globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

4.1.2019 v 22:06 | Nahoru | #7021
Bubrak-ZX10R> No reálná naděje tam byla, jelikož došlo k přečíslování, co jsem se bavil s borcem z Kawy, ale samo mně to nepotvrdil. No a vzhledem k té ceně to blbost je no. No uvidíme, dám pak sem nějakou recenzi, jak to vypadalo po odstrojení, co se tam dál našlo atd...

Co se týká té ceny opravy, tak uvidíme no, pod 15 to s tím lakem ale nepůjde, to vím už teď, navíc je to profík, co se tím živí, frajer, by mně to tu zavařil za litr, ale víš jak to je, tady jde už tak trošku aj o život no Navíc jednou jsem tak sehnal borca, co mně na 6ku vařil stupačku za 200,-. Než jsem s sebou málem liskl, jak se mně za jízdy urvala, když jsem si stoupnul, tak jsem si myslel, jak jsem s tím nevyjebal, když se na bazarech pohybovala za 2K

FiZzeR> Přesně tak

Naposledy editováno 04.01.2019 22:09:05

ZX10R je masakr nejvetsi!

4.1.2019 v 22:39 | Nahoru | #7022
Jura46x: no, zas chapu, ze v takovym stavu co ji mas ji chces doprat lepsi peci ja to snad ani nemam nejak nalakovany, ale to neresim, kamos mi nastrikal kus plastu kdyz sme u nej grilovali, pri tom vzal i kus vidle, tak asi tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

4.1.2019 v 22:50 | Nahoru | #7023
Jura46x> Hele, a krovku zadního sedla máš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

4.1.2019 v 23:10 | Nahoru | #7024
FiZzeR> No to právě nemám, sháněl jsem všude možně a jediná možnost dle všeho je čína, která pořádně nesedí a nesedí ani snad barva. V první řadě ale musím pořešit PC, jelikož tam mám laďák a KN. A spodek se mně zdá být taky jakejsi tupej, ale mám tam odpojednou přívěru a eliminátor, tak to bude první, co půjde do prdele a přívěru zase zprovozním. Uvidíme, co to s tím udělá. Mám ale takovýho blbýho tucha dle dotazu, že ty bys o nějaké krovce věděl??

Bubrak-ZX10R> Tak chtěl bych to nějak uchovat, byla by škoda, když je v takovým stavu to nějak prznit no. Hlavně bych si ji chtěl už nechat, dneska už takovej univerzální supersport neseženeš. Ty novější mě nějak nenadchly. Za ty prachy, co do toho navrážím, jsem mohl mít něco o cca 5 let novějšího, ale nějak to není ono.

Naposledy editováno 04.01.2019 23:12:13

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

4.1.2019 v 23:14 | Nahoru | #7025
Jura46x> Spodek je tupej protože je to ZX10R O to nabušenější je vršek. Přívěra s tím nic společného nemá.

O jedný bych věděl , a dokonce má i správnou barvu

Naposledy editováno 04.01.2019 23:16:40

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

4.1.2019 v 23:22 | Nahoru | #7026
Jura46x: po odpojeni privery mi sla nahoru spotreba asi o litr a ted ji tam nechavam zase vratit (fizzerovu, taky se spravnou barvou )

ladak + KN uz chce i PC, protoze je hodne chuda smes a neni to dobry pro motor, ja to mel driv taky, ale protoze sem skudlil, tak sem vyhodil KN

jinak resit spodek u SBK je podle me kravina, ctyrvalec se musi tocit a uzivat si ten nastup od 8tis nasledne za potlesku omezovace

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

4.1.2019 v 23:25 | Nahoru | #7027
Bubrak-ZX10R> K&N a laďák jsem měl taky, odpojenou přívěru a sekundáry off, a chudý to nebylo A jak to jelo víš nejlíp sám

Naposledy editováno 04.01.2019 23:26:02

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

4.1.2019 v 23:32 | Nahoru | #7028

FiZzeR píše: Bubrak-ZX10R> K&N a laďák jsem měl taky, odpojenou přívěru a sekundáry off, a chudý to nebylo A jak to jelo víš nejlíp sám


jelo to podle toho co na tom sedelo za pilota
porad si rikam jaka je ji skoda, takovej peknej masakr to byl, cervenej
no ja ted uvidim co a jak zhodnoti dewous na mojem masakru, snad mi nerekne ze je to zraly do srotu i kdyz potesil me hned jak sem mu to privez, kdyz rek ze to neni od pohledu takovej vrak jako jedna mistni cerna

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

4.1.2019 v 23:33 | Nahoru | #7029

FiZzeR píše: Bubrak-ZX10R> K&N a laďák jsem měl taky, odpojenou přívěru a sekundáry off, a chudý to nebylo A jak to jelo víš nejlíp sám



chudy to je, a jede to lip, to se nevylucuje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

4.1.2019 v 23:36 | Nahoru | #7030

Bubrak-ZX10R píše: chudy to je, a jede to lip, to se nevylucuje



Nebylo to chudý, věř mi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

4.1.2019 v 23:36 | Nahoru | #7031

dark-demon píše: i kdyz potesil me hned jak sem mu to privez, kdyz rek ze to neni od pohledu takovej vrak jako jedna mistni cerna



ja mu dam vrak, asi se stavim u nej driv nez sem planoval

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

4.1.2019 v 23:38 | Nahoru | #7032

dark-demon píše: jelo to podle toho co na tom sedelo za pilota
porad si rikam jaka je ji skoda, takovej peknej masakr to byl, cervenej
no ja ted uvidim co a jak zhodnoti dewous na mojem masakru, snad mi nerekne ze je to zraly do srotu i kdyz potesil me hned jak sem mu to privez, kdyz rek ze to neni od pohledu takovej vrak jako jedna mistni cerna



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

4.1.2019 v 23:39 | Nahoru | #7033

FiZzeR píše: Nebylo to chudý, věř mi



jakto? kazdej mi rikal ze s KN a ladakem se to ochudi, samo pojede to lip, ale ochudi, rikal mi to i Otto Knebl na dragsterech! a to uz je nekdo kdo tomu rozumi , si myslim

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

4.1.2019 v 23:42 | Nahoru | #7034
Bubrak-ZX10R> Ono je to jako spousta dalších motorek v sérii dost bohatý, protože bejt bohatej je lepší než bejt chudej Chudý to bylo jen při prudkým založení bez těch sekundárů, a tam to poznat bylo.

ZX10R je masakr nejvetsi!

4.1.2019 v 23:50 | Nahoru | #7035
Půjde to pak na brzdu na doladění směsi, tak pak můžu dát echo A aj s tou přívěrou. S tím spodkem, nikde není psaný, že to nemůže jet ve spodu líp, proč se o to ochuzovat. Uvidíme, co to s tím udělá, ale podle mně půjde spodek trochu nahoru. Něco jinýho je, když tam někdo mrdne aj svody, nebo honí každý kg na okruh. Mezi okreskama, nebo přes dědiny to rvat do omezovače asi nebudeš Každá lepší reakce na plyn se počítá, aj dole Sere mně, že do Kawy se nikdo nenabourá a řešijou se PC a jiný kraviny. Do GSXR se dá napichnout aj do origo jednotky a doladit.

Jinak chudý to bude 100%, nový jednotky se s tím poperou už líp, ale to nebude případ masakru...

Naposledy editováno 04.01.2019 23:52:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.1.2019 v 00:54 | Nahoru | #7036

Bubrak-ZX10R píše: ja mu dam vrak, asi se stavim u nej driv nez sem planoval


Mozna to byl srot, ted nevim
Kazdopadne zase tam pak padlo ze na to co ma za sebou, je na tom vlastne jeste dobre

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

5.1.2019 v 01:09 | Nahoru | #7037
Jura: kluci ti radi dobre, rekl bych. Vracet zpatky seriovy kramy kvuli lepsimu spodku je asi blbost, dole to moc lepsi nebude, na tomhle stroji je fakt nejlepsi jak jede v tockach... Protoze jinak sis mel zase koupit gsxr :)

Z ramu se dela zbytecna veda, nechci ti rozmlouvat profika za 15komplet - je to dobre reseni i cena. Svaroval bych taky jen praskly misto. Ja osobne mam teda ram varenej "mistnim svarecem hliniku" zadara - odstrojil jsem z motorky tolik, aby se k tomu dostal a ram jsem nelakoval - naklady jsem mel par hodin prace. Nebal bych se ani takoveho reseni...

Btw mam za to, ze kawa i suzuki maji temer stejnou jednotku - tzn se do ni da dostat uplne stejne. Jen mozna u gsxr je vic user friendly ten hackovaci soft, ze o tom nemusis nic moc vedet a postupujes podle navodu na netu jako podle kucharky
- pokud ti ale bude nekdo ladit moto na brzde, je to uplne fuk, protoze profik se ti nebude zabejvat nejakym hackovanim jednotky...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.1.2019 v 09:31 | Nahoru | #7038
assassin> Já nečekám žádnej ,,extra" rozdíl a nic vracet nebudu, jenom vycvaknu elimináor a zapojím ovládání (5min práce). Napsal jsem tu jenom, že to pak vyzkouším Nevidím důvod, proč to nechávat téměř u sériové motorky odpojený, když to funguje. Já jsem nikomu nevyvracel, že nemá pravdu.

Možná borec ze mně vytáhnout love chtěl, možná ne. Je to každého věc, jak se s tím popere. Jak jsem psal, mám taky borca, co mně tu za pár kč vařil kartery atd. a rám by určitě zvládl taky, ale tady mám jistotu. Navíc mně bylo řečený, že po opálení barvy zevnitř toho bude asi víc. Samotná oprava rámu kolem 10K se vším všudy bez laku, barva 5ku + počítám radši něco navíc, kdyby byly komplikace. Jak jsem říkal, motorku bych si chtěl už nechat, takže to chci udělat pořádně a ať to aj vypadá, nejlepší by bylo, když to na oko nepůjde vůbec znát. A když už, tak případně ať z toho má dobrej pocit i třeba někdy další majitel.

S těma jednotkama asi jak říkáš, akorát s tím rozdílem, že nevidím, proč by se tím nemohl zabývat profík. Bavíme se celou dobu o doladění (hlavně bohatost atd) Je jasný, že když to někdo šponuje na okruh, tak si tam hodí rovnou Ignitech, nebo něco podobnýho a udělá si mapu na míru. I s tím spodkem nepočítám, že to bude mít v 5tis 130K, jde jenom o lepší průběh krouťáku. Pokud někdo to soustavně drží pod krkem 9-12tis, tak není důvod tam mít přívěru, nejlepší je všechno očesat a dostat tam co nejvíc vzduchu a paliva a samo ať to letí co nejlip ven... Já většinou (a myslím že většina) používá celé spektrum otáček v normálním provozu. A co se bavíme o výkonové špičce, tak úpravy by musely být za hroznou mrdu peněz, aby se projevilo pár koní, navíc se překope celej charakter motoru, kterej je u této motorky právě to dobrý a o co bych nechtěl přijít. Daleko levnější než mašinu upravovat, je pak už tu motorku prodat a koupit rovnou jinou, silnější.

Ale znáš to 100 lidí, 100 chutí...

ZX10R je masakr nejvetsi!

5.1.2019 v 09:55 | Nahoru | #7039
Ale tak to už jsme zaběhli daleko, jak se motorka složí, tak jsem chtěl jenom doladit tu směs. Je tam Laďak a KN, když bude dobrá, takbudu jenom rád a hrabat do toho ,,zatim" nebudu, už tak do tobo nasypu dost letos. Když by měla být dost chudá, tak bych řešil přece jenom ten PC... Á propos kdyby jste o nějakym jetym věděli

Naposledy editováno 05.01.2019 09:57:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.1.2019 v 12:30 | Nahoru | #7040
Jura46x> k tem otackam a vykonu... ja se teda bezne na silnici pohybuju v pasmu do 8 tisic a bohate to staci, vejs chodim jen kdyz se jdu povozit na nejakou cestu kde to znam a kde vim ze si muzu dovolit to trochu drazdit je spis otazka jestli se ti ten spodek slabej jen "nezda" ... ja mel primo srovnani s corsarem 1200 a nepozoroval sem ze by to v mensich otackach byl nejakej vetsi lenoch, jen tam byl spis takovej pocit lehkosti oproti tomu velkymu V2 co se tyce toho motoru vlastne sem byl dost prekvapenej tim jak je ten motor na ninje silnej i v nizsicg otackach, coz sem po velky V2 ani necekal, taky proto uz spolu budem tenhle rok mit 5 sezonu
a pokud se ti ten spodek zda proste fakt mrtvej, tak budes delat retezovku ne? tak tam jebnu o zub min dopredu a mas vyreseno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.1.2019 v 13:54 | Nahoru | #7041
Jura46x> exup není kvůli kroutáku, ale spíš kvůli hlukovým normám. Pokud myslíš, že Ti to přidá středy, tak se mýlíš...středy stejný a nahoře mírně horší.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.1.2019 v 14:09 | Nahoru | #7042
dark-demon> tak, jak řikáš, mám to už nějak podobně... a k tomu spodku, ja jsem neřekl, že to je dole vyloženě zdechlý Jenom jsem řekl, že se to dle mě s tou přivěrou trochu zlepší a on si to každej přebral jinak. Jak psal Assassin, s generačně staršim litrem, kterej jel vic dole a ani tolik netočil (K3) je aj blbost to srovnavat no...

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.1.2019 v 14:36 | Nahoru | #7043
psenap> Tak ja jsem to probiral aj s Fikem, kterej to denně ladi na brzdě. Jak jsem psal, uvidime co to udělá, ze zkušeností to znat jde. To že to pojede bez ni lip ve vrchu je blbost, teda pokud bereme v potaz, že je tam namontovana a akorat odpojena, tedy otevřena, jelikož ma pořad jednu a tu samou polohu. Pokud ji odmontuješ uplně, tak je to něco jinyho samozřejmě, jelikož odpor v laufu ještě nepatrně snižiš, o komplet laděnych svodech s koncovkou nemluvě. Ale bez zasahu do jednotky to taky hitparadu neudělá. A jak jsme tu řešili, ne všechno jednotka sežere a každa si to poupraví pouze do určité míry. No a tim videem bych vubec neargumentoval. Mužeme tu polemizovat o podminkach, větru, teplotě... rozdil neni drastickej a o pruběhu vykonu to moc nevypovídá. Nehledě na to, že dle všeho zasah do ECU asi nebyl a ja su zastance toho, dat motoru co potřebuje, než par koniku navic v podobě trochu chudši směsi. Udělal to spíš ten laďak a ne přivéra. Cely je to polemizace. Bez brzdy, lambdy v laufu a technickych podminek nic nepoznáš. Pocitově to poleti pořád jak kráva

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

6.1.2019 v 00:02 | Nahoru | #7044
ja jezdim spodek na pohodu turistiku nebo kdyz nemam potrebu kravit, ale jak chci trochu adrose tak tocim do omezovace a to co je od 8tis do ta-ta-ta-ta je presne co chci od motky. spodek fakt neresim v turistice. ale spravne psal jura ze 100lidi = 100chuti

covece uplne sem dostal chut se provetrat na masakru z toho sem ted zvedav po servisu jaka bude zmena. na GO uz mam kamose co mel ted prerazenou pater a uz po 3 mesicich vstal z postele a je moc sikovnej mechanik taky a da mi kamosovskou cenu, tak pocitam pristi zimu ci prespristi ze bych nechal ty krouzky, at za mnou Fizz zas nefnuka ze mi to huli.

ale vsiml sem si ze huli docela hodne motorek pod plynem a smrdej jako smrdi ta moje tak to nebude takove drama

mam ted chut pokorit 200tis

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

6.1.2019 v 00:03 | Nahoru | #7045

dark-demon píše: Mozna to byl srot, ted nevim
Kazdopadne zase tam pak padlo ze na to co ma za sebou, je na tom vlastne jeste dobre



je to delnik, porad jede 299+, kdo z vas to ma ve 120ti tis

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

6.1.2019 v 08:52 | Nahoru | #7046
Snažím se tě dohnat ale zatím jen 92tis...

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

6.1.2019 v 09:05 | Nahoru | #7047
Tak to je fakt masakr Měl bych jenom takovej dotaz, jestli jste dělali rozvoďák, případně v kolika a jak vypadal? Jako nejvic, co jsem kdy slyšel, že měla mašina nahrkanýho, tak mně jednou borec řekl, že jak tahal mašiny ze zahraničí, tak na TDM měl psanou výměnu oleje nějakých 290tis, ale to řikal, že tam asi muselo byt několik motorú, jelikož dlouhou trvanlivost neměly...

Bubrak-ZX10R> Tys za celou dobu dělal akorát tu hlavu a rám, nebo tam bylo ještě něco většího?

2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

6.1.2019 v 09:55 | Nahoru | #7048
Já mám modelovou řadu 06/07, vždy po 40tis odešel altik, shořely horní cívky co se chladí jen rozstřikem, převinuto a po 40tis zase, tak jsem koupil jetel a shořelej šel na převinutím. Tak teď mám jeden rezervní a jen přihodím. A někde kolem 80tis výměna sací vačky, kdy jsem náhodou při servisu zjistil sjetou vačka na 7 palcích o 3mm, na provozu to nebylo znát... m.facebook.com/story.php

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

6.1.2019 v 10:59 | Nahoru | #7049
No útěchou může být alespoň to, že se ten altik nerozletí, jak u předchozího modelu Ta vačka je dobrá Ono na to, jakej ty motorky dostávají záhul a jak je to našponovaný ty motory, tak je to celkem v klidu.

Právě jak jsem se zase po něčem díval, jak jsem kupoval mašinu, tak sem se díval aj po litru K3, co jsem měl, a docela mě zarazilo, kolik jich umřelo tím, že se chtěla podívat ojnica na svět, takže jsem ho vyřadil z hledáčku hned Ikdyž kamošovi vyletěla aj na ZX9R ale po tom jak se k tomu choval se divím, že mu ta mašina nenaliskala dřív

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

6.1.2019 v 18:43 | Nahoru | #7050

Fugo píše: Snažím se tě dohnat ale zatím jen 92tis...



ale to uz je taky moc pekny, mimo takovy ty prodejni prumery
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 61 29.4.2024 v 14:36 1100Virago
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist