globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 16:22 | Nahoru | #241
kawafil: Ja jim ukazu.....

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 16:27 | Nahoru | #242

nofear4>kawafil>Bubrak ZX10R> už se nemužu koukat na ty přiblbly keci,a hlavně od těch co maj uplny haluzny,ja měl v ruce skoro všechno ,ale ZX10 je normalně absolutni adrenalin big bike,a ted si ji ode mě chce koupit manik co ma R1 pyčovole

Za kolik ten vrak prodavas pycowole,by jste me snad fakt timhle forem ukecali ze bych do ni skocil lol sice uz mi jednu drzej asi tejden u kamose v moto sikule,ale nejak se nemuzu rozhoupat a kor ted kdyz s tim Bibrak nedal na nuselaku ani 240 lol lol lol byl jsem se na ni projet a nevim nevim kluci co vsechno jste meli pred tim za motorky ze jste z toho tak vydreny lol lol



Tak 50 koni navrch by to mohlo mit, o tom zadna, ale furt to jede dost nejlip.

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 16:29 | Nahoru | #243
nofear4> ja ji mam z pravy strany odřenou po higsideru na přechodu a chtěl ji se mnou vyměnit za nepoškozenou,tak nakonec přijel a chce to koupit ,jel sem s nim kousek zkusit kameru a na zada ji musel zvedat jen přes spojku a ja plynem

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 16:33 | Nahoru | #244
koukam ze muj komentar k tvemu vykonu na nuselaku jsi se sklopenou hlavou i usima presel,dobre beru to jako ze zustavas v tunelu kde nikdo nejede lol

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 16:35 | Nahoru | #245

nofear4>koukam ze muj komentar k tvemu vykonu na nuselaku jsi se sklopenou hlavou i usima presel,dobre beru to jako ze zustavas v tunelu kde nikdo nejede lol



Blbecku. lol lol

Ja se na Nuselak vratim a se mnou pride Kawasaki Power na 1. stupen. lol

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 16:39 | Nahoru | #246

Bubrak ZX10R>nofear4>koukam ze muj komentar k tvemu vykonu na nuselaku jsi se sklopenou hlavou i usima presel,dobre beru to jako ze zustavas v tunelu kde nikdo nejede lol

Blbecku. lol lol

Ja se na Nuselak vratim a se mnou pride Kawasaki Power na 1. stupen. lol



hele Bubraku udelej pro me neco pockej na me to asi fakt vypada ze to tenhle tejden koupim,tak by jsem to mohli testnout spolu anebo tam vlitnu sam a dam ti vedet kolik tam bude mit stribrna ZX10R O5,ale beda jestli to nebude aspon 260,tak ji tomu Sikulemu omalatim o hlavu lol lol

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 16:49 | Nahoru | #247
nofear4: tak dobre, ja myslim, ze tam das tak 347, ale to budes uz koukat do obyvaku v prizemi toho baraku na druhy strane

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 16:52 | Nahoru | #248
nofear4> by mě zajimalo kolik za tu střibrnou davaš,že sis nevšim ty moji tuningovy

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 16:57 | Nahoru | #249

kawafil>nofear4> by mě zajimalo kolik za tu střibrnou davaš,že sis nevšim ty moji tuningovy



185,ladak k tomu absolutne bez skrabance...co nabizis ty? lol

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 17:02 | Nahoru | #250

kawafil>nofear4> ja ji mam z pravy strany odřenou po higsideru na přechodu a chtěl ji se mnou vyměnit za nepoškozenou,tak nakonec přijel a chce to koupit ,jel sem s nim kousek zkusit kameru a na zada ji musel zvedat jen přes spojku a ja plynem



no to je dobrej argument...

ono ucel neni zvednout predni kolo ale dostat ten vykon na silnici... takze nekdy (nerikam ze je to zrovna tento pripad) je to ze to nezvedne kolo i znamkou ne mensiho vykonu, ale treba lepe udelane kyvky a vubec teziste stroje... treba K1 suzuki gsxr 1000 jezdila podle me snaz po zadnim nez dalsi verze... ale urcite to neni ucel... podvozek je potreba navrhnout tak aby maximum vykonu poslal na zem bez toho aby se motrka prevratila na zada....

treba tu je videjko jak litaj kluci nekde tusim v jiznich cechach? vepredu jede zx10, za ni k5/k6? oba na tachu 299 a spis mi prijde ze ta suza ji dotahuje...

ja bych s tim kawa poer byl opratrnejpodle me tyhle litry jedou skoro stejne vsechny...

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 17:04 | Nahoru | #251
nofear4> rok 06 černa metla naj.5000km kryt sedla ,držak spzky s mini LED blinkry RIZOMA,racing plexi za 180 model 05

Naposledy editováno 22.04.2008 17:04:46

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 17:09 | Nahoru | #252
assassin> maš pravdu všechny jedou skoro stejně,ale pocit je věc druha,jo a když mluviš o tom podvozku,že sis teda koupil TLko,každej přeci vi jak ma tragicky zadni pruženi kvuli kterymu tolik kmitaj řiditka

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 17:10 | Nahoru | #253

kawafil>nofear4> rok 06 černa metla naj.5000km kryt sedla ,držak spzky s mini LED blinkry RIZOMA,racing plexi za 180 model 05



Treba se domluvime lol posli fotky na ICQ(368639350)a nebo na nofear4@seznam.cz...kde bydlis? je to v cesky republice? lol

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 17:17 | Nahoru | #254
nofear4> ok pošlu ti mailem nebo se mrkni tady do motodatabaze jinak sem z Teplic žadna dalka ,ale moc času nemaš ten kluk co ji viděl mi dal tyden s tim ,že nedal zalohu -volna ruka

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 18:18 | Nahoru | #255
Bubrak ZX10R> Klid, jen jsem tady chtěl vnýst trochu reality Samozřejmě, že je Kawa zvíře jak sviň, to nikdo nepopírá! A stejně tak ostatní litry. Nemyslím si, že bych mlel až takový nesmysly.. A nesnaž se mi namluvit, že jízda po zadním je na litru o rozvoru!! Na to nepotřebuju knížku! Každej současnej litr jde plynem na dvojku na záda s prstem v nose! I R1 s dlouhou kyvkou, která je na okruhu fakt lepší, než krátká..
Vono mi je jedno, co píšou - 189PS u R1 lol lol lol Sérii jsme naměřili 167PS a nějak podobně na tom byla ZX10. A zase tak brutální tuning jsme nedělali, jen výfuk, filtr, commander a to jsem tady popsal.
A to ta Kawasaki Power ZX-10R Brutal Ninja No.1 má tachometr funkční i za hranici 299km/h?? Ok, při standardním převodu to může lhát tak cca 10%, což na 300 na tachu by odpovídalo 270 reál a to už je kalup, ne? Dej o zub míň dopředu a ten tunel prolítneš o 20 rychleji a zase bude "hozená rukavice"

2LEKO:
Dyť je to prdel, vo čem my se tady bavíme.. Ani jeden z nás (kecalů) tady nedokáže tyhle motorky využít na 100% :o A vo tom to je, je to zábava, že je pořád co dohánět a učit se..

Kawafil:
Nechtěl jsem se dotknout "zelených".. ZX je parádní motorka.. Každýho ale přesvědčí něco jinýho. NIC v sérii nemá takovej průběh jako K5,6!! Já volím jednoduchou R1, zajedu na ní nejlíp a o to mi jde

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 18:32 | Nahoru | #256
Perňa #81> to je jasny každymu se libi něco jinyho a ma jinej nahled na to jak by se měla motorka řidit,ja jen řikam,že největši srandu sem zažil za řiditkama kawasaki, a největši nudu na firebladu 04-05,i když ma super podvozek,ale jaksi zažitek chybi

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 18:42 | Nahoru | #257
kawafil> Mě tenhle Blade taky nenadchnul (ani vzhledově), ale zase jsou lidi, co takovou motorku hledaj. Ale model 06-07 se tváří o dost líp.. Chyběl mi tam ten život v otáčkách, kde je s R1 anebo Kawou prdel

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 20:07 | Nahoru | #258
Perňa #81> Dyť je to prdel, vo čem my se tady bavíme.. Ani jeden z nás (kecalů) tady nedokáže tyhle motorky využít na 100% A vo tom to je, je to zábava, že je pořád co dohánět a učit se..

Tak já se "bavím" naprosto vážně! A namontoval jsem ten výfuk,a v tunelu to je "řevu"!Na výjezdu jsem měl rychlost 260 km/h.Ne,ne ,vlastně víc asi 300 km/h,možna ještě víc!!A včera jsem motorku a její vlastnosti využil na 100%.Odvezla mě do hospody bez problému a domů taky!!

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 21:28 | Nahoru | #259
2LEKO>

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.4.2008 v 23:37 | Nahoru | #260

Perňa #81>Bubrak ZX10R> Klid, jen jsem tady chtěl vnýst trochu reality Samozřejmě, že je Kawa zvíře jak sviň, to nikdo nepopírá! A stejně tak ostatní litry. Nemyslím si, že bych mlel až takový nesmysly.. A nesnaž se mi namluvit, že jízda po zadním je na litru o rozvoru!! Na to nepotřebuju knížku! Každej současnej litr jde plynem na dvojku na záda s prstem v nose! I R1 s dlouhou kyvkou, která je na okruhu fakt lepší, než krátká..
Vono mi je jedno, co píšou - 189PS u R1 lol lol lol Sérii jsme naměřili 167PS a nějak podobně na tom byla ZX10. A zase tak brutální tuning jsme nedělali, jen výfuk, filtr, commander a to jsem tady popsal.
A to ta Kawasaki Power ZX-10R Brutal Ninja No.1 má tachometr funkční i za hranici 299km/h?? Ok, při standardním převodu to může lhát tak cca 10%, což na 300 na tachu by odpovídalo 270 reál a to už je kalup, ne? Dej o zub míň dopředu a ten tunel prolítneš o 20 rychleji a zase bude "hozená rukavice"



Hele ted uz mi to zni objektivnejc. S tim rozvorem, ja sem to myslel tak, ze rozvor ma na to vliv, kdyz bude mit motor stejnej kroutak a rozlozeni hmotnosti (a celkovou vahu samozrejme) tak s mensim rozvorem pujde snadneji na zada, bude to znatelny, ze jedna motorka jde lepe nez druha. Ja nepisu, ze nektera nejde a nektera jde, ja pisu o tom rozdilu v tom 'jak jde'. Tam ma rozvor vliv (na ZX9 jsem poznal rozdil kdyz sem mel plnou nebo polovicni nadrz a to je rozdil 5kg). A souhlasim, ze s delsim rozvorem na R1 budes rychlejsi na okruhu, kde se to tak nebude zvedat. Jen mam pocit, ze kratsi rozvor je lepsi do zatacek, neni to tak? (to se fakt ptam, nevim) A me R1 07 sla na zadni proste hur nez ZX10 04, zkousel sem to temer v celym spektru na 1ku se spojkou. Ale to neznamena ze nesla vubec. Muze to byt rozvorem, muze to byt skrcenim na 1,2,3 stupen (viz vedlejsi vlakno). Stejne tak min tahala.

Nameril si 167 PS, bez naporu a na ktery stupen? ZX10 ma pairove 175 bez naporu. Ale to sou hodnoty na motoru a ze zadniho kola to muze kazdy prepocitavat trochu jinak ne? A co se tyce vejfuku, me koncovka na ZX9 sebrala 20Nm (mereno na stejnym dynu) a to je hodne velka zmena jen blbou koncovkou.

Tacho mi nad 299 neukazuje, uz sem to psal nekolikrat, pocitam to dle otackomeru, ktery pokracuje dal (1000ot odpovida 24km/h). Premerovani 10% klidne beru, ja psal 8, to neni takovy rozdil. Ale ted mam jinou gumu a premerovani se zmensilo. Viz ta rychlost na sprintech. Kdyz bych to prehnal a mel na tacho 240 a radar mi zmeril 228 (to je holy fakt), tak je rozdil 5,3% ale ja vim, ze tam bylo pod 240 na tacho a zhruba sem tu uvadel 235 (a to sou 3%). Ale opakuju mam jinou gumu (180/55) s vetsim obvodem nez serie (190/50). Nekdo to pocital na foru CKC a vychazelo to asi na 1,3%, takze kdybych mel seriovou gumu a bral tech 240 tacho (at nezeru), tak sem nekde na 6,6% odchylky od tachometru. U ZX9 mi vychazelo asi 8,3% (a i to psali nekde na netu v recenzi), takze ZX10 je zrejme presnejsi, jak uz tu zaznelo.

A abych to shrnul s maximalkou - jel sem 312 a pri odchylce 6,6% je to 292,7 km/h, pri tech tvych 10% by to bylo 283,6km/h. Ted v zime byla maximalka nizsi (hustsi vzduch), jel sem asi 302, ale s odchylkou 5,3 resp. spis 3%, takze 286.8 resp. 293.2.

A jeste posledni hrebicek - kamos jel na ZX9R 01 z kopce pres 320 a na cyklo digitalu (odchylka 1%) mel rovnych 300.

Jeste si se ptal na cas 10.5 jestli to jezdi 6tky. Co ja vim, tak litry (v serii bez jakychkoli uprav) jezdi 9.9, 750 jezdi tak 10.4 a 6tky jezdi 10.8 (videl sem lonskou R6 v Prachaticich tesne pod 11). Psal sem ze sem nezajel nic moc, ale taky napinam retez uz co 2 dny a ten den byl navic nejakej suchej.

ZX10R je masakr nejvetsi!

23.4.2008 v 01:00 | Nahoru | #261
Kawafil:Perňa #81:
ZX je parádní motorka.. Každýho ale přesvědčí něco jinýho: NIC v sérii nemá takovej průběh jako K5,6!! [/quote]

Tak tak, slyšel jsem, že o boží K5 už je i v bibli psáno!

ZX10R je masakr nejvetsi!

23.4.2008 v 10:04 | Nahoru | #262

kawafil>assassin> maš pravdu všechny jedou skoro stejně,ale pocit je věc druha,jo a když mluviš o tom podvozku,že sis teda koupil TLko,každej přeci vi jak ma tragicky zadni pruženi kvuli kterymu tolik kmitaj řiditka



no ja mam treba lepsi pocit z V2 ikdyz i ty novy jedou pulku toho co R4.... zvuk a kroceni rozlitanyho zadniho kola me bavi vic nez 300kmh... kazdemu co se mu libi...

TL proto, ze v dobe kdy sem ho kupoval to diky jeho povesti bylo nejvic muziky za nejmin penez...

mam ho 6let... a nevim za co bych menil.... rychlejsi na okreskach byt nepotrebuju... a zabava je s tim dostatecna... vzhledove se mi libi a znam ji do posledniho sroubku...

BTW: tragickej zadni tlumic (podle clanku na netu) udajne neni tak tragickej - rikaj lidi co na TL s rotacakem jezdi....

muj "tragickej" rotacni tlumic lezi v krabici a na jeho miste je klasicky pistovy bitubo....

samo ze o podvozku mluvim s ciste teoretickeho hlediska... lidi ktery si kupuji nove litry s tim ze znich vytriskaj max... tak smysluplne to maj kvuli okruhovemu jezdeni...
muj pripad to neni, ja nepouziju ani tech telecich 100koni... jasne na rovince a na vyssi kvalty davam plnej.. ale pri bezne jizde nevyuziju ani potencial tyhle stary vrany...

ZX10R je masakr nejvetsi!

23.4.2008 v 11:02 | Nahoru | #263
assassin> TL je good, kdysi sen nad nim taky slintal

je fakt, ze vykon dnesnich litru skoro nikdo nevyuzije na 100% (myslim na silnici), za vyuziti nepocitam ze nekdo da maximalku nebo ze da plnej na rovince, ja mam R1 a na vyjezdech ze zatacek mam docela vykonovy rezervy. Takze kdyz nekdo rika, ze sou litry slaby a chtelo by to dalsich 50kobyl, tak at si podradi... A kdyz uz nema kam podrazovat a je v maximalnim vykonu (ne na rovinkach ), tak pak ji vyuzil a potrebuje neco silnejsiho. A to, ze maj SS horsi spodek je normal, sou to okruhovky se zrcatkama.

ale ja vazne nechci prudit

ZX10R je masakr nejvetsi!

23.4.2008 v 12:10 | Nahoru | #264
chrosh: Jako nevim jak souvisi vyuziti litru v zatacce, tam ho samozrejme nemuzes vyuzit naplno protoze bys sel k zemi. Litr vyuzijes prave az na rovince.

ZX10R je masakr nejvetsi!

23.4.2008 v 12:19 | Nahoru | #265
bubrak: jj to je jasny... neni mysleno ani tak v zatacce ale na vyjezdu, malokdo tam umi poslat na vyjezdu i to co dokaze sestka... ja osobne ty rychly rovinky nemam rad... pak pred zatackou hrozne prebrzdim... kdyz jedu konstantnich 140-150 a do zatacky vjizdim treba jen brzdenim motorem projedu ji mnohme lip nez kdyz pred ni mam 220 a tvrde do ni brzdim...

kdyby slo jen o ty rovinky... tak nebyla by busa lepsi? zkusel si ji? vim ze mas v zx10 skoro ty same kone... ale 190 koni z 1300 jsou jiny kone nez z 1000.....

ZX10R je masakr nejvetsi!

23.4.2008 v 12:24 | Nahoru | #266

2LEKO>DaliboRR> Hele starej..nenervuj se po ti prdne cevka

Mě je vás jenom líto,že nezažijete ten opojný požitek z jízdy!Takže nevíte o čem je tady řeč.Takže nechápu co se do toho montujete.A nervy mám pevné a cévky průchodné!!



Chápu rozčilování (Dalibora RR) nad v záhlaví popsanou poněkud rychlejší jízdou Bubrákovou.Jsem ovšem přesvědčen,že je to člověk soudný,obdařený normální dávkou pudu sebezáchovy,který by si tohle nedovolil,pokud by to provozní situace nedovolila.Prohlídnul jsem si jeho video a nic riskantního,(pominu-li vždypřítomné riziko defektu),na té jízdě nebylo.
Rychle nemusí nutně znamenat nebezpečně.Akorát skutečně nechápu to "2LEKOVO" extaltické nadšení ze superrychlé jízdy.
Nicmáně,každý máme jiné gusto.Já osobně jsem se ve 268km/h rychlosti,na dálnici směrem k Bratislavě,docela nudil.Očekávaný nával adrenalinu se jaksi vůbec nedostavoval a tep se mně nějak nezvyšoval.Podotýkám,že provozní situace mně tuto rychlost bezpečně,bez jakéhokoliv hazardování,dovolovala.
Nicméně pocitově to byla nuda,nuda,nuda.Měl jsem čas sledovat každý dílek tachometru i otáčkoměru,sledovat silnici,ale jediné momenty,které do tohoto nudného trysku vnesly aspoň trochu emocí,byly mírné zatáčky,kterých si při normální dálniční rychlosti řidič ani nevšimne. Ono dát někde v rovném tunelu nebo v přímém úseku cesty se slušným povrchem,plný kotel,není umění.Mně přijde mnohem zajímavější a mnohem více adrenalinové,držet hodně svižné tempo v zatáčkách.
To se ale už holt musí umět trochu něco víc,než jen kroutit pravým heftem.Co?

ZX10R je masakr nejvetsi!

23.4.2008 v 12:28 | Nahoru | #267
assassin: no ty zatacky sou o tom kdo se vic priblizi k hrane nez mu to ustreli, neni to o vyuzivani litru nebo sestky, na kazdy to muzes prepisknout a jde jen o to jak se bojis (a jak se bojis ze najedes na vlnu nebo na sterk)

Busu sem zkousel, Busu bych bral na sprinty, na rychly daleky presuny po dalnici, ale zas po zadnim, blbiny, na okruh je lepsi ZX10, ja na ZX10 zacnu od 150kmh Busu dojizdet, takze ty kone sou lepsi v ZX10 (asi kvuli vaze a Busa ma jen 175 snad,nemyslim 08), mozna pri max je zas lepsi Busa kvuli aerodynamice

Busa me nadchla ale nemuzu mit vsechno a vybral sem si spis ty lehci sportaky, kde sem si i dlouhy cestovani vyzkousel a sem spokojenej na sprintech budu holt hrat druhy housle, no a, me to bavi i tak

clovek ma delat co ho bavi, me bavi rovinky a zatacky s rezervou (me bavi), a na rovinky se litr hodi a vyuzije, tak to proste je

ZX10R je masakr nejvetsi!

23.4.2008 v 12:32 | Nahoru | #268

rychlýdědek>2LEKO>DaliboRR> Hele starej..nenervuj se po ti prdne cevka

Mě je vás jenom líto,že nezažijete ten opojný požitek z jízdy!Takže nevíte o čem je tady řeč.Takže nechápu co se do toho montujete.A nervy mám pevné a cévky průchodné!!

Chápu rozčilování (Dalibora RR) nad v záhlaví popsanou poněkud rychlejší jízdou Bubrákovou.Jsem ovšem přesvědčen,že je to člověk soudný,obdařený normální dávkou pudu sebezáchovy,který by si tohle nedovolil,pokud by to provozní situace nedovolila.Prohlídnul jsem si jeho video a nic riskantního,(pominu-li vždypřítomné riziko defektu),na té jízdě nebylo.
Rychle nemusí nutně znamenat nebezpečně.Akorát skutečně nechápu to "2LEKOVO" extaltické nadšení ze superrychlé jízdy.
Nicmáně,každý máme jiné gusto.Já osobně jsem se ve 268km/h rychlosti,na dálnici směrem k Bratislavě,docela nudil.Očekávaný nával adrenalinu se jaksi vůbec nedostavoval a tep se mně nějak nezvyšoval.Podotýkám,že provozní situace mně tuto rychlost bezpečně,bez jakéhokoliv hazardování,dovolovala.
Nicméně pocitově to byla nuda,nuda,nuda.Měl jsem čas sledovat každý dílek tachometru i otáčkoměru,sledovat silnici,ale jediné momenty,které do tohoto nudného trysku vnesly aspoň trochu emocí,byly mírné zatáčky,kterých si při normální dálniční rychlosti řidič ani nevšimne. Ono dát někde v rovném tunelu nebo v přímém úseku cesty se slušným povrchem,plný kotel,není umění.Mně přijde mnohem zajímavější a mnohem více adrenalinové,držet hodně svižné tempo v zatáčkách.
To se ale už holt musí umět trochu něco víc,než jen kroutit pravým heftem.Co?



A co kdyz to neni o umeni ale jen ze se clovek ma vic rad, ja kdyz se nechal v zatackach vyprovokovat, tak sem s kamosema tempo drzel, ale nemel sem z toho moc dobrej pocit. Proste mi prijde v zatackach jet na krev mnohem vic nebezpecny nez za to tahat na prazdny rovince, kde to samozrejme umi kde kdo, ale jsou nekteri, kteri i tu situaci spatne odhadnou, v tom je pak mozna umeni (odhad) prezit i tyhle relativne primitivni veci. Aspon ze chapes, ze v tom tunelu nedelam nic zas tak nebezpecnyho pro ostatni, jde jen o to odhadnout kdy nejpozdejc brzdit. Clovek se taky blizi k nejakymu limitu, kde pak muze skoncit hodne spatne.

ZX10R je masakr nejvetsi!

23.4.2008 v 12:34 | Nahoru | #269
bubrak jasny... me prave busa dostala kdyz sem jel s kamosem... z krizovatky prvni vystartoval motard, toho sem mel na par metrech ... pak jedna do omezovace,dva.... tlacim rucicku k omezovaci a okolo prolitne druhej kamos na buse s nadzvedlym prednim kolem....a projel fakt svizne takze rozdil rychlosti byl vic jak 30kmh... a to vetsinou v tehle malejch rychlostech sem na sprint udelal kde co... litrovej fazer plus minus stejne atd ... (jo dvojku v omezovaci mam kolem 150ti.. takze zadnej velkej fofr)

zajimalo by me jak jede ta nova... jen to zkusit... me ten styl jizdy co bavi tebe moc nebere... me by v motorce stacil jednovalec kolem 60ti koni, nebo to V2 ... ale aby to slo dolu s hmotnosti... mokra pod 160kg....

ZX10R je masakr nejvetsi!

23.4.2008 v 12:38 | Nahoru | #270

Bubrak ZX10R>rychlýdědek>2LEKO>DaliboRR> Hele starej..nenervuj se po ti prdne cevka

Mě je vás jenom líto,že nezažijete ten opojný požitek z jízdy!Takže nevíte o čem je tady řeč.Takže nechápu co se do toho montujete.A nervy mám pevné a cévky průchodné!!

Chápu rozčilování (Dalibora RR) nad v záhlaví popsanou poněkud rychlejší jízdou Bubrákovou.Jsem ovšem přesvědčen,že je to člověk soudný,obdařený normální dávkou pudu sebezáchovy,který by si tohle nedovolil,pokud by to provozní situace nedovolila.Prohlídnul jsem si jeho video a nic riskantního,(pominu-li vždypřítomné riziko defektu),na té jízdě nebylo.
Rychle nemusí nutně znamenat nebezpečně.Akorát skutečně nechápu to "2LEKOVO" extaltické nadšení ze superrychlé jízdy.
Nicmáně,každý máme jiné gusto.Já osobně jsem se ve 268km/h rychlosti,na dálnici směrem k Bratislavě,docela nudil.Očekávaný nával adrenalinu se jaksi vůbec nedostavoval a tep se mně nějak nezvyšoval.Podotýkám,že provozní situace mně tuto rychlost bezpečně,bez jakéhokoliv hazardování,dovolovala.
Nicméně pocitově to byla nuda,nuda,nuda.Měl jsem čas sledovat každý dílek tachometru i otáčkoměru,sledovat silnici,ale jediné momenty,které do tohoto nudného trysku vnesly aspoň trochu emocí,byly mírné zatáčky,kterých si při normální dálniční rychlosti řidič ani nevšimne. Ono dát někde v rovném tunelu nebo v přímém úseku cesty se slušným povrchem,plný kotel,není umění.Mně přijde mnohem zajímavější a mnohem více adrenalinové,držet hodně svižné tempo v zatáčkách.
To se ale už holt musí umět trochu něco víc,než jen kroutit pravým heftem.Co?

A co kdyz to neni o umeni ale jen ze se clovek ma vic rad, ja kdyz se nechal v zatackach vyprovokovat, tak sem s kamosema tempo drzel, ale nemel sem z toho moc dobrej pocit. Proste mi prijde v zatackach jet na krev mnohem vic nebezpecny nez za to tahat na prazdny rovince, kde to samozrejme umi kde kdo, ale jsou nekteri, kteri i tu situaci spatne odhadnou, v tom je pak mozna umeni (odhad) prezit i tyhle relativne primitivni veci. Aspon ze chapes, ze v tom tunelu nedelam nic zas tak nebezpecnyho pro ostatni, jde jen o to odhadnout kdy nejpozdejc brzdit. Clovek se taky blizi k nejakymu limitu, kde pak muze skoncit hodne spatne.



jj tady myslim neni co resit ... dulezity je jezdit tak aby te to bavilo... a abys prezil.... to co si mysli ostatni o tom jestli to umis nebo neumis lip nez oni, nebo jedes nebo nejedes dost na hrane... je uplne sumak....

predstavoval sis nekdy kdyz tam mas 250+ , treba v tom tunelu... brzdis, protoze vidis treba auto v dalce, brzdis sice s rezervou ale na fest... ze ti povoli brzdy? hadice, uvolni se desky... proste prestane to brzdit? me vzdycky kdyz mi to vyleze nad 250 o tomhle premejslim... to same o retezu, zadreni... atd a predstavuju si jestli bych to ustal, nebo co bych delal... ulet co?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 61 29.4.2024 v 14:36 1100Virago
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist