globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol

Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

27.4.2020 v 23:40 | Nahoru | #1
FiZzeR> ani mě nemluv... teď mě tady školí dvacet let stará zx6r o to hůř že je to kšeft zadarmo to tě to pak sere dvakrát tolik

Naposledy editováno 27.04.2020 23:44:34

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

28.4.2020 v 10:41 | Nahoru | #2
gagtoy> U starýho verku člověk tak nějak čeká cokoli, ale u relativně novýho stroje je to docela nečekaný. Nemluvě o tom, že tyhle vidle jsou asi mix toho nejhoršího ze všech druhů - potřebuješ stahovák (ten jsem si vyrobil už na kawu, naštěstí pasuje), pak se bojíš že ti to vystřelí játra protože je to přes tu plastovou trubičku stažený nadoraz, pak tam nedrží cartridge klasicky šroubem zespoda (to jsem viděl poprvý v životě) ale je zašroubená zhora (na tu jsem se vysral, protože je stejně zapertlovaná), musíš stahovat futra, tahat gufera přes osazení a díry (jako tolik ostrejch hran o který se dá trhnout gufero jsem na jedný vidli nezažil, spotřeboval jsem půl špulky izolačky), pak laborovat s hladinou, vynalézat proč to krouťátko co má tlačit na pružinu nic nedělá a jestli tam náhodou něco nechybí, koukat do fišů s rozlišením 4x4 pixely kde stejně nic namalovaný neni, vymejšlet co a jak má bejt a co jak patří což jde dost těžko, když se nemůžeš kouknout do druhý vidle protože je každá vidle jiná, v manuálu jsou asi 3 verze tý samý motorky a popis je tam jen pro jeden typ... no a strávíš na tom celej večer a ve výsledku je to stejně nahovno, protože tam chybí něco důležitýho.

Jako že jsou lidi kundy a kokoti a některejm jedincům by krom přístupu k základnímu nářadí mělo bejt zákonem zakázaný se rozmnožovat se ví dlouho, ale tak jako kdo se v tom hrabe, něco mu zbyde tak to tam prostě nedá a není mu nic divný? Nebo jak se dopíči zevnitř z vidlí může něco ztratit???!!??
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist