globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol

Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

14.3.2022 v 19:27 | Nahoru | #1
FiZzeR> je v pohode konektor mezi cidlem a jednotkou ? nemohla ho lidova tvorivost nejak nechtene sabotovat opakovanym vyndavanim a znovudavanim pinu do tela konektoru napr ? nejsou lidovou tvorivosti (tahanim, protahovanim, paskovanim, a podobnym kurvenim) domrdany kabliky ? a v neposledni rade, neda se ta jednotka "resetovat", treba si pamatuje chybu (jako zavaznou)..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

14.3.2022 v 19:38 | Nahoru | #2
kerut> Konektor je v pohodě, svazek je opravenej. Proměřoval jsem ho od štekru do jednotky, stejný hodnoty jako v konektoru od čidla. Čidlo je ohmicky v pořádku, při startování z něj leze sínusovka cca v rozmezí co píšou v manuálu (mám k dispozici jen základní blbej multimetr a navíc ještě s automatickým přepínáním rozsahu, tak těžko říct). Každopádně čidlo mám ještě jedno, ohmicky taky v žádaném rozmezí. Chyba se rozsvítí hned po zapnutí klíčku - při prvním zapnutí klíčku to tak nebylo, žádná chyba nesvítila (krom čidla oleje, ale to je jinej příběh a bylo v píči čidlo, to už je vyřešený), motorka chytla na jeden zápal a hned zhasla s tím že se rozsvítila chyba. Jednotka by měla být "blbá" (odpojil jsem jí ještě jiný čidlo, jestli ho ohlásí správně - ohlásila a po dalším zapnutí klíčku, s čidlem zpátky připojeným hlásila jen to čidlo vačky). Spíš si říkám, jestli se nemohla kvůli tomu vrabčímu hnízdu nějak nakurvit jednotka. Dělá to totiž s oběma čidlama, při zapnutí klíčku to přece může poznat jen ohmickou hodnotu, jestli čidlo dává nebo nedává by poznala až při točení motorem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 61 29.4.2024 v 14:36 1100Virago
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist