jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
Bubrak-ZX10R píše:
jeste to pumpuje dost do packy brzdy a pri razantnejsim rozjezdu hrozne skuci spojka, to je normalni?
Ne, a ne Brzda to můžou bejt buď zahnilý nejty nebo křivej/nestejnoměrně vyjetej kotouč, a spojka je asi za zenitem.
Naposledy editováno 17.07.2013 11:59:49
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Sefo píše: Držte pysky! Neumíte na tom :)
aha, takze jak mi spadnou otacky pod 3500 tak mam sesednout a jit vedle toho pesky jo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: aha, takze jak mi spadnou otacky pod 3500 tak mam sesednout a jit vedle toho pesky jo?
Ne, odevzdat řidičák
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
BlackSabbath píše: Snad sem zavítá drippera...
Sem se k nemu kouknul a je docela nenarocnej.... " Chci vidět a cítit přední kolo a mít pořádnou rezervu výkonu pro zábavu a předjíždění, zrovna tak jako pro odlepování předního kola na horizontech. " - na to staci i Virago 1100 a zarazena 5ka
Bubrak-ZX10R píše: Sem se k nemu kouknul a je docela nenarocnej.... " Chci vidět a cítit přední kolo a mít pořádnou rezervu výkonu pro zábavu a předjíždění, zrovna tak jako pro odlepování předního kola na horizontech. " - na to staci i Virago 1100 a zarazena 5ka
Ale on nikde nepíše o tom, že by to přední kolo chtěl vidět dalekohledem...
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: V2 nejede, pouzitelnej rozsah otacek je asi 2000, to je fakt z nouze.
... a použitelnej rozsah otáček u těch našich peklostrojů je kolik voe... 12500-12700 než to setne omezovač Jinde je to nuda
FiZzeR píše: ... a použitelnej rozsah otáček u těch našich peklostrojů je kolik voe... 12500-12700 než to setne omezovač Jinde je to nuda
ja jedu na 6ku od 1500 do 13500 bez problemu a kdyz nechci nudu, tak od 7 do 13,5tis to taha lip nez kazdej dvouvalec, cili pouzitelnej je 12000 a zabavnej je 6500, u V2 je pouzitelnej 2000 a zabavnej 1000
Bubrak-ZX10R píše: Diky, zajimavy, asi se na to vyprdnu. Ty sekundarni klapky kdyz se vyhodej, tak to nebude vic zrat a pojede to lip jo?
Ja je mam na ,,nove,, masine otevrene porad na full
Akorat to pak nema takovy hladky prubeh zrychleni, proste to tak jakoby vystreli bez varovani.
Po chvilce kdyz si na to zvyknes je to parada. Nemusis je ani demontovat, nacrtni si cidlo jakou ma polohu kdybys to chtel vratit zpet a pohni s nim do nesmyslne polohy, budou pak porad otevrene.
Naposledy editováno 17.07.2013 13:20:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: V2 nejede, pouzitelnej rozsah otacek je asi 2000, to je fakt z nouze.
No vidíš a to je problém všech co na to vlezou ze 4V, normálně to toč a tak 1000-1500ot/min. před červeným tam flákni další kvalt, bo jak se dostaneš k červenýmu tak 2V přestává jet Prostě včas zařadit a trochu tomu dávej pokouřit, pak to i jede(trochu)
e: jinak na starým yzf se ochcával Exup vyháknutím ovládacích lanek z klapky(přívěry), jakmile jsi odpojil servo motorek tak už to házelo chybu...
Naposledy editováno 17.07.2013 13:33:46
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
A kromě toho taky S-KTRC
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Bubrak-ZX10R> ... je to strašně nudná a hodná motorka
A kromě toho taky S-KTRC
to sem vypnul a nepomohlo to
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: to sem vypnul a nepomohlo to
Protože ty jseš jenom blbej uživatel a vůbec nevíš, co je pro tebe nejlepší Dave, are you trying to shut me down, Dave, Dave?
Naposledy editováno 17.07.2013 16:12:44
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |