jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Jo a ty fóra a těch keců na nich - ty vidim ve svym oboru a smát se nebo brečet málo... Ony ty desítky aj stovky tisíc majitelů, co problém nezpůsobí a nemají, tam nepíšou
Ale zpět: třeba typická legenda, jak se lidem na okruzích serou s1000rr - ale při normálním ježdění, silnice i okruh, neznám nikoho, kdo by s nimi měl problém Kromě tý mojí, kde se na titanovejch svodech vyloupl svár lambda sondy, že Bubbo
Jenomže Bubbo proč? Ona tomu totiž chvíli před tím předcházela nesmyslná čočka mýho kolegy (co je jinak supr šikovnej automechanik) - prohodili jsme si motky a z Prahy do Ml. boleslavi on na mym báwu nasadil furt plnej a rychlosti furt přes třista! Já jel za nim na jeho Duc 1198 furt kol 270 - 288 a stejně mi ihned ujel a v tej Boleslavi na mne už dávno čekal helma dole, pohoda, cigárko... (mj. nedávno jsem s ním jel s 1.9 TDíčkem, a on furt plnej ve 1.300-1.500 otáčkách, motor duněl a prý: pohoda, dyť ty motory dělám, to vydrží... Podle mne jako řidič prase bez citu
Tzn. když se k tomu stroji někdo takhle chová, a spousta debilů ano, tak zhuntuje cokoli
Ale u ostrejch Subar, Rendlů aj Oplů tu převodovku nakopneš i s citem - stačí když často řadíš v max. ot. a časem kuká
Co se tyce s1000rr tak se to sere dost, to nemeli problem priznat i primo v BMW kdyz si to tam privezl.
A treba zrovna o tomhle jsem se ted bavil s Andrewem, ten ti k tomu mozna rekne taky jednu zkusenost od vedle.
Hele ja mam fora na salamu a taky jezdim alfama, mam s nima mrak km a bez problemu s maximalni spokojenosti, ale taky kdyz ji kupuju, vim na co koukat a na co si dat pozor. Verim ze kdyby to tak nebylo tak se mi to treba vysere - asi jako kazdy auto kdyz chytnes blbe. U fiesty bych si na to dal bacha taky, protoze bych to nechtel zase resit, tot vse. Nezpochybnuju ze nekdo naprosto bez problemu jen jezdi a ze se mu neco takovyho nestane.
Naposledy editováno 15.06.2020 18:31:21
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |