jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
SLEEPER píše: To o te geometrii jsem tu pred léty psal na m.cz ja a pozdeji jsem prichazel na to, kolik lidi jsme s tim nasral.
KL intermoto - Kubíček - Látr, kde Látr byl sef technik a pripravoval motorky pro MS stock, nam prave to o te desine vykladal. Pry nejde nastavit tak, aby na vyjezdu fungovala jako treba ta honda. Jenze to plati pro lidi, kteri jezdi Brno za dve minuty, jinak je to samoze hrava, zabavna i pekna motorka.
Ono jde spis o to ze se toho jako vseho chytne dost lidi a prebira to po svym. Na okruh je urcite lepsi R1 a kdyby faros jel tak i on, tomu ale bohuzel chybi vykon a i kdyz tam das prevody tak pak zas maximalka.
Vubec nepopiram to ze na okruh jsou lepsi bajky
Ja jsem do ni sel hlavne kvuli ty brutalni ovladatelnosti kterou tady do tech koncin potrebuju nejvic na tech okreskach co jezdim a ovladatelnost sestky a jeji vykon, neni co resit proto jsem sel do ni ... a taky ze preziva Bubraka
No a nutno podotknout, ze jsem udelal kurva dobre
GRASSEL píše: Ono jde spis o to ze se toho jako vseho chytne dost lidi a prebira to po svym. Na okruh je urcite lepsi R1 a kdyby faros jel tak i on, tomu ale bohuzel chybi vykon a i kdyz tam das prevody tak pak zas maximalka.
Vubec nepopiram to ze na okruh jsou lepsi bajky
Ja jsem do ni sel hlavne kvuli ty brutalni ovladatelnosti kterou tady do tech koncin potrebuju nejvic na tech okreskach co jezdim a ovladatelnost sestky a jeji vykon, neni co resit proto jsem sel do ni ... a taky ze preziva Bubraka
No a nutno podotknout, ze jsem udelal kurva dobre
To ja bych rekl, ze i ten slabej faros je na okruh lepsi a nedostatek vykonu sel doledit s elektronikou HRC. Ale to je fuk, nejaky ten geometricky nedostatek v kombinaci skokove zmeny vykonu, vazne nemuze hobiky nijak ovlivnit, profiky asi trochu jo....
Verim, ze je to velmi dobra hracka, jen jsem teda ridil akorat rocniky 06, 08, 016 a samoze to jsou sakra fungujici stroje, mozna krom brzd u prvnich dvou generaci.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 61 | 29.4.2024 v 14:36 1100Virago |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |