jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
nofear4>kawafil>Bubrak ZX10R> už se nemužu koukat na ty přiblbly keci,a hlavně od těch co maj uplny haluzny,ja měl v ruce skoro všechno ,ale ZX10 je normalně absolutni adrenalin big bike,a ted si ji ode mě chce koupit manik co ma R1 pyčovole
Za kolik ten vrak prodavas pycowole,by jste me snad fakt timhle forem ukecali ze bych do ni skocil lol sice uz mi jednu drzej asi tejden u kamose v moto sikule,ale nejak se nemuzu rozhoupat a kor ted kdyz s tim Bibrak nedal na nuselaku ani 240 lol lol lol byl jsem se na ni projet a nevim nevim kluci co vsechno jste meli pred tim za motorky ze jste z toho tak vydreny lol lol
Tak 50 koni navrch by to mohlo mit, o tom zadna, ale furt to jede dost nejlip.
nofear4>koukam ze muj komentar k tvemu vykonu na nuselaku jsi se sklopenou hlavou i usima presel,dobre beru to jako ze zustavas v tunelu kde nikdo nejede lol
Blbecku. lol lol
Ja se na Nuselak vratim a se mnou pride Kawasaki Power na 1. stupen. lol
Bubrak ZX10R>nofear4>koukam ze muj komentar k tvemu vykonu na nuselaku jsi se sklopenou hlavou i usima presel,dobre beru to jako ze zustavas v tunelu kde nikdo nejede lol
Blbecku. lol lol
Ja se na Nuselak vratim a se mnou pride Kawasaki Power na 1. stupen. lol
hele Bubraku udelej pro me neco pockej na me to asi fakt vypada ze to tenhle tejden koupim,tak by jsem to mohli testnout spolu anebo tam vlitnu sam a dam ti vedet kolik tam bude mit stribrna ZX10R O5,ale beda jestli to nebude aspon 260,tak ji tomu Sikulemu omalatim o hlavu lol lol
kawafil>nofear4> ja ji mam z pravy strany odřenou po higsideru na přechodu a chtěl ji se mnou vyměnit za nepoškozenou,tak nakonec přijel a chce to koupit ,jel sem s nim kousek zkusit kameru a na zada ji musel zvedat jen přes spojku a ja plynem
no to je dobrej argument...
ono ucel neni zvednout predni kolo ale dostat ten vykon na silnici... takze nekdy (nerikam ze je to zrovna tento pripad) je to ze to nezvedne kolo i znamkou ne mensiho vykonu, ale treba lepe udelane kyvky a vubec teziste stroje... treba K1 suzuki gsxr 1000 jezdila podle me snaz po zadnim nez dalsi verze... ale urcite to neni ucel... podvozek je potreba navrhnout tak aby maximum vykonu poslal na zem bez toho aby se motrka prevratila na zada....
treba tu je videjko jak litaj kluci nekde tusim v jiznich cechach? vepredu jede zx10, za ni k5/k6? oba na tachu 299 a spis mi prijde ze ta suza ji dotahuje...
ja bych s tim kawa poer byl opratrnejpodle me tyhle litry jedou skoro stejne vsechny...
kawafil>nofear4> rok 06 černa metla naj.5000km kryt sedla ,držak spzky s mini LED blinkry RIZOMA,racing plexi za 180 model 05
Treba se domluvime lol posli fotky na ICQ(368639350)a nebo na nofear4@seznam.cz...kde bydlis? je to v cesky republice? lol
Vono mi je jedno, co píšou - 189PS u R1 lol lol lol Sérii jsme naměřili 167PS a nějak podobně na tom byla ZX10. A zase tak brutální tuning jsme nedělali, jen výfuk, filtr, commander a to jsem tady popsal.
A to ta Kawasaki Power ZX-10R Brutal Ninja No.1 má tachometr funkční i za hranici 299km/h?? Ok, při standardním převodu to může lhát tak cca 10%, což na 300 na tachu by odpovídalo 270 reál a to už je kalup, ne? Dej o zub míň dopředu a ten tunel prolítneš o 20 rychleji a zase bude "hozená rukavice"
2LEKO:
Dyť je to prdel, vo čem my se tady bavíme.. Ani jeden z nás (kecalů) tady nedokáže tyhle motorky využít na 100% :o A vo tom to je, je to zábava, že je pořád co dohánět a učit se..
Kawafil:
Nechtěl jsem se dotknout "zelených".. ZX je parádní motorka.. Každýho ale přesvědčí něco jinýho. NIC v sérii nemá takovej průběh jako K5,6!! Já volím jednoduchou R1, zajedu na ní nejlíp a o to mi jde
Tak já se "bavím" naprosto vážně! A namontoval jsem ten výfuk,a v tunelu to je "řevu"!Na výjezdu jsem měl rychlost 260 km/h.Ne,ne ,vlastně víc asi 300 km/h,možna ještě víc!!A včera jsem motorku a její vlastnosti využil na 100%.Odvezla mě do hospody bez problému a domů taky!!
Perňa #81>Bubrak ZX10R> Klid, jen jsem tady chtěl vnýst trochu reality Samozřejmě, že je Kawa zvíře jak sviň, to nikdo nepopírá! A stejně tak ostatní litry. Nemyslím si, že bych mlel až takový nesmysly.. A nesnaž se mi namluvit, že jízda po zadním je na litru o rozvoru!! Na to nepotřebuju knížku! Každej současnej litr jde plynem na dvojku na záda s prstem v nose! I R1 s dlouhou kyvkou, která je na okruhu fakt lepší, než krátká..
Vono mi je jedno, co píšou - 189PS u R1 lol lol lol Sérii jsme naměřili 167PS a nějak podobně na tom byla ZX10. A zase tak brutální tuning jsme nedělali, jen výfuk, filtr, commander a to jsem tady popsal.
A to ta Kawasaki Power ZX-10R Brutal Ninja No.1 má tachometr funkční i za hranici 299km/h?? Ok, při standardním převodu to může lhát tak cca 10%, což na 300 na tachu by odpovídalo 270 reál a to už je kalup, ne? Dej o zub míň dopředu a ten tunel prolítneš o 20 rychleji a zase bude "hozená rukavice"
Hele ted uz mi to zni objektivnejc. S tim rozvorem, ja sem to myslel tak, ze rozvor ma na to vliv, kdyz bude mit motor stejnej kroutak a rozlozeni hmotnosti (a celkovou vahu samozrejme) tak s mensim rozvorem pujde snadneji na zada, bude to znatelny, ze jedna motorka jde lepe nez druha. Ja nepisu, ze nektera nejde a nektera jde, ja pisu o tom rozdilu v tom 'jak jde'. Tam ma rozvor vliv (na ZX9 jsem poznal rozdil kdyz sem mel plnou nebo polovicni nadrz a to je rozdil 5kg). A souhlasim, ze s delsim rozvorem na R1 budes rychlejsi na okruhu, kde se to tak nebude zvedat. Jen mam pocit, ze kratsi rozvor je lepsi do zatacek, neni to tak? (to se fakt ptam, nevim) A me R1 07 sla na zadni proste hur nez ZX10 04, zkousel sem to temer v celym spektru na 1ku se spojkou. Ale to neznamena ze nesla vubec. Muze to byt rozvorem, muze to byt skrcenim na 1,2,3 stupen (viz vedlejsi vlakno). Stejne tak min tahala.
Nameril si 167 PS, bez naporu a na ktery stupen? ZX10 ma pairove 175 bez naporu. Ale to sou hodnoty na motoru a ze zadniho kola to muze kazdy prepocitavat trochu jinak ne? A co se tyce vejfuku, me koncovka na ZX9 sebrala 20Nm (mereno na stejnym dynu) a to je hodne velka zmena jen blbou koncovkou.
Tacho mi nad 299 neukazuje, uz sem to psal nekolikrat, pocitam to dle otackomeru, ktery pokracuje dal (1000ot odpovida 24km/h). Premerovani 10% klidne beru, ja psal 8, to neni takovy rozdil. Ale ted mam jinou gumu a premerovani se zmensilo. Viz ta rychlost na sprintech. Kdyz bych to prehnal a mel na tacho 240 a radar mi zmeril 228 (to je holy fakt), tak je rozdil 5,3% ale ja vim, ze tam bylo pod 240 na tacho a zhruba sem tu uvadel 235 (a to sou 3%). Ale opakuju mam jinou gumu (180/55) s vetsim obvodem nez serie (190/50). Nekdo to pocital na foru CKC a vychazelo to asi na 1,3%, takze kdybych mel seriovou gumu a bral tech 240 tacho (at nezeru), tak sem nekde na 6,6% odchylky od tachometru. U ZX9 mi vychazelo asi 8,3% (a i to psali nekde na netu v recenzi), takze ZX10 je zrejme presnejsi, jak uz tu zaznelo.
A abych to shrnul s maximalkou - jel sem 312 a pri odchylce 6,6% je to 292,7 km/h, pri tech tvych 10% by to bylo 283,6km/h. Ted v zime byla maximalka nizsi (hustsi vzduch), jel sem asi 302, ale s odchylkou 5,3 resp. spis 3%, takze 286.8 resp. 293.2.
A jeste posledni hrebicek - kamos jel na ZX9R 01 z kopce pres 320 a na cyklo digitalu (odchylka 1%) mel rovnych 300.
Jeste si se ptal na cas 10.5 jestli to jezdi 6tky. Co ja vim, tak litry (v serii bez jakychkoli uprav) jezdi 9.9, 750 jezdi tak 10.4 a 6tky jezdi 10.8 (videl sem lonskou R6 v Prachaticich tesne pod 11). Psal sem ze sem nezajel nic moc, ale taky napinam retez uz co 2 dny a ten den byl navic nejakej suchej.
kawafil>assassin> maš pravdu všechny jedou skoro stejně,ale pocit je věc druha,jo a když mluviš o tom podvozku,že sis teda koupil TLko,každej přeci vi jak ma tragicky zadni pruženi kvuli kterymu tolik kmitaj řiditka
no ja mam treba lepsi pocit z V2 ikdyz i ty novy jedou pulku toho co R4.... zvuk a kroceni rozlitanyho zadniho kola me bavi vic nez 300kmh... kazdemu co se mu libi...
TL proto, ze v dobe kdy sem ho kupoval to diky jeho povesti bylo nejvic muziky za nejmin penez...
mam ho 6let... a nevim za co bych menil.... rychlejsi na okreskach byt nepotrebuju... a zabava je s tim dostatecna... vzhledove se mi libi a znam ji do posledniho sroubku...
BTW: tragickej zadni tlumic (podle clanku na netu) udajne neni tak tragickej - rikaj lidi co na TL s rotacakem jezdi....
muj "tragickej" rotacni tlumic lezi v krabici a na jeho miste je klasicky pistovy bitubo....
samo ze o podvozku mluvim s ciste teoretickeho hlediska... lidi ktery si kupuji nove litry s tim ze znich vytriskaj max... tak smysluplne to maj kvuli okruhovemu jezdeni...
muj pripad to neni, ja nepouziju ani tech telecich 100koni... jasne na rovince a na vyssi kvalty davam plnej.. ale pri bezne jizde nevyuziju ani potencial tyhle stary vrany...
je fakt, ze vykon dnesnich litru skoro nikdo nevyuzije na 100% (myslim na silnici), za vyuziti nepocitam ze nekdo da maximalku nebo ze da plnej na rovince, ja mam R1 a na vyjezdech ze zatacek mam docela vykonovy rezervy. Takze kdyz nekdo rika, ze sou litry slaby a chtelo by to dalsich 50kobyl, tak at si podradi... A kdyz uz nema kam podrazovat a je v maximalnim vykonu (ne na rovinkach ), tak pak ji vyuzil a potrebuje neco silnejsiho. A to, ze maj SS horsi spodek je normal, sou to okruhovky se zrcatkama.
ale ja vazne nechci prudit
kdyby slo jen o ty rovinky... tak nebyla by busa lepsi? zkusel si ji? vim ze mas v zx10 skoro ty same kone... ale 190 koni z 1300 jsou jiny kone nez z 1000.....
2LEKO>DaliboRR> Hele starej..nenervuj se po ti prdne cevka
Mě je vás jenom líto,že nezažijete ten opojný požitek z jízdy!Takže nevíte o čem je tady řeč.Takže nechápu co se do toho montujete.A nervy mám pevné a cévky průchodné!!
Chápu rozčilování (Dalibora RR) nad v záhlaví popsanou poněkud rychlejší jízdou Bubrákovou.Jsem ovšem přesvědčen,že je to člověk soudný,obdařený normální dávkou pudu sebezáchovy,který by si tohle nedovolil,pokud by to provozní situace nedovolila.Prohlídnul jsem si jeho video a nic riskantního,(pominu-li vždypřítomné riziko defektu),na té jízdě nebylo.
Rychle nemusí nutně znamenat nebezpečně.Akorát skutečně nechápu to "2LEKOVO" extaltické nadšení ze superrychlé jízdy.
Nicmáně,každý máme jiné gusto.Já osobně jsem se ve 268km/h rychlosti,na dálnici směrem k Bratislavě,docela nudil.Očekávaný nával adrenalinu se jaksi vůbec nedostavoval a tep se mně nějak nezvyšoval.Podotýkám,že provozní situace mně tuto rychlost bezpečně,bez jakéhokoliv hazardování,dovolovala.
Nicméně pocitově to byla nuda,nuda,nuda.Měl jsem čas sledovat každý dílek tachometru i otáčkoměru,sledovat silnici,ale jediné momenty,které do tohoto nudného trysku vnesly aspoň trochu emocí,byly mírné zatáčky,kterých si při normální dálniční rychlosti řidič ani nevšimne. Ono dát někde v rovném tunelu nebo v přímém úseku cesty se slušným povrchem,plný kotel,není umění.Mně přijde mnohem zajímavější a mnohem více adrenalinové,držet hodně svižné tempo v zatáčkách.
To se ale už holt musí umět trochu něco víc,než jen kroutit pravým heftem.Co?
Busu sem zkousel, Busu bych bral na sprinty, na rychly daleky presuny po dalnici, ale zas po zadnim, blbiny, na okruh je lepsi ZX10, ja na ZX10 zacnu od 150kmh Busu dojizdet, takze ty kone sou lepsi v ZX10 (asi kvuli vaze a Busa ma jen 175 snad,nemyslim 08), mozna pri max je zas lepsi Busa kvuli aerodynamice
Busa me nadchla ale nemuzu mit vsechno a vybral sem si spis ty lehci sportaky, kde sem si i dlouhy cestovani vyzkousel a sem spokojenej na sprintech budu holt hrat druhy housle, no a, me to bavi i tak
clovek ma delat co ho bavi, me bavi rovinky a zatacky s rezervou (me bavi), a na rovinky se litr hodi a vyuzije, tak to proste je
rychlýdědek>2LEKO>DaliboRR> Hele starej..nenervuj se po ti prdne cevka
Mě je vás jenom líto,že nezažijete ten opojný požitek z jízdy!Takže nevíte o čem je tady řeč.Takže nechápu co se do toho montujete.A nervy mám pevné a cévky průchodné!!
Chápu rozčilování (Dalibora RR) nad v záhlaví popsanou poněkud rychlejší jízdou Bubrákovou.Jsem ovšem přesvědčen,že je to člověk soudný,obdařený normální dávkou pudu sebezáchovy,který by si tohle nedovolil,pokud by to provozní situace nedovolila.Prohlídnul jsem si jeho video a nic riskantního,(pominu-li vždypřítomné riziko defektu),na té jízdě nebylo.
Rychle nemusí nutně znamenat nebezpečně.Akorát skutečně nechápu to "2LEKOVO" extaltické nadšení ze superrychlé jízdy.
Nicmáně,každý máme jiné gusto.Já osobně jsem se ve 268km/h rychlosti,na dálnici směrem k Bratislavě,docela nudil.Očekávaný nával adrenalinu se jaksi vůbec nedostavoval a tep se mně nějak nezvyšoval.Podotýkám,že provozní situace mně tuto rychlost bezpečně,bez jakéhokoliv hazardování,dovolovala.
Nicméně pocitově to byla nuda,nuda,nuda.Měl jsem čas sledovat každý dílek tachometru i otáčkoměru,sledovat silnici,ale jediné momenty,které do tohoto nudného trysku vnesly aspoň trochu emocí,byly mírné zatáčky,kterých si při normální dálniční rychlosti řidič ani nevšimne. Ono dát někde v rovném tunelu nebo v přímém úseku cesty se slušným povrchem,plný kotel,není umění.Mně přijde mnohem zajímavější a mnohem více adrenalinové,držet hodně svižné tempo v zatáčkách.
To se ale už holt musí umět trochu něco víc,než jen kroutit pravým heftem.Co?
A co kdyz to neni o umeni ale jen ze se clovek ma vic rad, ja kdyz se nechal v zatackach vyprovokovat, tak sem s kamosema tempo drzel, ale nemel sem z toho moc dobrej pocit. Proste mi prijde v zatackach jet na krev mnohem vic nebezpecny nez za to tahat na prazdny rovince, kde to samozrejme umi kde kdo, ale jsou nekteri, kteri i tu situaci spatne odhadnou, v tom je pak mozna umeni (odhad) prezit i tyhle relativne primitivni veci. Aspon ze chapes, ze v tom tunelu nedelam nic zas tak nebezpecnyho pro ostatni, jde jen o to odhadnout kdy nejpozdejc brzdit. Clovek se taky blizi k nejakymu limitu, kde pak muze skoncit hodne spatne.
zajimalo by me jak jede ta nova... jen to zkusit... me ten styl jizdy co bavi tebe moc nebere... me by v motorce stacil jednovalec kolem 60ti koni, nebo to V2 ... ale aby to slo dolu s hmotnosti... mokra pod 160kg....
Bubrak ZX10R>rychlýdědek>2LEKO>DaliboRR> Hele starej..nenervuj se po ti prdne cevka
Mě je vás jenom líto,že nezažijete ten opojný požitek z jízdy!Takže nevíte o čem je tady řeč.Takže nechápu co se do toho montujete.A nervy mám pevné a cévky průchodné!!
Chápu rozčilování (Dalibora RR) nad v záhlaví popsanou poněkud rychlejší jízdou Bubrákovou.Jsem ovšem přesvědčen,že je to člověk soudný,obdařený normální dávkou pudu sebezáchovy,který by si tohle nedovolil,pokud by to provozní situace nedovolila.Prohlídnul jsem si jeho video a nic riskantního,(pominu-li vždypřítomné riziko defektu),na té jízdě nebylo.
Rychle nemusí nutně znamenat nebezpečně.Akorát skutečně nechápu to "2LEKOVO" extaltické nadšení ze superrychlé jízdy.
Nicmáně,každý máme jiné gusto.Já osobně jsem se ve 268km/h rychlosti,na dálnici směrem k Bratislavě,docela nudil.Očekávaný nával adrenalinu se jaksi vůbec nedostavoval a tep se mně nějak nezvyšoval.Podotýkám,že provozní situace mně tuto rychlost bezpečně,bez jakéhokoliv hazardování,dovolovala.
Nicméně pocitově to byla nuda,nuda,nuda.Měl jsem čas sledovat každý dílek tachometru i otáčkoměru,sledovat silnici,ale jediné momenty,které do tohoto nudného trysku vnesly aspoň trochu emocí,byly mírné zatáčky,kterých si při normální dálniční rychlosti řidič ani nevšimne. Ono dát někde v rovném tunelu nebo v přímém úseku cesty se slušným povrchem,plný kotel,není umění.Mně přijde mnohem zajímavější a mnohem více adrenalinové,držet hodně svižné tempo v zatáčkách.
To se ale už holt musí umět trochu něco víc,než jen kroutit pravým heftem.Co?
A co kdyz to neni o umeni ale jen ze se clovek ma vic rad, ja kdyz se nechal v zatackach vyprovokovat, tak sem s kamosema tempo drzel, ale nemel sem z toho moc dobrej pocit. Proste mi prijde v zatackach jet na krev mnohem vic nebezpecny nez za to tahat na prazdny rovince, kde to samozrejme umi kde kdo, ale jsou nekteri, kteri i tu situaci spatne odhadnou, v tom je pak mozna umeni (odhad) prezit i tyhle relativne primitivni veci. Aspon ze chapes, ze v tom tunelu nedelam nic zas tak nebezpecnyho pro ostatni, jde jen o to odhadnout kdy nejpozdejc brzdit. Clovek se taky blizi k nejakymu limitu, kde pak muze skoncit hodne spatne.
jj tady myslim neni co resit ... dulezity je jezdit tak aby te to bavilo... a abys prezil.... to co si mysli ostatni o tom jestli to umis nebo neumis lip nez oni, nebo jedes nebo nejedes dost na hrane... je uplne sumak....
predstavoval sis nekdy kdyz tam mas 250+ , treba v tom tunelu... brzdis, protoze vidis treba auto v dalce, brzdis sice s rezervou ale na fest... ze ti povoli brzdy? hadice, uvolni se desky... proste prestane to brzdit? me vzdycky kdyz mi to vyleze nad 250 o tomhle premejslim... to same o retezu, zadreni... atd a predstavuju si jestli bych to ustal, nebo co bych delal... ulet co?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 61 | 29.4.2024 v 14:36 1100Virago |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |