globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vyvážení zadního kola
 
23.4.2008 v 06:39
Zdravím,
koupil jsem si novou gumu na zadek na R1 a teď přemýšlim,jestli vyvážit nebo ne? Předek vyvažuju,ale co ten zadek?? Má to vůbec smysl?? Díky za každou odpověď

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvážení zadního kola

22.1.2009 v 17:31 | Nahoru | #1
Dawe02> Měl jsem na mysli mechanickou soustavu kolo, kyvka, jednotka tlumení, pružina, směr kývání vertikalní po kruhové dráze s R kyvky. Pro jednoduchost lze uvažovat nelineární dynamickou soustavu druhého řádu s vlastní frekvencí cca 5 Hz buzenou nevývažkem na rotujícím kole. Charakteristika tlumení nelineární. V této soustavě se vliv rětězu neprojeví, jelikož se jedná o síly v ose kyvné vidlice.

(reakce na) Vyvážení zadního kola

22.1.2009 v 22:11 | Nahoru | #2
boš> síly v ose kyvné vidlice? No to snad ne? Osa KV je kolma na medialni rovinu motorky. Retez z principu prenasi jen tah, cili vektor sily v tazne casti retezu (podle rezimu bud vrchni nebo spodni vetev) samozrejme tebou popsanou soustavu budi. Souhlasim ze amplituda tohoto buzeni je mala, ale nezanedbatelna.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist