jen čistě o podvozku. To co je výhoda v terénu je na silnici nevýhoda. Já sám předělávám 1150 na klasický podvozek a vím přesně, o co tím přijdu a co tím (snad) získám. Pro moje ježdění to doufám bude lepší ale kdybych to posuzoval z pohledu těch lidí, pro který je 1200 určená, tak není co srovnávat a prodejní cifry asi odpovídají. Jinak 1200 klidně může jet jako blázen - ale ne s tou nízkou spotřebou. Ten samý motor se používá v jiných motorkách a jede to s ním dobře ale je to něco za něco - v tomhle případě je to daný ještě i dost restriktivním sáním a výfukem. Odezva odspoda se dá dost výrazně vylepšit a asi i výkon nahoře - ale koho to zajímá? :)
A jestli srovnáváš 1200, LC8 a Varadero, tak to je asi jako srovnávat subaru outback, landrover defender a octavii 4x4. Taky jsou to všechno čtyřkolky :) Tím to tak asi končí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist