jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
micar píše: Bubrak-ZX10R> jak to jede ta 2013,proti 04 a 08 ?
no mezi 04 a 08 je rozdil jako mezi 11 a 08, akorat 11 je takova mensi, tuzsi, presnejsi, ovladatelnejsi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: no mezi 04 a 08 je rozdil jako mezi 11 a 08, akorat 11 je takova mensi, tuzsi, presnejsi, ovladatelnejsi
a výkonově?je poznat že to jede víc ? 08 i když jela víc podle tacho na stejných úsecích,tak pocitově 04 byla agresivnější,měl jsem s ní větší respekt
Naposledy editováno 12.09.2013 20:35:25
micar píše: a výkonově?je poznat že to jede víc ? 08 i když jela víc podle tacho na stejných úsecích,tak pocitově 04 byla agresivnější,měl jsem s ní větší respekt
je to poznat. je to zas nove rozsirenej obzor. a hlavne je to mrnavy jak jizdni kolo, nebo spis jako kdyz des pesky a des 300km/h
az sem si rikal, ze je to na me moc velkej skok, ale uz sem to vstrebal a pudu urcite casem do ni
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
2004-2005 rozdíly asi žádné co? A nějaké investice mě čekají? přeci už to bude trochu vyježděné. Mám tak 110 tisíc, tak snad koupím něco co se mi nerosype
A doufám že to trochu pojede
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
U 04 jsou problémy s altíkem, praskáním rámu a byla svolávačka na přední kolo, taky má jinej zadní tlumič, u 05 už je to všecko vyřešený, ale rozeznat 04 a 05 není uplně easy. Teď nestíhám, něco mám v deníku a jinak PM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Ale moc těch 05 není v inzerci. Ale do jara čas, tak uvidíme
Jinak kdyby jste měli cca 120 tisíc na motorku, tak která by to byla?
Trochu koukám i po šestkách, protože kdybych neměl fin. nouzi a nemusel jsem prodávat mou 636 tak bych sní jezdil dále. Ale když už teda kupuji motorku tak se mi zpátky na ten samý kus nechce. A vidina "pojezdit" něco nového.. to je prostě jako zkusit jinou ženskou
Naposledy editováno 14.09.2013 15:04:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: dareckov> 2004-2005 rozdíly kurva zásadní!! Za kilo deset koupíš dobrou... pokud nebude v super stavu za to ti ručím voe
U 04 jsou problémy s altíkem, praskáním rámu a byla svolávačka na přední kolo, taky má jinej zadní tlumič, u 05 už je to všecko vyřešený, ale rozeznat 04 a 05 není uplně easy. Teď nestíhám, něco mám v deníku a jinak PM
Jak vyřešili ten rám u 05?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
ale sam bych sel do 05 kdybych chtel 'mladsi' ci min olitanou, pozna se to nejspis jen podle VIN
K5/6 je pro me jedina konkurence k ZX10R, ale nevyhovuje mi posez (sedi se niz a jsou vic skrceny nohy, a vic natazeny ruce k riditkum), pak je potreba pohlidat ten ram
nechcel som zakladat nove tema kvoli mojmu dotazu, budem teda zasierat s vasim dovolenim toto .
Potreboval by radu od majitelov ZX10R rocnik 2011-2013 ohladom padacich protektorov -
Kedze sa chystam rozbijat si drzku na okruhu, zaujimalo by ma ake su podla vas najefektivnejsie (najfunkcnejsie) padacie protektory pre ZX10R? Ide mi najme o protektory na motor (nie, ram ala enduro skutocne nechcem).
Pokial by ste mi vedeli doporucit protektory aj do osiek kolies (predne, zadne), bol by som o to vdacnejsi .
Pripadne ma prosim aspon nasmerujte na konkretnu znacku (Rizoma, LSL, atd...). Cena nehra tu najdolezitejsiu rolu, funkcnost na prvom mieste.
Dakujem!
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
JohnyCBR600F3 píše: Ja mam taky ZX-10R 2004 a je to masakr :D Včera na 4 v 200km/h jsem přejel malej horizont a přední kolo vyletělo půl metru nad silnici, pak jsem teda ubral a málem musel měnit trenky :)
Tak to ses ve spravnym vlakne.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
BlackSabbath píše: Na horizontu to není nic zvláštního. Minulou neděli mi to udělalo na šestku...
Zalezi na horizontu. Na jednom sem zvednul Virago 1100 na 5ku skoro do svice (ma to jen 5 rychlosti).
Naposledy editováno 29.09.2013 17:58:25
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
JohnyCBR600F3 píše: Ja mam taky ZX-10R 2004 a je to masakr :D Včera na 4 v 200km/h jsem přejel malej horizont a přední kolo vyletělo půl metru nad silnici, pak jsem teda ubral a málem musel měnit trenky :)
tyjo, to je masakr mně se brambora takhle zvedá jen na hrbolku a jen v pouhých 255ti...
bída Bubbo, viď
No a taky silně koukám po šestkové zx6r. Nějak mi přijde dostačující. Jen mě štve, že budu mít šestku prostě Nj mládí.
Naposledy editováno 30.09.2013 19:48:44
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
a sestku bych nechtel. taky sem o tom uvazoval, ze bych na sezonu/dve poridil sestku. ma svy kouzlo, to jo, ale asi by me to po mesici prestalo bavit to porad tocit do bezvedomi a bejt zklamanej ze to netahne jak litr na okruh nebo sem tam na chvili to jo, to je sestka supr.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
i když teda svý nej časy (Most 48,11 a Brno 17,8) mám na sériovym báwu, zrcátka, světla...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: Bubrak-ZX10R> čéče já mám okruhofky dvě, slabou neupravenou šestku cebro 08 115PS a totálně vymazlenou R1 08 191PS - a na který myslíš. že lítám zdaleka nejradši -? správně, ta houpavá hujda je to
i když teda svý nej časy (Most 48,11 a Brno 17,8) mám na sériovym báwu, zrcátka, světla...
Jo sestka je na dromu supr, aspon me R6 09 predvadecka na okruhu uplne nadchla, proste je to takovy vyradeni a drzi se motka u krku tak nejak vic bezstarostne. Aspon tak nejak mi to prislo.
S tou R1 bys ale ty casy mel dat podobny ne?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 57 | 22.4.2024 v 20:25 MEK0TA |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |