jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: tak sprinty v sobotu 10.85 , zklamani sem cekal s novou retezovkou a ladakem ze dam pod 10.7 z minula a prdlacku. jestli nevadilo to vedro trochu. ale opet problem prvnich 200m, tam je cely jadro pudla, K1 pak zacinam dotahovat.
mozna jednu jizdu bych mel pod 10.8 ale nezaradil sem 3ku, az asi na potreti (blbej grif), presto asi 11.0
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dewwil píše: musíš dát větší rozetu nebo menší kolečko a hlavně ohřát gumu a pak vychytat starty, tam se ztrácí nejvíc a včas bezchybně řadit... Jinak 10.85 je celkem dobrý... Musíš to vypilovat na světlech na křižovatce, přijedeš na červenou, zagumuješ a vteřinu po oranžový ostrej start, a pak znova na dalších světlech. No a večer se u mě stavíš pro novou gumu...
no mensi kolecko sem mel predtim prave, ale tech 10.36 sem mel s orig prevodem kdysi, ale taky to bylo myslim na testech, jeste mrknu, tam se nestartuje z presny pozice, ale muze to byt o neco dal od startu coz samozrejme ma pak vliv taky (kladnej).
ale to -1 vepredu mi nevyhovovalo celkove, kousek pred 400m sem mel 3ku v cervenym a nevedel sem esli mam zaradit nebo to nechat dojet, ted tocim 3ku v poho a nemusim todle resit. a pro normalni jezdeni mi to taky vyhovuje ted vic. ale mam uz trochu volnejsi retez, to nevim jakej vliv by mohlo mit, ptal sem se tam par lidi vc Jaska a rikali ze v poho spis to vidim (krome rukou samozrejme) na to vedro, ale kamos s K1 jezdil v poho 10.4 (ma sice power commander), maximalka 226, ja 223 ale hlavne na 200m mel 182 (pod 7.0) a ja jen 178 (7.3s) a to je to jadro pudla. mozna to gixero se min stavi ale spis tomu malo nakladam na startu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |