jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
4 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
ja jel jeepem SRT a tam ta v8 docela upaluje i s automatem ... RAM s hemi taky docela jede.. na to jaka je to krava
assassin píše: grassel: nizsi provozni naklady, mensi hmotnost. jezdil jsem chvili s 318d e91 a neprislo mi to tak zly. auto pro lidi co nepotrebuji 200ps....
Větší náklady o kolik jako? Hele jezdím teď dceřiným 330xd v automatu, opakuju 4x4 automat - a jezdím-li tak jak vypadám - tzn. stylem posranej důchodce - je tam průměr 6,7 litru... Ale dycky když dojedeš ještě horší zdržovače, máš na okamžitý předjetí - a o tom to je: na svižný svezení těch 200 koní třeba nepotřebuješ, ale do provozu jich užiješ naopak i mnohem víc...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
assassin píše: grassel: nizsi provozni naklady, mensi hmotnost. jezdil jsem chvili s 318d e91 a neprislo mi to tak zly. auto pro lidi co nepotrebuji 200ps....
ja jel jeepem SRT a tam ta v8 docela upaluje i s automatem ... RAM s hemi taky docela jede.. na to jaka je to krava
Tvl svět se v prdel obrací, za chvilku tady budete opěvovat fábky v jednadvojce ... hele beru to tak, že když vás poslouchám tak si vůbec nedokážu představit jezdit ve 2.0d .. já kdybych chtěl kupovat bávo tak 3.0d protože oproti 2.0d to sice má o minimum větší náklady ale taky to jede znatelně líp a má to lepší zvuk já vzhledem ke svejm nájezdům jezdím naftu ale taky mám rád víc válců a aby se to hejbalo .... třeba e46 3.0d 150kw v 6kvaltu v manualu jsem jezdil do Prahy svižnou jízdou za necelých 6 litrů což si nedělám prdel a svezení dobrý
JEEP SRT 2011 + už jede a celkově je někde jinde, stejně zrovna tak RAMka ... ať někdo chce nebo nechce, těmhle autům FCA dost zlepšil reputaci oproti dřívějšku kdy to byl hnus, zpracování děsný, vnitřek jak z pětflašky atd.
Ale jinak já jak už všichni víte jsem leta nemocnej Alfista takže o autech vím hovno a mlčím
Naposledy editováno 20.11.2019 10:56:45
assassin píše: grassel: nizsi provozni naklady, mensi hmotnost. jezdil jsem chvili s 318d e91 a neprislo mi to tak zly. auto pro lidi co nepotrebuji 200ps....
ja jel jeepem SRT a tam ta v8 docela upaluje i s automatem ... RAM s hemi taky docela jede.. na to jaka je to krava
dneska sem ho zase ridil, SRT s 500hp, ale trackhawk je ta spravna volba
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |