jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
matt píše: co vím tak dodělávaný QS nic moc dobře nefungují, kamoš to měl na R1 a cukalo to jako prase...
osobně bych to na moto nechtěl - pro střelce dobrý a když jsem četl na fcb, že lidi podle návodu jednoho mediálního moto guru řadí bez spojky a to jezdí po okreskách a to nehoní žádné desetiny na okruhu...
pak tu na forum jsou témata ... vyskakuje 3ka, neřadí apod
rád bych viděl převodovku po 4000km třeba z okruhu na jedné QS a na druhé klasika řazení se spojkou...
covece za tech skoro 11 let sem mozna 4000km na okruhu najezdil a radil sem bez spojky nahoru vzdycky, dolu se spojkou a prevodovka slape ve 117tis km jako vino (nemluve o nespoctu jizd na sprintech, kde se samozrejme radi bez spojky), stejne tak spojka.
ono je to hlavne o citu (je treba mit spravny grif s ubranim plynu a prerazenim v ten moment) a u QS asi o spravnym nastaveni. ale skoro bych si i tipnul, ze ten QS jak je rychlej, tak je skoro i min setrnej nez to delat manualne podle citu, kdy je to uvolneni motoru podle me takovy 'bytelnejsi', abych tak rekl
Bubrak-ZX10R píše: covece za tech skoro 11 let sem mozna 4000km na okruhu najezdil a radil sem bez spojky nahoru vzdycky, dolu se spojkou a prevodovka slape ve 117tis km jako vino (nemluve o nespoctu jizd na sprintech, kde se samozrejme radi bez spojky), stejne tak spojka.
ono je to hlavne o citu (je treba mit spravny grif s ubranim plynu a prerazenim v ten moment) a u QS asi o spravnym nastaveni. ale skoro bych si i tipnul, ze ten QS jak je rychlej, tak je skoro i min setrnej nez to delat manualne podle citu, kdy je to uvolneni motoru podle me takovy 'bytelnejsi', abych tak rekl
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |